YARD Direct Anmeldelser 

1 923
•
TrustScore 5 av 5

4,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service from Yard Direct Very good value. Speedy delivery. Well packaged so no damage to the window All now installed and we are well pleased. Thank you

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Delivery date was wrong but I think that was the suppliers fault, the guys at yard direct helped alot with the new delivery date. Very helpful 👍

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent customer service, really responsive, really helpful. Great product knowledge. Fast shipping times. Will be using again. Thanks for all your help

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A big "Thank you" to James who was most helpful and friendly when guiding us through the choice of the right window to replace our old Roto loft window and more recently in replacing the damaged blind... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Vindusforhandler
  2. også i
  3. Taktekkerbutikk

Skrevet av virksomheten

YARD Direct – The UK’s Roof Window Specialists Buying roof windows doesn’t need to be complicated. At YARD Direct, roof windows are what we do – every day. We help homeowners, installers and builders choose the right roof windows, flashings and accessories for their project, with expert advice from a friendly and knowledgeable UK-based team. We supply VELUX, RoofLITE and our own YARDLITE range, together with roof lanterns, flashings, blinds and accessories for projects across the UK. But we believe our job is about more than simply supplying products. It’s about helping customers buy with confidence. Whether you’re replacing an existing roof window, planning a loft conversion or working on a larger project, our team can help you identify the right products, check compatibility and avoid costly mistakes. We aim to make the whole process straightforward – from your first question or quotation through to ordering, delivery and after-sales support. Real people. Expert advice. Roof windows made simple. Our team is available: Monday–Friday: 8.30am–5.00pm Saturday & Sunday: Closed

YARD Direct - VELUX & RoofLITE Specialist

Skrevet av virksomheten

Superior Customer Care & Aftersales
Customer service is our No.1 priority! We strive to go the extra YARD for our customers, we want to make sure you have a first class shopping experience.

Price Beat Promise

We will beat any genuine quote!

We will beat any genuine quote!
We aim to have the sharpest of prices but if you do happen to find a cheaper price elsewhere we will beat it by 10% of the difference!

Kontaktopplysninger

The UK's Roof Window Specialists

Roof windows made simple. Expert advice from real people. Real Quick.

4,8

Enestående

TrustScore 5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,8

Alle anmeldelser

(1 923)

68 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience with Yard Direct…

I bought a roof window from Yard Direct which was competitively priced and their customer service is second to none! Great communication from the outset, and quick delivery. Unfortunately we had an issue with the window arriving damaged (through no fault of theirs) and they did all they could to get a replacement to me in one piece and as soon as possible. I highly recommend Yard Direct and won't hesitate to order from them again future.

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

VELUX windows

We spoke with Luke who was very knowledgeable and helpful in our choices of what we needed for our VELUX windows. Highly recommend them for there professional ism of the products.
Thank you so much
Barry and Debbie

19. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Prompt

Prompt, courteous and helpful service. Great prices and delivery👍

17. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Super friendly and helpful ☺️

Super friendly and helpful when i called to check on delivery date. Even called me back later same day cos id ordered the wrong type of blind for my window and changed it for me ☺️

14. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Velux windows at a great price

Velux windows at a great price, the website was easy to navigate and the windows I required easy to select by code for the sizes I required along with flashing kits.

The order was delivered as communicated, and the team were always reachable by phone to answer any questions.

If I had one minor thing that could do with improvement is the response to emails. Having contacted the team by email requesting an adjustment of my delivery date, I received no reply and the delivery was made on the original date.

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is the second time

This is the second time, so far, we have used Yard Direct. The order system is simple, the staff very helpful when needed, the product and delivery first class.
Oh and the prices are the lowest we could find.

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Before ordering some velux blinds I…

Before ordering some velux blinds I asked what the delivery time was, I was told 13-15 days. Having made the purchase on that basis I have now learnt it will be over 30 days.

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til YARD Direct

Svar fra YARD Direct

Good morning,

Thank you for your feedback, and we're very sorry for your disappointment.

We completely understand your frustration, particularly as you checked the lead time with us before placing your order. When we provided the estimated delivery time, it was based on the information available to us through VELUX's ordering system, which indicated a manufacturing lead time of 13 working days. We added a two-day buffer to allow for delivery.

Unfortunately, once the order was accepted by VELUX, the confirmed manufacturing lead time increased significantly due to exceptionally high demand following the recent hot weather. This delay is affecting VELUX's production schedule and is, regrettably, outside of our control.

We appreciate that this doesn't change the inconvenience caused, and we're sorry that the lead time changed after you had placed your order. We always aim to provide accurate information based on the manufacturer's live system, and it's disappointing for us when those estimates change unexpectedly.

Thank you for your patience and understanding. We value your custom and hope you'll give us the opportunity to provide you with a much better experience in the future.

Kind Regards,
James & The YARD Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’’m so glad we ordered again from you…

I’’m so glad we ordered again from you for our new house. The blackout blinds are fitted and look great but more to the point they cut out all the light so will use that function when needed.

Thank you again. It was a pleasure to deal with you!

Kind regards
Janice Roberts

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor communication and too slow to deliver.

I am still waiting for my order ID is 100053004.
The last communication was over a week ago saying “my order is progressing”.

9. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til YARD Direct

Svar fra YARD Direct

Hi Richard,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Having looked into your order, I can confirm it was placed with VELUX on 1 July after being received late on 30 June, and the current estimated delivery date is 20 July.

Unfortunately, we've recently experienced an issue with our automated ETA emails, so it's possible you didn't receive the delivery update. We apologise for the lack of communication and understand how frustrating that must have been.

We're a small business and pride ourselves on responding quickly to customer enquiries. Had we known you were concerned, we would have been happy to provide an update straight away.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback has highlighted an area where we can improve our communication, and we're already reviewing our processes to help prevent this happening again.

If there's anything else we can help with, please don't hesitate to get in touch. We look forward to getting your order to you as soon as possible.

Kind Regards,
James & The YARD Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great for Velux

Second to none on service, super quick to get through to and very helpful. I bought two Velux blinds, excellent price and service.

8. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best for Velux

Having dealt with yard for several little at home projects, great communitation, great customer service, best pricing around!
Highly recommend

7. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

£30 delivery charge and staggered…

£30 delivery charge and staggered delivery with the first package carelessly left on my door step in full view of anyone not even wrapped up or hidden.

Second part of delivery still a week away.
Not good enough to be honest!! Why am i paying £30 they’re not even heavy or big packages

11. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til YARD Direct

Svar fra YARD Direct

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you were disappointed with your delivery experience.

We understand your frustration regarding both the split delivery and the way the first package was left at your property. Our carriers are specifically instructed not to leave packages without obtaining a signature, so this should not have happened, and we apologise for the inconvenience and concern this caused.

We attempted to contact you by phone to discuss your concerns, but unfortunately were unable to reach you.

As a gesture of goodwill, we have arranged a full refund of the £30.00 delivery charge. We hope this goes some way towards addressing your concerns while you await the remaining part of your order.

We sincerely apologise for the experience you have had and appreciate you bringing this matter to our attention.

Kind Regards,
James & The YARD Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv