iStore Danmark Anmeldelser 105

TrustScore 3 av 5

2,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tilbyder en pris for telefonen på nettet, men vil kun give det halve i virkeligheden. En meget unfair vurdering af telefonen er min mening. Hvis man ikke aksepterer prisen bliver man mælket for... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg bestilte i søndags en Iphone 7 som fødselsdagsgave til min datter om torsdagen (i dag). Jeg havde skrevet mit tlf. nr ved vejnummeret men blev ringet op tirsdag af Thomas (?) fra IStore som s... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super service! Bestilte mobil torsdag aften og hentede den allerede om lørdagen. Det bestilte cover var i restordre men blev eftersendt uden beregning så jeg havde det følgende tirsdag. Det monter... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Overskriften dækker over en ikke eksisterende kommunikation fra iStore. Vi købte en iPhone med lovet levering indenfor 10 dage. Den kom 19 dage og fire telefonopkald fra os senere. Selve tlf er fin no... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Mobiltelefonforhandler

Skrevet av virksomheten

Salg af iPhones, iPads og kvalitets tilbehør.


Kontaktopplysninger

2,8

Middels

TrustScore 3 av 5

105 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Weekenden blev reddet......

Jeg har i løbet af august måned købt 2 Iphones hos Istore og har oplevet en rigtig god kundeservice. I første omgang var der mig som mor i familien som skulle have en ny Iphone, da min gamle havde aftjent sin tid. Den ankom og glæden var stor over at tage den i brug. Desværre gik der ikke mange dage inden min teenagerpige kom hjem med en død mobil og jeg måtte erkende der skulle anskaffes en ny og derfor bestilte en ny Iphone til hende. Desværre var der 7-14 dagers leveringstid og en teenager uden mobil blev en næsten ulidelig tanke, så jeg henvendte mig til Istore og spurgte om der var muligt at fremrykke leveringstiden. Dagen efter modtog vi min datters nye Iphone og weekenden var reddet. Tak for god kundeservice til Istore.

26. august 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Siss.

Tusinde tak for din anmeldelse, den bragte en masse store smil frem hos hele mit team. Vi er glade for at du er tilfreds med vores kundeservice og at vi kunne rede både din datters og din weekend. God fredag. :-)

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bestilte en IPhone hos IStore.

Bestilte en IPhone hos IStore.
De var søde at ringe og fortælle, At de desværre ikke havde flere på lagret og der ville gå lang tid før jeg ville få den. jeg sagde ok og at jeg stadig gerne ville ha den.
Men der gik slet ikke så langt tid, så det var mega dejligt...
Ørebøfferne til telefonen virker ikke ordenligt, så skrev til dem om dette, de svarede hurtigt tilbage og sendte nogen nye med det sammen uden nogen problemer ..
mega god service 👌🏼😋

30. juli 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Christina.

Tusinde tak for din anmeldelse af iStore.dk, den gav hele mit team og Jeg et smil på læben. Vi er glade for at du er tilfreds med vores kundeservice og håndtering.

God dag. :-)

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Solid service

Bestilte min iphone fra iStore, og den kom frem som lovet efter 4 hverdage. Opladeren var dog desværre defekt, så jeg skrev og spurgte, om de så ikke bare sendte mig en ny oplader med det samme. Det gjorde de med et smil og jeg behøvede ikke engang at sende den defekte oplader retur. Supernemt og ligetil. Sådan burde al service være :)

15. juni 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Jacob.

Mange tak for din anmeldelse, det var en dejlig besked at møde ind til mandag morgen. Nu er hele teamet og Jeg endnu mere klar på ugens udfordringer, efter en god anmeldelse, tak. :-)

Jeg beklager selvfølgelig den defekte adaptor du har modtaget, men det er desværre hvad der kan ske når det omhandler elektronik. Men dejligt at vide at vi greb dig og du er tilfreds med vores håndtering af sagen.

God mandag Jacob.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Effektiv og behagelig kundeservice

Min telefon var til reparation i forbindelse med en reklamation. Sendte den mandag og havde den igen torsdag. Ingen mistro eller sure miner. Skærmen blev fikset og er nu så god som ny. Henvendelser på mail blev besvaret næsten omgående og tonen er venlig og imødekommende. Jeg er mere end tilfreds med valget af iStore Danmark! Kan klart anbefales!

4. mai 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Kristina.

En fantastisk anmeldelse, den varmede både hos iStore og hos Servicecenteret iRepair (Jeg har ringet og rost dem på dine vegne). Tusinde tak!

Rigtig dejligt at høre at du har følt dig i gode hænder hele vejen, det er den oplevelse vi stræber efter i alle tilfælde. Det er virkelig dejligt at det kan mærkes, og samtidig få et skulderklap.

Tak for din fine anmeldelse og anbefaling Kristina, jeg ønsker dig en god weekend.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Billige priser, lynhurtig leveringstid samt et fantastisk udvalg af telefoner.

Jeg vil give min varmeste anbefaling af Istore.dk til enhver sjæl der leder efter en fejlfri telefon til billige penge. Jeg har indtil videre købt to telefoner hos denne forhandler og er ikke blevet den mindste smule skuffet. Kundeservice har jeg ingen erfaring med og det er jo kun et stort plus.

Tusind tak Istore.dk, hold den gode stil! ;-)

9. april 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Mikkel.

Af hjertet tak for den flotte anbefaling, det er altid dejligt at få ros.

Jeg ønsker dig en god dag Mikkel! :-)

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

God service og hurtig ekspedition!

God service og hurtig ekspedition, man får kun en mavefornemmelse af at de vil hjælpe så godt de kan.

Kan kun anvefales herfra :-)

7. mars 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej David.

Tusinde tak for den flotte anbefaling, den gav hele mit team og Jeg et smil på læben.

Jeg ønsker dig en god dag!

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 1 av 5 stjerner

iStore, Nej tak! Aldrig mere.

Havde jeg mulighed for at give jer nul stjerner var dette resultatet af at handle hos jer. Køber en telefon hos jer og allerede efter en uge var der problemer med den. Efter at have sendt den til jer for reklamation får man beskeden, som nærmest er standard - den har fået fugt - altså intet at gøre. Det kalder jeg nul service overfor en hæderlig kunde som er stavnsbundet. Kan ikke anbefale at handle med jer.

12. februar 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Theis.

Jeg kan ikke finde dig som kunde i vores system, du må meget gerne kontakte mig på info@istore.dk og oplyse dit ordrenummer for at jeg kan kikke nærmere på sagen. I og med at vi er en webshop der sælger varer fra vores leverandør, bruger vi et servicecenter til alt det tekniske der ligger ude for vores kompetence område. Jeg kan forstå på dig at servicecenteret har sendt dig et tilbud, i og med at enheden har en væskeskade og der derfor er fundet fugt i enheden.

Selvforskyldte skader er selvfølgelig ikke noget hverken iStore.dk eller vore leverandør kan gå ind at dække, men jeg vil meget gerne kikke nærmere på din sag, for at se om der er tale om en fejl eller en selvforskyldt skade.

Men min anbefaling vil altid være at kontakte kundeservice for en løsning eller forklaring, kontra at give en anmeldelse der intet løser.

Jeg ser derfor frem til at modtage en mail fra dig.

God weekend.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg kan varmt anbefale iStore til alle

Jeg kan varmt anbefale iStore til alle, hvis man står og mangler en mobil til meget fornuftige priser, derudover har de hurtig levering og top kvalitet af kundeservice - thumbs up herfra:-)

17. januar 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Peter.

Af hjertet tak for den flotte anbefaling, den gav hele mit team et smil på læben. Tusinde tak!

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hurtig levering / service ved fejl

Bestilte 2 nye ledninger, ankom dagen efter. Den ene virkede ikke og fik svar inden for 12timer at der var sendt 2 nye.
Altid super service.

14. desember 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Bettina.

Tusinde tak for din flotte anmeldelse, igen... Det varmer meget at en stamkunde som dig selv, endnu engang vælger at give os ros for vores kundeservice. Det er fantastisk at du kan mærke at vi brænder for at yde en god oplevelse for vores kunder, om og om igen.

Jeg ønsker dig en glædelig jul, samt et godt nytår.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top klasse service - Intet mindre!

Top klasse service! Kundeservicen var helt fantastisk, ud over den sædvanlige service man normalt møder nu til dags. Jeg kan kun anbefale iStore! Hurtig levering, gode priser og fantastisk service, jeg kommer ihvertfald tilbage igen.

24. november 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Peter.

Først og fremmest tusinde tak for din anmeldelse af iStore.dk

Det er rigtig dejligt at høre at du er glad for både vores service, priser og hurtig levering af PostNord. Ser frem til mange gode handler i fremtiden, du er altid velkommen hos iStore ihvertfald.

Jeg ønsker dig en fortsat god lørdag Peter.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Iphone 6

Købte i September en ny Iphone 6. Allerede fra starten af var der problemer med opkald. Dem der ringede til mig eller omvendt, kunne ikke hører hvad jeg sagde. Indleverede den til reparation, hvorefter det fungerede.
To uger efter var der problemer igen, når der blev afspillede videoer e.lign.
Igen måtte jeg ud med den til reparation.
Nu er der så problemer igen igen, denne gang med til/fra knappen til lydløs, så nu skal jeg bruge tid på at aflevere den til reparation igen.
Synes det er under al kritik, at kalde det en ny telefon når der samtidig står i beskrivelserne, at alle telefoner er Pre-owned.
I mine øjne kan en brugt telefon ikke sættes i en kategori der hedder "ny" .
Vil egentlig gerne have mine penge tilbage, så jeg kan få en helt ny telefon, som jeg faktisk forventede jeg ville, da jeg bestilte via jeres hjemmeside.

13. november 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Maria.

Tak fordi du deler din oplevelse via en anmeldelse, til trods for at vi lige har været i telefonisk kontakt.

Det er korrekt at du købte iPhone 6 i september, den var dog pre-owned som beskrevet på vores hjemmeside, i ny stand og ikke fabriksny.

Som nævnt kan jeg kun beklage de fejl du har måtte have oplevet, det er selvfølgelig ikke i orden, og noget der arbejdes ekstremt hårdt for at undgå, men idet der er tale om elektronik, kan fejl desværre forkomme. Med tanke på hvor mange problemer de store selskaber har med deres helt fabriksnye telefoner som vi læser om i medierne, syntes jeg faktisk at vi har en god statistik. Det er bare beklageligt at lige du ender med at være så hårdt ramt, og jeg forstår virkelig din frustration, og vil hjælpe dig alt hvad jeg kan indenfor de rammer vi arbejder ud fra.
Den skal dog stadig som vi aftalte ind forbi vores værkstedspartner iRepair, før at der kan tages stilling til sagen, for en eventuel reparation eller ombytning, forudsat at fejlen er produktrelateret.

Som der står i selve produktteksten på webshoppen, i vores betingelser m.m. forhandler vi udelukkende pre-owned enheder. Disse enheder er delt op i hvilken stand de fremstår i, i henholdsvis standen: ny stand og standen: brugt stand. Forskellen på disse stande stå også beskrevet på siden, kan selvfølgelig kun beklage at du ikke har været opmærksom på dette, men det er selvfølgelig ikke noget vi kan ændre på. Vi kan ikke gøre andet end at gøre denne info tilgængelig, vi kan ikke vride armen om på online besøgende for at få dem til at læse det.

Jeg regner med at vores værkstedspartner modtager din reklamation i deres Valby afdeling som aftalt, så enheden kan blive tilset og fejlen udbedret, på den ene eller den anden måde, forudsat at fejlen er produktrelateret.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

En helt utrolig betjening og service.

En helt utrolig betjening og service.
Vil helt sikkert anbefale det videre og 5 store stjerner herfra.
Og der er hurtig svar og handling.
Tak istore.dk

11. oktober 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Helle.

Tusinde tak for din varme anmeldelse af iStore.dk

Det er en fornøjelse at høre at du er glad for vores kundeservice, det varmer altid. Tak!

Jeg ønsker dig en fantastisk weekend Helle.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 2 av 5 stjerner

iPhone 6 plus

Jeg har for nylig fået min iPhone 6 plus, som eftersigende skulle være helt ny. Da jeg tændte den første gang var den halvt ladet op, og siden jeg fik den, har batteriet sprunget fra f.eks 30% til 7%, på under 2 minutter. Udover det, tager det flere timer at lade den op, og den siger nogen underlige lyde.
- Udover det har det ik været en mulighed for mig at komme i kontakt med istore, da jeg har prøvet flere gange at komme igennem til kundeservice, men uden held.

8. oktober 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Mathilde.

Først og fremmest tak fordi du tog dig tiden til at skrive en anmeldelse, selvom jeg helst så at du lavede en reklamation via iStore.dk, da jeg kan se at det er hvad dette kræver før jeg kan hjælpe dig. Jeg har ikke modtaget noget på mail fra dig på nuværende tidpunkt, så send mig gerne en med dit ordrenummer m.m.

Som vi klart og tydeligt informere alle besøgende på istore.dk: "Vi har opdelt vores iPhones i ny stand og brugt stand, alle iPhones er Pre-Owned, forskellen er stand." Jeg ved derfor af gode grunde ikke hvor, eller hvem der har informeret dig om andet... Alt elektronik kan have fejl, lige fra batteri til periodiske eller elektroniske fejl, jeg beklager selvfølgelig mange gange hvis du har oplevet dette på dit produkt. Men netop derfor har vi 1 års garanti, samt 2 års reklamationsret på alle vores iPhones, for at gribe dig som kunde, hvis du skulle opleve eventuelle fejl. Jeg står altid klar til at hjælpe, i samarbejde med vores værkstedspartner.

Da vi har lukket i weekenden har det ikke været muligt for os at besvare dine opkald, men vi tager som sagt gerne imod en mail så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt videre, så du kan få en fuldt ud funktionsdygtig enhed som du har betalt for, for selvfølgelig skal den virke.

Jeg ønsker dig en fortsat god søndag aften.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Koks med handel, men god kundeservice!

Jeg kunne ikke få den iPhone som jeg bestilte, men jeg fik en høflig mail og en bedre én efter lidt for lang ventetid. Kundeservicen er helt i top og er imponeret over produktet!

3. oktober 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg modtog min IPhone 5SE for under et …

Jeg modtog min IPhone 5SE for under et halvt år siden. sindsyg hurtigt og professionel levering og kundeservice var rigtig søde og venlige!

Jeg har så desværre her et halvt år efter oplevet den begynder og fryse og hoppe af og på netværket. Og igår d . Onsdag 27/9 gik den helt i koks vi steamede fra min mobil. Også stod der på skærmen at (mobil data er ikke slået til :( ) vi har gentagende gange forsøgt at genstarte haft simkortet ude intet virker . Selvom den er slået til mobil data siger telefonen der ikke er slået til. Det er rigtigt træls da jeg er sindsyg afhængig af den til dagligt! Jeg har hørt det måske er en software problem. Når vi slår den til internet deling fra min kærestes mobil er der intet. Det skete lige pludselig og netværket går ud genstarter igen og går ud. Jeg vil ringe ind til jer i mogen og finde en løsning.

Det rigtigt øv for jeg har været så glad for den indtil videre!!! Kæreligste hilsner Daniel :-)

27. september 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super service

Super service. Ledning og høretelefoner var defekte efter et par måneder.
Ringede og uden tøven eller yderligere spørgsmål, sendte de nye;))
Havde dem dagen efter. Absolut noget mange virksomheder kunne lære
noget af.

21. september 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Endnu engang fantastisk service!

For et halv års tid siden købte jeg en iPhone 6 hos iStore, og det var i sig selv en super god oplevelse! Hurtig service og godt produkt!

I sidste uge oplevede jeg problemer med telefonen, og fik med det samme udfyldt deres reklamationsseddel og sendt den afsted til værkstedet. Da jeg ringede et par dage efterfølgende for at forhøre mig om processen, fik jeg at vide, at han ville tjekke sagen og sende mig en mail. Et par minutter efter bliver jeg ringet op med information om, at telefonen er færdig og repareret indenfor reklamationen (dvs. ingen regning til mig!) og at den vil blive sendt samme dag - det er selvsagt ret gode nyheder!

Tak for mega god, hurtig og venlig service!
- Jeg vil altid anbefale iStore

20. september 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Virkelig god webshop

Jeg bestilte en iphone 5s i sidste måned, en søndag aften og den kom allerede om tirsdagen. Jeg har ikke modtaget en vare så hurtigt før og jeg er stadigvæk forbavset over, at jeg har fået telefonen til den pris (1799,-). Jeg kan klart anbefale iStore, som alle de andre her på siden.

27. juli 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Victoria.

Først og fremmest tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en så varm anbefaling, af hjertet tak. Dejligt at du er tilfreds med vores priser, samt den hurtige levering af din ordre.

Jeg ønsker dig en fortsat dejlig tirsdag aften.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Virkelig god service

Virkelig god service! Meget flink person i kundersevice. Vi havde problemer med en iPhone. Vi sendte den ind, den blev repareret og lynhurtig sendt tilbage. De får vores klareste anbefaling!

21. juli 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Hanne.

Du skal have et stort tak for din anmeldelse og anbefaling.

Dejligt at hører at du er tilfreds med vores service hos iStore.dk, samt vores lynhurtige værkstedspartner, iRepair.

Jeg ønsker dig en fortsat god fredag aften, samt en fantastisk weekend.

Mvh. iStore Kundeservice

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastisk kundeservice

Jeg bestilte en telefon hos iStore, som efter nogle dage begyndte at virke utilfredsstillende i perioder. Periodiske fejl er det værste.

Den efterfølgende kontakt til iStore var meget behagelig, og de viste stor forståelse på trods af der var tale om en fejlmelding, som de ikke havde hørt om tidligere. Jeg sendte telefonen ind, og få dage efter fik jeg en ny tilsendt.

Jeg kan på trods af, at have modtaget en defekt vare (som jo kan ske, og ikke er iStores fejl) på det varmeste anbefale, at man køber sin næste telefon hos dem. Jeg bruger dem helt sikkert igen, når det bliver tid til en udskiftning af telefon. Der er nemlig fantastisk god kundeservice.

18. juli 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iStore Danmark

Svar fra iStore Danmark

Hej Troels.

Tusinde tak for den flotte anmeldelse af iStore.dk

Det varmer utrolig meget at du er glad og tilfreds med vores kundeservice, da det er noget vi vægter utrolig højt.

Igen, tusinde tak for den flotte anmeldelse, den er vi meget stolte af.

Jeg ønsker dig en fortsat fantastisk tirsdag Troels, vi ses til flere gode handler i fremtiden.

Mvh. iStore Kundeservice

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv