Gofastpass Anmeldelser 

718
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Our driver did not meet us inside. We were given conflicting information as to why (no room in lot… although he was in the lot and there were ample spots available). Also our driver had questionable... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very easy to book, the attendant on the chat was really helpful and able to book us a van in a couple of hours on a busy day. The driver, Rogério, was very friendly and excellent driver, taking us t... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ricardo was absolutely amazing. He gave us very detailed instructions of how to meet him. This was the easiest private driver service we have ever used. He was very polite and a very careful driver, e... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Driver was friendly and made the ride personal for us. He knew all the staff by name at the resort and addressed them warmly and professionally. Never was concerned about his driving. Very punctual.

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Transport
  2. også i
  3. Flybuss

Skrevet av virksomheten

Established in 2010, FastPass has connected thousands of passengers to a huge quantity of professionals, licensed and insured drivers. We offer a plataforma online to book your transfer services at the lowest and most competitive rates in the market, combining 24/7 customer service with real-time control and management. Our rates cover all taxes, fees, tolls and gratuities. Everything can be done at the time of the booking and through the website quickly and safely.


Kontaktopplysninger

4,5

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

718 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 62 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(718)

234 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Trip to Orlando Airport

We appreciated the timeliness and attention to detail of Felipe who picked us up at our home in Tampa and drove us to the Orlando airport. Got us there early and safely. Thank you for your assistance in meeting our transportation needs.

2. januar 2026
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great flexability

Great flexability when my arriving flight was delayed 5 hours - of course I was charged a second time, but it was worth the guaranteed pick up.

1. januar 2026
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The driver was great and communicated …

The driver was great and communicated through the day!

31. desember 2025
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Delivered what they promised

They delivered what they promised with promptness and courtesy. The driver arrived on time and got me to the airport on time. Definitely will use them again.

30. desember 2025
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Change of plan

I mistakenly booked a pick-up date of 1/2/26, when it should have been on 1/3/26. I realized when they send me their confirmation email the day before, on 1/1/26. I called them and they changed the pick up date without any difficulty or any additional charges, even though it was my fault for booking it incorrectly. Truly a customer orientated company. Thanks!

1. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unreliable and Deceptive Pricing Practices – Avoid at All Costs!

I booked and fully paid for two trips with this company well in advance, trusting their online pricing to be accurate and binding. Just two days before the first scheduled pickup—right before New Year's when options are limited—they called me out of the blue demanding a significant price increase or threatening to cancel the reservation entirely.
This left me scrambling to find alternative transportation at the last minute, forcing me to pay much higher rates from another provider due to the holiday surge. What's the point of advertising fixed prices online and accepting full payment if you're just going to hold the booking hostage and demand more money later? This feels like classic bait-and-switch tactics, completely eroding any trust.
The stress and extra costs this caused ruined my plans. I would never use this service again and strongly advise others to steer clear. I'll be sharing this terrible experience with my family, friends, and anyone else looking for reliable transportation. Do yourself a favor and book with a company that honors their quotes!

31. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for sharing your feedback. We respectfully disagree with the characterization of this situation and would like to clarify the facts for transparency.

Prior to finalizing your reservation, our team proactively contacted you to explain that, due to exceptionally high demand during the New Year period, only a Standard Van for up to 10 passengers was available for the requested date. At that time, we clearly presented two options, allowing you full control over how to proceed:
1. Proceed with the reservation using the available vehicle, with an operational solution to transport the entire group in two segments due to capacity limitations during peak demand; or
2. Cancel the reservation with a full refund, should the proposed solution not meet your needs.

No price increase was imposed, nor was the reservation “held hostage.” The decision to cancel was entirely optional and made by you, after being presented with a clear and transparent alternative. Following your decision, the reservation was formally canceled and fully refunded, in accordance with our policies.

It is also important to note that your return reservation remains active and confirmed in our system, and no issues have been reported regarding that service.

We operate with fixed pricing, transparency, and proactive communication, especially during high-demand periods. Our goal in this case was to offer a viable solution rather than cancel unilaterally, and we fully respected your choice when you opted not to proceed.

We regret that this situation caused frustration, but we respectfully believe that the description provided does not accurately reflect how the matter was handled or resolved. The issue was addressed professionally, within company policy, and concluded with no financial loss to you.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Communication

Our travel home was delayed 4 hours with Jet Blue and the only issue I had with "fastpass" was getting someone to return my calls or emails. It wasn't until we landed in Orlando that I received an email about our Driver/Bruno. Another 20 minute delay waiting to get picked up. Bruno was excellent! Realizing our trip was less then stellar...he quickly loaded our bags and got us on our way.

30. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 4-star review. ⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Driver was almost 30 minutes late

Driver was almost 30 minutes late. It was cold out 51 degrees heat inside van did not work

30. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely regret that your experience did not fully meet your expectations and would like to provide some clarification for future readers.

On the day of your service, the driver experienced an unexpected highway closure on the connecting bridge, which resulted in a delay of approximately 20–24 minutes. This was an external traffic situation beyond our control and not something that could have been anticipated despite careful route planning. Throughout this delay, the driver and our operations team kept you informed in real time regarding the updated arrival time.

Most importantly, despite the delay, the service was successfully completed, and you were safely transported to MCO Airport with sufficient time for your departing flight. At no point was your travel compromised.

Regarding the temperature inside the vehicle, we would like to clarify that the van’s air conditioning system was fully operational. On that particular day, there were unusually warm conditions, and the rear air conditioning was activated shortly before boarding. Larger vehicles may require additional time to stabilize interior temperature, especially during passenger boarding, which can temporarily affect cooling performance.

We did receive your email requesting compensation and intended to review the matter internally through our post-service department. Unfortunately, the review was posted before we had the opportunity to complete that internal evaluation and respond directly.

While we understand how delays and comfort concerns can be frustrating, situations such as sudden road closures are occasionally unavoidable. Our team remains committed to clear communication, safety, and ensuring every client reaches their destination as planned.

We appreciate your feedback and the opportunity to clarify the circumstances surrounding this service.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Outstanding transportation service

Giovana confirmed pick up time after we departed the cruise ship, and she was at the pick up location. She immediately recognized our party as she dropped us off a few days earlier. The ride to Orlando was comfortable, and Giovana expertly navigated around traffic to ensure we arrived with plenty of time to check in for our flight. I highly recommend Giovana be your driver when going on a cruise and Orlando is your flight destination.

29. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The driver was very nice and pleasant…

The driver was very nice and pleasant to talk too.

27. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐ We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

We requested 1 passenger vehicle that…

We requested 1 passenger vehicle that would hold 11 people. On the day of arrival they showed up to pick our family up with 2 vehicles (mini van & Suv). We paid for an oversized passenger van not 2 vehicles. We were told the 11 passenger van sustained damage and was unavailable. We found out when we were being dropped off at the port the 2 vehicles that brought us were also picking up 2 families already at the port. Terrible customer service. I contacted them via chat because they claimed they could not be contacted via phone. The cost of the 11 passenger van was $274.00 and the cost of 2 private vehicles via Uber would have been $120. I have requested a refund and to date nothing from them. I requested a phone call as well, still nothing. I would not recommend this service to anyone. ABSOLUTELY TERRIBLE CROOKED COMPANY.

27. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for sharing your feedback. We are truly sorry that this experience did not meet your expectations, and we would like to clarify the facts surrounding your reservation to provide transparency for both you and future readers.

Shortly before your scheduled pickup, the originally assigned 11-passenger van experienced an unexpected technical issue. In order to avoid canceling your reservation minutes before pickup and leaving your family without transportation, our operations team acted immediately and made the decision to dispatch two vehicles (a minivan and an SUV) instead. This adjustment was made solely to ensure your group was transported on time and without disruption.

While this was not the originally planned vehicle, the alternative solution allowed your family to proceed as scheduled rather than facing a last-minute cancellation. Situations like this are not routine, but they can occasionally occur despite strict maintenance and inspection standards that follow manufacturer guidelines.

Regarding your comparison with rideshare services, we respectfully note that our service is not equivalent to Uber or similar platforms. We operate as a private, pre-scheduled black car service, offering exclusive vehicles, professional drivers, and dedicated operational support. For reference, comparable SUV services for this route typically exceed $150 per vehicle, meaning two rides would likely total $300 or more, excluding gratuity.

It is also important to clarify that although two vehicles were used, your service was completed successfully and without further issues. During your trip, our team remained available and advised you to email our support team so that your claim could be reviewed by our sales and commercial department for a possible partial refund, even though the operational adjustment resulted in higher costs for our company due to deploying two vehicles and two drivers.

Unfortunately, the 1-star review was posted before our team had the opportunity to formally review and respond to your request, despite guidance being provided on the same day of service.

We regret that this experience caused frustration and sincerely apologize for the inconvenience. Our goal is always to find the best possible solution in unforeseen situations, prioritizing our clients’ schedules and ensuring they are not left without transportation.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Inconsistency amongst drivers

For context, our family booked 3 separate rides for our vacation. First two rides went perfectly fine with no issues. We were met with resistance from our last driver due to luggage concerns. No attempt was made by the driver to try to load anything in the vehicle. Furthermore we did not incur any new luggage so it was confusing to have two trips with no issues and then being met with resistance. Driver did not offer any solutions and we had to load and fit the luggages ourselves. Driver stood and just kept taking pictures. For anyone reading this looking to book please be aware that you may be subject to the same experience if booking multiple trips. No accountability for the lack of help from customer service either. Prepaid gratuity system fails in this case. Disappointing because the first two trips were absolutely perfect.

26. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Hello Caleb,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We truly appreciate your transparency and, most importantly, your acknowledgment that the first two rides were excellent, which reflects the level of service we consistently strive to deliver.

We are genuinely sorry that your final trip did not meet the same expectations. We work with people, and while our drivers are trained to be courteous, helpful, and solution-oriented, there are moments when individual interactions may fall short of what both our clients and our company expect. If the driver’s behavior came across as unhelpful or lacking empathy, we sincerely regret that perception.

We would also like to clarify that, according to our records, our operational support team remained actively engaged throughout the pickup process, assisting with coordination and finalizing our contact only after confirming that the passengers had successfully boarded the vehicle. This is part of our standard commitment to ensure a smooth and supported experience.

That said, while we fully respect your perspective, we do believe that a 2-star rating may not fully reflect your overall experience, especially considering that two of the three services were completed successfully and within expectations, as you kindly noted. Consistency is extremely important to us, and feedback like yours helps us reinforce training, accountability, and service standards across our team.

Your comments regarding luggage handling, communication, and the gratuity experience have been carefully noted and shared internally for review. We value constructive feedback and remain committed to continuous improvement so that every ride, not just most, meets the level of service our clients expect.

Thank you again for choosing us for multiple services during your vacation. We truly hope to have the opportunity to provide you with a fully consistent and seamless experience in the future.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Driver did not meet us with a sign per…

Driver did not meet us with a sign per your original email. I needed a hand with bags. Instead, he texted me and told me to text him when outside and he would pull up. That is not what I paid for. Otherwise, I would have just got an Uber!!!

20. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you Steve for sharing your feedback. We sincerely apologize if the pickup process did not fully meet your expectations.

During peak travel periods such as the end-of-year holidays, including Christmas and New Year, the airport experiences exceptionally high traffic and parking restrictions. Due to overcrowding and limited access at the terminal, drivers are often unable to remain parked inside for extended periods. To avoid long delays and ensure a faster, smoother pickup, our driver coordinated the meeting via text and arranged the pickup just outside the baggage claim area.

This approach is intended to minimize waiting time and inconvenience for our guests, especially during high-volume periods, while still providing a safe and efficient service. We understand your preference for a meet-and-greet with signage and regret that operational constraints during this busy season prevented us from executing it exactly as originally outlined.

We truly appreciate your feedback, as it helps us continue improving our service during peak travel times, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great he worked me when flight got…

Great he worked me when flight got changed

20. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you for your 5-star review. ⭐⭐⭐⭐⭐
We are truly honored by your trust and delighted to know your experience met our high standards. Delivering a refined, reliable, and seamless transportation experience is at the core of what we do. We look forward to welcoming you again and providing the same level of excellence on your next journey.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

When arriving in Florida choose another company

When arriving in Florida they were great so I booked for them to take me back to the airport. This was the wrong to do as they decided to reassign our driver and cancel our reservation 15 minutes before they were supposed to pick us up. Based on this i give them no stars. This caused a great many issues and cost me significantly more money to get to the air port.

20. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Hello Dennis, thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate you choosing our service again after a positive experience on your arrival, and we sincerely regret that your return transfer did not meet the same expectations.

Unfortunately, due to an unforeseen issue with a prior reservation, the originally scheduled driver became unavailable shortly before pickup. Despite our immediate efforts to reassign another driver, we were unable to do so within a reasonable timeframe. To avoid causing you an extended and uncertain wait at the pickup location, we made the difficult decision to cancel the service and immediately issued a 100% full refund to your card.

We understand how frustrating last-minute changes can be, and we sincerely regret the inconvenience this situation caused. While situations like this are rare, they can occasionally occur due to external factors beyond our control. Our priority in this case was to act transparently and promptly, rather than keeping you waiting without a confirmed solution.

We have been operating for many years with a strong commitment to reliability and customer care, and we truly regret that this experience did not reflect the level of service we aim to provide.

Thank you again for your feedback, which helps us continue to improve our operations.

Kind regards,
FastPass Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A great start to our holiday

Our driver was prompt, courteous, professional and efficient. Her van was very clean and comfortable. We felt safe and relaxed riding with her. A great start to our vacation!

8. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you so much for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐
We truly appreciate your trust in our service and are delighted to know you had a great experience with us. Providing reliable, comfortable, and seamless transportation is always our top priority. We look forward to assisting you again on your next trip!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bruno was amazing!

Bruno was prompt, friendly and got us to our destination in time. I would highly recommend Bruno and Gofastpass .

12. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you so much for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐
We truly appreciate your trust in our service and are delighted to know you had a great experience with us. Providing reliable, comfortable, and seamless transportation is always our top priority. We look forward to assisting you again on your next trip!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Did NOT come as promised

Poor Customer Service at it worse, as you continue making this about me your customer, instead of your driver's lack of concern and communication. Since you fail to realize what I have told you, they say a picture is worth a thousands words.

I just sent you a screen shot of your driver replying to us no problem we are canceling and requesting a refund. So why is there a problem now??

Yes, we paid you $108 and had to pay the driver who took us to the airport $150 dollars. That is a total of $258.00 as I stated. I would have love to have your driver do his job, instead of shelling out cash on the spot of $150.

All you are doing is trying to place the blame on the client, not on your employee, who clearly replied No Problem, cancel and request the refund. So why is it a problem now.

29. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Official Response to Customer Review – Reservation #3179095

Dear Linda,

We appreciate your feedback, and while we understand your frustration, we must respectfully correct several inaccuracies presented in your updated review regarding your reservation on November 29, 2025.

1. Service Cost Was Misrepresented

You claimed to have paid $258 for the service, but the actual total charged was $108.07 USD, including all taxes and fees. No additional charges were billed, and all transactions were handled through our secure online platform. Quoting an inflated amount misleads others and distorts the truth.

2. Driver Arrived On Time

Your scheduled pickup was at 7:20 AM from Port Canaveral. At 6:52 AM, our driver, Paulo Vianna, texted you with an ETA of 20 minutes, meaning he would arrive at 7:12 AM — 8 minutes early. This is confirmed via our GPS and message records. There was no delay and no breach of service.

3. Departure Before Scheduled Pickup

At 6:46 AM, you emailed us saying you had secured alternate transport and would not wait. This was before the agreed pickup time. Our driver arrived on site, did not find the passengers, and per policy, the reservation was marked as a No Show. No contact was made with our 24/7 dispatch center, which is the correct procedure if issues arise.

4. ETA Was Misunderstood, Not Silence

Your claim of “dead silence” is inaccurate. The driver communicated clearly via WhatsApp and maintained contact. Saying “ETA 20 minutes” is not an indication of delay — it’s a standard practice to provide real-time location estimates. The driver did not fail to communicate; rather, the message was misunderstood.

5. Accusations Against Driver Are Unfounded

Stating that our driver tried to “hustle” or “keep the fare” is not only untrue but unfair. No cash was handled by the driver. He was assigned solely to your ride and acted professionally throughout. All rides are digitally logged and GPS-tracked.

6. Effort to Resolve With Goodwill

Despite no failure on our part, we still offered a 5% courtesy discount in good faith — which you declined. Your response was to escalate to public platforms with further exaggerated claims.

7. Our Record Speaks for Itself

GoFastPass serves thousands of clients monthly and holds 4.8+ star ratings consistently across all platforms. Our team works hard to deliver reliable and timely service — especially during high-volume travel periods like holidays.

⸻

✅ In Summary:
• The service cost was $108.07, not $258.
• The driver arrived 8 minutes early.
• You chose to leave before the scheduled pickup.
• All communication was documented and clear.
• No contact was made with our 24/7 support prior to your departure.
• We offered a goodwill discount despite not being at fault.

We respect every client, but we also have a duty to protect our team and company reputation when misinformation is shared. Future customers deserve to see the full picture.

Sincerely,
Customer Relations Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

Excellent service. Prompt & courteous

1. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you so much for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐
We truly appreciate your trust in our service and are delighted to know you had a great experience with us. Providing reliable, comfortable, and seamless transportation is always our top priority. We look forward to assisting you again on your next trip!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bruno is the MAN!!

Bruno was an excellent driver and gave us alot of useful information on Florida as we asked him about living there.

30. november 2025
Logoen til Gofastpass

Svar fra Gofastpass

Thank you so much for your 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐
We truly appreciate your trust in our service and are delighted to know you had a great experience with us. Providing reliable, comfortable, and seamless transportation is always our top priority. We look forward to assisting you again on your next trip!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv