Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a sleigh cot bed with mattress for around £300 using the “no rush” delivery option, happy to wait a couple of weeks. After about a week, delivery was confirmed, only to then be told... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tried a cheaper pump and was rubbish. Bought this and honestly was a breeze pumping up the tyres, even with the awkward angle. Handy it was small and compact

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered a miniuno touch fold Stroller, the first one was ordered with the no rush delivery and did arrive within the time stated but only take this option if you really are happy waiting the full 20... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Delighted with the Hauck Buggy I bought for my grandson visiting. Wanted a lightweight one for ease and this ticks all the boxes. The basket below is a great size for carrying extras and it comes com... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Babyutstyrsbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Smart Kid Store is a multi channel retailer that has been providing quality baby products since 2012.


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

387 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Customer service good but had to chase a few times.

Overall the items arrived within 2 weeks and I am still waiting on the last item to arrive which has been dispatched now. If you want to save money then it's a great shop to shop top brands. Just be prepared to chase for items that should have arrived with the order to begin with if you ordered a 6-piece set. Customer service girls are really good, prompt and got back to me to resolve matters quickly.

11. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

WOW..AMAZING..

Wow, this company are fantastic. I contacted customer care before ordering, to clarify a few things, response was quick and helpful.. Order arrived on time, but an issue with delivery company, (item missing, but driver had left it on van) which was resolved and delivered later the same day...100% recommend smart kid store, and their fantastic customer care...THANKYOU..

23. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great products, great prices

Ordered a miniuno touch fold Stroller, the first one was ordered with the no rush delivery and did arrive within the time stated but only take this option if you really are happy waiting the full 20 working days. There was a manufacture problem with this ordered and Smart Kid Store promptly sorted out the issue and sent a replacement within 2 days. Would recommend just pick the correct delivery option for your needs.

15. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Time scale was up to 14 days

Time scale was up to 14 days, it is 3 weeks already and still did not received the item or at least the update about my order. Do not recommend. Will never buy anything here again.

13. august 2022
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Still haven’t received my order…

Still haven’t received my order delivery said 5-10 days

11. august 2022
Logoen til Smart Kid Store

Svar fra Smart Kid Store

Dear Helen Coffey

Thank you for taking the time to post your review and we are sorry that you are not happy with the service. We can see that the delivery timescale on your order takes this until tomorrow which is the 10 working days. We can also see however that the item was dispatched on the day that you ordered it as per the tracking provided. We can also see that it has been out for delivery on 3 occassions and the latest status is as follows

Your parcel is being held securely at our depot and we have advised the addressee that it needs to be collected

It looks as though you may have eneterd your address incorrectly when placing the order but please can we advise you to contact parcelforce asap as otherwise they may return this to us.

Please also feel free to contact us as hello@smartkidstore.com if you have any further concerns

Kind regards

The Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til Smart Kid Store

Svar fra Smart Kid Store

Hi Jill Lewis

Thank you for posting your review, you won't have received your item as yet as the delivery timescale is 7-14 working days as per the information on your receipt. So far it has been 8 working days, the courier will therefore contact you over the next week to arrange the delivery

Please let us know if we can be of further assistance

Kind regards

The Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Highly recommend this lovely company

Highly recommend this lovely company. I decided to order the joie double (after a bottle of wine) and didn't realise it was pre order only for end of September, I noticed the next day when checking emails etc. I needed it ASAP in time for holiday 🙈🤦‍♀️ so I messaged their customer services and explained what I had done, the lovely lady who emailed me back checked and said they had a few left from a previous shipment & had the warehouse sort and send me one the next day. Thanks again for fixing my stupid mistake and for doing it so quickly!!

9. august 2022
Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til Smart Kid Store

Svar fra Smart Kid Store

Dear Rod Boyd

Thank you for taking the time to post your review and we are sorry that you are unhappy with the service, we can see that you selected the free no rush delivery option at checkout but don't worry as the item will be with you well within the delivery timescale selected.

Please don't hestitate to contact us if we can be of further assistance

Kind regards

The Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought a double stroller

Bought a double stroller. They have the best prices on the market and delivery was pretty quick.
I had a slight issue with payment but the customer service was very helpful and immediately resolved it. I would definitely recommend this website and buy from here again.

30. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv