Mindscapeapp Anmeldelser 

167
•
TrustScore 1 av 5

1,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Just got scammed by these guys last night. Same email this morning as below - “we won’t refund you.” Realized immediately last night I’d been scammed. Used Apple Pay. They have add-on subscriptions th... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I recently discovered that Mindscape had been charging my credit card twice every month — $30.95 and $14.59 — for an extended period of time. I had never used the service and was completely... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ITS A SCARM!!! Charging my over $70 for something i never approved and also uses their terms of use bs to not refund you. I made no such approval and even the CS emailed some bullshit I quote “Please... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

**SCAM** This app is fraudulent. They immediately charge you 3 months worth of fees + plus additional (unmentioned) charges and no response when you contact their help desk. I have requested my polic... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

1,2

Dårlig

TrustScore 1 av 5

167 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 57 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,2

Alle anmeldelser

(167)

7 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would put zero stars

I would put zero stars, but it won’t allow. Did not authorize this charge and cannot cancel it. This will be my third round of paying for it and I never get any response at all. A complete scam. Just bad business.

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re very sorry to hear about your experience, Colleen. We understand how frustrating it can be to see recurring payments you didn’t expect. Please note that we’re only able to process subscriptions that are actively confirmed by the user. Since we can’t locate your account details through this review alone, we kindly ask you to contact us at support@mindscapeapp.io — we’ll review your case as a priority and make sure you feel fully supported.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

TOTAL SCAM

TOTAL SCAM! Don’t deserve any stars! I never signed up to any subscription. I signed up to a trial, but was not given access to the app. In order to access the app, I Tried resetting the password, but the one time code was never emailed. They have taken two payments out my bank so far. When I did eventually get in touch they accused me of signing up to the app and refused to refund me. Total scam, beware!!

5. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re sorry to hear how disappointing this was for you. We understand how concerning it is to feel charged for something you couldn’t access, and we want to make sure everything is properly reviewed. If the code email didn’t arrive, it may have gone to spam or been blocked by a filter — but we’ll be glad to help resolve it. Please reach out to us at support@mindscapeapp.io and mention this review so our team can take another close look at your case.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ITS A SCARM!!

ITS A SCARM!!! Charging my over $70 for something i never approved and also uses their terms of use bs to not refund you. I made no such approval and even the CS emailed some bullshit I quote “Please note that the billing information, including the subscription terms and disclaimer on payment terms (you can find an example of a typical disclaimer below), is always indicated on the payment screen before the purchase is actually confirmed.” Which NEVER EVEN HAPPENED. Talk about a narcissist never met one who lies and charges about reading some shit online. Total SCAM!!!

17. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Chloe, we’re sorry to hear how upsetting this situation was for you. If we have identified you correctly, your case was reviewed by our support team and handled according to our policies.

We’d like to clarify that purchases are only processed after a user confirms them on the payment screen, which includes a clear summary of terms and pricing. We understand you may feel that this step didn’t occur, but our system requires explicit confirmation before completing any transaction. If anything still seems unclear or unresolved, please feel free to reach out again at support@mindscapeapp.io — we’re here to assist you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Random charge for something I never…

Random charge for something I never signed up for. Card is cancelled and my bank will charge it back once it fully posts. Phone number to call gives you bs "All agents busy, reach out via email" message. Sending an email gives you the auto response "your subscription has been cancelled, but no refunds per T&C's". Obviously the frequent message the get and have a bs auto response. What account and subscription, matched only by what, my email address? I don't even know what this app is or how one would get it but I guaruntee the email address I emailed you from would in no way be connected to a subscription so that just proves this is an obvious SCAM/FRAUD. As further demonstrated by the hundreds of other similar reviews.

30. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Michelle, we’re sorry to hear how frustrating this experience has been. If we have identified you correctly, your case was reviewed and resolved by our customer support team in line with our policies.

We want to clarify that our system only processes purchases when a subscription is actively completed and confirmed by the user. If our team confirmed the cancellation linked to your email, it means a subscription was registered using that address, even if it wasn’t recognized right away. That said, if anything still feels unresolved or if you believe an error was made, please don’t hesitate to reach out again at support@mindscapeapp.io — we’ll be glad to assist further.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Total SCAM!

Total SCAM!
I have been getting charged more than $30 per month since October 2024. I have not signed up, subscribed and have no idea what this company is! And they have been charging me monthly. I emailed their support for proof and they just replied with ‘we have canceled’ and said you will still have access to your workbook! What Workbook?! I have reported them my bank!

25. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re sorry to hear about your frustration. If we have identified you correctly, it seems that your case was reviewed by our customer support team and your subscription has already been canceled. Our system only processes purchases after users actively complete the subscription process and confirm it on the payment screen.

We understand that recurring payments can be frustrating if the app wasn’t clearly recognized, and we regret if any part of the experience felt confusing. If anything still feels unclear or unresolved, please feel free to reach out again to support@mindscapeapp.io — we’ll be here to assist.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I never agreed to this subscription

I never agreed to this subscription, nor did I ever want it. I’ve never used your app, and yet I’m being charged monthly without any clear consent or confirmation.

Your app never showed up in my subscriptions list, so I had no way to cancel it — this feels deceptive.

I am officially cancelling this, effective immediately.
You do not have permission to charge me again, and I demand a full refund for the payments that were taken without my knowledge or approval.

24. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re very sorry to hear about your experience. If we have identified you correctly, it seems that your issue was already reviewed by our customer support team. We’d like to reassure you that our system only processes payments after a user actively completes a subscription. However, we completely understand how frustrating it can feel if the subscription wasn’t clearly visible on your end. If anything still remains unclear or unresolved, please don’t hesitate to reach out again to support@mindscapeapp.io — we’re here to help and make sure everything is properly addressed.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

If I could give zero stars

UPDATE: 5/5/2025
Good news.
I did get a reply and was able to get a full refund. I did have proof that I was charged by mistake and was able to show for it.

I changed the rating to 3 stars because they gave me my money back, but none of this should have happened.

4/20/2025:
If I could give zero stars, I would! But that isn't an option so I am forced to give a 1 star review.

I never signed up for this app, but got charged $53.19 and $14.59 for an app I did not sign up for. In order to see what was going on, I had to create and account to sign in, and even doing so, it shows I have no subscription in my account.

I received an email that I will not receive a refund and that I can continue using the app until the subscription runs out.

This is blatantly wrong. I did not sign up and when I contacted them immediately, this is the only response I got. Truly, a scam of a company!

20. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Julia, thank you for updating your review and sharing that the issue was ultimately resolved. We truly regret the confusion and frustration you experienced early on, and we appreciate you giving us the chance to make things right. While we understand none of this should have happened in the first place, we're grateful we could reach a solution together. If there's anything else we can support you with, don’t hesitate to reach out to us at support@mindscapeapp.io — we’re here for you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I am being charged an unauthorized fee

I am being charge a monthly fee of $30.95 for something I never asked for and certainly did not purchase this via phone as stated in my credit card statement. I immediately contacted my CC company to dispute these unauthorized charges. Total scam!!!!!!!

17. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Don, we're sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must feel. We take billing concerns very seriously and strive to make all pricing and purchases as clear as possible. Since we're unable to identify your account based on this review alone, please contact us directly at support@mindscapeapp.io so we can look into your case and assist you promptly.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible company!

When I made what I thought was a one time purchase there was nothing stating I was signing up for a subscription. I NEVER sign up for paid subscriptions, ever! 3 months later I see a charge for $53.19 so I sent the required email only to be rejected of a refund. This is terrible and they must be making a ton of money on people doing this unethical practice!

14. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re really sorry you feel this way, and we want to assure you that we take your concerns very seriously. We strive to be transparent and provide value to our users, and we truly regret any confusion caused.

If we have identified you correctly, it seems that your issue was solved during the conversation with our customer support. If it is not like that, please write to our support and we will solve your issue.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@mindscapeapp.io. Your feedback is invaluable as we work to improve our services.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The app does not meet my expectations

The app does not meet my expectations. The format for each book consistently repeats itself. Perhaps it was designed for individuals who require additional support retaining information. For me, it is excessively repetitive.

13. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Thank you for your feedback! We’re sorry to hear that you find the app’s functionality too basic. We’re constantly working on adding new features to improve the app and provide a better experience. Your suggestions are incredibly valuable, and we would love to know more about the features you’d like to see. Could you please reach out to us at support@mindscapeapp.io with more details on your ideas or thoughts? We appreciate your patience and hope you’ll stay tuned for future updates!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

One size fits all content and 0 refund policy

Disgusting!!!!
Ordered this today. Took a 3 month subscription and they refused to give a refund when I cancelled just hours after. I quickly realised that this was not what it was advertised as. I imagined a set plan based on all the questions they asked, instead it was just the website. The book summaries weren't that great and the way the information was put out was not visually appealing or easy to digest.
They said their terms of use says that there's no refund....
Low ! Unhelpful! Poor !!

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re really sorry you feel this way, and we want to assure you that we take your concerns very seriously. We strive to be transparent and provide value to our users, and we truly regret any confusion caused.

If we have identified you correctly, it seems that your issue was solved during the conversation with our customer support. If it is not like that, please write to our support and we will solve your issue.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@mindscapeapp.io. Your feedback is invaluable as we work to improve our services.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Total Scam!!!

Total Scam!!!
Canceled immediately and they refused to issue a refund. Now I see they charged my account twice for purchases I did not make. Horrible company.

2. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM

SCAM! DON'T DO IT!

31. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We are so sorry to hear that you feel this way, and we truly regret that we’ve caused you any concern. Please know that we are a legitimate service, and we are dedicated to providing value to our users. Your trust is incredibly important to us, and we would love the opportunity to resolve this. We also do offer a money-back guarantee. Please contact us at support@smartymeapp.com, and we’ll be happy to address any issues you may have. Unfortunately, we’re unable to locate your subscription details with the information provided here. We genuinely appreciate your feedback and want to make things right.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I want to rate this company 0

I want to rate this company 0, they are scam. I signed up and cancelled but they still carried on taking money from my account till date despite having cancelled and emailed them several times

Do not subscribe to them they are a BIG scam!!!

30. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute scam

Absolute scam. Only signed up for trial and cancelled subscription. They did not acknowledge my cancellation of subscription, or my signing up to only the trial (which I made certain was the case and never subscribed or used their service). They continued to take funds from my account for the past 6 months. They don’t acknowledge emails, gaslight, and take a long time to respond to concerns. The only email ever received from was an initial email, nothing since. No warning about them unlawfully taking funds. Based on Australian law they are operating completely illegally. So fed up with these companies that steal money. We also have a son with a brain tumor on chemo treatment so every cent counts and this has added extra and unecessary pressure on my family! steer clear! It’s only a matter of time before there is class action which SHOULD be initiated immediately based on all the people Mind scape have stolen funds from

26. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We’re truly sorry to hear about your experience with our customer service, and we sincerely apologize for any frustration this has caused.

If we have identified you correctly, it seems that your issue was solved during the conversation with our customer support. If it is not like that, please write to our support and we will solve your issue.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@mindscapeapp.io. Your feedback is invaluable as we work to improve our services.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They will not cancel my account

They will not cancel my account, nor will they respond to any emails.

This is a bad company.

25. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

We apologize that we haven't provided you with a reply due to technical reasons.

We have canceled your subscription, ensuring no further renewals or charges.
Please note that when you cancel a subscription, you’ll still have access to the app for the period you’ve already paid for. The cancellation becomes effective on your upcoming billing date.

Let me know if any further assistance is needed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t trust this company!!

Don’t trust this company!!! They are scam artist!!! YOU’VE BEEN WARNED!!!

25. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mindscapeapp

Svar fra Mindscapeapp

Hi there,
If we have identified you correctly, it seems that your issue was solved during the conversation with our customer support. If it is not like that, please write to our support and we will solve your issue.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@mindscapeapp.io. Your feedback is invaluable as we work to improve our services.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a scam

This company is a scam.
If you cancel subscription then you cannot login again, yet they will still take your payment
I ended up cancelling my credit card and ordering a new one..

22. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv