Moonbun Anmeldelser 

324
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Thrilled with the quality and versatile design of the jumpers (moonbun) that I bought for my two preschool-aged granddaughters. One of them had one already but grew out of it and asked her mom if she... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Versand dauert sehr lange (2 Wochen). Retoure eines Teils, das zu klein ist: ich soll auf eigene Kosten (12 Euro) das Teil nach Spanien schicken. Irgendwie wirkt alles komisch… Laut Impressum Firma i... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’m not sure how I found my way on the Moonbun website, but I’m truly grateful that I did. I was looking at baby clothes for my niece, and literally everything I saw, I wanted! I ended up getting a be... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Moonbun jumpsuits are our absolute favorite! We are heading into our third size in these and will order even more colors this time. My little is a competitive dancer and these are our go-to change out... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Barneklesbutikk
  2. også i
  3. Klesbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

If you’re the busy parent to a newborn, you know it can be tricky to get out to a brick and mortar store for supplies. You also know how hard it can be to find unique baby items that look good AND meet the level of quality you want for your little one. Instead of packing up that stroller and diaper bag, you can browse our collection of baby clothes online from the convenience of your couch (or rocking chair, or while you walk the floor at 3:00am, or from on the floor beside the crib – we won’t judge). And while there may be lots of options to buy clothes online, ours come from around the world and all have one thing in common: quality. Our designer, unisex clothes mean you don’t have to get stuck in the “pink or blue” rut of dressing your little girl or boy. And bonus: it makes hand-me-downs a breeze, especially with clothing built to last - convenience AND style? That’s a parenting win-win. Plus, rocking designer clothes will make your mini-me the talk of the play gym and score you some super cool parent points.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

324 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(324)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT PURCHASE FROM MOONBUN

DO NOT PURCHASE FROM MOONBUN. The quality and description of the items will not match what you actually receive. The quality you receive is extremely poor and cheap. I ordered two pairs of maternity pants and the fabric was so cheap and the fitting was even worse. They are not fitted like the website shows and Moonbun is misleading consumers with their website and photos. Furthmore, the product comes from overseas and will take almost a month to receive if you are lucky. When I asked for a return they said I could return, but I had to pay for the shipping and tracking. So basically got half my money back because they did not feel the merchandise they sent me was faulty. SCAM. DO NOT ORDER.

12. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Dear Michelle,

UPDATE: Your money was immediately refunded upon we received our merchandise back.

My most sincere apologies for any inconvenience we may have caused.
You are 100% eligible for a refund if the received items are faulty or damaged. If this w your case, please email us an image that shows the damage and we will reimburse you in full for the amount.

UPDATE: I see that your order has now been fully refunded upon the return.

Thank you!

Sara

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I have been pleased with the prices in…

I have been pleased with the prices in relation to the quality of the children’s clothing . Some items were surprisingly very good quality, others were what you would expect for the price . I had to trim some hanging threads on one item. With children growing so quickly out of their clothes, their clothing is not a big investment . However, with my first order for Christmas gifts, I was very disappointed in the time it took me to receive all of them .. at least 5 weeks . My second order was very timely, as I received it in 10 days. But I must say that I felt the customer service was exceptional in their timely response to my questions and concerns. They were friendly and responsive and for my frustration in not receiving my order until 3 weeks after Christmas they offered me a free item which was very good PR in my opinion . . I understand that Covid affected some of their shipping schedules but this to me was their biggest problem . Even so I will continue to purchase from Moonbun

10. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Thank you so much for your review Louise.
My most sincere apologies for the delay. I am very happy that the overall experience was a good one for you :) Wishing you a lovely day, Hope to see you at our online store soon!
Sara

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t waste your time or money

What you see online and what you get are very different. Poor quality, workmanship, and flawed fabric. Some items had size tabs sewn on the outside of the garment and no fabric content labels. The print was running onto the solid garment as well. What a disaster of a product and when you reach out to customer service they say they are so sorry you had this experience but they expect you to pay return shipping if you want a refund. Buyers be aware....... I do NOT recommend this seller.

30. januar 2021
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Dear Janice,

Thank you for your message and my most sincere apologies for the experience you got with us.
Kindly please note that as specified in our site, you are entitled of a refund if the items are damaged or faulty, We only need a piucture that best shows the damage in order to do so :)

You can find all the information here https://moonbunbaby.com/pages/refund-policy

We only ask to pay for return if the items ordered arrive correctly but the customer decides to return them. Please note that these specifications are all accepted by yourself when purchasing with us.
So again, if this is not your case and your items are faulty, you are entiteld for a full refund obviously.

We are operative 24/7 via our customer support email at contact@moonbunbaby.com
Thank you

Sara

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Leggings, Dino and Hug Life

Bought leggings for my niece who is 19 weeks pregnant. The sizing chart was a bit confusing but we figured it out. When the leggings arrived I was afraid they’d be too small but they stretch nicely and she loves them! I bought two baby outfits as well. They are soft and adorable! No issues with shipping and the service has been excellent with great follow up to see if the items were to my liking. I don’t write reviews often but felt like this one was important o write because this company seems to be getting harsh reviews about shipping during COVID. I find that very disheartening. I had no issues with shipping and loved the products. I love the personal communication and follow up the company has provided. Will buy from them again!

17. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Scam company

Scam company. Bought the leggings advertised all over their Pinterest. Products are NOT as advertised. If your package ever is delivered (many never are) it takes months. The material of these leggings are harsh and uncomfortable. Not soft at all. They do not rise even up to baby bump yet the picture shows it to completely cover bump. Although waistline and length fits, these are LOW RISE leggings and they're so low the tags sewn in are in my butt crack. I'm in my 2nd trimester and I know these will never fit me in just a few weeks. There's no point in the shape of the waistline because it doesn't even go up to your bump. This model was probably put in a XXL with clips behind her to make it look like this is the true fit. It's not. Way too expensive for such a misleading product. Sad to see this image is all over Pinterest. I went through reviews afterwards (should've done that before purchasing) and they give every customer the same response blaming them and not themselves or claiming they had "no idea there was a problem" when customers have proof in writing they've reached out a ton of times. Often people are not getting their products while also not getting a refund. I will never buy from here again. I guess their business comes from mostly one time buyers.

16. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Hi Viktoria,

I am terribly sorry to read that you did not have a good experience with us.
Did you contact our support team? If there is any problem with the fitting we offer a full refund or a resend os size. If the item is faulty in any way, the refund is also immediate.
I have now reviewed it in our inbox and there is no communication under this name.

May I please confirm that you have contacted us via email? You will see that if the issue is on our end we immediately offer a resend or a refund. If the issue is with the fitting, we ask our customers to check the size chart and get back to us for feedback use. We also indicate the return method after that for a full refund. I will happily cover your refund if you are not happy with the items.

Please contact us via email as we would love to solve this issue.

Thank you

Sara

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I found this company on Facebook

I found this company on Facebook. I ordered three pairs of the leggings as I was desperate for pants. Due to covid we have no maternity stores anywhere around us. It took 8 weeks for them to arrive. Many emails to the company as I had no shipping information. Then because they said it was sent but actually hadn’t been. Then shipping finally showed but didn’t move for weeks. I of course was concerned that I was scammed. Happened before but not with this company. I received the leggings about four days ago now. I called to cancel my credit card claim. The pants do not fit well. There is no room for your bum and the stitching rips when you pull them on. Not the material it looks like on the ad. I then received a very nasty email from Sarah at moonbun. I will happily share email correspondence if you ask. I would not recommend this company. I’m now so close to delivery I have no time to order anything from anywhere else.

Update further. I ordered Nov 18th. Some two weeks later no tracking. Then the emails started. I only received the leggings Monday so how did you respond to my email about pants not fitting last week? You send me $7.20 back. Because you claimed of delayed shipping. Delayed certainly. I put in a claim last week about the problems. I immediately contacted them to say although the product didn’t fit, it had finally arrived. I was in the process of doing the return Wednesday while waiting at my OBGYN appt and got called in so I never finished. I also told you today after your nasty customer service email that I’m in a stay at hime lockdown in Ontario. I can’t possibly return it now. And it’s been such a pain in the butt I will just donate and never want to hear from you again. Looking over the reviews I see I’m not the only one who has been in this situation with you. Stay clear people.

16. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Hi Roxanne,

I hope this message finds you well. I am sorry to read that you had such a bad experience.
We shared all the communication privately. Because you created a review I just wanted to share publicly our part of the story too.

You purchased your leggings and claimed that they were coming too late. I immediately explained the reason for the delay and took responsibility by immediately refunding 10% of your full purchase as an exception (as we do not usually do that).

Upon receiving your leggings you complained about the size and so I offered you our return method for a full refund. Upon not receiving any return request from you, I then emailed explaining the return method again. I got no response. A week later I receive a claim on the bank under your name for the full purchase. It is then when I contacted you quite shocked wanting to know why did you not follow our return method but instead decided to dispute the payment.

It was only then when you replied telling me that you decided that you would be giving it to a local charity (we offer various charities all over the world for returns).
I hope you can understand that we never heard from you with that decision and that we now find ourselves with the manufacturing cost of your leggings, the shipping cost, a dispute on the bank (that takes a big percentage just for checking the situation) and of course, your payment on hold.

We would have loved it if you could have informed us about your claim so at least I could discuss the situation with the bank and inform them about your desire to remove it. You never mentioned the claim to us,

That said, as I mentioned in our communication, the bank is the one that will make the decision. We cannot refund your money now simply because your payment is on hold. The bank is the one that now has the funds on hold. If the claim is removed as you mentioned, your funds will be refunded immediately on our end. This is even considering that up to this point we still have zero proof that you returned the items. But I think it's only fair and we take pride in our customer support team,

Thank you for your time.

Sara

UPDATE: The return of your leggings can be done anytime after receiving your return request. It doesn't matter where in the world you are. We offer return charities all over the world :) Also, as mentioned, there is no limited time for you to send them back as I have already offered a full refund to you. Again, this is a big exception but we want you to get your money back if you are not happy with the product.
I will do so as soon as the claim is retrieved. I trust you saying it is, I have just not yet received the communication from our bank.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I found Moonbun a few months ago

I found Moonbun a few months ago. I love, love, love, their items. I recently purchased the light sneakers. It is really cute and my niece loves it. Their sneakers can be recharged with your computer. I had a minor issue with my last order, but Moonbun is very reputable and responsive to resolve the issue. This speaks volume for their company and reputation. Their delivery is so very fast. Sometimes faster than orders from US. I will continue to order from Moonbun. You will not be disappointed. Very great company.

14. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quality Maternity leggings

I ordered maternity leggings for my daughter. They took some time to arrive, but since I’m in the US and they came from overseas, it was not really a long time, and the tracking was excellent. When they arrived I was concerned that the size was wrong bc the size chart is different. I received a very fast response to my inquiry, and it turns out the size is correct, based on their size chart. My daughter really likes them, and I liked the fact that the waist is adjustable as her belly grows. Excellent quality, reasonable price, very satisfied with the purchase.

7. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

I ordered black Moonbun "Unique…

I ordered black Moonbun "Unique Maternity Leggings" in black, in two different sizes. Shipping took awhile, I almost forgot I ordered them by the time they arrived! Don't be fooled by the modeled picture. They are not very high rise, in fact they sit well below the belly button. They have a poor cinching mechanism and just fall down your butt. And I have a big booty. The quality of material was so sad, already holes on the crotch/inseam area (they did not arrive this way, but after about a month of use). I have been on the online quest to find good maternity leggings and almost every brand is such a disappointment on quality and durability. The only ones I reach for are my grey Fabletics leggings. Luckily I ordered them months ago BUT good luck getting the size you want at this point in time. They just recently took off the black color from their stock, which I was desperately trying to get my hands on. Then when I decided basically any color available would do since no other brand had matched their comfort/quality, their sizes offered are either XXS or XXXL. Sorry this turned into more of a Fabletics rant, but if you are looking for a good maternity leggings brand they were awesome. Minus, their currently very limited color range/size range and availability.

Edit: Moonbun reached out to me almost immediately after my review. They offered and gave me a full refund and were very interested in remedying the situation. Very prompt customer service which is a plus so I gave them an additional star. Hope this is helpful to others considering their brand.

4. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Dear Julieanna,

Thank you for your message and apologies for any inconvenience we may have caused.
I am very sad to read that your experience with us was not good. We offer a 24/7 email communication support team that I personally run. I have not received any message from you and so I did not know that you received a damaged item.
If that was the case I deeply apologize and I want you to know that we offer a 100% refund option for cases like this. We also offer a resend or store credit. Any option you choose :)
I have actually just fully refunded you for even though we never received images of the item.

As mentioned we had zero idea that you received a damaged package and we would of course take 100% responsibility for this as specified in our policies https://moonbunbaby.com/pages/refund-policy


Thank you, have a lovely rest of the day.

Sara

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Pleasantly Surprised!

The items were delivered as ordered. It took a little longer to receive than I was expecting. Once I realized the items were shipping from China, I was a little apprehensive due to a few other purchases from China based companies. I was pleasantly surprised. The items look to be good quality and true to size. They are a gift to my daughter, so have not been tried on/worn yet. The shipping did take a little longer, but tracking was updated pretty regularly; just had to be patient.

20. desember 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Average quality

Edited, stuff has arrived, disappointed in the quality and finishing but looks like the picture and I'm sure my nephew will get a few wears out of it. Note that it seems these items are made in and come directly from China so this might be what impacts delivery times and probably explains the average quality

15. desember 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Dear Anya,

I hope this email finds you well.
I am sorry if we created any inconvenience. I contacted you via email, text and website platform to confirm that your tracking link was being updated.
The information took 24 hours to update: https://t.17track.net/en?nums=420100189274890249338670622803

Let me know if you have any doubts

Sara

Vurdert til 5 av 5 stjerner

They were very helpful from start to finish.

They were very helpful from start to finish. I wanted a specific stroller by a specific time due to us going on holiday and Sarah helped me with my shipping questions. The stroller came to us in Illinois very quickly. The stroller itself is awesome. It’s exactly what I needed for my daughter. I got the brown color and it’s beautiful. It’s more like rose gold. I had some issues which they took care of so so quickly and efficiently.

5. desember 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Quality Service

The delivery time and service were both great. The tracking could have been a little more informative but a quick email from me and Moonbun were on it and updated me.
Products I ordered are good quality and look good. Would use them again.

4. desember 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

UK BUYERS BEWARE

UK BUYERS - AVOID AT ALL COSTS!!!
If I could give less than 1 star I would. I ordered some maternity jeans, leggings and knickers around late October, they only arrived today (3+ weeks later) and it's all completely poor quality crap. I'm a small UK woman (size 10 UK) and pregnant with my second, I carry small. I ordered in size large and both came up tiny on me. The leggings looked like they were made for a child and the jeans that were supposed to be cropped were not only very tight around the top but long and flared at the bottom. I couldn't be more disappointed, absolutely nothing like the pictures. Now I'm probably gunna have to wait 3 weeks to get 70 plus quid back and I still have no jeans that fit me. Thanks for absolutely nothing moonbun!

18. november 2020
Logoen til Moonbun

Svar fra Moonbun

Update: This customer has been fully refunded

Dear Luka,

Thank you for your review and my most sincere apologies for the caused inconvenience.
I am sorry that the size was not correct for you. We take the feedback seriously and we have monthly meetings to ensure we follow the correct measurements and apply the necessary changes if needed.

You wrote us an email upon delivery to which I immediately responded personally. I wrote to you and I quote "I am terribly sorry that you had such a bad experience with us and we are willing to refund your purchase 100% that's for sure. As mentioned before, please share a picture with us of the damaged/faulty items so I can claim that to my colleagues at the warehouse and see where the manufacturing problem may have been." I also offered our return method which consists of sending the items back to your nearest NGO for a full refund. But please consider that before that I specified that your case was eligible for a full refund if the items were faulty. We just needed an image from your end. Which you declined.

Again, I apologize deeply for the inconvenience and I have proven transparency, communication, and loyalty to our terms and conditions. I insist, your case was eligible for a full refund upon we received proof of the faulty items. Up until today, we got no answer from you or any proof that the items were sent back. Your response was with threats and insults to us.
If you refuse to send us any proof or send the items back I am afraid that there is no other way we can help you out. I really hope you can get back to me so we can close this case.

Thank you for your understanding.

Sara

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality, beautiful clothes

I’m in Southern California for a few days to see my newborn granddaughter and I’m thrilled with the quality of the clothes that arrived. They’re really nice and my son and his wife love them, too. I’m glad I ordered from Moonbunbaby!

26. oktober 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I buy from this site for presents for…

I buy from this site for presents for my grandniece, she’s an active petit (3 months prem when born) redhead, with attitude to match and loves the clothes I’ve bought from moonbun, the colours are great ,plenty of choice with freedom of movement important when you’re chargingabout in the garden!
No problems with sizing or quality. Delivery a bit slow, but present difficulties with covid to blame for that I expect. Just factor it in!

19. oktober 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv