Baylis Group Anmeldelser 

886
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service from Keith from the moment we first made contact when looking suitable cars a week earlier. No pressure and not a problem to look at several cars. We chose one and when we came... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service, no pressure salespeople, special shout out to Nick Chuter at Evesham, nothing was too much trouble for him, explained everything in simple terms and made buying my car pleasurable exper... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Extremely helpful staff, especially Gary Barney at your Evesham showroom who went to great lengths to find a car suitable for our needs. It proved to be a tricky process but Gary stuck with us and ca... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Personal friendly attention ,nothing too much trouble. Prepared to go that extra mile to ensure that this customer was happy. Excellent service from all staff involved.

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Bilforhandler
  2. også i
  3. Biltransportservice
  4. Bruktbilforhandler

Skrevet av virksomheten

We are an established dealer representing Vauxhall, MG, Peugeot, Suzuki, Mitsubishi, Leapmotor and KIA (aftersales) which has a network of dealerships throughout Gloucestershire, Herefordshire, Worcestershire & Merthyr Tydfil. At Baylis we able to offer servicing, MOT, Diagnostic and many other repairs. All our branches have New and Used vehicles in stock for you to test drive and buy. We are also able to assist you with a huge range of parts for a wider network of makes, including Jeep, Citroen, Fiat and Alfa Romeo.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

886 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(886)

458 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pleasant experience

Pleasant showroom, helpful sales staff, no pressure to purchase, car well valeted.

10. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

David, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear that the team were helpful and didn't apply any pressure. I am also glad you found the showroom pleasant and the valet completed to a high standard. Take Care, Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pleasant experience buying a car

Pleasant experience buying a car at Baylis Gloucester. Harrison was really helpful every step of the way. Great experience overall and happy with the MG4 urban purchase..

12. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that you had such a pleasant experience with us recently and that Harrison was really helpful throughout. We hope you continue to enjoy your new MG4 Urban, Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing service team

Bought a used car from Bellinger’s in Wantage, after driving it home noticed the idle was rhythmically noisy and the whole car shook on tick over, contacted Bellingers and took the car back to them they supposedly throughly checked the car and took it for a test drive whilst not clocking up any miles and managed to do a full diagnostic whilst the engine wasn’t running then said oh that’s because the engine wasn’t running for quite a few fails, so obviously not a full diagnostic, spoke to Stephen, he arranged to have the car in for the master tech to have a look, who diagnosed a probable dual fly mass wheel, went back to Bellingers who are now calling Baylis liars, We have 5 cars looked after by Baylis Stroud and can not fault their professionalism, knowledge, or helpfulness whenever we’ve needed help and would never ask a garage to lie just so we can return a car. Would definitely 💯 recommend

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Andrea, thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that despite having issues with your vehicle and the added issues with the garage you purchased the vehicle from, we have managed to maintain a high level of service and diagnosed the issue. We appreciate the feedback and i will be sure to let Stroud know you continue to recommend them due to their Professionalism, Knowledge and helpfulness. Take Care, Baylis customer Care.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

We have been coming to Cirencester for…

We have been coming to Cirencester for many years and the garage have always been excellent, helpful and great communication which is why we booked my mum's car in for an MOT, full service and to look at an issue with the braking sensor. This was a very different experience for us, we waited 10 days for an appointment, I understand that we needed a specific technician to look at the fault. We dropped the car off on the Tues evening. I had some communication on Wednesday at 3pm, however it felt like mum's car was the bottom of the list and on Thursday I was called as unfortunately the wrong part had been sent. I had to find out what was happening on the Friday I called at 4.30pm as there were no phone calls to keep me updated and at 4.30pm the car still wasn't finished. The bill came to over £1000 and when I collected mums car I thought it would have had a wash or a hoover as this is what we have experienced with every other occasion but not this time. It was very disappointing especially as the car had been in the garage from Tues 5pm until Fri 5.30pm. Also I have not been sent a link to rate my experience as I normally would, which is why I am using trust pilot. I have alway given very high ratiings sadly not this time.

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Dear Christine,

Thank you for taking the time to leave your review and, more importantly, for your loyalty to Baylis Cirencester over many years. We genuinely appreciate your continued support, which is why I am particularly sorry to read that this visit did not meet the high standards you have come to expect from us.

Having discussed your experience with our Service Manager, I understand that your vehicle required a specialist technician to investigate the braking sensor concern and, whilst the work itself was started promptly, an incorrect part was ordered, which unfortunately delayed the repair. I completely appreciate how frustrating this must have been, particularly when your vehicle remained with us for several days.

Whilst the delay caused by the incorrect part was disappointing in itself, I also accept that our communication during this time fell below the standard we strive to provide. You should not have had to chase us for updates, and for that I sincerely apologise.

I am also sorry that your vehicle was not returned having been washed and vacuumed, as you have rightly come to expect from previous visits. Although there are occasionally operational circumstances that prevent this from being completed, we should have explained this to you at the time rather than leaving you disappointed.

Please be assured that your comments have been shared with the management team at Cirencester so that we can learn from your experience and improve both our communication and overall customer journey.

I do hope that, despite this disappointing visit, we will have the opportunity to restore your confidence in us during your next visit. Baylis Customer Care Team .

Vurdert til 4 av 5 stjerner
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Martin, thank you for the 4 Star review. I am pleased to hear that all the team were friendly and helpful. We would love to know what we could have done to boost this to a 5 so if you have any further feedback, feel free to reach out. Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent customer service and very…

Excellent customer service and very thorough.

10. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Adam, thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear you received excellent customer service from the team recently, and that they were thorough too. We hope to see you again, Baylis Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

New keys Meriva

Recently obtained 2 duplicate keys for my Meriva. Was treated excellently and job including programming of new keys done without fuss.

The only thing I was not keen on was that telephone service appeared to be centralised in Evesham and telephoning appeared to have little or no knowledge of Worcester. This would appear to be a brand problem as all the staff at Baylis Worcester were fantastic.

29. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Rob, thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that the process of obtaining your new car keys went excellently and without fuss. In regards to the Telephone service, we have a central bookings office based in Cheltenham, where all of our calls pass through. However, this can sometimes mean the person you get through to initially may not have the relevant information and will have to direct you through to the correct department. We are sorry to hear that this impacted your experience. Take Care, Baylis Customer Care.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Sales staff excellent

Sales staff excellent , but what away to spoil a car purchase , arrive at the agreed time having payed as agreed before month end , to find the car has not been valeted , Nearly 19k for a special car and its not been cleaned and for sale sign still on it and boot full of leaves wife dropped me off so had no choice but to take it in its condition, apparently the company you use let you down , no you let me down ! No point in having great sales staff if your poor management employs companies that are not fit for purpose
Interesting to see if you respond

2. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Dear Tony,

Firstly, I would like to apologise that your vehicle was not presented in the condition you should reasonably have expected when you arrived to collect it. Purchasing a new vehicle should be an enjoyable experience, and I fully appreciate how disappointing it must have been to find it had not been fully prepared for handover.

While our sales team were unable to contact you before you arrived, we accept that the responsibility for ensuring your vehicle was ready for collection rests with us. I am sorry that we fell short on this occasion.

As you mention, we apologised at the time and arranged for the vehicle to be returned at the earliest opportunity so that it could receive the full valet and preparation it should have had before collection. I hope this has now been completed to your satisfaction.

We genuinely appreciate your positive comments about our sales staff, and I have also shared your feedback regarding the handover process with our management team. We are taking steps to improve our preparation process to help ensure this does not happen again.

Thank you again for your feedback, and I hope you enjoy your new car for many years to come. Baylis Customer Care Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very helpful informative & friendly…

Very helpful informative & friendly salesman

25. juni 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Christine, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear that the team were helpful, informative and friendly during your recent visit. We hope to see you again, Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased a car with the help of Ioan

Purchased a car with the help of Ioan. Super helpful helping me through the process, answered all my questions honestly and provided great knowledge. Everyone in the garage was friendly and helped me out with my purchase. Would recommend visiting if you’re in the market for a car!

3. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Emma, thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that Ioan was super helpful, honest and knowledgeable throughout your recent visit and was able to make the purchase a good experience. Enjoy, Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is our 5th Corsa from Baylis

This is our 5th Corsa from Baylis! Always great customer service. Definitely recommend.

2. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Wendy, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear you continue to receive great customer service, and we really appreciate your repeat custom. Enjoy your new Corsa! Baylis Customer Care.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Customer service was great, but

Customer service was great. Got a few added extras but sadly, hadn't realised they had covered up some quite bad scratches. It rained the night I picked it up and the next day the scratches were very obvious.
Very disappointed. Now having to get quotes to sort this out.

2. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Thank you for taking the time to leave your review. We're pleased to hear you received great customer service, but we're sorry to learn of your disappointment regarding the scratches on your vehicle.

This is certainly not the experience we want for our customers. If you haven't already, please get in touch with the dealership so we can look into this for you and discuss the concerns you've raised.

Baylis Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Staff are very nice and approachable

Staff are very nice and approachable. Made their clients feel comfortable.

2. juli 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that the team were nice and approachable, making you feel comfortable during your recent visit. We hope to see you again, Baylis Customer Care.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Where do I start

Where do I start? Since buying my Vauxhall Crossland, the experience has been completely unacceptable. Today's situation was the final straw.

My vehicle requires a new wet belt at just 44,000 miles, and I was advised that it should be replaced as a matter of urgency. I therefore booked it in for today (30/06).

I then received a call from the dealership saying they wanted to keep the car overnight to ensure it was "sealed." This had never been mentioned when I booked it in, and there was no discussion about whether the sump would need replacing, despite the fact they hadn't even inspected the vehicle.

When I explained that I had no alternative transport to get home, I was told they would call me back. They did—but only to say they hadn't allocated enough workshop time to complete the repair and asked if I could bring the car back in a week's time.

I asked a straightforward question: if the wet belt failed during that week and caused engine damage, would the dealership accept responsibility? The answer was simply, "No."

So, despite being told the repair was urgent, the dealership was unprepared to carry it out, offered no courtesy car, no alternative solution, and accepted no responsibility for the consequences of delaying the repair.

This is not the level of customer service I expect. I have been left completely disappointed by the way this has been handled, and based on my experience, I will not be returning.

30. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Thank you for taking the time to leave your review. I am very sorry that your recent experience did not meet the standards we aim to provide.

Having reviewed the circumstances with the management team, it is clear that the repair was not scheduled with sufficient workshop time when the booking was originally made. Once this became apparent, rather than begin dismantling your vehicle and risk being unable to complete the repair safely the same day, the decision was made to contact you and rearrange the booking with the correct amount of workshop time allocated. While this was done with the intention of avoiding further inconvenience, I fully appreciate the disruption and frustration it caused.

I also understand your disappointment that we were unable to provide a courtesy vehicle. Unfortunately, all of our loan vehicles were already allocated at very short notice, meaning we had none available to offer on the day. I appreciate this left you in a difficult position and apologise that we were unable to provide an alternative.

Whilst I appreciate your concerns regarding the urgency of the wet belt replacement, it would not have been appropriate for us to accept responsibility for any failure that might occur before the repair could be completed. However, I do understand why you found this response frustrating in the circumstances.

As a gesture of goodwill and an apology for the inconvenience caused, our team offered a discount on the repair when it is carried out.

I am sorry that we fell short of the level of service you expected on this occasion and hope you will allow us the opportunity to restore your confidence when your vehicle returns for the repair. Baylis Customer Care Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent customer service by Julie…

Excellent customer service by Julie Parry at the Cheltenham branch. Very efficient and helpful.

13. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Gill, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear that Julie provided excellent customer service recently, and that she was efficient and helpful throughout. Take Care, Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

purchasing a new vehicle

all the staff we dealt with were courteous and dealt with any questions about a variety of car options we were considering, in a professional manner.

20. mai 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

David, thank you for the 5 Star review. I am pleased to hear that the whole team were courteous and were able to answer all of your questions regarding your options whilst remaining professional. Take Care, Baylis Customer Care.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

AVOID AVOID AVOID!

I would avoid taking your car here unless you want to pay for things that dont really need replacing and paying inflated prices. I was told both brake pads and discs needed replacing despite discs being green rated on a service less than 12 months ago. The service guy told me 'its recommended to have both done'. Not necessary then just recommended to add to the costs. I remain certain if I had just the pads replaced it wouldnt have made much of a difference.

I was then told that the complete back light unit needed replacing at a cost of over £200.00! I was thinking to myself it surely just needs a bulb. When I went to pick the car up it was indeed just a bulb. There was no communication of this change.

I was told I would be called when the car was ready to be picked up - no call came through and I rang them to check it was ready.

Overall not a good experience and a garage that wants to charge you inflated prices for parts that dont necessarily need replacing! AVOID AVOID AVOID!!

I wont be going back and will revert to my usual vauxhall service dealer.

UPDATE 29/07/2026 - despite emailing them details as requested there has been no response or follow up to my concerns which probably tells you all you need to know about this garage.

29. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Dear James,

Thank you for taking the time to leave your feedback. I'm sorry to read that you were disappointed with your recent experience.

Unfortunately, based on the information provided in your review, I have been unable to identify either you as a customer or which of our branches you visited, so I am unable to comment on the specific circumstances of your visit.

In relation to the repairs you mention, our technicians always provide recommendations based on the condition of the vehicle at the time of inspection. Where brake discs are close to or have reached their wear limits, it is common practice to recommend replacing the discs and pads together to ensure the braking system performs correctly and to avoid unnecessary future labour costs. Ultimately, however, the decision to proceed with any recommended work always rests with the customer.

Regarding the rear light, our quotations are based on the maximum potential repair cost before a full diagnosis has been completed. In many cases, we are unable to determine whether the fault lies with a bulb, a wiring issue or the complete lamp unit until the vehicle has been inspected. If, following diagnosis, only a bulb is required, then only the bulb is fitted and charged for. We certainly do not replace components unnecessarily.

I am also disappointed to read your comments regarding the communication about your vehicle being ready for collection. If we failed to contact you as promised, then I apologise for that aspect of your experience, as this is not the level of service we aim to provide.

I would welcome the opportunity to investigate this properly. If you could contact me directly with your vehicle registration or any details of your visit at info@byalis.uk.com, I will personally review what happened and discuss the findings with the relevant branch. Baylis Customer Care Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

They are very helpful and explained…

They are very helpful and explained everything thoroughly to me.
The service was fantastic and I am very happy with the car I have bought.

27. juni 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Michelle, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear how helpful the team were during your visit. And that you felt you received fantastic service. We are glad to hear you are happy with your new car! Baylis Customer Care.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Nathan Reynolds and the team at Baylis…

Nathan Reynolds and the team at Baylis Gloucester were very helpful in the purchase

29. juni 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Tony, thank you for the 5 Stare review. I will be sure to pass along your lovely feedback to Nathan and the team for being so helpful during the purchase of your new car. Take Care, Baylis Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Baylis Evesham going the extra mile.

Baylis Evesham went the extra mile to find the car I wanted and I was quite particular with my requirements. Aliyah then made the purchase process very easy. From the first test drive through to driving my new car away.
Thanks to both Aliyah and Antony.

28. juni 2026
Logoen til Baylis Group

Svar fra Baylis Group

Reg, thank you for the 5 Star review. It is lovely to hear that the team went the extra mile to find car that fitted within your requirements and that Aliyah helped to make the purchase easy. We hope you are enjoying your new car, Baylis Customer Care.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv