Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Teleurstellend. Twee uur en nog geen nagerecht. Tijdig aangegeven dat we naar het theater moesten. Helaas, geen derde gang. Asociaal: wel de volle rekening. Absolute afrader. Voor ons nooit weer. Bov... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wij hebben j.l. Bij Brechtje gegeten .het was zeer warm weer.dus ik zei tegen mijn vrouw niet koken vandaag .we gaan snel een hapje eten .de keuze viel op Brechtje.nu kan je voor 3 gangen menu 22.50 n... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Eten bij Bregje Oosterhout was prima, ook de sfeer was goed. Heerlijk weer, dus iedereen zat op het terras. Maar roken tijdens het eten door vele gasten is absurd en onaanvaardbaar in deze tijd. Veel... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Zaterdagavond bij Bregje Emmen gegeten. Meestal is mijn vooraf taco trio, maar dit voor mosterdsoep gekozen en hij was heerlijk. Qua hoofdgerechten heb ik al verschillende gehad en ik vind ze allen go... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

31 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Zeer Teleurstellend

Teleurstellend. Twee uur en nog geen nagerecht. Tijdig aangegeven dat we naar het theater moesten. Helaas, geen derde gang. Asociaal: wel de volle rekening.
Absolute afrader. Voor ons nooit weer. Bovendien gehorige ongezellige tent.

25. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Zeer slecht en teleurstellend

Wij hebben j.l. Bij Brechtje gegeten .het was zeer warm weer.dus ik zei tegen mijn vrouw niet koken vandaag .we gaan snel een hapje eten .de keuze viel op Brechtje.nu kan je voor 3 gangen menu 22.50 niet veel verwachten .maar dit was abominabel slecht.we hadden een vleesplank .droog stukje schnitzel.2kleinedonkere stukjes spare rib klein hamburgertjes .enige wat lekkerwas.kregen drankje na 15 min .geen bestek op tafel bij serveren vleesplank ,wat wij eerder hadden dan ons drinken ,nagerecht duurde een half uur en beloofde ijscoup was gesmolten.in de bediening alleen kinderen .kortom trieste horecaonderneming .een maar nooit meer.dan maar t dubbele bedrag betalen .

19. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Eten was prima, maar......

Eten bij Bregje Oosterhout was prima, ook de sfeer was goed. Heerlijk weer, dus iedereen zat op het terras. Maar roken tijdens het eten door vele gasten is absurd en onaanvaardbaar in deze tijd. Veel plezier is hierdoor vergald. Dat er nog restaurants zijn die dit toestaan is toch niet te geloven.

17. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bregje – Locatie Almere Centrum


Op 3 juni 2026 hebben wij gegeten bij Bregje Almere Centrum. Omdat het bekendstaat als een betaalbaar restaurant hadden wij geen hoge verwachtingen, maar wat wij kregen was echt teleurstellend.

De kippennuggets van de kinderen waren erg onsmakelijk. Er werd aangegeven dat ze gemaakt waren van kippendijen, maar alle vijf de kinderen wilden ze na een paar happen al niet meer eten. Dat zegt eigenlijk al genoeg.

Als hoofdgerecht hadden wij quesadilla’s besteld. Tot onze verbazing kregen we slechts drie kleine stukjes. De buitenkant was droog en hard als karton, met zeer weinig vulling. Dit stond totaal niet in verhouding tot wat je van een hoofdgerecht mag verwachten.

Als dessert kozen we een Dame Blanche. Door de extreme warmte in het restaurant was het ijs binnen één minuut al bijna volledig gesmolten en veranderde het meer in een milkshake dan een dessert. Het was zo warm en benauwd binnen dat ik mijn colbert en overhemd moest uittrekken en alleen nog in een tanktop zat, terwijl het buiten ongeveer 18 graden was. Het voelde alsof de verwarming volop aan stond.

Wij waren met zowel volwassenen als vijf kinderen aanwezig en niemand was enthousiast over het eten. De combinatie van de slechte kwaliteit van het eten, de kleine porties en de onaangename temperatuur maakte dit voor ons een zeer teleurstellende ervaring.

Helaas kunnen wij Bregje Almere Centrum niet aanbevelen en zullen wij hier niet meer terugkomen. ⭐ 1/5.

3. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Bregje Delft

Bregje Delft
Personeel super vriendelijk
We hadden als hoofdgerecht kipschnitzel en varkenshaas gerold in spek.
Schnitzel was echt niet lekker, te droog en vieze korst
Varkenshaas rauw en toen we er iets over hadden gezegd was rosé normaal. Klopt rosé is normaal maar rauw niet!!
Groente wat bij het eten zat was ook niet te eten, veel te hard

7. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Nooit meer

Gisteren in Hoek van Holland gegeten. Vorige twee keer was alles prima maar nu was alles super slecht. Het duurde allemaal lang. Niet iedereen kreeg te gelijk eten. Een van ons kreeg pas de zalm toen wij bijna allemaal al klaar waren. Das niet gezellig eten. Soep was koud, de vleesplateau's waren allemaal koud en de appeltaart tot twee keer toe bevroren. En een gratis drankje .....maakt dit niet goed hoor! Ook al vond het personeel van wel. Eten was gewoon niet lekker meer door al het opnieuw opwarmen. Nooit meer. Ook al kost het niet veel dit was gewoon zonde van ons geld. Elke cent is dan te veel betaald!!!

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Bregje Nijmegen; betalen voor water zeer slecht!

Bregje Nijmegen: 18-4-2026 met zes personen gegeten. Eten was prima, alleen bij de wij een glas of kaartje kraanwater was niet mogelijk. Dit vonden wij zeer slecht, daarom geen fooi!!! Jammer voor het personeel die het zeker hadden verdiend!

18. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Het is het allemaal net niet…..

Het is het allemaal net niet…..

Diner bij Bregje in Woerden.
Bediening redelijk. Alleen veel wachten tussen de gerechten.
De gerechten waren het allemaal net niet en de porties bescheiden. Wel voldoende frites.
Nu is het redelijk laag geprijsd, dus dan is de prijs/kwaliteitverhouding wel in orde. Je kunt dan geen culinaire hoogstandjes verwachten. Het is echter niet mijn ding. Dan geef ik liever wat meer geld uit.

5. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wat een teleurstelling!

Vandaag met zijn 5en gekozen voor de paasbrunch bij Bregje Delft, mede omdat het een aantal maanden geleden goed was bevallen met onze kleinzoon. Reservering was om 12.15 uur. Eerste drankje 13.00 uur en dat was het welkomstdrankje, 20 min later kopje bijna koude soep, dit alles nadat we er zelf om gevraagd hadden. Weer half uur later de lunch, onverzorgd. Ook dit weer na vragen door onszelf. Het bizarre antwoord wat wij toen kregen “we waren bezig”. Geen excuus, geen drankje, geen uitleg. Het klapstuk kwam nog bij het dessert, appeltaart op 1 groot bord , opgewarmd in de magnetron, binnenkant nog bevroren, zelf op te scheppen.
Wij snappen dat wij reserveren voor een midden klasse brunch, maar, geen muziek, geen enkele decoratie die ook maar aan Pasen deed denken, onverzorgd uitziend personeel , slecht eten, niet afgeruimde tafels,geen planning, geen uitleg waarom alles megalang duurde, geen sfeer en zo kan ik nog even doorgaan. Zie dit als signaal en zeker niet persoonlijk bedoeld naar de medewerkers, want daarvan kregen wij ook de indruk dat ze niet wisten wat ze er mee moesten, maar je kunt beter geen brunch organiseren dan op deze manier. Het was eigenlijk niet eens de helft waard. Dat blijkt ook wel want er werd 1 persoon minder gerekend.
Conclusie doe iets met dit signaal, voor ons was het een zeer teleurstellende ervaring en zeker niet aan te raden.
Lydia Hensen

5. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Geen reactie op 3 aanvraagpogingen Bregje Delft

Deze review is over Bregje Delft. Op de website het formulier ingevuld om een reservering voor een groep van 20 te maken, geen reactie.
Hierna gebeld: "Het nummer wat u probeert te bereiken..." dus geen gehoor. Nummerherkenning staat aan, maar er werd niet teruggebeld.
Hierna hun mailadres gevonden, nogmaals gemaild.
Geen enkele reactie.
Gelukkig een goed alternatief gevonden in Delft.

26. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Eens en nooit weer.

Het eten was best lekker maar zo weinig! Voorgerecht een mosterdsoep die heel lekker was en champignons. Twee champignons die in vieren gesneden was.
Hoofdgerecht pulled chicken quesadilla. Wij dachten dat het een voorgerecht was zo weinig! Twee kleine platte dunne tortillas met een klein beetje pulled pork. Gelukkig was de smaak goed. Hierbij een schaaltje met een bodempje friet.
Het duurde even voor we de kaart voor het nagerecht kregen, nogmaals om moeten vragen. Na weer een poos wachten kwam dan het nagerecht, lava cake was niet bijzonder en ook het ijs met caramel en espresso was niet bijzonder. Jammer, dit was eens maar nooit weer.
Ik heb er 1 ster bij gedaan want normaal kom ik aan wanneer ik uit eten ga, vanmorgen was ik 3 ons kwijt, hahaha

10. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Zaterdagavond bij Bregje Emmen gegeten

Zaterdagavond bij Bregje Emmen gegeten. Meestal is mijn vooraf taco trio, maar dit voor mosterdsoep gekozen en hij was heerlijk. Qua hoofdgerechten heb ik al verschillende gehad en ik vind ze allen goed net als de toetjes. Je kunt hier uitstekend 3 gangen menu eten voor een nette prijs!

7. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Man man man, daar word je niet vrolijk van

We hadden tomatensoep besteld, komen ze even later vertellen dat er geen tomatensoep meer is, oké doe dan maar mosterdsoep, even later sorry die is ook op. Iets anders genomen wat minder was maar moet maar. Ook de kipsate was niet lekker, was zeker niet van kipfilet maar donkerder vlees, de groentes die bij een ander gerecht zaten waren hard en niet lekker. Alleen de appeltaart als nagerecht dat was goed. Wij gaan er voorlopig niet meer eten.

4. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Bregje hvh

22/01/2026 bij bregje hoek van Holland geweest
Het restaurant was koud moest jassen aan houden
Voorgerecht was goed
Hoofdgerecht was lauw tot koud
Misschien een keer in de zomer komen.
Maar nu alles te koud

22. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Paar keer bij Bregje Waddinxveen…

Paar keer bij Bregje Waddinxveen gegeten met 2 personen.
Voorgerecht is meestal wel goed.
Hoofdgerecht is wat magertjes. Maar ja, wat wil je voor die prijs..
Gemengde sla is stug (erg veel rucola) en werd nooit geserveerd met een dressing. Dus is het zo droog en flauw als wat. Je moet speciaal om de dressing vragen en dan nog is het zuinig wat je krijgt. Lekker voor de konijnen in een kinderboerderij, maar niet om te serveren in een restaurant.

Bregje Waddinxveen is zeer rumoerig als het wat drukker wordt.
Tijdens de Kerst, werd maar een halve ruimte versierd met Kerstspullen, de rest niet. Wel apart. Maar niet goed.
Personeel is wel aardig.

25. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Gezellig en betaalbaar

Goede ambulance, leuke gerechten.
Helaas slecht opgemaakte borden. Het was allemaal naar een kant van het bord geschoven. Zag er minder aantrekkelijk uit.
Misschien moet personeel iets betere training krijgen?

18. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bregje Oegstgeest.

Met 7 personen wezen eten bij Bregje in Oegstgeest. Het eten was perfect en niet al te duur. We hebben een hele gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

6. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bregje 8-11

Bregje 8-11 , afgesproken om voor 20 personen de binnen gedeelte ronde tafel sfeer verlichting en we kregen 2 lange tafels fel licht dichtbij keuken
Wat was mijn ma teleurgesteld ze vieren haar 90 jaar verjaardag
Als je iets met elkaar afspreekt dan moet je dit ook nakomen , bij navraag, je kan deze tafels nemen of je gaat maar ergens anders heen Zo ga je niet met mensen niet gastvrij , geen excuus , raad bregje ook NIET aan

8. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Bregje burger in Bussum

De hamburger van Bregje Bussum was half rauw. Zag het pas toen 3/4 al op was. Bediening zei dat het geen kwaad kan,omdat het rundvlees is. Dit klopt niet. Gemalen vlees mag niet rood zijn van binnen. Biefstuk mag dat wel. Gelukkig geen ernstige dingen aan de hand. Maar compensatie in de vorm van een drankje vind ik wat mager

28. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv