Iris Galerie Anmeldelser 

273
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 3 items after visiting an Iris Galerie store in early July. We were told delivery would take about 2 weeks to London. I contacted them early August after not hearing anything from them to be t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We first discovered this concept in Venice but then stumbled across it again in York. We had our eyes redone and the quality difference was amazing. Lucy wasnt just there to sell a product or i... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Agence Grand Place à Bruxelles. J'avais planifié cette expérience en famille. Nous avons été très bien reçus et conseillés par Ahmad. Les photos sont superbes. Nous avons dépensé plus que prévu, par... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Iris Galerie de Nantes. Incroyable ! La personne qui nous a accueilli était superbe, super humaine, adorable, super gentille, de bon conseil, d’un super respect ! Une superbe expérience.

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kunst og antikviteter

Skrevet av virksomheten

Chez Iris Galerie, vous êtes l'œuvre d’art. Nous proposons une expérience unique : capter l’essence du regard et immortaliser votre iris grâce à une technologie alliant photographie et impression de haute qualité. L’unicité, les couleurs et les détails de vos yeux sont notre inspiration. Découvrez la beauté de votre iris seul, en couple, entre amis, en famille... Et laissez-vous envoûter par vos yeux et ceux de vos proches.


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

273 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 70 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(273)

233 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Had a very bad experience

Had a very bad experience. We paid for display art for 2 sides and one side has the name backwards. Store told me that they will fix it but customer service is not responding .

24. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Guneet Kour,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the concerns you’ve raised about your order and the communication with our team.

We have checked your case and can confirm that our Customer Care team is currently reviewing the situation and the points you have reported.

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused, and we appreciate your patience while your case is being reviewed.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

FILE PERSI, RIMBORSO NEGATO E CENSURA. Se c'è un problema, SE NE SBATTONO!

Esperienza vergonosa con la galleria di Verona. Finché dovete pagare e sorridere va tutto bene, ma al minimo problema vi abbandonano completamente.

•​DISASTRO E INDIFFERENZA: Ho acquistato il pacchetto digitale, ma i miei file ad alta risoluzione sono stati persi per un loro errore di sistema (come confermato da loro nel Ticket che ho dovuto aprire per una risposta). Risultato? Se ne sbattono: nessuna soluzione, nessun supporto.

​•NIENTE SERVIZIO, NIENTE RIMBORSO: Nonostante l'errore sia solo ed esclusivamente loro, si rifiutano categoricamente di rimborsare i soldi del pacchetto digitale mai consegnato. Vi prendono i soldi e spariscono.

​•CENSURA SUI SOCIAL: Se provi a chiedere spiegazioni nei commenti su Instagram o Facebook, l'unica cosa che sanno fare è cancellare i messaggi per nascondere la loro incompetenza ai nuovi clienti.

​Un comportamento commerciale ridicolo. Ho già attivato il chargeback bancario per riprendermi i soldi e inviato segnalazione all'AGCM (Antitrust).
​Se non volete rischiare di buttare soldi e trovarvi senza risposte di fronte a un loro errore, ANDATE ALTROVE!

10. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Buongiorno Laura Montini,

Ci dispiace sinceramente che la sua esperienza con Iris Galerie non abbia soddisfatto le sue aspettative. La soddisfazione dei nostri clienti è molto importante per noi e desideriamo che ogni esperienza con Iris Galerie sia il più piacevole possibile.

Abbiamo preso nota dei suoi commenti e li abbiamo trasmessi al team interessato, che sta attualmente esaminando il suo caso.

La ringraziamo per aver condiviso il suo feedback e per la sua comprensione.

Lo Staff Iris Galerie
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

very nice peaple

very nice peaple, the took the time for us and were very kind

24. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Thank you so much for your positive review!
We are delighted to know you loved your experience.

We look forward to seeing you again in one of our galleries!

The Iris Galerie team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

THIS COMPANY IS A SCAM

THIS COMPANY IS A SCAM! They do not deliver the product as advertised as reviewed by other customers. When I pointed out the differences, customer service still tried to gaslight me and ignored my subsequent emails.
I will take all the possible legal recourse against Iris Galerie.

16. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Ms. Ye,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the concerns you’ve raised about your order and the communication with our team.

We have checked your case and can confirm that our Customer Care team is currently reviewing the situation and the points you have reported.

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused, and we appreciate your patience while your case is being reviewed.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid. No delivery or explanation on delay after 3 months

Ordered 3 items after visiting an Iris Galerie store in early July. We were told delivery would take about 2 weeks to London. I contacted them early August after not hearing anything from them to be told there was an issue with my order, but was reassured that this had been fixed. Mid September I contacted them again but got no response. I contacted them again 2 days ago. No response. I’m now going through my credit card company to dispute the transaction.

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Mr. Norman,

We are very sorry that your experience did not meet your expectations. We understand how frustrating it must be to have been waiting for your creations for so long, especially without receiving the updates you were expecting.

Your satisfaction is very important to us, and we regret that we did not provide you with the level of communication and service you should have received.

We have taken note of your comments and can confirm that your case is currently being reviewed by our Customer Care team.

Thank you for your feedback and for your patience and understanding.

The Iris Galerie Team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Commande non reçue

Commande non reçue
J'ai passé une commande le2 août 26 mais je n'ai jamais rien reçu. Le montant a bien été débité, mais le colis n’est toujours pas arrivé. Mes messages au service après vente sont restés sans réponse. C'est inacceptable.

18. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Bonjour Madame Umuhoza,

Nous sommes sincèrement désolés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes. Votre satisfaction est la priorité d'Iris Galerie et nous essayons d'être les plus attentifs possible à nos clients. Pourriez-vous nous écrire à l'adresse : contact@irisgalerie.com en précisant vos coordonnées ? Nous reviendrons vers vous rapidement pour vous apporter une solution.

Merci beaucoup pour votre patience et votre compréhension.

L'équipe Iris Galerie
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Incroyable - Iris Galerie de Nantes.

Iris Galerie de Nantes.
Incroyable ! La personne qui nous a accueilli était superbe, super humaine, adorable, super gentille, de bon conseil, d’un super respect !
Une superbe expérience.

12. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Bonjour Madame Manon,

Merci beaucoup pour votre avis positif !
Nous sommes absolument ravis que votre expérience vous ait plu.

Au plaisir de vous revoir dans l'une de nos galeries !

L'équipe Iris Galerie Nantes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

IRIS GALLERIE Customer care pari a zero

Ho fatto un ordine la domenica pomeriggio da ITIS GALLERIE ma la mattina dopo avevo cambiato idea e ho provato a modificare l’ordine, ordine che sarebbe costata la stessa cifra. Nonostante che la mia richiesta sia arrivata prima che iniziassero a costruire materialmente gli oggetti, si sono rifiutati di venirmi incontro. Purtroppo come molti credo, solo dopo ho capito che non esiste la possibilità di bloccare l’ordine per la natura personalizzata del bene. Gli oggetti sono molto belli ma la politica del “customer care” è molto deludente, possiamo dire pari a ZERO! Grande delusione!

Forse non mi sono spiegato bene, quegli oggetti che volevo al posto di questi per una ragione di principio e di costi non li acquisterò più e dovrò tenermi oggetti che non desideravo più (colpa mia lo so). Ma un ordine fatto di domenica e provato a modificare lunedì mattina mi sembra ancora troppo incomprensibile la vostra policy di non venire incontro al cliente, considerando anche i costi degli oggetti. Lo so, il mio è solo uno sfogo inutile, ma per voi deve un FEEDBACK da considerare nel vostro atteggiamento verso la clientela. Saluti

9. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Buongiorno,

Ci dispiace che la gestione della sua richiesta abbia generato questa delusione.

Comprendiamo che possa essere frustrante non poter modificare un ordine dopo averlo effettuato. Trattandosi di creazioni personalizzate realizzate sulla base delle immagini dell’iride, gli ordini vengono avviati alla produzione secondo le specifiche confermate al momento dell’acquisto e, una volta avviato questo processo, non è possibile apportare modifiche.

La ringraziamo comunque per aver apprezzato le nostre creazioni e per aver condiviso la sua esperienza.

Lo Staff Iris Galerie
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Iris galerie vient de répondre à mon…

Iris galerie vient de répondre à mon avis désastreux sur Trust pilot en moins de 8 jours alors qu'ils ne sont pas capables de me livrer ma commande en 4 mois!!!
En résumé ils ne livrent pas les commandes mais ils répondent aux avis en disant qu'ils s'en occupent.
De vrais professionnels!!!

30. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Bonjour Madame Lamarque,

Nous sommes désolés pour le délai rencontré avec votre commande et comprenons votre frustration.

Notre équipe a bien pris en charge votre dossier, vous a contacté et a pu échanger avec vous afin de trouver une solution adaptée à votre situation.

Nous vous remercions pour nos échanges et vous souhaitons une bonne continuation.

L’équipe Iris Galerie
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The colors on the finished pieces vary, etc.

The colors on the finished piece vary tremendously from the images I saw, photographed and expected at the store when I had the pictures taken. I had bought my first piece in a bit of a rush on a tour but was very excited with the display items seen and the pictures taken so on a next stop, in Barcelona I purchased a second item.
I was very disappointed with the color differences of the eyes ( photos and real life eyes versus the finished pieces )and the metal used which did not look at all like the nice gold color displayed. The larger medal looks old, worn- like even and hardly a gold color finish. On top of that I immediately received a bill for each one from FED EX requiring payment on both packages which I understood shipping was included.
Not satisfied at all !

27. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Ms. Nayor,

We are very sorry for not meeting your expectations. We insist that each customer validates the artwork in the gallery before printing or ordering. We understand your disappointment with a production problem and are committed to investigating the issue and finding a solution. Please, contact: contact@irisgalerie.com, explaining the problem, giving your contact details, and sending photos.

Thank you for your patience and understanding.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought three products

I bought three products, and they only shipped two. There's no way to contact them, only a bot. I'm deeply disappointed. Iris Galerie Venice Rialto

2. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Grzela Keramczak,

We are very sorry for not meeting your expectations. Your satisfaction is our priority and we strive to deliver the best experience to our customers. Could you write to us at: contact@irisgalerie.com with your contact details, please? We'll get back to you as soon as possible with a solution.

Thank you very much for your patience and understanding.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We had an amazing experience at the…

We had an amazing experience at the Dublin Iris Galerie,
Ana was very helpful in helping us decide what options worked well and we all had a lovely time and are very happy with the results. Thanks Ana and your team for your help!

28. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Thank you so much for your positive review!
We are delighted to know you loved your experience.

We look forward to seeing you again in one of our galleries!

The Iris Galerie Dublin team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super personne Nina🌟🌟🌟

La perso
nne qui vous reçoit est tout simplement géniale mignonne,adorable, humaine je remercie Nina pour sa gentillesse et sa bienveillance.

29. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Merci beaucoup pour votre avis positif !
Nous sommes absolument ravis que votre expérience vous ait plu.

Au plaisir de vous revoir dans l'une de nos galeries !

L'équipe Iris Galerie

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super échange avec Nina

Super échange avec Nina, très gentille et accueillante ! Je reviendrai pour sûr.

29. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Bonjour Madame Baudry,

Merci beaucoup pour votre avis positif !
Nous sommes absolument ravis que votre expérience vous ait plu.

Au plaisir de vous revoir dans l'une de nos galeries !

L'équipe Iris Galerie

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ask for Lucy if in York, don't hesitate to get them done.

We first discovered this concept in Venice but then stumbled across it again in York. We had our eyes redone and the quality difference was amazing.
Lucy wasnt just there to sell a product or idea, she clearly loved her job and loved helping customers.
Its expensive and can be overwhelming deciding what to have. But I can honesty say Lucy is a true ambassador for your company and her knowledge about the products and eyes are fascinating.
We ordered a light box in the end but I'm sure we will be adding to it.
Lucy is calm, organised and professional young lady,you'd do well to use her abilities to further develop the locations of this amazing company.
Many thanks.

24. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Dear Ms. Roberts,

Thank you so much for your positive review!
We are delighted to know you loved your experience.

We look forward to seeing you again in one of our galleries!

The Iris Galerie York team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Achat d un pendentif iris en 2025 on…

Achat d un pendentif iris en 2025 on voit plus trop à travers trouble sav ne fonctionne car garantie fini garantie 1 an au tarif du pendentif sa tiens pas longtemps très déçu

24. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Bonjour Monsieur Chat,

Nous sommes sincèrement désolés d’apprendre que votre pendentif ne vous donne plus entière satisfaction et comprenons votre déception.

Nous regrettons également les difficultés rencontrées avec notre service après-vente. Votre demande a bien été prise en compte par notre équipe, qui examine actuellement votre situation.

Nous vous remercions pour votre patience et pour avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.

L’équipe Iris Galerie
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam

We bought 2 necklaces for $350. When they came in, they were not “necklaces” it was just an eraser-sized pendant. For that much money, a chain should have been included as that how it was advertised and what we agreed to pay for. Secondly, they did not label the pendants and my friend and I could not tell which one was hers and which one was mine (and our children do not have similar eye colors). The pendants looked very different from what they showed us in the store. Lastly, there is no contact info. for the company. The product was supposed to arrive within 2-3 weeks and it took almost 6. I wanted to inquire and track where they were but there was no way to do that, we didn’t even receive email confirmations when we bought them even though they took our email addresses. Once they did come and we were so disappointed and felt deceived as we did not receive chains for the necklaces and were unsure whose pendant was whose, there was no way to get in touch with this company.

7. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Ms. Rodrigues,

We are very sorry for not meeting your expectations. We insist that each customer validates the artwork in the gallery before printing or ordering. We understand your disappointment with a production problem and are committed to investigating the issue and finding a solution. Please, contact: contact@irisgalerie.com, explaining the problem, giving your contact details, and sending photos.

Thank you for your patience and understanding.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

me and my mother went to Windsor for…

me and my mother went to Windsor for the afternoon I noticed the shop and walked in and had to look at the eyes to see what they did when we went inside the staff were very polite and warm welcoming and had a great service and I would definitely be back again.

23. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Dear Logan Clifton,

Thank you so much for your positive review!
We are delighted to know you loved your experience.

We look forward to seeing you again in one of our galleries!

The Iris Galerie Windsor team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

What a disappointing and time-wasting…

What a disappointing and time-wasting experience at Iris Galerie Blue Mountain.

We were visiting from Labrador City, Newfoundland and Labrador, when my sister-in-law and her special-needs son decided this would be a wonderful experience—something unique they could cherish forever.

Taking his eye photograph was understandably difficult and required several attempts. To the photographer’s credit, she was patient with him, and we were finally able to capture a good image. Because of this, all four of us decided to have our eyes photographed and were interested in purchasing charms or photo blocks.

We were told the images would take approximately 15–20 minutes to process and that choosing and completing our order would take another five or six minutes. We walked around the village, got a drink and returned about 25 minutes later.

The photographer acknowledged us and said, “I’ll be right with you.” However, we then waited another 25 minutes while she photographed a different family, reviewed their images, made adjustments and explained all the available packages to them. Meanwhile, we continued waiting—even though we had returned exactly when instructed and were ready to place an order.

The young gentleman behind the counter was polite, thanked us for our patience and acknowledged us, but the photographer never returned to complete our experience.

What began as something meaningful for my nephew and our family ended in frustration and disappointment. We were left feeling as though our intended purchase was not valuable enough to deserve her attention and that another potential sale was more important.

Customer service is not only about taking a good photograph—it is also about respecting customers, honouring commitments and treating every family fairly. Iris Galerie’s head office should review how this location handled the situation and provide additional customer-service and ethics training.

We left without the keepsake we had been looking forward to and, unfortunately, cannot recommend this location based on our experience.

22. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Iris Galerie

Svar fra Iris Galerie

Hello Mr. Ventura,

We are very sorry we did not meet your expectations. Your welcome is essential to us and we want your experience with us to be as pleasant as possible.
We will pass on your comments to the relevant team to ensure that it won't happen again. We invite you to come back in one of our galleries so that you can turn your iris into a work of art!

Thank you for your feedback, and your understanding.

The Iris Galerie team
contact@irisgalerie.com

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv