NineLife Hong Kong Anmeldelser 

121
•
TrustScore 3 av 5

3,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The item I ordered arrived far too late even though I ordered more than a month ahead of when I would need it. However customer service did respond to my inquiries quickly whenever I asked about i... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Never know about grounding until my friend introduced. After using, I experienced something is working behind. I felt part of my neck pain and frequent leg cramps improved. Even bad sleep seems bett... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They are defrauding customers. Though website says HK, they send delivery from US, which is ridiculous. There is no guaranteed delivery time. I ordered a medical equipment which I needed in one week... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Product arrived as promised and within the delivery window stipulated although the end of it. Price as very good but website appeared to have same product at two very different prices. Could not fig... Vis mer

3,0

Middels

TrustScore 3 av 5

121 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 58 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,0

Alle anmeldelser

(121)

31 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Extremely bad company - MOLDY FOOD ITEMS

Extremely bad company. I ordered 3 loaves of Katz Gluten-Free Oat Bread and 1 pack of New Grains Gluten-Free Blueberry Bagels. After waiting 3 weeks (no expected shipping is given when you order), I am shocked to receive the items in such completely inedible condition. All 4 food items arrived moldy throughout. It is absolutely disgusting and unacceptable for food items to have been shipped in this condition. There is a foul smell coming from the bags. It is disgusting and unhygenic. The oat bread is also completely crumbled and wet. I am waiting for a response and demanding a full refund.

19. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NineLife Hong Kong

Svar fra NineLife Hong Kong

Hello,

We are sorry to hear the frustrating experience you had to face with one of our products and we really appreciate you for bringing this issue to our attention. We have reviewed our systems and would like to inform you that such instances will never be repeated.

We have contacted you on your registered email ID and your issue has been resolved hence we hope that this isolated incident does not hamper your shopping experience with us.

Regards,
Akshay
NineLife

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful experience

Awful experience, after one month without any updated re my order I wrote Cuatomer Service and they told me the item was having some delay but I they would sent it in some days, a week later my order was cancelled without previous notice and the reimbursement was below the amount charged.
Never again.

1. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NineLife Hong Kong

Svar fra NineLife Hong Kong

Hello,

We are sorry to hear that you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We have reviewed our systems and would like to inform you that such instances will never be repeated.

We had contacted you and your issue was resolved hence we hope that this isolated incident does not hamper your shopping experience with us.

Regards,
Akshay
NineLife

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A good experience

A good experience. Delivery is slow but they make that clear and the shipping prices make it worth the wait. I will use this company for all my needs.

27. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

The package was well packed

The package was well packed, though there were still a few pieces of cookies broken.

The package was delivered without notification. You wouldn't know it has arrived if you didn't track it yourself.

25. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NineLife Hong Kong

Svar fra NineLife Hong Kong

Hi Julie,

We acknowledge that your order was delayed due to a slight delay with the courier partner. We have reached out to the courier partner and they received a higher number of orders, which impacted your delivery. We are monitoring the dispatches, to eliminate such errors in the future. I have sent an email to your registered email ID, I would request you to liaise with me over the same email thread. We do hope you will give us another chance

Regards,
Swapnil

Vurdert til 1 av 5 stjerner

4 first aid kits..never arrived!!

Ordered 4 first aid kits. They were meant to be delivered within 7-10 days. After 2 weeks I chased, and was told to wait a further 2 weeks. Over 1 month after ordered I was told they were returned by the courier after an error!!! I don't believe this at all. Terrible service the whole time. Never use this company for any important products.

UPDATED - After receiving my refund I was emailed by Ninelife who had the cheek to request that I amend this review!! I couldn't believe the nerve...why would I amend this??...because they provided me with a refund for items I never received after waiting over 1 month for them...I don't think so...the experience is still the same. AVOID AT ALL COSTS!

FURTHER - I was contacted by Trustpilot asking for more information about this case as Ninelife wanted to know more about it or the review would be taken down....firstly Ninelife know all about it and its a further attempt by them to have this review taken down. I sent Trustpilot all the relevant information, and they did the right thing and verified this review. I wish Ninelife had put as much effort into my order as they have in trying to get this honest review removed.

20. juni 2022
Logoen til NineLife Hong Kong

Svar fra NineLife Hong Kong

Hi Jonathan,

We confirm that we have processed your refund. It typically takes 1 week to process refunds. We acknowledge the issue at our end but do confirm that corrective actions have been taken to ensure that all refunds are processed in 1 week. I have sent an email to your registered email ID with a resolution, please reply to that email if you need any further assistance. We hope you will give us another chance in the near future.

Regards,
Swapnil

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast service

Fast service. When they were not able to obtain our initial selection they came up with an alternative quickly for us.

13. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Their items are much overpriced

Their items are much overpriced. A pack of 3 Loho Pad Thai Sauce asks for HKD393 where I can buy a pack at HKD13 in the Java Road Market. Everything are overpriced. Watch out before you place your orders.

7. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NineLife Hong Kong

Svar fra NineLife Hong Kong

Hello,

We completely understand your concern about the price. We would like to inform you that all the prices on our website involve various factors like demand and supply, customs charge, quality, etc and that's the reason our price differs from other local vendors. I have sent an email to your registered email ID with a resolution, please reply to that email if you need any further assistance. We hope you will give us another chance in the near future.

Regards,
Swapnil

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I came across this website during a…

I came across this website during a recent search for a product and I find their products grossly overpriced. I won't recommend buying here as there are other venues with much cheaper options.

20. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

paella set

I ordered a paella set from Nine Life. They kept me updated about delivery and the set came well packaged. The set included the paella pan, paprika, olive oil, saffron, preserved peppers and rice. Basically you only have to add the fresh ingredients to make a delicious paella. Very happy with the purchase. I see that they also have some hard to get ingredients for other dishes. Will definitely buy from them again.

24. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv