Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased online, cash out account, no emails from shop, no order number more importantly, no updates at all, this shop have offered zero communication Do better I will be reversing the tran... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased trainers from Artifacts Apparel through 'Lovethesales.com', so wasn't actually aware of the seller until after the transaction. When the order email arrived I googled Artifacts Apparel and t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ordered the 27th of Nov, emailed info x 4 times and had one response on the 3rd simply stating to 'bear with' because of black friday. now it appears i'm just being ignored. no tracking number or any... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Returned an item.on the 2nd January as it was too small.. Have heard nothing in relation to a refund . I sent an email yesterday with details of tracking number and the fact they received the retu... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Herreklesbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Offering a unique collection of designer & streetwear brands at unbeatable prices. Stocking various brand names such as Stone Island, C.P Company, Stussy, Ralph Lauren + many more.


Kontaktopplysninger

2,2

Under middels

TrustScore 2 av 5

734 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 81 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

14. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Mario,

We are sorry to hear this.
Please contact us on: info@artifactsapparel.co.uk and we hope we can resolve any issues you may have.

The Artifacts Apparel

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased trainers from Artifacts…

Purchased trainers from Artifacts Apparel through 'Lovethesales.com', so wasn't actually aware of the seller until after the transaction. When the order email arrived I googled Artifacts Apparel and the reviews had me worried. I shouldn't have been as the order was delivered within half the time quoted and was exactly as described. Would use again.

31. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave a review. We really appreciate you giving us a chance, especially after seeing some mixed feedback online. We’re glad to hear your order arrived quicker than expected and exactly as described.

We’d also like to mention that our Trustpilot profile doesn’t always fully reflect the service we provide, as we don’t operate a paid/premium account. That said, feedback like yours means a great deal to us.

Thanks again for your trust, and we’d be happy to have you shop with us again in the future!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Returned an item.on the 2nd January as…

Returned an item.on the 2nd January as it was too small..
Have heard nothing in relation to a refund .
I sent an email yesterday with details of tracking number and the fact they received the return on the 6th January .Still no communication .
Please acknowledge your emails and refund my money.
There were good offers on the website before Christmas but the service has put me off buying from them again.

20. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Paula,
Your refund was processed yesterday at 3PM.
We sent you an email with the refund process.
We apologise for the delay and inconvenience caused.
If you have any other questions, please send us an email.

Regards,
The Artifacts

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ordered over a week ago and i have…

ordered over a week ago and i have received no update regarding any form of delivery.

Tracking number is essential as this is a gift.

Please respond to your customers emails when requesting information.

We do not hold you up for payment so please dont hold us up for the item we paid for.

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Rhys,
We apologize for the delay and lack of communication. We understand how important tracking is, especially for a gift, and we’re sorry for the frustration caused. Please contact us directly with your order number so we can provide an update as soon as possible.
Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased online

Purchased online, cash out account, no emails from shop, no order number more importantly, no updates at all,
this shop have offered zero communication
Do better I will be reversing the transaction on PayPal. I don't care for reasons not to Communicate with people who are spending hard earned cash on this shop

6. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

We sincerely apologize for the lack of communication and understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide. We have processed your refund. If you have any further questions, please message us directly.
Apologies again.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered on Black Friday and still no…

Ordered on Black Friday and still no order or tracking information.

Emailed and had a response saying it was lost by Royal mail - however I have had no email and no it didn't go to my junk email - as i checked this daily and added to safe senders. I have since provided proof and asked for the tracking details; as well as the new one they say was sent yesterday - but still no tracking email has been sent to me.

I understand this is an independent business, however the Xmas promos are still running which if demand cannot be coped with seems flawed.

I'm yet to get any tracking info and this is 11 days post order. And I'm not sure about the info being lost by Royal mail as like i say I've seen no proof of this or tracking details - and Royal mail usual class it as lost after 10 days in their system so.....

I'd like to try and resolve this with getting the good that have been paid for [ for a xmas gift] without the need to ask for a refund or reporting for lack off communication and failure to provide goods.

Wouldn't recommend at all.

28. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Jessica,
We are sorry for the delay and the inconvenience this has caused, especially with this being a Christmas gift. We understand your concerns regarding tracking and communication. We have been in contact privately regarding this order, and we can confirm the parcel has now been received.
If you have any further questions please contact us via email. Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

poor service to say the least....

ordered the 27th of Nov, emailed info x 4 times and had one response on the 3rd simply stating to 'bear with' because of black friday. now it appears i'm just being ignored. no tracking number or any indication who is delivering. happy to take my money though.....

8. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi,
Please can you send us an email with your postcode so we can locate your order. We’re really sorry for the delay with your order. Due to the extremely busy Black Friday period, our dispatch and courier networks have been experiencing higher-than-usual demand, which has unfortunately slowed down delivery times.
Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered ok black Friday still no parcel

Ordered ok black Friday. No response since.
I'll give them a chance if they send my order but as others say, no response since taking my money.

6. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi,

Apologies for the delay, we have sent your tacking number to your email.

~The Artifacts.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Decent communication , received item

Received item today after ordering 30/11/25.....Order no: AA93424
Package was sent by Royal Mail which was appreciated.
So the fact that it took 6 days & the right item & size was received & the Quality was on point gets a Massive thumbs up.
The reason for 2 stars lost is that when you order of the website, you then get a confirmation email , minus an order number or description of item that you get with any reputable company.
So if you do order , screenshot the details if you want the order details.
I feel the Company wants to do right but it needs improvement to gain trust from customers & improve its reputation.
It is a legit company , I can confess to that , I am a happy customer, but I hope that they can get on top of there issues & become much better.
From a Happy customer , Thank you & I hope I'm being fair in my comments.

6. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi,

Thank you, we are glad you like your order!
We believe the issue with our confirmation emails are being fixed.
Thank you for your feedback.
~ The Artifacts

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Same as others

Same as others, ordered two weeks ago and heard nothing, no order number, so difficult to chase. Email sent and ignored. Happily took my money though. DO NOT USE UNDER ANY CIRCUMSTANCES....

26. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi,
Please could you send us an email on info@artifactsapparel.co.uk with the name you ordered with and your postcode. Due to black Friday we had a backlog of orders and we apologise for the delay.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not use this company

Do not use this company
I placed an order , money was taken but as of yet I have received no order confirmation , and they will not respond to e mails that I have sent .

3. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Adam,

Your order has been sent.
Apologies for the delay with replying to your email, we have sent you your tracking number.

Kind regards
The Artifacts.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wow! Avoid at all cost!

Wow.

Wish I had read the review section before placing my order! Seems not much has improved.

Money taken from account, email received stating “order is in” and how to track the order. But tracking link doesn’t work. When accessing my account it shows no order. So basically I have no idea if an order is placed, no order I.D, no tracking info, and no way to contact the company other than an email address which they don’t reply to. They do have my money though!

Avoid at all cost!

24. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Thomas,
We believe we have sent out your order however we would like to confirm this, please can you send an email to info@artifactsapparel.co.uk so we can help.
Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give 0 I would

If I could give 0 I would, I hadn’t received my order so emailed the company. Luckily, on this occasion, they did respond but advised the order had gone to my billing address (old home) instead of my delivery address, they asked if I still had access and apologised for the convenience. Apple Pay automatically synchronised to my old address for billing but I entered the correct delivery address which they confirmed via email and the words ‘huge technical error occurred’ were mentioned. I’ve since asked them if they will be refunding me or sending another item, as I don’t have access to the address they incorrectly delivered my items to, to which no one has responded. I’ll be raising a chargeback through my bank for goods not received which they’ll have to refund anyway and incur a fee. Anyone who has similar issues I’d advise to raise through your bank instead of dealing with this company.

8. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Lewis,
We have replied to your email and processed your refund. If there's anything else we can help you with please send us an email and we will get back to you as soon as possible.

The Artifacts

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top quality shagger

Top quality shagger, garms are high spec and great service would defiantly recommend

6. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Thank you. Glad you enjoyed your purchase!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing quality and great fit!

Amazing quality and great fit!
I recently bought a T-shirt from this company, and I’m seriously impressed. The fabric feels soft but durable, and the fit is perfect — not too tight, not too loose. You can tell it’s really well made, and even after washing it a few times, it still looks brand new. The shipping was fast, and the packaging was neat. Overall, a great experience — I’ll definitely be ordering more from them!

29. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Thank you for the review, we are glad you like your order!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful service

Awful service.

Chased for an update, zero response.

No order confirmation, no reply from customer service, absolutely inept.

Emailed info@ three times

Nice to see they’re willing to accept money and not fulfil orders.

Crooks.

9. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Artifacts Apparel

Svar fra Artifacts Apparel

Hi Brendan,
Your order has been sent out.
We have been having issues with our confirmation emails sending and are in the process of trying to fix it.
We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
The Artifacts

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely zero idea what is going on…

Absolutely zero idea what is going on with my order!!

Ordered 10 days ago now. Initially received an email stating i would be notified when it was shipped and that i could track it. I was unable to track so i e-mailed and was told the parcels tracking was invalid and they would send the order again that day. I had a quick response and I thought amazing as id read a couple of negative comments and this just proved them wrong so I gave it a few days again hoping i would get some information on my order but now have had 3 un answered emails when enquiring about my parcel and asking for a refund if my items were not being sent but had absolutely zero back from them!

30. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv