Odd Muse London Anmeldelser 

3 429
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I paid £155 plus express delivery for a dress that arrived covered in visible marks and crease/pinched lines. I needed it for Saturday and had to take it to the dry cleaner to try to fix it. When I... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I honestly can't praise Odd Muse's customer service team enough! Unfortunately, the courier lost my parcel, but the team made sure it didn't turn into a negative shopping experience. They... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I accidentally missed the deadline to return by two days and Alex was so helpful in reassuring me on my options. I was distraught as I'd bought over £300 of bridesmaid dresses but they were the... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Beautiful Dress and Helpful Customer Service This was my first time ordering from Odd Muse, and overall, I’m happy with my purchase. I was expecting delivery within the stated 3–5 working day... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Klesbutikk

Skrevet av virksomheten

Invest in timeless style & quality designed to last As seen in Vogue, Forbes & the Business Insider 🌎 Worldwide shipping


Kontaktopplysninger

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

3k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(3 429)

203 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing Customer Service

I ordered a dress from Odd Muse for my graduation, and while I ran into a sizing hiccup (my own fault for not trying it on sooner!), the customer service completely turned my experience around. I visited the Bond Street store and was so well looked after by Joy, Jaisal, and store manager Laurena, who went above and beyond to help me sort an exchange in time for my big day. Their advice and kindness made a stressful situation so much easier.
As for the dress itself, it's even better in person than online. The quality is fantastic, the fit is flattering. I'd genuinely recommend it to anyone, regardless of body shape, as it's designed to flatter beautifully.
Thank you to the whole team for making this such a lovely experience despite the timing stress. I'll definitely be shopping with Odd Muse again!

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Sarafina,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.

We are absolutely delighted to hear that, despite the initial sizing issue our team were able to turn your experience around!

We are so to hear how much you love the dress. Congratulations on your graduation! We hope you had the most amazing day, and we can't wait to welcome you back to Odd Muse again soon.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disappointing customer service and missing items for a bridal order

I ordered two dresses from Odd Muse for an upcoming wedding. The package arrived as a poorly sealed envelope that wasn't properly stuck down, and it was missing one of the dresses entirely. When I contacted customer support, they claimed their warehouse CCTV showed it was packed and refused to help further. By law, the trader is legally responsible for the goods until they are safely delivered into the customer's hands, regardless of transit or packaging failures. Refusing to refund for an incomplete delivery is unacceptable. Please avoid. You ll loose money paying for items you didn't recieve due to poor packaging on odd muse part!

28. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Sarah,

I am so sorry to hear that an item was missing from your parcel. This is certainly not the experience we want any of our Muses to have, and I completely understand how disappointing this must be.

I can see that your case has already been escalated and is currently being investigated internally by our team. Please rest assured that this is being looked into as a priority, and we will be back in touch with you as soon as we have an update.

Thank you so much for your patience and understanding in the meantime.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

You must order here at least once!

I had some trouble with my parcel but the customer service is very helpful and professional. The clothes however are better than expected. Definitely ordering again!

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Sophia,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review!

We're sorry to hear there was an issue with your parcel, but we're so pleased our Customer Service team was able to help and provide a positive experience. It's also wonderful to hear that the quality of your pieces exceeded your expectations!

We can't wait to welcome you back for your next order. 🤍

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer support

Great customer support, very helpful. The clothes are great quality, and I love this brand.

21. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Emne,

Thank you so much for your lovely review!

We're so pleased to hear you've had a great experience with our Customer Service team and that you're loving the quality of your pieces!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Am appalled by the fabric choices for…

Am appalled by the fabric choices for the prices she is charging. I think Amy has some issues. She calls this slow fashion and its all garbage. I have been in fashion since the 60s. I bought a pair of polyester pants in the late 70s and after a day of wearing them I got home...took t hem off and threw them out. Never have put polyester against my skin again. This id disgusting.

19. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Amy,

Thanks for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you feel this way about our products.

We can't seem to find you orders so we'd really appreciate it if you could send us your order number so we can take a closer look at the specific item you received and discuss your experience further.

We understand that fabric preferences are very personal. We clearly state the full fabric composition for every product on our website so customers can make an informed choice before purchasing. Over the past year, we've have introduced many more styles crafted from cotton blends and responsibly sourced fibres as part of our newer collections.

We'd love the opportunity to learn more about your experience and hope to hear from you soon.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No refunds

I have been waiting for a refund for two and a half weeks now. The customer service team is not responding to me and I just want a refund. Not suitable for bodies with a larger chest either

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hello,
We're so sorry to hear about your experience.
Our Customer Service team typically responds within a few days, so you certainly should have received a reply by now. We've reached out to request a little more information so we can investigate this properly.

If you could please respond at your earliest convenience, we'll look into this as a priority and do everything we can to get this resolved for you as quickly as possible.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I sent a product back and they hadn’t…

I sent a product back and they hadn’t had it back stuck with Royal Mail however they responded to me straight away and refunded my money excellent customer service and their clothing is beautiful

Lisa

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Thanks for your review Lisa! We're pleased to hear our team were able to resolve this for you so quickly! We appreciate your support and can't wait to welcome you back soon.

Thank you,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Never order from odd muse!!

Never order from odd muse!!! I have been waiting 2 months for a refund and am going around in circles trying to get my money back!! Warning to not trust odd muse!

19. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

We're sorry to hear about this! This certainly shouldn't be the case. We have requested further information from you so our team can investigate this. As soon as we have received those details, we'll look into this as a priority.

Thank you,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quick return nice dress but too tight in bust

I was pretty impressed with both how quickly they sent out the dress and how quickly they processed my return. I had been nervous as I had read some unfavourable reviews on this but it was all sorted quickly. You do have to pay for return postage but that was something I had accepted. I did love the dress but it was faaarrr too tight in the bust which was a shame as it fit well everywhere else.

7. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Thank you for your feedback Amy. We're glad to hear about your positive shopping experience with us and sorry to hear the dress did not fit so right! We appreciate your understanding and your feedback is invaluable as we continue to improve.

We hope to welcome you back soon. Please don't hesitate to contact our team if you require any help around sizing!

Thank you,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great communication

Great communication. Lovely dress

10. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Thank you for your kind review Jenna. We're delighted to hear you were happy with our teams' communication and that you loved your dress! We can't wait to see what you choose next.

Thank you,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been a regular customer at Odd…

I have been a regular customer at Odd muse since the cinched blazer days. The quality is second to none, you can truly see that a lot of thought and trial goes into making and designing the garments. There are a few things that keep me returning 1. The quality of clothes and the way they make you look and feel. No Spanx needed ever. So flattering, lasts forever if you follow the wash guide.
2. Their customer service is exceptional, I had a crisis with a return and they were very compassionate. I had even stated if not possible I won’t be put off as I love the brand. The clothes arrive really quickly after ordering too!
3. It’s all timeless pieces that I can rewear for years reducing my costs of re buying (except for when Aimee launches a new collection) and supporting the planet.

Thank you all and keep up the great work. Oh and Jerlinda in customer service, thank you for your compassion and kindness you are an asset to the team.

23. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Thank you Lauren for your lovely review! We're so pleased to hear how much you love the quality, fit and design of our pieces. We're also glad to hear your kind words about our customer service and that our team could support you where needed!

Thank you for your continued support,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Alex was brilliant and literally made…

Alex was brilliant and literally made my day! Speedy response and will 100% keep me coming back to Odd Muse ☺️

22. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Thank you for your lovely feedback Louise! We're so pleased to hear our team were able to assist you quickly and we can't wait to welcome you back soon.

Thank you,
Odd Muse Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dreadful in every way

Dreadful in every way. Product arrived faulty. Material was puckered in several places. A real phaff to return and at a cost of £3.95 despite the item being faulty. So with the delivery cost and return cost out of pocket by over £10 for nothing! Apparantly you can claim these costs back after return is received, so yet more emailing and phaffing about plus a 14 day wait. NEVER AGAIN

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Special occasions

I’m so grateful for Odd Muse and their excellent customer service and beautiful craftsmanship. I purchased my dress for my civil wedding, such a special and emotional occasion in my life, and it made me feel truly confident and beautiful. Thank you for being part of such a meaningful moment — I couldn’t have chosen a more perfect dress.

21. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Fabiola,
Thank you very much for your kind words! We are so pleased loved your dress, thank you for sharing your special day with us 💕

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wish I had read the review I won't be…

Wish I had read the review I won't be ordering anything from them again. I returned three items and have heard nothing since, I didn't know there was a swap condition that you had to opt out of . This does not seem to be a fair way to purchase - surely you should be opting in for that condition. I hope I haven't lost my money it was a high value order, I will pursue. This is terrible customer service.

18. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Major ,

I am very sorry to hear the delay in receiving your refund. Please do get in touch with us at orders@oddmuse.co.uk so we can look into this further for you.

Our Swap protect is shown in your basket and checkout and can be removed prior to purchasing.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID AT ALL COSTS

Would NOT recommend buying from this company based on my experience.

I returned two dresses together in one parcel, yet Odd Muse are now claiming that only one dress was inside the package. I even received an email confirmation from them when the return was delivered, clearly referencing both returned items.

After reading other reviews, it appears I am not the only customer who has experienced issues with returns and refunds.

Very disappointed with how this has been handled. Customers should not be held responsible for warehouse processing errors after providing proof of return delivery. I will not be purchasing from Odd Muse again and would caution others before ordering.

12. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Abbie,

I am sorry to hear this has been your experience with us. We have located your ticket and can see our Customer Service team have been working with you. We can confirm all appropriate checks have been made, including CCTV footage , parcel weight and stock checks.

Refund can only be made for items returned back to us and the team have been satisfied wth the investigation.

Please do reach out of there is anything else we can help with.

Many thanks.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

200€ für Polyester und 30€ Rücksendungsgebühr

Website weist Nettopreise aus. Hinzu kommen Steuern und Zollgebühren. Rückversand kostet 30€.
Qualität ist okay, aber nicht mehr (Reisverschluss lässt sich sehr schwer schließen, die Naht am Ausschnitt dreht sich nach außen).
Tatsächlich ist die Form der Kleider schön, der Stoff fühlt sich auch angenehm an. Allerdings: Polyester bleibt Polyester - und 200€ für Polyester muss jeder selbst wissen.

11. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear you liked the shape of the dresses and found the fabric comfortable to wear.

We are sorry to hear, however, that you were disappointed with certain aspects of your experience, including the zipper functionality, stitching, and additional costs such as taxes, customs fees, and return charges. We understand how frustrating this can be.

Please note that any applicable taxes and customs duties are outlined during the checkout process for international orders. We also appreciate your comments regarding the quality and will ensure this feedback is shared with our wider team for review.

Our new collections this year have introduced more cotton-blend designs and pieces made with more responsible fibres as part of our ongoing commitment to improving both quality and sustainability. We really appreciate you taking the time to share your perspective.

Kind regards,
Odd Muse

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic customer service

I have not experienced this level of dedicated customer service for a very long time! I was so impressed on the response time and the search for a resolution to my issue which was a very serious one. I will definitely re purchase from Odd Muse genuinely because of the help that Jerlinda at customer service provided

5. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi August,

Thank you so much for your lovely review. We are so glad to hear our Customer Service team was able to support you and find a resolution. We hope yo see you shop with us again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Such a shame

Purchased from flannels - ODDMUSE - Pearl Mini Dress
Gutted the quality and style of the dresses are beautiful. So disappointed at the sizing of the product. I am a size 16 but thought I’d go safe with 18 (3xl) for comfort wasn’t even close to doing up was more like a size 14 never been so disappointed by a brand.

21. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Odd Muse London

Svar fra Odd Muse London

Hi Lois,

Thank you for your feedback, and I’m really sorry to hear about your experience.
We’re glad you loved the quality and style of the Pearl Mini Dress, but it’s very disappointing to hear the sizing didn’t meet expectations especially after sizing up for comfort.

Your comments about the fit being smaller than expected are really helpful and will be shared with our design team for review. We completely understand how frustrating this must have been.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv