Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The product we bought is ridiculously too tough to use, and we've been trying to contact support for weeks with only 1 generic response after our 8 attempts to contacts them, describing the problem i... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My husband loves CAPNOS Legura, especially the Pepbacco flavor! It has helped him quit smoking, and I’m so grateful for the difference it has made in his life. Thank you for creating something that me... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

CAPNOS and their customer service team are amazing. The product was packaged with care and it was a seamless delivery. While the product didn't completely serve me the way I hoped, my experience with... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I preserved the gift pack because I wanted to try the zero and the ez before I purchased one. I was hopeful that after reading reviews this would be a great tool to quit. Received the items ordered pr... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Helse- og velværebutikk

Skrevet av virksomheten

CAPNOS is brand focused on helping individuals quit smoking and vaping by addressing the physical and behavioral habits associated with addiction. Instead of relying on nicotine replacement, CAPNOS produces non-electric, flavored, pressurized air inhalers designed to simulate the physical sensation of smoking or vaping without any of the harmful substances. Core Products The CAPNOS Legura: Plagship device, designed with a tighter draw to mimic the sensation of pulling from a traditional vape or cigarette. The CAPNOS BRE-Z: Designed for a lighter draw and greater flavor profile, intended to mimic direct-to-lung vaping or traditional hookahs. The CAPNOS Zero and CAPNOS E-Z are additional value devices. Zero Nicotine & Zero Smoke: The devices contain no nicotine, tobacco, smoke, or vapor. They only use essential oil-based flavor extracts. Satisfies Behavioral Urges: The primary goal is to satisfy the "oral fixation" (hand-to-mouth action) and the "throat hit" sensation that many users miss when trying to quit. No Electronics: The devices require no charging, batteries, or heating elements. They operate entirely on lung-powered suction to pop a valve, creating the pressurized physical sensation. Flavors: They offer a variety of replaceable Flavor Packs, using essential oils to provide a sensory experience.


Kontaktopplysninger

3,4

Middels

TrustScore 3.5 av 5

48 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 64 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,4

Alle anmeldelser

(48)

47 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My husband loves CAPNOS Legura

My husband loves CAPNOS Legura, especially the Pepbacco flavor! It has helped him quit smoking, and I’m so grateful for the difference it has made in his life. Thank you for creating something that means so much to my family. I 100% recommend this product. Their customer service is awesome as well!

26. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

⭐⭐⭐⭐⭐ Very professional

⭐⭐⭐⭐⭐

Exceptional customer service and communication. The team was incredibly helpful, responsive, and professional throughout the entire process. I genuinely wish more businesses followed their example. This is how customer support should be handled. Highly recommended!

29. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

In CAPNOS you can trust

CAPNOS and their customer service team are amazing. The product was packaged with care and it was a seamless delivery. While the product didn't completely serve me the way I hoped, my experience with CAPNOS was positive throughout the entire process. I'd recommend anyone who wants to give up inhaling toxins to CAPNOS--they really have values you can trust, whether it works for you or not!

27. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

The product we bought is ridiculously…

The product we bought is ridiculously too tough to use, and we've been trying to contact support for weeks with only 1 generic response after our 8 attempts to contacts them, describing the problem in each request. They only asked us to again explain the problem. We did and have had no response in the last 4 days. We want a refund for their worthless product. Product and customer service are terrible.

17. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

In my view there are other products out…

In my view there are other products out there which are better, you get an annoying pop when using the device, throat hit is pretty non existent and it just tastes like you are breathing in plastic of which the product is made, I purchased the cheapest easy puff one, the more expensive ones may be ok but for me it now sits in my cupboard

25. august 2026
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Overall not impressed but not a regretful purchase

So the ordering process was simple however it was almost a week before I received any type of notification that the order was on its way. It was marked as having arrived when it wasn’t but that was most likely a USPS problem. My order arrived the very next day. I’ve had the products now for a few days, and I am impressed by the pop and the airflow. Of course, I will forewarn anyone who tries this to understand that it takes some getting used to in order to get the devices to actually have airflow. Especially the Legura. The BreZ is great and air flows every time without having to try hard. And I would suggest that anyone giving these devices a try really lower their expectations to an extremely low level as far as the flavor is concerned. It is extremely subtle to the point of being almost nonexistent. I can kind of smell a scent maybe get a flavor hint of a scent, but as far as actually having any kind of flavored air thing happening. Don’t expect that. I’m not finding these have that at all. Personally, I feel as if the wicks were so dry and really had a very little scent or flavor at all. I’m not sure how long they’re kept before they’re shipped, how old they are or anything like that. I would not be surprised to find out that these are sitting on a shelf for far too long before they’re sent to a customer, I would be really curious to experience what it would be like to use a freshly scented wick. Where exactly can we buy the liquid and fill the wicks ourselves anyway?? I couldn’t find flavors of liquid on their site. Overall, I am not blown away or all that impressed to be honest. I also wouldn’t go so far to say I regret the purchase. I can confidently say I will most likely use the devices to use up wicks shipped with the devices, however, I am not optimistic about buying more wicks that are pre-flavored. I don’t find them worth the money at all. I would be interested in purchasing the liquid in order to add the liquid myself to the wicks and hope that’s better flavor. I would hope that would make the flavor in the air more pronounced and worth all of this. But I won’t know unless there’s a liquid to try.

11. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

The shipment is stuck in German customs…

The shipment is stuck in German customs (it's nobody's fault) and when I reached out to Capnos Support, they refunded all my money including shipping cost. I can't really review the product (unfortunately), but their customer service is great!

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

I have Capnos Laqura and it's an…

I have Capnos Laqura and it's an interesting product. It depends on your mindset and why you want to use it. I combine it with nicotine gum and hit it whenever I'm bored and want a cigarette. It creates a very satisfying sound. Even though I initially expected to do a light direct-to-lung draw and was disappointed that you can only do mouth-to-lung, I still grew to love it. It's designed nicely and practically, but as a designer, I definitely see room for improvement and progress.
But still i like it, its good product.

31. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Soňa,

Thank you for such a thoughtful review! We really appreciate you sharing your experience with the Legura, especially how it’s become something you’ve grown to enjoy even though it wasn’t quite what you expected at first.

Just as a quick note for anyone reading along, the Legura is designed for a direct-to-lung draw, so we’re sorry to hear that the draw initially felt different from what you had in mind. That said, we’re especially glad you found a way of using it that works well for you.

And as a designer, your perspective on where you see room for improvement is genuinely valuable to us. We’re always looking for ways to make CAPNOS better, so thoughtful feedback like yours is something we really appreciate. Thanks again for giving Legura a chance and for sharing your experience!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service!

Despite me not liking the product the customer service team provided a great solution I was happy with.

27. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Aaron,

Thank you for giving us the opportunity to work through this with you. While we understand the product itself wasn’t the right fit, we’re really pleased that we could find a solution that you were happy with.

We also appreciate you taking the time to recognize our customer service team. It means a great deal to know that we were able to leave you with a positive experience.

Wishing you all the best, and thank you again for giving us the chance to make things right!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I accidentally bought the mint pods not…

I accidentally bought the mint pods not knowing how to use this product and now am stuck with 4 pods and no e cig to use. They’ve ignored my emails and I’m very upset. Maybe a bad review will get their attention as they suck

22. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Jennifer,

We’re glad we had the opportunity to connect with you directly and get everything sorted out.

We understand that the pods weren’t what you were expecting when you placed your order, and we were happy to clarify how they work and help find a solution.

We appreciate you giving us the opportunity to address your concerns directly, and we hope you have a much better experience with CAPNOS from here.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Odd to use

It's nothing like smoking a vape. I'm okay with there not being vapor or anything but actually trying to use the device and take in air through it was difficult and odd. It was like a party blower but the other way around.

22. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Brittany,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that the Zero didn’t feel comfortable or natural for you to use.

We’ve reached out to you personally because we’d really like to learn a little more about what you experienced with the pull and see if we can help.

We hope to hear from you and have the opportunity to improve your experience with us.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

They fixed my problem right away!

I had a problem with my order, and they responded right away (on a Friday) and shipped me replacement items. I got the zero, and so far it has been very helpful at satiating the oral fixation, which I find is the hardest part of quitting long term.

19. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Aubrey,

Thank you for sharing this! We’re especially glad the Zero has been helping with the oral fixation side of quitting, that’s something we hear can be surprisingly difficult to replace, even when someone is ready to leave the nicotine behind.

And we’re happy we could get your order issue sorted out quickly. We appreciate you taking the time to come back and share how things are going. Wishing you continued success, and we hope the Zero keeps being a helpful part of your routine.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

At least not for me...

For what it actually is, it is very expensive. Flavors are nothing but a scam... No wonder the reviewers turn off the comment section.

30. juli 2026
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Alberto,

Thank you for sharing your honest feedback. We’re sorry to hear that your experience with CAPNOS hasn’t met your expectations, particularly when it comes to the flavors.

We’ve reached out to you directly because we’d really appreciate the opportunity to learn more about your experience and see if there’s anything we can do to help make it better. We hope to hear from you soon.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought from outside the US and failed. Money gone.

I bought from outside the US. After almost a month they just told me that I have to go to Customs to retrieve it. I have no idea where or how to do that. Why would I? They should warn that you need to know how to retrieve things from Customs. They specifically ask for your address, to send it there, not a custom office address from which you have to retrieve it. Absurd.

21. juli 2026
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Alejandro,

We’re truly sorry for the frustration and disappointment you experienced with your order. We understand how upsetting it must have been to wait for your package and then be faced with a customs process that you weren’t expecting.

We apologize that we didn’t make the customs requirements and possible next steps clearer after your order was placed. More importantly, we’re sorry that this situation left you feeling like you had to navigate it on your own rather than having us work through it with you.

Over the past weeks and months, we’ve been making a conscious effort to improve our international shipping process and provide clearer guidance so customers don’t find themselves in situations like this. Your feedback is genuinely helpful in that effort.

Thank you for taking the time to reach out and share your experience with us. We’ve also responded to your email and hope we’re able to help bring this matter to a better resolution for you.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Goodnproduct

22. juli 2026
Logoen til CAPNOS

Svar fra CAPNOS

Hi Mariano,

Thank you for your kind words! We’re glad to hear you’re enjoying CAPNOS and appreciate you taking the time to share your feedback with us. 😊

We’re excited to be part of your journey and hope it continues to be a helpful tool for you!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv