Horizon Hobby Anmeldelser 

552
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I cannot contact anyone in customer service, either by phone or on line. order #HHUSOR253362265 I ordered a fuselage for $64 shipping to cost$19 package arrived months later,I was billed $12... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Multiple experiences with Horizon and all have been excellent. Easy to use website, up to date products and recommendations. Fast checkout and shipping each time. Their chat has been helpful and ev... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Joe C from Horizon Hobby got on the phone with me and walked me through how to setup safe mode on 3 airplanes. He also gave me some great information on chargers and I will be purchasing a Spectrum... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Meine Spektrum DX6 musste bereits nach etwa drei Jahren wegen eines Elektronikdefekts repariert werden. Trotzdem habe ich der Marke eine weitere Chance gegeben und mir anschließend eine Spektrum N... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

552 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 90 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(552)

105 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Customer Service Issue (Updated)

Update: Was contacted today by a customer service rep and they made the order right with a different color in stock and is sending an extra battery.

Chat is probably a difficult way to receive customer service from them so try to get a call back.

Placed an order for a Kraton Mini with a promotional extra battery. Website showed and still shows in stock. No emails or communication for 6 days. Opened a ticket with no response. Reached out on chat and had to speak to 2 people til I was told it's on backorder. Website still shows in stock. Was told over chat the other colors are in stock. Also cannot get a date estimate when they can fulfill my backorder.
Seems like they do not want to fulfill order for promotional extra battery!
What's worse is I asked again for a call to try to change order. Got a sassy response that I already chatted with them yesterday. Emailed again. Was told they won't change my order and just cancel. Worst customer service ever.

15. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Angelo,
We’re sorry to hear about your experience. We understand how disappointing in not getting the limited edition bundle due to the limited stock.
Unfortunately, once an order has been processed, we are unable to make changes to it.
However, we’re glad to see that one of our representatives has already reached out and provided alternative options to help make things right.
If you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to contact us.
We’re always happy to help and appreciate your understanding.
Regards,

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Le pire service clientèle du monde

Le pire service clientèle que j'ai jamais vu ! Aucune information pendant des semaines après l'envoi de la commande, impossible d'annuler la commande alors que les pièces ne sont pas disponibles, aucune réponse aux e-mails. Et puis soudain, la carte de paiement est débitée sans avertissement deux mois plus tard et la moitié de la commande est envoyée alors que j'ai trouvé les pièces ailleurs depuis longtemps.

17. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Roromax,
We're sorry to hear you are having issues with an order and payment.
There is not enough information in this review to identify your account to try and resolve this for you.
We are using the 'request more information' feature of this site to get your contact info. We hope to hear from you soon and help make things right.
Regards,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Awesome

Awesome
On time
Great service
Awesome quality
Super Products

13. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Miguel!
We're glad you're happy with our products and service!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order came damaged

Order came damaged. Customer service refused to return all items.
Order#HHUSSOR255165307

Edit. Copy and pasted from your email HH
HHUSOR255165307

I added an extra S by mistake. This issue has since been resolved but not in a way that is fair or satisfactory. I had to make multiple attempts to be treated fairly and have your employees follow the return policy

HORRIBLE experience WKTH MICHALE D.

26. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Jake,
The order number you provided does not register on our side.
Please reach out to our customer service team via chat or email, Agents are available Mo-Fri 9am-6pm Central and will be able to assist making this right for you.
Regards

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve purchased multiple times from…

I’ve purchased multiple times from Horizon Hobby. Shipping times are always reasonable. I’ve never had a problem with not getting what I expected. I’ve also had multiple experiences with the service department. Response time is not immediate but is always within the time they promise. They have always been able to fix any issues I’ve had. The service department is top notch. I highly recommend HH for your remote control hobby.

31. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE

The Arrma Fury broke after using it for 10 minutes, when we contacted the company to get a replacement part, they sent us the wrong part and we have to pay to return it. The Losi Mini B we ordered just stopped working for no reason and they won't do a refund or exchange. Customer service is very hard to reach an they are not helpful. They'll disconnect the chat and not address your issues. DON"T BUY FROM THEM!!!

2. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Kelly Reid,

We're sorry to hear you're having a difficult time returning a part you purchased and communication over parts for a different car.
We did ship requested replacement parts under warranty at no charge to you yesterday, and provided the information to return the part you ordered but didn't need.

Hopefully this is the information you needed, but to be sure we have an Agent reaching gout to you to make sure we get everything resolved for you.

We are also reviewing your chat history with us to understand why your chats were disconnecting. It may be simply timing-out or a technical problem, but our Agents would not abandon any chat while in session.

Please check your email inbox (or spam/junk folders) to make sure our messages are getting through, and we look forward to hearing from you soon!

Sincerely,

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The poor (slow) communication is frustrating

The poor communication is frustrating. I placed my first order with Horizon Hobby last weekend and didn't realize that the plane and transmitter were on backorder. I ask if I could switch the plane that was on backorder with one that was in-stock and apparently they can only reply to one email a day. It has been painfully slow getting answers from them. I'm just getting back into this hobby with my sons and apparently I need to find a better option to get our supplies from.

27. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Randy,

We're sorry to see your communication with us via email did not progress as fast as you wanted and we agree with you that it should not take a day to get a response. Reviewing your case, this would have been quicker through Live Chat with an Agent and they would have been able to provide all necessary information within one real-time conversation.

Once an order has been placed and payment submitted, we are unable to add/substitute items without creating a new order. In your case, since you were applying a one-time discount code, the original order could be cancelled and re-submitted, adding the additional item(s) in order to use the discount for all items.

We hope this helps and if you need any assistance, please don't hesitate to reach out to our Agents on Live Chat Mo-Fri 9am-6pm Central Time

Sincerely,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have always loved Horizon Hobbies ...

I have always loved Horizon Hobbies and Tower Hobbies. My thoughts are if you know your going to run out of a product then the smart thing to do is next time you order more so customers dont have to wait till back orders come available I found what i needed on ebay and i didnt want to go there but some times ya gotta do what ya gotta do .

26. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible Customer Support

I ordered a set of losi aluminum shocks from racechoice RC for my losi nascar and did not receive the plastic spacers for the top mounts of the shocks in my package. I fought with that company for two days and they said horizon hobby had sent out many packages of the losi los-1931 Aluminum shocks with half of the packages missing the spacers! They gave me such a hard time getting the missing parts from my order that I turned to Horizon hobby for help which was much worse. First email I got from them was "why not just return it from where you bought it". If I could have I would have but again Racechoice RC gave me a hard time. Going to leave a review about them on here as well. Needless to say Horizon hobbys chat is worthless, email is slow and condescending and you get absolutely no phone support. I own many of their products so the support for my RC cars are non existent in my experience! Very unhappy with this company!

19. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Richard Ingram
We have a replacement set of LOS-1931 on the way to you. Please check your inbox for order confirmation.
Thank you for reaching out to Horizon Hobby directly, we do apologize that the process was not as smooth as you wanted but we do appreciate your patience and feedback.
Sincerely

Vurdert til 1 av 5 stjerner

orderd a set of tires and the new clear…

orderd a set of tires and the new clear losi late model body. my credit card was run for the total amount. tires were send but body was not. talked with an agent and had to be the rudest call. said the card was declined, called my bank and it was not declined. what a scam they are running.

17. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi JG,

We are concerned at your report and would like to get some more information to review our communication with you.

Regarding the ordering/payment process, funds are only taken when the item physically ships, and based on your account, it sounds like the first part of the order was shipped and billed correctly, but when the backordered item arrived and was ready to ship the payment method then declined.

It's possible something else is going on, but we would need to identify your account to investigate. We are using the request-more-information feature of this website to get some more info and hope to hear from you soon.

Best Regards,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Horizon hobby is my favorite place to…

Horizon hobby is my favorite place to buy my hobby items! The customer service and the diligently people always help me to get a special treatment, I feel they always make the best effort to find the right answer to my questions always is a nice experience

9. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Too much use and dependency on AI.

My dislike is the exherated dependency on AI to handle calls and chatswith the main purpose of saving money while seberely impacting customer service quality.

12. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Virgilio.
Thank you for your feedback!
We do start chat sessions with an AI assistant which helps solve the majority of customers inquiries, and also to route followup communication to the right Agent when the assistant is unable to do so.
Live Agents (human) are available Weekdays 9am-6pm CST and you can ask to be connected to one by following the menu prompts or simply typing "Agent" in the chat prompt.
Horizon Hobby is always looking to improve our customer communication channels and we hope to better serve you in the future!
Best Regards!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Well done

Very easy ordering online...shipped quickly and arrived just as fast!!!! Everything was well packed appears to have made it safely. Havent used my parts yet , Everything seems fine. Oh decent pricing also

7. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

My experience wasn't great, IT WAS AMAZING!!!!!

My experience wasn't great, IT WAS AMAZING!!!! This website is not just designed well and easy to navigate, it's a magical playground laden with some of the coolest stuff to ever exist on this massive spinning ball we call earth. If you so wish to purchase one of these nuggets of awesomeness the staff at Horizon Hobby, who must all be wizards, will have it shipped out to you so fast that the package will quite possibly break the sound barrier.

4. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

$500 ARRMA Burned Out in 2 Minutes – Buyer Beware

UPDATE – August 14, 2026

I’m updating my original review because Horizon Hobby has now contacted me and sent replacement parts. I appreciate them doing that, and I want to be fair and acknowledge that they did eventually make an effort to help.

However, it does not change my overall opinion of this purchase or make me satisfied with how everything was handled.

I spent around $500 on an ARRMA RC vehicle through Horizon Hobby that is advertised as “Ready to Run.” In my experience, it was more like “Ready to Fix.”

The vehicle burned out within approximately 2–3 minutes of its very first use. It wasn’t modified or abused before the failure. I barely had an opportunity to enjoy what I purchased before I was dealing with a broken RC vehicle.

When I originally contacted Horizon Hobby, I expected a replacement or the ability to return a brand-new product that failed almost immediately. Instead, I was told a return wasn’t an option, and the replacement part I needed was on backorder.

My order was delivered July 4th. Roughly a month went by while my $500 “Ready to Run” RC vehicle sat unusable.

After getting nowhere with the situation, I decided to leave detailed reviews in three different places describing my experience. After those reviews were posted, Horizon Hobby contacted me and replacement parts were sent.

I can’t say what happened internally or know for certain what caused them to reach out when they did. However, from my perspective, it felt like publicly sharing my negative experience got a much quicker response than my original complaint as a paying customer. I wish the same effort had been made when I first contacted them rather than roughly a month later.

There’s also something I think potential buyers should understand about the resolution: they sent me parts to repair the vehicle myself.

I’m a customer, not an RC mechanic. I didn’t spend around $500 because I wanted a repair project. I bought something advertised as “Ready to Run” because I wanted to open it, drive it, and enjoy it.

While installing the replacement parts, I ended up stripping the final bolt near the motor/gears. I accept responsibility for stripping that bolt during the installation. But this is exactly why I’m frustrated with the resolution. I never expected to be disassembling and repairing a practically brand-new $500 RC vehicle that failed within minutes of its first use.

I shouldn’t have had to look forward to figuring out how to repair my new RC car. I wanted to look forward to playing with it.

I understand defective products happen. My issue isn’t simply that I received a defective vehicle—it’s the entire experience afterward. When something this expensive fails within the first few minutes, I believe the customer should be taken care of quickly instead of spending weeks waiting for parts and then being expected to perform the repair themselves.

So yes, Horizon Hobby eventually contacted me and sent the replacement parts, and I appreciate that. I’m not going to leave that information out just because I’m unhappy.

But it doesn’t erase the month I spent unable to use my purchase, and it doesn’t change my opinion of the overall experience.

Based on what happened to me, I still cannot recommend this purchase. Anyone considering spending hundreds of dollars on an ARRMA through Horizon Hobby should understand what the warranty process may involve if something goes wrong.

For me, “Ready to Run” turned into “Ready to Fix” within 2–3 minutes.

3. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hello MIGHTY LT,
We're sorry to see your Arrma Car is having an issue after not much drive time. We do see a Product Support Agent has reached out and is working to make this right for you. Every Arrma car is backed by a 2 year limited warranty and we will make sure you get taken care of.
Thank you for choosing Arrma and Horizon Hobby!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I like the products sold by HH

I like the products sold by HH, overpriced as they are but they have kept my money on back orders twice already and never send them without a 30 minute call reminder. lazy, slow and CS just doesn't care!

I'll buy the products I cannot find anywhere else or just start modifying my own!

30. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Horizon Hobby

Svar fra Horizon Hobby

Hi Jay,
Horizon does not take any payment funds until your backorder physically ships. We are sorry to see you've had issues with backorders twice and would like to get more details to look into this further for you.
We are using the request-more-info feature of this site to ask for you contact info so we can help resolve any issues you're still having.
We hope to be in touch with you soon.
Regards,

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv