Avance Anmeldelser 

388
•
TrustScore 2.5 av 5

2,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Bei Abholung des Autos am Flughafen Kalamata dauerte es lange bis alle Daten erfasst wurden, Mitarbeiter war unfreundlich und gab uns einen alten Renault Clip mit mehr als 100000km auf dem Tacho. Das... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Santorini - We had a really good experience, very easy and all went well. I see other offices of Avance don't have good reviews but the Santorini branch was really good. The man at the desk in Santo... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Altes Fahrzeug erhalten, fast 100 t km ! (der blaue Polo ist sicher eine Gelddruckmaschine) Rundum Makel, defekte Scheinwerfer, im Dunkeln zu fahren ist Risiko. Wollte zurück zum Schalter der Ausgabe... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Abbiamo prenotato a Kos per tempo una categoria d auto per avere maggiore sicurezza con i bambini nonostante il prezzo piu elevato;c hanno dato un auto di categoria inferiore,tutta ammaccata e alla ri... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bilutleiefirma

Skrevet av virksomheten

Avance Rent a Car is a Greek car rental company established in 1992. Currently operates more than 25 locations in Greece, with 40+ service points.


Kontaktopplysninger

2,3

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

388 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,3

Alle anmeldelser

(388)

38 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

We got a car... eventually

Hiring a car from Avance was a fairly poor experience really - it took them over an hour from when we arrived to actually provide us with a car. We were picking up at the Athens downtown depot and my suspicion is that they didn't have a car for us there when we arrived, so had to get one driven over from one of the other depots in the area, despite the fact that we'd booked weeks in advance.

For the second half hour that we were waiting they repeatedly told us it would be ready in a couple of minutes. They made excuses about being very busy and having lots of cars to bring round, but it shouldn't take over an hour to bring a car from the lot at the back to the front of the office no matter how busy you are.

The car itself, once it arrived was okay, but not great. There were a lot of scuffs and marks on it, more than it was possible for me to verify were all correctly logged before we drove away, which leaves you feeling a little nervous that some pre-existing damage will be held against you when you drop it off. To be fair that didn’t happen, the drop-off at Athens airport was very straightforward, and the car was fine otherwise.

And of course the hire price was very cheap so, even having had that experience, I still might consider hiring from them again, and just hope they do a better job of it next time.

15. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
We apologize for any delay that may have occurred in the delivery of the vehicle, due to an excessive workload. According to our system, you had booked a category A (Skoda Citigo or similar) and the station proceeded with a free upgrade of the vehicle, where you received a Renault Clio. The vehicle has been fully functional, with no problems encountered in the 4 days you have owned the vehicle. We are sorry for your comments. Nevertheless, we will be happy to serve you again in the future so that we can fully meet your expectations.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

People 5 stars, company minus 10

The people working there deserve five stars, the procedures of the company minus ten stars! They have set up their procedures to cheat you out of more money when returning the car. I needed to go and tank an extra 2 liters (3,5 euros) to avoid being charged an additional 20 euros. Instead of the normal procedure of get the car with a full tank and bring it back full, they leave it where ever, so you need to always tank more than you used, or be fined with 20 euros. I will never rent from these crooks again! Remind you, this is a holiday location, so most people need to catch a plain and don't have time to go and tank extra if they are being cheated into paying 20 euros extra. And the chances of coming back and using this company again, so you can "use the extra gasoline you paid for" as they claim, are neglectable. Not worthy and severely damaging the Greek hospitality and "filotimo".

26. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good afternoon,
We are sorry for your evaluation and your comments.
We searched our system for your reservation.
You made your reservation through our website. In accordance with the terms and conditions, where you have accepted, by making your reservation, also mentions our term, regarding the fuel policy. Also, upon delivery of the vehicle, the respective station always informs the customer about the fuel. In case, that the respective customer does not return the vehicle in the same amount of fuel, where he received it, according to the contract, the respective customer must settle the fuel difference. In any other case, he has the possibility to go to the nearest fuel station, in order to fill up the necessary fuel that is missing. Also, we don't understand your reference to liters.
We understand and know that our customers choose our services, whether for leisure, work, etc., but all customers have and adhere to the same conditions. Each customer has to return the vehicle in the same condition that he received it, therefore he needs to check and plan his time accordingly.
We are also very sorry for your comments regarding our hospitality, but also our company's “filotimo”, but our company always serves each customer in the best possible way and according to the concept of “filotimo”, we consider our company to be in favor of duly consistent in its obligations.
Our company, as it does not wish in any case for there to be any confusion or misunderstanding to each customer, regarding the terms and conditions of our company, we believe that mentioning them, on our official website, in the rental agreement, but also during the delivery of the vehicle, we make ourselves as clear as possible, to avoid any dissatisfaction from our customers.
There is no possibility, if there is any pending issue on the part of the customer, to avoid the corresponding charge and have it borne by our company.
Nevertheless, thank you for your comments about our company's staff.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service fair price

Excellent service

22. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good afternoon,
Thank you for your review. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ho preso una stradina di campagna e…

Ho preso una stradina di campagna e sono rimasto insabbiato con la smart presa a noleggio e bloccata nel frattempo su un terrapieno, è vero che avevo l'assicurazione Kasko ma non solo sono venuti a prendermi ma poi mi hanno consegnato una autovettura sostitutiva....non ho nè pagato nulla nè ho subito alcuna trattenuta sulla mia carta di credito... gentili , professionali e molto disponibili... non oso immaginare se fosse accaduto in Italia..... a Santorini sono i più bravi certamente sono proprio di fronte l'uscita dell'aeroporto

26. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thanks for your wonderful words. As we always strive for the best service, under no circumstances could we not serve our customer directly. We hope to serve you again in the future.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Από κάθε άποψη (καθαριότητα…

Από κάθε άποψη (καθαριότητα αυτοκινήτου, ποιότητα αυτοκινήτου, συνέπεια) ήταν η εταιρεία εξαιρετική !

16. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Καλημέρα σας,
Ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να μας αξιολογήσετε. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά στο μέλλον.
Με εκτίμηση,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is the only car company you should…

This is the only car company you should rent from in Santorini. Extremely friendly, professional company. Highly recommend.

14. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good afternoon,
Thank you for your evaluation and your wonderful words. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Frequent User - Business customer

I've been using Avance Car Rental at Santorini Airport very often since i travel and work there during Summer season. The service i am receiving and the quality of cars is excellent, even at the busy period of Greek Summer in Santorini. Very professional and organised operation. Highly recommended!!

13. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for being a repeat customer. We always strive for the best service to our customers and with comments like yours, we are particularly happy, as we believe that our effort is recognized. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Buen servicio alquiler coche

Buen servicio en la entrega y recogida de un coche de alquiler en Santorini. Excelente relación calidad precio.

7. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
We appreciate you taking the time to rate us. We hope to serve you again in the future.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very professional

Very professional, reliable price , lovely stuff , clean vehicle, I won’t be thinking about choosing any other company, whenever Avance is present !

7. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your nice words. We are looking forward to serving you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy experience

Good location, fast handling, the car was goid

25. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your evaluation. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best car hire experience ever

I booked Avance after a thorough research ahead of my arrival to Thessaloniki. At first I was a bit sceptical due to the low price. My flight arrived an hour than scheduled but the staff was very helpful to guide me how to find their kiosk at the airport. The check in process was the quickest I ever had. The company operates paperless so I received & signed the hire agreement via my email. The staff at the kiosk was very friendly and she never insisted of asking us to pay for a full insurance (as most of the car hires do). A shuttle picked us up from the terminal to a short drive to Avance car park. The car was brand new with low mileage (less than 10k) hybrid and spotless. Again the damage check was paperless and very efficient.

On the return we dropped off the car to the same spot and took them less than 3 mins to complete the check load our luggage to the shuttle van and drive us back to the terminal.

It was the best car hire experience I ever had in an airport and I travelled a lot around the world using budget car rentals before. Congrats to the SKG team and I’ll definitely book again with avance in the future!

15. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
We are happy that you were fully satisfied with our services. We always try for the best customer service. We hope to serve you again in the future.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

All right rent a car

Everything was all right, nothing wrong.

30. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your evaluation. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible Experience

Terrible car, terrible reception. I received a car wrecked - luckily I had full insurance. The gas gauge was going up and down for no reason and on the way back to the airport I almost missed my flight because two trouble lights came on - engine and exclamation point - and the car gradually slowed down until it turned off at exit 14 of Attica Street. That's it for the car. As for the service, I filled the car up to the point where I picked it up at the gas station just before the airport. However, by the time I got it to your clerk the gauge had gone down again which as I mentioned was broken as the car had a lot of electrical issues. Instead of understanding, he asked me to pay 15 euros for a little gas difference and delayed me even more (besides the delay due to the car breakdown) with the risk of missing my flight. Me and my husband, Zafeirios Loupos, have rented your cars many times and for many days and I expected a better treatment. That's it for the service. Since you wanted to read them in detail, you and your prospective future tenants.

3. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
We are sorry to receive such feedback, as our priority is the best customer service. Although you do not mention the station that served you, we have searched our system. You were served by our station at Athens airport. We do not particularly understand your review. You had made a reservation for category A and received on 2/12/2022 a Fiat Panda of category B. On your return on 3/12/2022, the employee informed you that there was a difference in fuel. You received the vehicle with 3/8 fuel and returned it with 2/8 fuel. When the employee informed you about the fuel, you expressed your displeasure, stating that you would not pay the difference and that you were missing your flight. Again, we are sorry for your criticism, but there is no possibility of not notifying the respective customer of any pending situation arising from his side. Nevertheless, we will be happy to serve you again in the future.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

100 percent recommend the firm!

We are very pleased with the excellent service!
After a long night flight, I was pleased with the excellent service, and instant delivery of the car, the car was in the cleanest condition.
Despite the cold night, the car was warmed up, which created additional convenience and comfort, and of course, the music … Music was playing on the radio which lifted the mood.
Achilleas was very kind the car was served within a short time less than a minute. Special thanks to him)
Good pricing policy.
It was easy to check in and check out and all the staff was very friendly and attentive.

The whole team seemed very friendly! Brilliant!
We can absolutely recommend Avance -100 percent recommend the firm!

17. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your wonderful words and for being a repeat customer. As we always try to serve our customers in the best possible way, we are happy to receive such comments. We hope to serve you again soon.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy and professional

Everything gone fine, easy, quick and the personal was very polite.

24. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your evaluation and for your kind words.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Team were polite and diligent

Team were polite and diligent. Marked the missed dents on car without any question. Apologised for making us wait though we asked for it. Car was clean and comfortable. 5 stars.

17. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good morning,
Thank you for your kind words about our service for our office in the center of Athens. We hope to serve you again in the future.
Kind regards,
Avance team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

συνεργάτες για μια ζωή

'Εχοντας συνεργαστεί πολλές φορές με την εταιρία από το 2017 οφείλω να ομολογήσω ότι δεν θα μπορούσα να έχω επλέξει καλύτερους συνεργάτες! Όχι μόνο γιατί ακόμα και σε κρατήσεις τελευταίας στιγμής η εταιρία βρίσκει λύσεις, αλλά και γιατί θα κινήσει γη και ουρανό για να σε εξυπηρετήσει. Μένω στην Σαντορίνη και το σέρβις που παρέχεται είναι εξαιρετικό, τι συμβαίνει όμως όταν συνεργάζομαι με υποκαταστηματα τους σε άλλες περιοχές; Εδώ είναι που η εταιρία κάνει την διαφορά! Η εξυπηρέτηση άμεση και η παράδοση του αυτοκινήτου γίνεται με συνοπτικές διαδικασίες! Προσωπικά και στην Αθήνα και στην Μύκονο είχα το ίδιο άψογη εξυπηρέτηση με αυτή της Σαντορινης. Ενα μεγάλο ευχαριστώ!

7. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Καλημέρα σας,
Ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να μας αξιολογήσετε. Καθώς πάντα προσπαθούμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση, χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για τα σχόλια σας και που είστε επαναλαμβανόμενος πελάτης. Ευχόμαστε να διατηρήσουμε την συνεργασία μας για αρκετά χρόνια ακόμη.
Με εκτίμηση,
Avance team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I am very disappointed and frustrated…

I am very disappointed and frustrated by our experience.

They gave us a very nice car to drive but the colleague that gave us the keys didn’t take any pictures of the car (for any possibles scratches) that previous renters might have done. He was only pretending that he was taking notes of them.

However, when returned the car we figured that these notes did not exist and they started blaming us for the scratches on one of the wheels and asked us to pay for it!

Luckily, we took photos of the scratches ourselves so we could prove that they were lying!

Always TAKE PHOTOS of the car before you start using it. Otherwise they are going to CHARGE you for things you didn’t do..

15. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Avance

Svar fra Avance

Good afternoon,
We are sorry for your comments, as we always strive for the best service for our customers. Each station upon delivery, but also upon receipt of the vehicle, must, and also checks the vehicle in the presence of the customer, where upon completion of the process the customer signs the corresponding damage form. As you do not mention from which station you were served, please send us to customer-service@avance.gr information about your rental (e.g. rental contract, service station, delivery-collection dates, etc.), so that we are able to investigate it and try to understand what exactly happened.
Kind regards,
Avance team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv