Omo Anmeldelser 

3 548
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Truffa ad altissimo livello ritirano i soldi del conto senza che io abbia accettato o scaricato la Vostra app ,qui l’unica soluzione è andare a denunciare la vostra app e non è la prima volta che scr... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Questa app è molto utile per la motivazione,il supporto psicologico e i consigli, molto importanti, per il costo fanno anche piani in offerta ,esse vuoi disdire sono gentili, non ci sono problemi. Bi... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Nous avons eu un diffèrent sur un abonnement reconductible automatiquement dont je n'avais pas été clairement informé. Après quelques échange de mails, la société a consenti à me rembourser. je le... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I truly appreciate OMO because it enables me to keep up with all facets of my endeavoring to lose weight and feel better. For me, the ability to track fasting and water intake is a huge help, but rea... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Trening og ernæring

Skrevet av virksomheten

Omo is on a mission to make weight loss easy and accessible for everyone. By combining science-backed methods with innovative tools, we provide users with a personalized approach to achieving their health goals. Omo offers more than just calorie tracking—our app includes daily action plans, food recognition features, hydration tracking, and motivational lessons to support a sustainable and healthy lifestyle. We aim to empower individuals to take control of their health and see visible results, no matter their starting point.


Kontaktopplysninger

2,8

Middels

TrustScore 3 av 5

4k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 28 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,8

Alle anmeldelser

(3 548)

8 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Company have zero integrity

Purchased the app from this DUBAI company on trial price but never used it. Deleted and gave no more thought. Until I noticed a payment pending for £38.50. They had not advised me beforehand as is a legal requirement. I immediately contacted them before payment confirmed advising them I hadn’t used their app and asking them to stop this payment in advance. They ignored me. Sent many emails asking for refund. They said they’d only refund if I’d stuck to their regime and not lost weight. I hadn’t used their product in any way so not possible. I pointed out they hadn’t informed me as legally required and they were charging me for something I don’t have. They stopped replying. Disgraceful company. Am now waiting to hear from bank.

12. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi Anne!

Thank you for reaching out and sharing your concerns.

We understand your frustration and want to clarify that we have already replied to your email. Our subscription policy is transparent, and payments are auto-renewed to ensure uninterrupted access. We always encourage users to cancel via the app before the renewal date if they no longer wish to continue.

We apologize if our communication didn’t meet your expectations, and we take your feedback seriously. If you need further assistance or clarification, don’t hesitate to reach out again!

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam!!

Scam!!
Won't refund you, keep using word policy and not explaining why... I got a trial back in October for 25.99. Didn't know they had me set up for auto-renewal. THEY DO NOT WARN YOU THAT ITS DUE FOR RENWAL, THEY JUST TAKE YOUR MONEY!! Just been charged £66 for this which they are refusing to refund even though they have taken money from me that I needed for housing cost. Not care for indivials, must be run by robots. Highly dissatisfied with the response and the app aswell. Other reviews highlight same issues - if I could give it negative stars I would. In the cost of living crisis im appalled they would happily take someone's money that is needed for more important purpose. Keeps trying to offer me a year subscription instead.... so don't understand why they can't refund me because by offering me that they loose money... makes no sense!!

24. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Sioned,

Thank you for sharing your concerns.

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

Let me please note, that we’ve already contacted you via email to address this matter further. Auto-renewal is part of the subscription to ensure uninterrupted access, but we recognize that clearer communication is important and are working to improve it.

We sincerely apologize for any inconvenience this has caused, especially during challenging times. If there’s anything else we can do to assist, don’t hesitate to respond to our email or reach out again.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lorsque vous choisissez un abonnement…

Lorsque vous choisissez un abonnement il y est écrit qu’il est annulable à tout moment. Ils vous demandent d’installer l’application (qui permet de suivre son programme) après avoir payé. Or, je ne peux pas l’installer en raison du stockage mais JAI QUAND MÊME PAYÉ. Et j’ai été quand même débité parce qu’après avoir lu la politique de remboursement, on comprend qu’on ne peut être remboursé que dans certains cas (si vous montrer que vous n’avez pas vu d’effet en faisant ce qu’ils vous disent sur l’application). Mais je n’ai pas l’application, je ne peux rien faire, mais j’ai quand même été débité. INADMISSIBLE. J’ai donc annulé mon abonnement, MAIS l’abonnement a été payé et je ne peux pas me faire rembourser car je n’ai pas l’application. je déconseille

24. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Ninon,

Thank you for bringing this to our attention. We’re truly sorry to hear about your experience.

Since you're unable to access the app due to storage limitations, we recommend reaching out to us via email at olivia.support@omo-app.io, so we can look into this matter further and assist you directly.

We appreciate your feedback and are here to help.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Misleading Advertising and Poor Transparency – A Disappointing Experience

I subscribed to the app after seeing a TikTok video that specifically promoted weight loss through meal plans and workouts. I completed the application, paid for the subscription, and received my plan—only to discover that neither meal plans nor workouts were included.

I reached out to customer support and received this response from Jules:
"Unfortunately, currently, the app doesn't offer meal and workout plans, but let me thank you for sending us this request - I'll certainly pass it over to our team, as a suggestion like yours is what gives us ideas for improvement."

I then sent them proof of the TikTok video advertising these features and received another response:
"Unfortunately, additional features like meal plans or specialized workouts are only available as part of bundled plans purchased on the website during registration."

When I decided to cancel because the app did not deliver what was advertised, I was told:
"We offer workouts and meal plans as optional features, which need to be purchased during the registration process. I’m afraid they are not available for purchase afterward, however, I've already sent this as a feature request to our developers so they can look into enabling this option in the future."

This is misleading at best. How is anyone supposed to know what they’re signing up for when the advertising suggests otherwise? It feels like a bait-and-switch, and I wouldn’t recommend this app to others based on my experience.

23. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Martha.

We sincerely appreciate your feedback and understand your frustration. Transparency is extremely important to us, and we’re sorry for any confusion regarding the features available in your subscription.

Our support team has already reached out to you from support@omo-app.io to address your concerns. To clarify, meal plans and workouts are available as optional add-ons during registration, but we acknowledge that this may not have been communicated clearly in the advertising you saw. We truly appreciate you bringing this to our attention, and we’ve already shared your feedback with our team to improve clarity in our messaging.

If there’s anything else we can do to assist you, please feel free to respond to our support email. Your input helps us grow, and we genuinely value the opportunity to improve.

Best regards,
Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Complete scam Avoid

Complete scam Avoid
Must be aware of the auto renew. Originally paid £25 for 3 months and then was charged £66.95 on automatic renew. I even forgot I had the app as I stopped using it after a week cause it was so crap! No notice or reminder received before they just take the money out your bank and app is really poor . What a scam, they do not make you aware of the subscription as it’s not made clear all cost will be upfront

22. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi Alison!

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry you’ve had a negative experience with your plan’s auto-renewal. We understand how disconcerting this can be and want to clarify that we do not make unauthorized charges.

While we try to be as transparent as possible, we appreciate your feedback that the subscription information could be clearer, and we're actively working on addressing this with our product team.

If there’s anything else we can help with, please reach out to olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review".

– Omo Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

So far I like this app

So far I like this app. My only issue is finding the personalized plan that was supposedly ready for me. I have reached out to Omo. I hope this is resolved quickly.

21. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Linda!

Thanks for your interest in our app!

With Omo, you'll receive a personalized program based on your individual parameters and daily guidance to help you reach your goals. You can also easily connect your Fitbit to the app to track your steps.

If you haven’t received our email or need further assistance, feel free to reach out to us at olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review" - we're always happy to help!

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Compro el plan de un mes después de…

Compro el plan de un mes después de abrir la apps no me gusta ese plan de comidas y pido devolución,mi sorpresa es que por lo visto tengo una suscripción que yo en ningún momento e contratado y por la que se me van a hacer cargos que no e autorizado,esto es un timo

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi,

We're really sorry you've been having trouble with payments. We take this situation seriously, and understand how frustrating unexpected charges can be.

So we can get this fixed, please send us an email on olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review", and our team will look into it for you.

– Omo Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Disappointed 😞

I paid $29 Aud in October 24 for a trial subscription and believed that if i didn’t sign up further there would be no charge. I enjoyed the app in the beginning with some lessons they ended after about 2 weeks. Its tracks food fluid and steps, which other free apps do anyway. I thought they would give dietary advice for on what to eat and have helpful suggestions and advice while going through peri/menopause but the app doesn't do this. I feel as though it’s very misleading. In the beginning i didn't begrudge paying $29 AUD to try it out and then decided i wouldn't continue. On the 18/1/25 i got billed for $110 AUD. I emailed OMO and tried to get a refund but they wont refund me stating my reasons for a refund go against their refund policy. I have now contacted my bank for a resolution. I need my money back I'm a single mother thats moving house. I cant afford to be scammed.

18. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Angela!

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about the confusion regarding your plan’s auto-renewal and payment. We completely understand how frustrating this can be. Subscriptions are automatically renewed to simplify things, but we regret that this wasn't clear in your case.

We also acknowledge the need for more personalized support, especially around menopause, and are actively working to improve the app's guidance in this area.

We’ve already reached out to you via email to assist further. Please check your inbox, and let us know if you need any more help.

– Omo Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Don't waste your money

Waste of money really. Was hoping it would give me meal plans but it doesn't...it gives me 4 weeks of realistically a food diary, which I could have used my notes for. All it does is record hydration intake and your food, then records your fasting and weight goal/achievements...plenty of free apps to do this out there. Don't waste your money like I did.

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Kay!

Thank you for your detailed feedback. We’re sorry the app didn’t meet your expectations. Omo focuses on creating a personalized journey with tools like food and hydration tracking, fasting logs, and progress tracking. Meal and workouts plans are available as additional purchases, allowing users to customize their experience based on their needs.

If you’d like help exploring these features or need further assistance, feel free to email us at olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review". Your input is valuable, and we’re always working to improve our app to better support our users.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Program is misleading. Refund terms unlawful.

I purchased the premium bundle as it was advertised as being an add-on that would enable the meal and exercise plan to be customized. The program is misleading, as it not as advertised. There as there isn’t really any customization at all.
As you cannot remove foods that aren’t in your diet. There are foods in my plan that I am allergic to, such as Avocado and seafood. I cannot tolerate protein powder and yoghurt without having diarrhea or nausea. I dislike tofu. Replacement meal is not a viable swap. I am also unable to obtain some of these ingredients due to living in a rural area. Also the meal plan is not appropriate for my climate, we are in summer here, where it gets very hot and this plan contains a lot of hot soup. The meals are also not budget, time or family friendly.
The workouts are not custom either. There are certain exercises I can’t physically do and no alternatives are given. The advertised access to a coach is misleading as the coach is actually AI and not a real person.

I requested a refund the same day as purchase. I am still being denied a full refund.

And on top of being denied a refund, I can’t even access the 3 month subscription I paid for because the app says I don’t have a subscription ( because I had to cancel it to get a refund).

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi!

We’re truly sorry to hear about your frustrations, and we understand your concerns. We aim to offer the best service, and we appreciate your detailed feedback, which helps us improve.

In the meantime, we've reached out to you via email to address your concerns.

Please check your inbox (and spam folder) for our response, so we can get things sorted for you as quickly as possible.

If you haven’t received our email or need further assistance, please let us know.

Thank you for your patience and understanding.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I didn’t sign up for an account

I didn’t sign up for an account, or download the app but somehow they keep trying to charge me for a subscription? My bank has been declining it because it’s suspicious. I don’t know how to get them to stop it.

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Melody!

Thank you for reaching out to us. We’re sorry to hear about the issues you've encountered and want to clarify that we do not make unauthorized charges

If you believe there’s an issue with your account, please reach out to us via email at olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review", and we’ll assist you in resolving this matter.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NO GIVE YOUR $ TO THESE SCAMMERS!!

DO NO GIVE YOUR $ TO THESE SCAMMERS!!
Refuse to give refund!!!
42% bad reviews just shows what kind of low life piece of work Omo is!!!!

19. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Andrea!

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that you’ve had a negative experience. While we aim to provide a positive experience for all users, we understand your frustration and appreciate your input.

We've reached out to you via email to address your concerns. Please check your inbox (and spam folder) for our response, so we can get things sorted for you as quickly as possible.

If you haven’t received our email or need further assistance, please let us know.

Thank you for your patience and understanding.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hi my name is Frederick Puriri pleas. I had requested a refund of $27.50 I had made a mistake to purchase plan. However money was deducted from my ANZ Bank account with out entering my 3diget suffix.

Hi my name is Frederick Puriri
Processed /01/025 11.35pm
VISA Purchase
Details
V*Omo-App.lo
USD 15.19 converted at 0.55
This includes a currentcy charge of $0.35
Card number 4835**** **** 2815
I had requested to Omo for a refund of $27.50
I had made a mistake to purchase plan.
However money was deducted from my ANZ Bank account with out entering my 3diget suffix.
Omo has showed no return of my monies to ANZ acc
Please address asap
I did check the Omo app for any other submission left open.
I closed the Omo app
Was Not required or Opened
Thank you for your service

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi Frederick,

Thank you for reaching out to us, and we’re sorry for the inconvenience you’ve experienced.

We're sorry to hear there was a misunderstanding with payments, and want to clarify that we do not make unauthorized charges. We take all your feedback on board, and we'd like to make things right.

If you'd like to cancel your subscription, you can do so by opening the app and navigating to Profile > Subscription, where you'll find the option to cancel.

We'll get in touch with you shortly via email. Our team will investigate your concerns and work to get things sorted as quickly as possible.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Omo has taken my money even after I…

Omo has taken my money even after I have cancelled my subscription. They are failing to give me a refund and making frivolous claims. You need to give 24hours notice before your subscription can be cancelled. We have a no- refund policy. These information are not part of their refund policy which I have read over and over again.

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Florence!

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear about your negative experience regarding your subscription cancellation and refund request.

While we strive to be transparent, we appreciate your feedback regarding our refund policy and cancellation process. We’ll review this with our product team to improve clarity and user experience.

You'll need to open your app and navigate to Profile > Subscription, where you can find the option to cancel. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out to us at olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review".

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’ve just purchased this I’m trying to…

I’ve just purchased this I’m trying to get in touch but they’ve mail address you’ve given give out doesn’t work……why?
You need to tell your automated service that as it’s giving out the wrong address!
I want to know why I can’t purchase the recipe book it’s seems ridiculous you can only buy it when you are buying the service. It shouldn’t be this difficult.

13. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Morag,

We’re sorry to hear about the issue!

The correct email to contact us is olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review". Please feel free to reach out, and we’ll gladly assist you with any questions or concerns.

If you’re still experiencing issues, let us know, and we’ll ensure you’re taken care of.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Biggest scam ever credit the subscription but not the additional bundels which i never approved

Looking to kick start my new year health kick purchased this app on a discounted rate for 12 weeks, it not only took the money for the 12 weeks but also took another $80 AUD Jules who's name seems to appear a bit said i had added it ?? WTF to that I am a contract administrator deal with $$$ all day and these types of things totally scammed and misleading, asked for a credit for the 12 weeks which they approved which was $48 AUD but wont credit the so called $80 AUD for the food plan and exercise plan which i dont have total scam.

13. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, David!

We’re sorry to hear about your experience, and we’ve already followed up via email to address your concerns in more detail. Regarding the additional bundles, we assure you that all optional features are displayed during the purchase process for user approval. If there’s been any misunderstanding, please rest assured we’re here to help resolve this.

Please check your inbox (and spam folder) for our response, so we can get things sorted for you as quickly as possible.

If you haven’t received our email or need further assistance, please let us know.

Thank you for your patience as we work to make things right!

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Betrug!!! Achtung Fingerweg

Von meiner Karte wurde abgebucht, ich habe nie die Info erhalten, dass ich da irgenwas bestellt hätte. Völlig unklares Geschäftsgebaren.

12. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Susanne!

I’m really sorry to hear about your experience. We've reached out to you via email to address your concerns.

Please check your inbox (and spam folder) for our response, so we can get things sorted for you as quickly as possible.

If you haven’t received our email or need further assistance, please let us know.

Thank you for your patience and understanding.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

BE VERY CAREFUL with this one

BE VERY CAREFUL with this one. I purchased a 12 weeks program at $24.99 - period. The fact that it was USD and not AUD I accept is on me, I should've checked, but there was never a mention of a subscription and recurring payments. I uninstalled the app a few days later as it turned out it was of no use to me, it was pretty boring, nothing new. Got a notification this morning that USD49.99 was taken out of my digital wallet. Had to reinstall the app and look into my profile to find a page called subscription which I cancelled.

11. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi!

Thank you for sharing your concerns. We’re sorry for any confusion caused. Our subscription details, including recurring payments, are stated during the purchase process to ensure transparency. We take all your feedback on board, and we'd like to make things right.

So we can get to the bottom of this, can you please contact us directly via olivia.support@omo-app.io?

From there, we'll investigate your concerns and get things resolved for you as quickly as possible.

Thank you for patience.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rip off

I didn’t find the app worked for me and decided to cancel my subscription after 2 weeks. As far as I had understood I’d only committed to the first month at a cost of £15.19. However the email I have received says I’ve cancelled my 31 day subs fat a cost of £15.19 + £38.95. I can’t work out why I have to pay the additional £38.95. I think it’s a scam. I should have known better

8. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Sarah,

We're really sorry you've been having trouble with payments. We take this situation seriously, and understand how frustrating unexpected charges can be.

So we can get this fixed, please send us an email on olivia.support@omo-app.io with the subject line "TP review", and our team will look into it for you.

– Omo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Mi sono trovato iscritto a pagare…

Mi sono trovato iscritto a pagare periodicamente senza saperlo. Questo è un imbroglio ? Giudicate voi!

7. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Omo

Svar fra Omo

Hi, Maurizio!

I’m really sorry to hear about your experience. We've reached out to you via email to address your concerns.

Please check your inbox (and spam folder) for our response, so we can get things sorted for you as quickly as possible.

If you haven’t received our email or need further assistance, please let us know.

Thank you for your patience and understanding.

– Omo Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv