Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Home delivery service sucks. This is second time that it went wrong. The delivery of 2 sets of drawers was split up, without pre-warning, so when it arrived one set was missing. customer service wrote... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Honestly frustrating to order from muji.eu. Shipping takes forever, I had an order get lost by the carrier, and the customer service that used to reply to me at first isn't responding to my messages a... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I purchased my items online only around two weeks ago, and they are now 30% off. I contacted customer service to ask whether a price adjustment could be considered, but unfortunately, it was not possi... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Jätte bra kläder och produkter men eftersom Muji butik inte längre finns i Sverige) så köpte jag flera storlekar (för att få rätt storlek). Problemet med Mujis online.eu är deras returer. Det tog... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Klesbutikk
  2. også i
  3. Dameklesbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Muji's natural and simple design complements today's lifestyles perfectly.


Kontaktopplysninger

  • John Street, WC1N 2BF, London, Storbritannia

  • muji.eu

1,5

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

85 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,5

Alle anmeldelser

(85)

26 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disappointing online experience

I love Muji's high street stores, but the online experience is incredibly disappointing. I appreciate things can be busy around Christmas/New Year, but when the website tells you to expect 2-5 business days for despatch, I would have appreciated some kind of warning that I should expect delays over the festive period. It has been around a week since I placed my order now, and three days since I received a DPD email saying they had been advised of an incoming parcel, yet the tracking status says they have yet to receive it.

Muji needs to improve their comms and estimates around shipping times. I'm especially irritated as the order included a 2026 diary, which I would like to being using at some point this year!

2. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Month after return confirment still no refund

Muji confirmed my return (defect item) on 18 nov. Over a month later I still have not received my money back. My e-mails to their customer service bounce. And there is no other way to reach them. Horrible customer processes. Buy elsewhere.

27. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

My experience with MUJI’s MUJI Customer Service (DE/EU)

My recent experience with MUJI’s
My recent experience with MUJI’s customer service has been extremely disappointing and far below the standard I expected from an international brand. After returning items from two separate orders on 10/10/2025, I received inconsistent and incomplete communication regarding my refunds. This is particularly surprising and frustrating because it is the first time I have ever had such an issue with MUJI. Although MUJI eventually confirmed the arrival of the return for one of the orders, I never received any update regarding the second order. Even worse, despite being assured that my refund had been processed and would be credited within 2–5 days, no refund was ever issued. I had to repeatedly follow up, and each response lacked clarity, accuracy, and proper handling of the situation. Overall, this experience has been marked by avoidable delays, poor coordination between customer support and their warehouse, and a lack of transparent, reliable updates. As a customer, it is frustrating to invest time trying to resolve an issue that should have been handled promptly and accurately.
This situation has unfortunately undermined my confidence in MUJI’s customer service. I hope they take meaningful steps to improve their refund processing and communication practices so that other customers do not encounter similar problems in the future. "Dear Bruno,

We thank you for your patience regarding this situation.

We are sincerely sorry for the delay in processing your request.

We would like to inform you that the third party warehouse has now processed your return in order for us to process your refund on our systems.

Your refund has now been processed, you should receive it within 2 to 5 days depending on your bank, weekends and public holidays.

We remain available to assist you,
MUJI Customer Service

Mit freundlichen Grüßen / Kind regards,
MUJI Customer Service (DE/EU)

Ryohin Keikaku Europe Limited” Dear Bruno,

Thank you for your message and for your patience regarding this matter.

We would like to clarify that Order MUJIB6E48946 and Order 5048946 are in fact a single order, which was placed on October 7th. We have received the return of all three items you mentioned:
Flip-Flops – Smoky Blue, Size X
Men’s 2-Way Stretch Brushed Herringbone Collarless Cardigan – Black, Size XS
Men’s Pleat Front Wide Leg Chinos – Black, Size L
The refund of €94.26 was processed on November 28th.
To ensure everything has been completed correctly, we will forward your case to the relevant department to verify that the refund has been successfully applied to your account.
We will update you as soon as we have confirmation.
Thank you for your understanding and patience.
Mit freundlichen Grüßen / Kind regards,
MUJI Customer Service (DE/EU)" If this issue is not resolved immediately, I will be forced to submit a formal complaint through the European Online Dispute Resolution (ODR) platform, which is an official and free service requiring a response from MUJI.

12. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Something is off in Muji EU and UK

Something is off in Muji EU and UK. Customer care disappears...impossible to return defect items. This is not a Japanese company which I used to know. Stay away from Muji online and only shop in the store.

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

FRAUDULENT COMPANY!!!!!

If I could leave zero start I would! This company is a fraud, I placed an order at the beginning of December and have not heard nothing from them regarding delivery. They charged me £4.95 for delivery with no delivery.

There is no number for customer services, the store are unable to assist you as they claim they don’t have access to online orders and they have been instructed not to give out the phone number for customer services.

Absolutely abysmal service!!!!!

7. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

This feels like a scam

I placed an order more than two months ago. They took the payment, but I never received the order. I reached customer service when the order was late, got generic replies saying they were looking into the case and then stopped replying in the last month. No refund. This feels like a scam.

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Products delivered were what I expected

I put in the order and then have not heard anything back, no status of my order for more than a week. I got worried, read trustpilot reviews, read their delivery policy and the expected days to delivery, and I committed myself to waiting. Eventually I got an update that my order was shipped, and everything got easy when it reached Royal Mail, as I knew it was not getting lost. It arrived wrapped very well (excessively cautiously well) and all products were there and fine. It is a 4 star because I don't like not knowing the status of my order. Especially since I am also a EU citizen, I am used to that experience. I do not have a customer accout with Muji but that should not make a difference. And I did not have to interact with customer support.

And yes, I would order again.
(I had ordered kitchen bowls, so breakable stuff).

26. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very slow customer service

Very slow customer service.

Many items (plates) I ordered arrived completely broken - I sent Muji an email the same day to notify them, show the pictures and request a refund. I was quite shocked as it was packaged carelessly.

I still haven’t heard anything back - it’s only been a day but this is quite unusual and slow for such a big brand. I have no idea when they will respond to me and then process my refund and judging from the previous reviews I could be waiting a long time…

29. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful Customer Service - No Refund

My order arrived (a kitchen pedal bin) but had broken within a couple of weeks. I reported it, sent videos and photos but customer services have stopped replying to my messages without offering a refund or replacement. I would heavily advise not buying from them. I won't be in the future.

17. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I wish I’d read these reviews before I…

I wish I’d read these reviews before I ordered.

A jacket was delivered to me that the stitching had come undone at the bottom of the pocket.

I contacted Muji to request a return and have ended up in a ridiculous situation.

They won’t accept my return.

They insist on sending a replacement, which I then have to return in order for me to get a refund.

It’s a total waste of time, money and resources, but they state this is how they deal with faulty garments.

The issue is I’m going away, so won’t be home to refuse the delivery. They won’t add information to the courier dispatch. They won’t not send it.

I had to contact citizens advice as I was told by Muji that they don’t accept returns, this is wrong. They are legally required to accept a return of the goods are faulty.

What a complete pain in the arse and waste of time.

A simple return for a faulty item is all I needed. Someone in Muji should take a look at their policies. Acting totally illegally and making the return process ridiculously difficult.

QUOTE BELOW FROM MUJI

Hello Sara,

We do not offer returns for defective products. In such cases, we will send a replacement product directly.

However, if you do not wish to receive a new product, we unfortunately cannot accept returns.

15. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Terrible return process

I am a huge fan of Muji - their products are great. I love their clothes, stationery, storage solutions. Normally when I purchase their product online, I bought exactly what I needed so everything was perfect.

In early July, Muji was having a sales so I bought a few things that I needed, plus a few things that were on sale, thinking I'd try something new. This was where my problem
started.

I had to return a few things. So, on the website, it says it may take up to 15 working days to process any returns - that's actually about 3 weeks. I thought, nah, in this day of age, it wouldn't take this long. I was just plain wrong. Yes, it took exactly 15 working days. I had to chase the customer services to see if they had forgotten.

Then, apparently, it may take up to 14 working days to actually issue the refund. - so that's actually another 2 weeks.

Imagine this, I order something which takes about a week to arrive, then I sent some returns back within 2 days, then I have to wait almost 5 weeks to get a refund. The whole process, from purchase to refunds was about 6 weeks!!! Amazing - not!

M&S processed everything quicker when they were hacked!

And I forgot to say that my parcel was delivered to somewhere else that I had to go and fetch because Muji couldn't sort it out.

I can't fault Muji's products and actually customer service was OK. But good God, only ever buy what you need - don't go being adventurous thinking you can just return them. It was seriously painful!

11. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Questionable practices

Strange company with questionable practices. I have made purchases from them a few times when I lived in Thailand and everything was fine. I recently ordered from Portugal.
I ordered home stuff and shoes. The delivery took a long time. One pair of shoes didn't fit and I decided to return them. I issued a return and paid for shipping again. It took them 2 months to process the return and to my surprise they decided to refund only half the cost of the pair of shoes (unworn, with all tags). It's been 2 months since my return and they still haven't refunded the money, they need another 21 days to basically refund the shipping cost. Will never buy from them again.

8. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Used to be good, now very basic quality; staff attitude can be dreadful..

Product quality & innovation has been reducing over the past few years. No more handy perspex on-shelf or in-cupboard standing shelves at different heights - some of the best things they made.
They used to sell good quality underwear & T-Shirts but, for the price, they're now thin & synthetic, & no more cotton seamless bras.
In-store experience; quality of customer service varies enormously from store to store. Some are great, but in Oxford St. London, a while ago, exchanging a damaged item (unnoticed at point of sale, still in its shrinkwrap, & so could have been cracked in the shop) the till staff were unnecessarily harsh. I was astonished to be treated with such suspicion & initially told that I "...must've dropped it on the way home.". I knew I hadn't, & I resented the accusation. How would I have dropped it, when it was inside one of their large paper carrier bags that I returned it in? + Even if I had, they should have bubble-wrapped it when I bought it or use padding within their rather thin paper bags to prevent any such damage, or it should be of good enough quality perspex for the edge not to splinter so easily. I suspect it had fallen from the shelf in the shop - they're at shoulder height, so quite a deep drop, & someone had likely just put it back. Thankfully, I had only just started to peel off the plastic at home when I saw the damage or she wouldn't have begrudgingly given me a new one - & it's not as if I wanted a refund. What a fuss for a £15 item + I'd taken the time & trouble to return it!
Very recently, 24th June, at the Tottenham Court Rd. store, I was buying 2 small metal bookends & some face blotting paper, & noticed a promotion for any boxed foil pack curry - a bogof. The main counter was busy so I tried to use the new self checkout but it continually failed to scan the bar codes or duplicated them. You could 'find item' but then a list produced the wrong thing: e.g. searching for 'green curry' produced men's underpants (cos they were green)! The butter chicken one did work, but twice, so I had to delete 1. I also saw that an extra face blotter was added, which I changed to 1 only. I finally found the small bookends in the menu at £1.45 as those bar codes wouldn't scan either & I was just trying to scan my last pkt of crisps to no avail when the red beam flickered & then temporarily disappeared from the handset (while a queue had built up during the 10 mins I'd been getting more & more frustrated), An abrupt staff member suddenly gathered everything up & proceeded to take it all to the counter while telling me there was no need to get annoyed. I said I'd nearly finished but it kept adding items & not scanning others, & couldn't she just help me there? She then told me that no-one else had had problems with it! I said "Oh, so it's my fault is it? You should never tell a customer that - that's rude, it's belittling, & a poor attitude towards us, as you know tech can be tricky.". Again she told me off for being annoyed. She rushed me so much & the silly stick-out counter shelf was so small - the design is only meant for handbags - that my bag I was hurriedly packing, slipped off onto the floor with slight damage to items I'd bought elsewhere. Not serious but annoying, & no help from staff. 'Maria_A' (as per receipt) ignored it. There's no room at the front for customers to pack their own bag. I refused one of their thin paper ones as I don't like carrying them - they're OK but the handles are too thin - & I didn't need one. It seems they don't want to encourage sustainability & customers to bring their own bags. Finally, the total seemed too high, so I queried it - the bookends had more than doubled in price from the amount shown on the self-service till screen! There had been no shelf sticker to see, so I couldn't tell if I was being ripped off or not! £3.95 for a small piece of metal! (Ikea sell virtually the same for £1 but were out of stock). I'd really had enough by then but she was still being irritatingly condescending & patronising towards me, pretending to be nice but icy & through gritted teeth, proclaiming,"It's all fine! Nothing is wrong!" 🙄.
I was shaking by then, as she'd refused to check the price. I told her "There's plenty wrong! Your self-checkout doesn't work but you won't admit it, your shelf here is too small,
your pricing is all over the place, & you've been really patronising, blaming me, instead of being understanding, friendly, & truly helpful! We're all hot & bothered today but this has been a really unpleasant experience! I can't wait to get out of here, & I expect the feeling's mutual". The manager appeared at this point, & was a nice calming influence & I appreciated that but I was too exhausted to go into any more than she'd already heard. She checked the bar code again at the till & the price remained at £3.95; no explanation why a different price popped up at the self checkout.

24. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

One star so far...

Ordered 8th June and no sign of order. When I contact customer services I get a nonsensical computer generated message. Any humans available to help at customer services please? Order #6015169

21. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst possible experience

Worst possible experience. Carrier lost the parcel for 2 months, and Muji refused to take action, instead pointing to the carrier. Avoid this webshop at all cost.

26. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Premium Shipping, Shocking Service

Appalling aftersales service. Paid £29.99 and £39.99 for shipping, yet one parcel was damaged and dumped in a communal area, the other misdelivered to a different street. MUJI has ignored multiple follow-ups despite providing all requested info. Unjustifiable shipping fees for such poor service.

23. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

MUJI’s Shocking Lack of Transparency: Paid in Full, Still No Furniture After a Month

I placed an order on February 2 for furniture totaling €1,173, plus €200 for shipping—hardly a cheap delivery fee. Still, I was excited to receive my items. However, after two weeks with my order status stuck at "pending," I contacted MUJI customer service, only to receive an automated reply with no useful information. As of March 1, my order status remains "Awaiting shipment."

Why does MUJI take my money without clearly indicating at checkout that the items are out of stock? This is shockingly unprofessional.

Regrettably, I didn’t check MUJI.eu’s poor Trustpilot ratings in time. I simply never imagined that such a well-known international brand could be this careless with its customers.

2. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very expensive shipping and uncertain…

Very expensive shipping and uncertain service

Above all, the shipping fee is very expensive, and you have to pay a lot of money for returns. Customer service is very slow, and it took a long time for the return to be registered.

Expensive, slow, and uncertain service!

13. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

NO CUSTOMER SERVICE, CARD CHARGED, BUT ORDER NOT PROCESSED

There was no confirmation of a purchase, but the card was charged. This happened through their UK website this morning, February 10th, 2025. The web page is showing Error 404, and the items are still pending in the trolley.

I spent the last hour trying to resolve the issue, but I just learned that they do not have customer service, just an email form. This is terrible for such a reputable brand.

10. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv