Filling Pieces Anmeldelser 

644
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Parcel was delivered empty. Complained and was told they were opening an investigation and a police report. Investigation came back that it was delivered to a parcelshop and opened by myself there, ev... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The product I ordered arrived promptly and was of real high quality. The shoes felt durable, sleek and stylish. They didn’t fit me so I sent them back through Royal Mail standard service (who have los... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

FP makes fashion a low-key high-end experience. After sneaking around on the website, I went to the Flagship store to try those fancy loafers. Helped by enthusiastic and charming staff, I walked awa... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I bought a pair of loafers from a website they work together with, and when I received my loafers, they were missing a golden brooch that was supposed to be included. The website I bought them from (n... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Haute couture-motehus
  2. også i
  3. Fottøysgrossist
  4. Klesbutikk
  5. Klesgrossist
  6. Skobutikk
  7. Skofabrikk

Skrevet av virksomheten

Bridging the gap since '10 between streetwear and high fashion.


Kontaktopplysninger

4,5

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

644 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(644)

168 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great shoes

Great shoes. Look great and fit great. Hopefully they are durable enough to continue looking good for years to come.

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shoes with missing insoles

I ordered shoes from FP.
Today they arrived with missing insoles! Now i have to pay 14€ for the return shipping.
I will never order again from FP!

25. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Filling Pieces

Svar fra Filling Pieces

Hi,

We're very sorry to hear that your shoes arrived without the insoles. That definitely isn't the experience we want you to have.

Before spending money on a return, we'd really appreciate it if you could send a few photos of the shoes (showing the missing insoles) to support@fillingpieces.com. Our team will be happy to look into this for you.

Depending on the situation, we can either send you a new pair of insoles or arrange an exchange for the shoes, so hopefully you won't have to incur any unnecessary return costs.

We'd love the opportunity to make this right for you. We hope to hear from you soon.

Kind regards,
The Filling Pieces Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

From Loyal promotor to disappointed customer

Hi, I’m extremely disappointed to see that all my loyalty points have disappeared. I was a long-time supporter and promoter of the brand, but after this experience and my recent phone call, that has changed completely. Especially now that I was ready to start purchasing again. I would appreciate someone taking a proper look at this, as this is not how you treat loyal customers.

25. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Filling Pieces

Svar fra Filling Pieces

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear how disappointed you are, and we understand that losing loyalty points can be frustrating.

We have taken another look at your account. Unfortunately, your loyalty points expired in line with the terms of our loyalty program. Before they expired, we sent reminder emails to all members to let them know their points would lapse if they were not redeemed within the validity period.

We completely understand that this isn't the outcome you were hoping for, and we're sorry for the disappointment. While we'd love to make an exception, we're unfortunately unable to restore expired loyalty points, as we apply the same policy consistently to all members.

We truly appreciate every customer who chooses Filling Pieces, and we hope you'll give us another opportunity to welcome you back in the future.

Kind regards,
The Filling Pieces Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Really bad experience with Filling…

Really bad experience with Filling Pieces.

I ordered a pair of shoes on May 9. Their website said delivery would take 2–3 working days.

After 38 days, I still had no shoes, no refund, and no real update. I had to contact them several times myself just to find out what was happening.

They ignored my first email, later said the shoes were out of stock, then failed to reply again when I asked for another size. They also promised to get back to me on June 17, but never did.

What makes it even worse is that the shoes were still showing as available on their website while they told me they were out of stock.

In the end, after more than five weeks of waiting and chasing them, they offered me either another model or a refund, plus €40 store credit.

I have now asked for my money back. Honestly, this has been one of the worst online shopping experiences I have had. They took my money, did not deliver, and only reacted when I kept pushing.

9. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Filling Pieces

Svar fra Filling Pieces

Dear Frederik,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Unfortunately, due to an inventory discrepancy, the item you ordered was no longer available despite still appearing as in stock on our website. We recognize that this situation, combined with the delays in our communication, did not meet the level of service you rightfully expected from us.

We apologize for the extended waiting time and for not providing timely updates throughout the process. We understand how disappointing it is to wait for an order only to learn that it cannot be fulfilled.

As soon as we confirmed the issue, we offered alternative options, including a different model or a full refund, as well as store credit as a gesture of goodwill. We understand that you have chosen a refund, and we are sorry that we were unable to provide the experience you deserved.

Your feedback has been shared with the relevant teams, as it helps us identify areas where we need to improve, particularly regarding stock accuracy and communication with our customers.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience throughout this process.

Kind regards,

Filling Pieces Customer Support

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Outstanding shoes, great quality and modern designs

The shoes are great. They always fits like a glove. I bought more than 15 pairs. They are elegant under a suit for smart business events.
They give me excellent support for my lower back when I have to stand and walk a lot.
The quality is outstanding and they are handmade in Portugal.

14. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv