Memory Box Anmeldelser 

3 426
•
TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I paid for the Memory Vault and SD card on 2 Sep 26 through Pay Pal. Still not arrived. Received a strange blank looking email requesting a different payment credit card????

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Thanks for making me Happy! Ordered an 18 × 12 frame for a favourite old photo i recently had printed. Little bit anxious about whether it was going to fit properly...could not believe how PERFECTLY... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

E-mailed 10 days ago with a simple enquiry as to whether a particular frame could be supplied with glass rather than perspex as website wasn't clear. Despite chasing several times haven't had a proper... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Well priced frames, slightly confusing website but after a message to the company with a prompt reply we placed our order. First frame arrived broken which because ours was made from lightweight polco... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Rammeverksted

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Display your cherished memories. Buy beautiful decorative, vintage, antique, shabby chic, rustic, wood or box style picture frames and photo frames.


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

3k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,5

Alle anmeldelser

(3 426)

21 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful service

Awful service! Immediately after I placed the order I get a generic covid style email (this is a Saturday evening so the office wouldn’t be open)…supplier delays etc etc, we now can’t deliver and it’s an extra 10 day wait.

The options were refund or 10% discount off the order.

I replied and said to take the discount, they cancelled my order and then blamed me because of their mistake in cancelling (I said 10% refund so Ali took that as full refund).

I naturally informed that they’d made a mistake in cancelling and was told to re-order but I’d have an even more extended lead time!

The whole thing is weird and just feels very unprofessional. I wouldn’t waste your time and just find a more established and reliable supplier for your frames!

4. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect frames

Great choice of picture frames and colours in many different sizes. Delivery was quick and my items were well packed. Very easy website. Highly recommend

19. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Uncontactable and missing order!

Paid extra for saturday delivery but it never turned up. Finally got hold of memory box (after telephone number on their site being disconnected and no one replying to email) and they said they would send the following day. Still not received my order and no emails to confirm it has even been dispatched. Starting to think this is a fraudulent company. DO NOT USE

19. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Ordered on Friday

Ordered on Friday - arrived on Monday - but had to pay 14.95 for this. It did say next day delivery so I thought it would arrive on Saturday - no. Disappointing as it was for my mother's birthday on the Sunday. Beware if order on Friday it is not "next day delivery". I would not have paid the 14.95 if I had known this.

16. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very fast, efficient & well priced

Very fast & efficient with good products fairly priced. I ordered 6 photo frames. One arrived with the glass broken. I emailed then and they immediately apologised and send a replacement sheet of glass.

I will definitely have no hesitation in using the company again.

28. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disappointed

Disappointed - ordered 3 frames that were unfortunately the wrong size (totally my fault) so reordered increasing the quantity to 4. Company were unwilling to provide a prepaid label for return even though my second order was for more money. When I queried whether I’d understood correctly all I got back was ‘yes,that’s correct’ - no customer service skills. It is probably going to cost an extortionate amount for me to send back then it would be for the company to arrange collection or provide a prepaid return label. Although the frames I ordered seem ok quality I do believe they are very overpriced and clearly the company are all about money making. A lost customer in me that could have potentially spent a lot more money in the future.

29. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Memory Box

Svar fra Memory Box

Dear valued customer,

Thank you for your recent purchase of our picture frames. We are delighted to hear that you are happy with your purchase and that our product met your expectations.

We understand that you may have changed your mind about your purchase and would like to return the item for a refund. We want to assure you that we do offer a 30-day return and refund policy for our customers.

However, we regret to inform you that we do not collect items from customers who have changed their mind. We have to draw the line somewhere in order to maintain our business operations and ensure fairness to all our customers.

We hope you understand our policy and we apologize for any inconvenience this may cause you. Please let us know if you have any further questions or concerns.

Thank you for choosing our product, and we look forward to serving you again in the future.

Memory Box customer service team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top quality product and service

The quality and look of the frames is really really good. Also the sevice I received was second to none I was able to get frames to the sizes I needed and delivered very promptly. Very happy customer

18. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible Service and Terrible Quality

Firstly, frames took two weeks to arrive, having been told 3-5 days delivery. Impossible to get through to any customer service team even though they give a Whatsapp number and an email address it took 48 hours for anyone to get back to me. I only received the items once I filled out a claim form via PayPal as that is the method I paid with.
Complicated return Process - you have to dig around on the site to find how to do this. You can't just send the item back,,, again, you have to wait for a customer service person to tell you its ok to send back and give you a return address.
Shoddy service... I should have checked before I bought. Says return/refund process can take up to 30 days...all I can say is thank god I paid via Paypal so I have payment security. Will not be shopping with this firm again. Total shambles - mediocre poor quality goods.

22. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Memory Box

Svar fra Memory Box

Hi
Sorry your shipping was delayed , from our investigation
it seems the courier have misplaced the item , we are
trying our best to fulfil with the time frame but this is not a guarantee.
We offer 30 days return when you change your mind ,
Just put it in the box and send it back to us .
Thank you
Memory Box customr service team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great website

Great website with wide range of options/frames to choose from. Fabulous quality products, quick delivery and professional packaging. Highly recommend

15. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv