Noa Home Anmeldelser 

710
•
TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Visit noa because because i train a lot and bad muscle pain after 3 visits paim gone friendly nice guy and knows what hes doing

Vurdert til 1 av 5 stjerner

So disappointing! I purchased a Venice bed frame that included ‘free delivery’. 3 days later an email came out indicating I needed to pay for delivery fees 260 CAD +Tax. Felt like a scam! I req... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spent £1500 on the pacific modular - it does look good on the surface, but it’s the most uncomfortable and rock hard sofa I’ve ever had. Shoddily made, cheap material, wooden frame sticks into you wh... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I ordered the Oksana bed in Cream and it’s not even close to cream. It is definitely a light grey colour. I’m so disappointed. They should have this changed on their site because now I am seeing rev... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Møbelbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Affordable, functional and stylish furniture at exceptional prices delivered to your home for free with easy returns. Shop now!


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

710 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,5

Alle anmeldelser

(710)

3 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible customer service and delivery…

Horrible customer service and delivery team! When I ordered, it shows that delivery is within a few days and it turned out to be a backorder when I follow up on my delivery date. Finally, the delivery team contacted me for delivery with specific time frame. Delivery team didn't show up, I contacted the customer service who is not helpful. She kept saying there is nothing she can do as the delivery team is 3rd party and I should wait after 6pm if they didn't show up. I waited til 7 before I went out. At 8pm, an Indian man who can't proper English said he wants to deliver my sofa and if I am not at home, he will leave it below my flat! I told him to leave it at his own expense as I did not accept the delivery. After all the back and forth with the customer service which they promise to investigate the failure of delivery result in telling me it's my fault for not accepting the delivery. And hence, they will charge me cancellation fee for not accepting the delivery???!!! Never buy from such horrible company. I feel scamed!

19. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Helen,

Thank you so much for sharing your feedback regarding your experience with us, and we're truly sorry that you feel this way.

Kindly note that as indicated on our website and your invoice (confirmation email), the item purchased was out of stock at the time your order was placed.

As soon as our shipment was received in our warehousing facility, our third party transporter reached out to you to confirm a suitable delivery date. Unfortunately, due to unforeseen circumstances, their delivery team was running behind on their planned scheduled however, did their best to complete your delivery as soon as they could that same day.

While we fully appreciate the inconveniences this caused you, we truly appreciate you sharing your comments with us and again, apologize for the less than perfect experience you had with us.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

NOA Customer Care or lack there of...

Please consider carefully before purchasing from NOA, their marketing is good but... they do not follow through on promises and blame their distributors for poor communications... the product may be good but the customer care is non existent.

26. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Ian,

We sincerely appreciate your candid feedback, and once again, sincerely apologize for the delays surrounding your order.

At Noa Home, we carefully select the third party transporters that we choose to work with to serve our customers throughout the country. That being said, these transporters operate independently from us, and unfortunately, certain factors surrounding the delivery process of our customer orders are simply outside of our control.

As stated on our website and your confirmation email (invoice), standard order processing and transit delays are estimated between 3-14 business days. That being said, as your order was placed over the busiest time of year, Hunter Express was experiencing slightly longer than expected delays within their network, as they were working through a high volume of parcels. This information was provided on our website at the time your order was placed, to ensure our customers were fully aware of any additional delays that may occur over the holiday period. We're sorry if this information was missed while you were shopping on our website.

During this time, our team was constantly communicating with the carrier partner and requesting frequent updates on the status of your order. As Hunter Express operates independently from Noa Home, our team doesn't have access to their internal system, delivery schedules and / or availability. For this reason, we were forced to rely on their team to provide us with updates on your order, which we didn't always receive as quickly as we'd hoped.

While we fully take responsibility for the partners we choose to work with, the delays that Hunter Express were working through over the holiday period were to be expected (as indicated on our website), and simply out of anything we could control, despite our best efforts.

Again, we're sorry that we didn't deliver on a perfect experience, and will be sure to review your comments for further improvements on our delivery services.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I'd be lying if I said I wasn't worried…

I'd be lying if I said I wasn't worried about our order not arriving after reading these reviews. But our Osaka bed arrived within 4 weeks (there were a couple snow storms), with no problems and in immaculate condition. Phew!

Thank you, NOA Home. We are super happy.

4. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Lindsay,

Thank you so much for sharing your positive experience with us, we're so happy to know that you're enjoying your beautiful new Osaka bed :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good quality and excellent customer service

Before I made the purchase, I had a few questions and they were promptly answered via email. After order was made, the delivery was relatively fast too and I'm very pleased with the quality of the item I've gotten.

26. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Cara,

We sincerely appreciate you taking the time to share your positive review, and we're so glad that our team was able to assist you with your purchase.

We hope to have the pleasure of serving you again in the future!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality and seamless experience :)

My partner and I were looking for a modular sectional that would fit in our smaller townhouse, that was not too high-end in cost without sacrificing too much on quality! We also wanted something quickly, and have the Noa Osaka bed in our bedroom already. The numerous options made it incredibly easy to find one that would fit in our space and would still allow us to move the pieces around. The price of the Flow sectional was exactly what we were looking for and it came within two weeks! Incredibly comfortable and a seamless customer experience.

30. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Lindsay,

Thank you so much for sharing your review with the Trust Pilot community and most importantly, for your ongoing support.

We're truly humbled that you chose to include our beautiful products in your home, and that they've checked all the boxes in terms of what you were looking for.

We hope to have the pleasure of serving you again in the future!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t buy from this website

Don’t buy from this website. I ordered a bed in December and after substantial delay they delivered it without hardware to put the bed together. I have now been sleeping on a mattress on the floor for more than 2 weeks. Have called them countless times and they just keep saying they are following it up. I cannot get any answers as to why they can’t send out the hardware that I have paid for. Terrible experience that still hasn’t been resolved.

17. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Renee,

Thank you so much for your feedback and we completely understand and agree with your frustrations.

Despite our best efforts to ensure our distribution centre prepare and dispatch the replacement hardware required for your bed in a timely manner, it took much longer than it should have and for this, we're extremely sorry.

We can see that your replacement hardware is making its way to you and you should receive them shortly.

Again, we sincerely apologize for the troubles this has caused you, and invite you to reach out to our team at any time if any further assistance is needed.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality products from Noa

Great quality products from Noa - I bought the Lite Mattress (in October 22) and Chelsea Chair (in April 22) and loved them. The mattress is well-balanced (soft yet firm) for my spine and the chair is nice with an adjustable armrest and back. Overall, Noa's products are pretty, good quality, and at a good price point.

My only complaint would be the delivery process because Noa's delivery partner would only call and not email regarding the delivery arrangement for both purchases. For my first purchase with Noa, I missed a call (thinking it was a scammer) and days later realized that it could be from Noa's delivery partner.

26. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Alfiera,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We're thrilled to know that you're enjoying your new mattress and office chair, along with the quality both items have to offer.

We certainly appreciate your ongoing support, and hope to have the pleasure of serving you again in the future :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

STAY CLEAR OF NOA

I wish they would offer a ZERO rating. NOA has the worst customer service I have ever experienced in my life. Read the other bad reviews and they are exactly what to expect. Was assured my bed would be delivered in early December, called to ask where it was and it became end of December latest first week of January here's $50 for your problems. January comes and NOTHING so I call again and was told I will speak to a manager as we want to make your experience a positive one. No returned call and this happened FIVE times!!!! Asked them to cancel but they refuse as I finally receive an email about delivery but I don't want it so they will charge me $50 to cancel??? You lied about delivery times, never called back and had no bed for two months because they made false promises on delivery dates. They basically ignore you and avoid phone communication because they know they're going to lie to you. There are better options and businesses that will appreciate your business and treat you with respect. *****NOA please do not leave a message asking me to contact you as I do not care to listen to your corporate BS about how you care and you want to make my experience a pleasant one.***** ..I..

26. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi there,

Thank you for leaving your review and are so sorry to learn that you haven't had a pleasant shopping experience with us thus far.

We've gone ahead and reached out to you again to confirm your order number, as we'd love to look into this for you and ensure we provide you with a suitable resolution. We look forward to hearing back from you :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recommend NOA -

We took a chance on NOA and we have zero regrets. The couch was delivered as advertized. It is also very well built and very comfortable. Ordering couches online can be risky but we took the risk and it paid off big time.

21. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Gordon,

Thank you so much for taking the time to share your review on your new sofa. We're thrilled that you're enjoying it :)

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Would buy again

I discovered Noa via a Google search for a cream couch that I was failing to find anywhere else.
Noa had what I was looking for in stock and I got a beautiful couch without have to wait 16-18 weeks.

7. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Julia,

We couldn't be happier to know that you were able to find exactly what you were looking for! Thank you so much for choosing Noa Home for your living space!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love the rug

Love the rug. It's quite lush and thick. Will probably last for a while if my kids don't destroy.

14. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Henry,

We're so glad to know that you're loving your new and beautiful rug, thank you for sharing your comments!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pacific modular XL

We purchased the Pacific modular XL sofa for our condo in Montreal. It arrived around 3 weeks later. Delivered to our door. Easy to unpack, not too heavy, a very simple installation. It looks awesome, very comfortable and after a few months still seems pretty sturdy. Also, the fabric washes very easily with a simple wet cloth.

23. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Loïc,

We appreciate you taking the time to share your feedback on your new Pacific modular sofa.

We're so happy to know that you're enjoying it :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Service is great

Service is great, mattress just wasnt for me.

18. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Mark,

Thank you so much for sharing your review and we're sorry that your mattress wasn't the perfect fit.

We fully appreciate that our mattresses may not always be suitable for our customers, and this is the reason we proudly offer our risk-free trial period.

We hope to have the pleasure of serving you again in the future :)

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Really comfortable in the beginning

Nice firm bed and comfortable for sitting and lying. Although I kinda feel that the firmness has reduced quite a bit after just a month of use.

17. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Jason,

Thank you so much for sharing your feedback!

If you have any questions or concerns about your new mattress, please don't hesitate to reach out to us, we'll be happy to help!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not until after I placed an order for…

UPDATE: Feb. 4/23
The mattress arrived unannounced, but it's here!! The box was pretty banged up but the mattress was is good shape. I did notice the 3rd party shipping company, had received the mattress a month prior, but Lumis had taken over to make the delivery. My guess is there were problems with their original transporter, AMJ Campbell.
I'm just happy we received our mattress!

Not until after I placed an order for the Noa mattress (Dec.22/22) was it stated the mattress was currently out of stock but expected back later that month. In addition, the "Free Delivery" would not be in effect and to expect a delivery charge (amount unknown).
It is now Jan.16/23. I have sent 4 emails enquiring about my order only to be told it's 'in progress'. Customer Service agreed to apply a $50 credit to my account (for the delay and lack of info.) which I have yet to see.
When I call their Cust. Serv. number I am told to leave my name and number for a callback which I have yet to receive.
Overall, I am very disappointed. I feel like I'm being strung along. Who knows if and when we'll see the mattress? :(

Update: January 24 2023
I received a call back from customer service saying my order would be processed 'sometime' last week.
I would then expect to receive an email (from their 3rd party transport service) regarding delivery.
I have not heard nor seen anything since that phone call on January 16th. (sighhhh)

UPDATE: January 27 2023
Still nothing... :(

13. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi there,

Thank you so much for your feedback.

Please be assured that our product availability details is provided on our website, on each individual product page, as well as the checkout widget, for our customers to refer to while shopping on our website.

We're truly sorry if this information was missed while your order was being placed with us.

We've gone ahead and sent you a private message to confirm your order number so that we can go over your comments and better understand where we may have missed the mark. Our team will make all the necessary efforts to have this sorted for you and ensure your full satisfaction. We look forward to hearing back from you :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Read before purchase.

I’m not one to write a review but this was necessary. Absolutely terrible service. Dishonest business that does not honour what they advertise. 3 days of headaches just to end in a cancellation. Do yourself a favour and spend your money elsewhere.

13. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Luke,

Thank you so much for sharing your feedback and we're truly sorry that you feel this way.

A member of our team will be reaching out to you shortly, we want to make this right for you and ensure you can enjoy a pleasant experience shopping with us.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I am having issues getting through to…

I am having issues getting through to customer service or getting any update on my couch that says it will arrive early January. How can I get information about my order?

26. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Filiz,

Thank you so much for your inquiry! We can see that our team has sent you an email with an update on your order.

Please feel free to reach out to us via email, chat or phone at your convenience, and we'll be happy to assist you with any further questions or concerns that you may have :)

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I wish they practiced what they preach; CUSTOMER SATISFACTION

(PART 1)

By now, I'm sure the entire department at Noa Home knows me by name. I will spare no detail as this company has lead me to feel extremely frustrated and by the end of it all, honestly I'm not as happy with the product as I thought I would be.

I moved from an apartment in Toronto to a single house in Ottawa in January 2022 and I've been searching for a large sectional since. I finally came across Noa near the end of September 2022 and it was pretty much everything I was searching for, for months. I placed my order for the Flow Modular XL on November 2nd, 2022. I recieved an email for order of confirmation that stated that with shipment delays outside of the GTA (I'm in Ottawa), the item(s) would arrive within 5-10 business days. I had absolutely no problem there. I kept in touch, every 3-4 days; I would call customer service and ask for an update and all was good. Usually when I called, I would leave a voicemail and recieve a callback within 24-48 hours. Within the first 3 days of my purchase, the price of the sofa was adjusted by $50 and they gladly did the price adjustment for me immediately.

On the 11th business day (November 20th) after I had placed my order, I sent an email to C (from the management team, that's who I was keeping in contact with up until that point) asking her about the whereabouts of my order. She called me the day after and followed up the phone conversation with an email stating the shipment was going to arrive within 24-48 hours to the facility. I was also told during that phone call that she was going to write a note down for priority delivery since I mentioned to her that I was going to be out of the city for 2 weeks and wanted to have it delivered before I left. Once again, I had no problems. They were keeping me updated and I was content with that.

November 21st was the last time I spoke with C. Every time I called after that day, I was speaking to A (customer service agent). I was told things like there has been a shipment delay, confirmed by A that I'm still on priority shipping and that everything was okay and under control.

I spoke to A once again on the phone about the shipment delays and false promises on the 23rd or 24th of November and she said they would be willing to offer me $100 compensation for my inconveniences. I told A on the phone that I don't believe $100 is worth all the inconvenience I've been forced to face and that I would like to speak to someone in management. I was never connected to anyone in management but rather told that they'll get back to me.

I recieved an email on the 25th of November saying that the best they could do was $135 compensation. I responded by explaining the inconveniences I have been facing once again and requested $200, although this would not get rid of my inconveniences, it would at least ease my financial burden a little and make the situation a little more reasonable to handle.

I later spoke to A on the phone again on the 26th explaining to her that there was a $75 off all sofas for black Friday and I was able to price adjust anyways because I haven't recieved the shipment yet, to which she agreed and said that she'll refund me the $135 they originally said plus the $75 price adjustment which would've been a total of $210. I received this in email and waited for over 14 business days until I finally recieved the compensation.

My next phone call to A was on the 29th of November. I was glad to know that shipments have arrived to the facility on the 27th and I was told that AMJ Campbell would be emailing me by the end of the first week of December to set a delivery date.

This is where things got really complicated for me. I called Noa on 5th of December and left a voicemail, I received a call back from A2 (in management) on the 6th. The information he gave me astonished me. I was left speechless. I was informed by him that surely, shipments arrived on the 27th and 28th of November to the facility and all the shipments have already been delivered except my shipment. He told me I may have missed the email or call. I knew I didn't but for clarification, I called AMJ Campbell.

They searched my name and found no record. Then, they searched my address. Nothing. They finally searched my order number and to my surprise, my order was not even in their system. I asked them what this meant and they told me that they didn't recieve the shipment, hence why it's not on their system so there's no way they would have even emailed or called me. They had nothing to deliver to me. Nonetheless, the home delivery department took down my information and released a warehouse search to be done and they told me to call back the following morning for an update.

2. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi Nyla,

Thank you so much for leaving your candid review, and on behalf of our entire team, we're truly sorry for the less than perfect experience you had with us.

While we completely understand where you're coming from, we can assure you that our entire team has done their best to accomodate you every step of the way, from price adjustments, to compensation, to ensuring you received your order promptly.

At any point prior to your order being processed and scheduled for delivery, you had the option to cancel your order for a full refund should the delays surrounding your order were not acceptable. We can see from the communications you had with our team that this is not the option you want to proceed with.

We fully appreciate and take responsibility for the misinformation that was provided to you by one of our team members, which ultimately led to the misunderstanding and confusion relating to your order availability and delivery date - again, we did our very best to resolve this promptly and to clarify any misunderstanding. As well, we've reviewed this with this team member (who is not part of our management team) to ensure this type of error doesn't happen again in the future.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer service is very responsive

Customer service is very responsive. Very satisfied with the NOA mattress.

15. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Noa Home

Svar fra Noa Home

Hi there,

We truly appreciate your feedback and are so happy that our team was able to assist you with your purchase.

We're thrilled that you're enjoying your new mattress as well, thank you for sharing!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv