Mug & skimmel på badeværelser & dårlig…
Mug & skimmel på badeværelser & dårlig mad i restauranten. Hamrende koldt på værelserne, Spindelvæv alle steder. Ekstremt dårlig ledelse. Kan umuligt forestille mig at Claus Meyer er med i ledelsen med det bundniveau








