Tickticktrader Anmeldelser 6 686

TrustScore 3.5 av 5

3,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I was really surprised to see the company was responding here, I reasonably assumed they finally shut down. My accounts were paused 5 months ago and I've been waiting since end of December 2025 first... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I've received a payout in s2f+, and everything seemed to have went pretty smoothly and straight forward. I would suggest in the future that once a payout is requested that the funds get automatically... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am currently a live trader in the live program. The program did take a while for me to get my live account but personally it allowed me to really focus on my edge as a trader. The risk management te... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Empresa con reglas simples y claras, en 3 dias laborables desde mi solicitud de retiro, ya estaba recibiendo el correo de invitación al pago. Buen soporte, seguiré comprando cuentas. Solo mejoraría qu... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Utdanningsinstitusjon
  2. Alternative økonomitjenester

Skrevet av virksomheten

TickTickTrader is the New Generation of Futures traders Program created by traders for traders. TickTickTrader provides a set of flexible rules and guidelines that have been designed to help traders get funded and achieve success- all in a convenient and user friendly platform. Multiple account packages and evaluation options are proposed to ensure every trader gets the tools they need to start their trading journey successfully. 3rd Party Trading Platform licenses and a top of the line journaling platform are just some of the tools available to the users.


Kontaktopplysninger

3,5

Middels

TrustScore 3.5 av 5

7k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 93 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I was really surprised to see the…

I was really surprised to see the company was responding here, I reasonably assumed they finally shut down. My accounts were paused 5 months ago and I've been waiting since end of December 2025 first week of January for my payouts. I email customer service maybe once a month to see if they closed down officially. Every time they say they are reviewing it to determine if I resume sim or transition to live. 5 months. Would stay as far away as possible.

10. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Dear Devin,

We understand your frustration, and we want to clarify that your accounts have not been abandoned or closed. Your case remains under active review with our Risk and Compliance Team, and your payout requests are still on file.

We have also responded to the email you sent us with the latest update regarding your account status. At this time, there are no changes yet, but the review is ongoing and being handled with priority. You will be notified immediately once a final decision has been made or if any additional information is required.

Please note that our official communication channel is through our support team at help@tickticktrader.com. For security and data integrity, we prioritize communication through the registered email address on file to ensure account details remain protected. Our support team actively reviews and responds to all inquiries submitted through this channel.

We understand the delay has been difficult, and we appreciate your continued patience while this process is being completed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disappointed

I can see that the evaluation of this company is going down and down, I think that problems started with the start of the new accounts(s2f....)and tradovate ,before it was really good with the 100k express accounts and others, the rules were clear and passing to live account is made within 5 working days, I had a positive experience with this company, the withdraws also was quick,almost 3days .
Actually, I stopped working with them since they deleted some accounts offer and the new offers doesn't match with me, so I moved to another prop firm 😁

1. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Dear Nadjah,

As stated in your own feedback, your personal experience with us was positive—fast withdrawals, clear rules, and smooth transitions to live accounts. You also mentioned that you chose to leave simply because the newer account offers no longer matched your preferences.

Your current comments about the company “going down and down” are not based on your direct experience, but on assumptions and hearsay. Reviews should reflect actual facts and personal experience, not speculation about changes you are no longer part of.

We respect your decision to move to another firm, but it is important that public reviews remain fair, accurate, and based on firsthand experience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

3ª PARTE: se niegan a reconocer su "error"

3ª PARTE: Visto que no quieren reconocer su "error" me ratifico en los anteriores comentarios sobre este tema y añado lo siguiente.
No entiendo porqué mienten diciendo que no me puse en contacto con ellos cuando existe una conversación de emails donde se puede comprobar perfectamente fecha y hora de envío, en los que les facilito toda la información que me solicitan y me responden que está todo correcto y me realizarán la transferencia, la cual nunca ha llegado.
El dia 10 de Abril les contacté por ultima vez, y hoy 29 de Abril les he vuelto a contactar para facilitarles la cadena de emails para que no la tengan que buscar, y así puedan comprobar que es correcto todo lo que he redactado.
Espero que finalmente se solucione este tema, os mantendré actualizados con nuevos comentario si no se soluciona.
Espero que mis comentarios puedan servir de ayuda.

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Antonio,

Please refer to our previous email, as our position on this matter remains unchanged.

Our records confirm that no reply was received from you following our March 31 email, and no email from April 10 is reflected in our system. As previously advised, the matter was reviewed internally and is no longer active on our end.

Additionally, your account shows multiple successful payouts processed in the past, confirming that withdrawals have been completed without issue.

At this stage, we consider this matter closed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

For the past two months I’ve been…



For the past two months I’ve been trying to get a response from support via email regarding my live transition, but I haven’t had any success.

Could someone please look into this and provide an update here? I’d really appreciate a clear answer on what’s happening with my account and when I can proceed with the live transition.

27. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Dear Lukasz,

We understand how important clarity and timely updates are, especially when you are waiting for the next step in your trading journey.

We can confirm that your $1,000 payout has already been successfully processed back to your credit card. Regarding your live account transition, your account is currently under review since five payouts were made from the same account, which requires an additional verification step from our Finance and Risk Team before proceeding.

Please note that our official communication channel is through our support team at help@tickticktrader.com. For security and data integrity, we prioritize responses through the registered email address on file to ensure account details remain protected. Our support team is responsive and reviews all inquiries submitted through this channel.

We appreciate your patience during this process. Once the review is completed, you will receive an update directly via email regarding your live transition status.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

me cerraron las cuentas en profit

me cerraron las cuentas en profit , se comunicaron y me dijeron que me reembolsarían el valor de las cuentas (su departamento de finanzas y riesgo lo autorizo ) luego dijeron que por fallas de su sistema no podían devolvérmelo y asi cruce mas de 78 emails con ellos y no me devolvieron jamas un dolar empresa deplorable lo pero es el tiempo perdido en esas cuentas una vez que solicite el retiro salieron con esto, daba la consistencia daba todo luego con lo de proyect x salieron con esta excusa . una perdida de tiempo trabajar con ellos

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Dear Emmanuel,

We take claims like this seriously, and we need to clarify the facts.

On December 24, 2025, our team contacted you directly to inform you that an issue was encountered while attempting to process your refund through our system. At that time, you were clearly advised to initiate a chargeback with your bank, and we explicitly confirmed that we would accept and not contest it to ensure you could recover your funds without further delay.

Since that communication, we have not received any confirmation from you, nor have we received any chargeback request from your bank related to this matter.

Your statement that no resolution was provided and that no funds were returned does not reflect the option that was made available to you. The chargeback route remains the appropriate and supported resolution in this case.

If you have already initiated this process, we recommend following up directly with your bank. If not, you may still proceed, and we will honor it as previously stated.

We remain available should you wish to move forward with the resolution already provided.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM LIVE

I managed to get into the LIVE TRADING program. Everything was going well until one day I went to place a trade and it wasn't working. To my surprise, my corporate email and Slack account had been deleted. No one from support has said anything about it, and I've basically lost $6,400. This company's way of operating is appalling. I'm very frustrated and fed up with all my hard work suddenly disappearing. DO NOT WORK WITH THIS COMPANY FOR YOUR OWN GOOD.

21. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Maria,

We take concerns like this seriously and would like to clarify the situation based on our records.

Your account was disabled in accordance with program rules due to an extended period of inactivity without prior notice to the risk management team. In addition, the account balance had fallen below the initial allocation threshold, which also triggers account deactivation under the terms of the program.

Regarding access, all accounts remain secure. During system and account transitions, access to certain communication tools may be revoked or suspended as part of standard security and compliance procedures. This does not impact your account funds or historical performance data.

We also want to note that you have successfully received multiple payouts with us in both SIM and Live environments, which demonstrates that our processes operate as intended when program guidelines are followed.

Our official communication channel is via our support team at help@tickticktrader.com. For security and data integrity, we prioritize responses through the registered email address on file. We are a responsive support team and respond to all inquiries submitted through this channel.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

RESPONSE TO THE PREVIOUS REVIEW


Regarding my last review where you replied that I haven't had an account with you for a year, that's true, but please check my last name and the name MARIA, who is my sister. She is the one you have defrauded, and I will certainly delete these reviews as soon as you speak with her and reach an agreement regarding the status of her Live Trading account.

20. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Francisco,

Please be advised that we do not engage in or respond to account-specific claims submitted by third parties. Any request, allegation, or demand concerning an account must be made directly by the verified account holder. This is a strict requirement in accordance with our privacy, data protection, and security obligations.

If the individual in question wishes to pursue this matter, they must contact our support team directly using their registered email address. Upon successful verification, the matter will be reviewed in accordance with our standard procedures.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Five Months of Waiting with No Resolution



I’ve been waiting for FIVE MONTHS for my payout and for my transition to a live account, but so far all I keep getting is the same response over and over again. At this point, I genuinely feel scammed by this company.

They claim they’re going through a transition, yet I haven’t seen any real progress, and they continue to repeat the same explanation time and time again.

15. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Manuel,

We understand how frustrating it is to wait this long, and we want to address your concerns directly.

First, we want to be very clear that your payout request and account transition have not been denied or ignored. Both remain in progress. The delay you’re experiencing is tied to the ongoing platform migration, which has affected processing times across the board.

We also understand your concern about receiving similar updates. The reason our responses have remained consistent is because the status itself has not changed yet. We would rather provide accurate, confirmed information than give estimates that may not hold.

That said, your case is active and still in queue. There is no action required from your end at this time, and your account status remains preserved while this process is being completed.

We recognize that the wait has been longer than expected, and we take that seriously. Once there is a confirmed update or movement on your payout or live account transition, you will be notified right away.

We appreciate your continued patience and assure you that this is being worked on.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

POCA O NADA DE TRANSPARENCIA Y COMUNICACION

Tenia 2 cuentas desde agosto y todo iba bien hasta que solicite el primer retiro en diciembre, ahí comenzó el calvario, porque se tardaron mes y medio para aprobar el pago y mas 15 días para hacerlo efectivo. A todas estas mientras revisaban la solicitud de retiro las cuentas estaban en pause sin poder usarse. Después que me pagan a la semana me han puesto las dos cuentas como inactivas con la excusa de que me las van a activar cuando realicen la migración de la plataforma, en este tiempo les escribo todas las semanas recibiendo la misma respuesta y para mi sorpresa esta semana les acabo de escribir y no me llega el correo automático de que están revisando mi solicitud lo que encendió la alarma. Luego trate de entrar en mi panel personal y me dice que mi usuario esta bloqueado. Mis 2 cuentas son de 150K y en cada una tenia el colchón y un poco mas así que estamos hablando de aproximadamente 13K que me parece se perdieron. Una locura total

17. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Luis,

To investigate your specific case and verify your account standing, please contact our support team at support@tickticktrader.com and provide your registered email address. We have conducted a search of our records and are unable to locate an account registered under the name "Luis Miguel Telo."

Regarding the points raised in your review, we would like to provide the following factual update:

The inactive status of your accounts is a standard procedural step following the conclusion of our partnership with Project X. As we transition to a new infrastructure, accounts are placed in an inactive state to ensure all balances and historical data are preserved during the move.

Our support team is fully active and continues to respond to every email ticket received.

This procedural update reflects the current operational standing of the program. We will reach out to verified account holders with a formal update once the new infrastructure is fully operational.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tengo pendiente un pago y ya no…

Tengo pendiente un pago y ya no contestan ni los correos..
Supermal

14. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Willis,

We have reviewed your account and would like to clarify the situation.

Your payout request is currently pending due to the ongoing platform transition. During this process, accounts and trading records must be fully synchronized with the new system before payouts can be finalized to ensure accuracy and compliance with our payout procedures.

Your request remains in the queue and will be processed once this transition step for your account is completed. Updates will continue to be communicated directly via email as the process moves forward.

We appreciate your patience while this platform transition is being finalized.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Account closed and Discord deleted without notice

I am extremely disappointed and feel scammed by TickTickTrader. My account was suddenly closed without any prior warning or valid reason. To make matters worse, they have completely deleted their Discord server ("Discord Lounge"), cutting off all communication with support and the community.
There is zero transparency and no information provided to customers. They are happy to take your money but disappear when it's time to provide the service or payouts. Since they have ghosted their users and shut down their communication channels, I am now filing a chargeback through my bank to recover my funds.
STAY AWAY. This platform is no longer reliable and behaves like a scam.

1. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Frank,

We have reviewed your account and the specific history of your interactions with our platform to provide the following factual clarification.

Regarding your payout request on December 20, 2025, the request was declined based on the Net P&L (High-Water Mark) policy. Our records show your account balance was $53,500, which was lower than the balance of approximately $55,000 following your previous payout. Per our program terms, an account balance must exceed the previous payout level before a subsequent request can be approved. This rejection was purely procedural and was not based on any rule violations.

Concerning your account status and our communication channels, your account was marked as "Inactive" as part of a scheduled administrative status during our platform migration. This was not a permanent closure or a result of inactivity. Your account balance of $53,500.20 and all trading progress is fully preserved and will be migrated to the new system.

Our Discord server was not "deleted" to avoid communication; rather, our support and community channels have been restructured as part of the transition to the new platform infrastructure to ensure better due diligence and security.

All accounts remain secure, and our support team continues to process all inquiries through our official email-based help desk, help@tickticktrader.com, which remains fully operational. To maintain security and data integrity during the transition, official communication is prioritized via the registered email address on your profile.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Update on my previous review — still no resolution after escalation

I am posting a short update regarding my previous review about my Zenith 250K SFA account (DIREPZEN2500026255).

After my original Trustpilot review, TickTickTrader contacted me and informed me that my case would be escalated to upper management for another review. I appreciated this step and waited for their response in good faith.

However, more than two months have now passed, and I have not received any update or decision regarding the review. I have sent several follow-up emails to support, but unfortunately, I have not received any response.

I fully understand that internal reviews can take time, but complete silence for this long is disappointing, especially after being told the case was escalated for reconsideration.

I am simply asking for a clear update or final decision regarding my case so that the matter can be resolved transparently.

If TickTickTrader would like to review the situation again, I remain open to a fair and reasonable resolution.

(Account: DIREPZEN2500026255)

12. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Yazid,

Following the escalation of account DIREPZEN2500026255, we have concluded a final review of your case.
Our investigation confirms the following factual timeline:
The pause granted in March 2025 was a specific, time-bound exception that expired on April 11, 2025. Trading did not resume for approximately nine months following the conclusion of the approved pause. During this entire period, the program maintained the account's active infrastructure, incurring the associated license and market data fees on your behalf. The deactivation of the account is a direct result of the failure to resume activity or request an extension within a reasonable timeframe. Per the program’s operational standards, accounts that remain inactive significantly beyond approved exceptions are subject to closure to manage platform resources.

The review by upper management has determined that the initial decision was correct and consistent with the Program Terms accepted at activation. The closure for inactivity stands, and the request for a refund or reactivation has been denied.

This concludes our formal review of this matter.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My friend was scammed by one of the…

My friend was scammed by one of the brokers within the company after making a deposit and he did not want to fulfill the withdrawal request

10. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi garra,

The service you are describing is not applicable to our company.

TickTickTrader is not a brokerage; we do not accept deposits from users nor do we provide personal brokers to manage individual accounts. Our platform is strictly a professional evaluation program for traders. As such, the transaction and relationship you have described do not exist within our infrastructure.

We maintain strict security protocols and all official interactions occur only through our verified domain and platform.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Only if you want to waste your time and money


Only if you want to waste your time and money consider this company. There is a lot of new companies that offers much easier rules than ticktick. Imagine paying for a life time account which they say one time fee and then getting banned just because you used your account for over 180 days, wait did I say one time fee? Yes thats when you call a company fraud.

6. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Sa Mar,

We have conducted a review of our records and cannot identify an account registered under the name "Sa Mar." We invite you to provide us with your registered email address so we may formally verify your status.

Regarding your comments on account deactivation, we would like to provide the following factual clarifications based on our Program Terms.

As specified in Section 14 of the signed agreement, the contract has an initial term of 180 days. The "one-time fee" model pertains to the removal of recurring monthly subscription charges; however, it does not waive the contractual lifespan or the expiration provisions established at activation. The 180-day limit is a self-executing provision that concludes the service period for accounts that have not reached payout eligibility or completed a profit withdrawal within that timeframe.

The enforcement of these service limits is a part of our operational standards to ensure platform stability. These terms are applied uniformly to all participants in accordance with the agreement accepted at purchase.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company has been dead for three…

This company has been dead for three months. No operations at all. Just a couple of guys giving prefabricated responses in the chat, then they ban you and shut down your account.
They did that to me for asking a question. They owe me a payout since November, and I can't even enter Discord anymore.
There is no migration/transition or reason to expect something. There never was. Just a made up story to make people wait forever so they can minimize legal issues.
What a terrible experience TTT has been. Zero integrity.

2. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

--- UPDATE 03/10/26 ---

Hi johnytrono,

Regarding the claims made in your review, we have completed an exhaustive search of our database and can confirm that no account exists under the details or email address associated with your profile.

Because you are not a registered user, your claims regarding a pending payout from November and account deactivation are factually incorrect. Our operational status—including the ongoing platform migration and data reconciliation—are documented procedural steps for verified account holders. Since you have failed to provide any verifiable proof of being a client, we consider your allegations to be fraudulent.

This is our final determination regarding your review.

----Original Reply ---

Hi johnytrono,

Regarding the concerns raised in your review, we must note that despite your previous feedback in December, you have yet to provide a valid registered email address to allow our team to identify your account and review your specific case.

We would like to clarify the following factual points regarding our current status.

TickTickTrader remains fully operational. Our support and finance teams are actively responding to tickets and managing account transitions. The platform migration and data reconciliation are intentional procedural steps required for our infrastructure transition. These are necessary technical audits to ensure the long-term stability and security of the trading environment.

Any pending payouts from November remain in the processing queue. Payouts are not rejected; they are subject to a comprehensive review and audit as we address the current backlog associated with the migration.

Access restrictions to the platform or community channels like Discord are not based on inquiries. Any deactivation or restriction is the result of specific violations of our Program Terms or Community Guidelines.

We invite you once again to provide your account details so we may offer a factual update on your specific payout status. Our current operational standing remains focused on concluding these necessary transition steps.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I've had a payout request pending since…

I've had a payout request pending since December. As far as I can tell this place is essentially nonoperational at this point.

17. november 2025
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi TK,

Regarding the concerns raised in your review, we would like to provide a factual update on our operational status and your pending request.

TickTickTrader remains fully operational. Our records indicate that our support team has been consistently responding to your email tickets to provide updates on your account status.

The delay you are experiencing is a part of our structured platform migration and data reconciliation process. Your payout has not been rejected; it remains in the queue as our Finance Team works through a backlog associated with this transition. This period of review is a necessary procedural step to ensure all disbursements are finalized accurately within our new infrastructure.

Your payout will be processed once the team completes the required due diligence for the remaining backlog.

This procedural update reflects the current operational standing of the program.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Não me pagaram (ATUALIZAÇÃO ABAIXO - ME PAGARAM)

tive um saque aprovado que solicitei dia 02/02/2026 ele foi aprovado dia 16/02/2026, mas o financeiro ficou de me enviar o link da Rise para efetuar meu pagamento,, após varias tentativas com suporte me avisando que o meu estava em fila de espera, simplesmente cancelaram meu login ao site, e a todos os meios de comunicação, tenho todos os prints e registro de conversas, empresa não cumpre com o que promete, se meu saque ja estava como aprovado então eu cumpri todas as regras para receber e do nada sou bloqueado em tudo no site.

(ATUALIZAÇÃO 02/03/2026)

Recebi contato da empresa TickTick dizendo que meu pagamento esta aprovado, e meu pagamento está em fila de processamento, o problema em relação ao meu acesso se da por conta da migração de plataforma, mas por enquanto ainda estou aguardando meu pagamento, então quando receber altero minha avaliação, mas só para deixar claro a empresa me deu respostas e esclareceu minhas duvidas ate então.

ATUALIZAÇÃO 03/03/2026

Após o suporte ter entrado em contato comigo dia 02/03/2026, eles esclareceram todas as minhas duvidas, e anoite o financeiro enviou link da Rise e ja me enviaram pagamento, então pela atenção do suporte estou alterando minha avaliação, espero que a TickTick possa passar por essa situação de migração logo, pois era uma otima mesa com regras melhores ainda, dando liberdade para os traders.

25. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Rodrigo,

Regarding the concerns raised in your review, we would like to provide a factual update on your payout and account status.

Our records confirm that your withdrawal request was approved on 2026-02-16. This approval confirms that you have met the necessary rules for the payout. The current delay in the disbursement of funds is due to a documented backlog that our Finance Team is currently clearing. Your payout remains in the queue and will be processed as soon as this backlog is resolved.

Regarding your dashboard access, please be advised that access is currently unavailable as a part of our structured platform migration and data reconciliation process. This is a technical transition period and is not a cancellation of your login or a restriction of communication.

We are conducting the necessary due diligence to ensure all approved funds are distributed correctly as we move to our new infrastructure. You will receive a notification as soon as your payout is processed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ESTAFADORES

ESTAFADORES, te cierran las cuentas con excusas y no te pagan, se quedaron con varios miles de dólares entre lo que tenia en profit y lo que me costaron las cuenta, no me voy a explayar aquí no merece la pena perder el tiempo, ya me fastidiaron lo suficiente, 10 cuentas son muchas y el tiempo , ese no vuelve, que les aproveche y que tengan que gastar el dinero que nos roban en salud o multas y no puedan disfrutar a consta de nuestro sudor.

27. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Emilia,

Regarding the concerns raised in your review, we would like to provide a factual and procedural summary of the account status in accordance with our program terms.

Our records indicate that the accounts in question were acquired in July 2025. Per the Program Terms and Conditions agreed upon at the time of purchase, all accounts are subject to a maximum 180-day lifespan from the date of activation. This timeline is a mandatory provision applied uniformly to all participants to maintain the integrity of the trading program.

The initial communication regarding our platform migration clearly stated that the decision was made to close accounts that had not yet reached payout eligibility. As your accounts did not reach the required payout eligibility within the 180-day lifespan, they are ineligible for a refund.

This decision regarding the accounts is final.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Empresa poco seria y fiable

Empresa poco seria y fiable, como cliente suyo tenia 10 cuentas de fondeo instantáneo y con el cambio de plataforma me las cerraron, me dijeron que me iban hacer un reembolso y cuando ya tuvieran la nueva plataforma que me Darian alguna en compensación, espere y al no recibir el reembolso en el doble del plazo que me dijeron, les escribí y le pregunte, su respuesta fue que no calificaba para eso porque mis cuentas tenían mas de 180 dias, les dije pero mis cuentas están activas y en positivo la culpa no fue mía, ya que no infringí ninguna regla, fueron ustedes que tuvieron que cambiar de plataforma, su respuesta fue no no ya tienen mas de 180 dias y no tienes derecho. Por lo que considero que los clientes no deberíamos salir perjudicados en mi caso con varios miles de dólares entre lo que pague por las cuentas y lo que tenia en positivo para retiro. se aprovechan de los traders y no les importa nada mas que sacarte el dinero, no compren cuentas con este tipo de empresas.

28. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Emilia,

Regarding the concerns raised in your review, we would like to provide a factual and procedural summary of the account status in accordance with our program terms.

Our records indicate that the accounts in question were acquired in July 2025. Per the Program Terms and Conditions agreed upon at the time of purchase, all accounts are subject to a maximum 180-day lifespan from the date of activation. This timeline is a mandatory provision applied uniformly to all participants to maintain the integrity of the trading program.

The initial communication regarding our platform migration clearly stated that the decision was made to close accounts that had not yet reached payout eligibility. As your accounts did not reach the required payout eligibility within the 180-day lifespan, they are ineligible for a refund.

This decision regarding the accounts is final.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

A very bad experience with tickticktrader

My experience with TickTickTrader was disappointing due to a lack of transparency and communication.

I purchased an S2F+ account and was later informed — only after my account was closed — that it had exceeded a 180-day lifespan included in their Agreement/Terms. At no point during my trading period was I notified that my account was approaching this limit, nor was I informed that it was under audit or review.

In their email response, they stated that this rule had “always been included in the contract” but also admitted that it “was not strictly enforced in the past” and that they are now implementing it uniformly. This confirms that the policy enforcement changed, yet there was no clear prior notification or warning before closing my account.

They also mentioned that a 3-week extension had been granted. However, I was never notified of this extension by email or through the platform. I only learned about it after the account had already been closed.

Additionally, there was a separate issue involving their data provider, during which my account was closed for approximately two weeks. When it was reinstated, my progress had been reset.

My main concern is not just the account closure, but the lack of proactive communication and clarity regarding policy enforcement. If rules are going to be strictly applied — especially ones that were not previously enforced — traders should be clearly and formally notified in advance.

Please be very careful with this company. In my experience, policies can be enforced or changed without clear prior communication. I strongly recommend carefully reviewing all terms and considering other firms in the industry that are more transparent and have clearer, consistently applied rules.

**Update: I Stand by My Position Regarding This Non-Transparent Company**

The inactivity rule was violated, and it was precisely because of you, since you had an issue with Tradovate and I couldn’t log in. That is exactly why you gave me the account back. But it doesn’t matter what I say you will always try to come out of the situation looking clean. It’s clear to me that you are not a transparent company, because if you were, you would have informed me about those supposed time limits, but you never did. That’s why I’m writing this review, so people think twice before working with your prop firm.

25. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tickticktrader

Svar fra Tickticktrader

Hi Angie,

We would like to provide some necessary context regarding the lifecycle of your account to ensure a clear and transparent overview of the situation.

Your S2F+ account was purchased on August 21, 2025. Our records indicate a violation of the flipping rule occurred during the trading period. While this violation warrants immediate account closure, we chose to reactivate the account as a one-time gesture of leniency.

The account was ultimately closed upon reaching its 180-day maximum lifespan in February 2026. As stipulated in the signed Agreement, all accounts are subject to this duration limit. This policy is enforced uniformly across the platform to ensure a consistent and fair environment for all participants.

The decision regarding this account closure is final according to the terms of the signed contract.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv