Turtle Doves Anmeldelser 

35 998
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

It's disconcerting that they don't send any actual order confirmation. Also, considering how luxurious the items are, their packaging was very basic. However, the quality was fine as was the price, al... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quick delivery, beautifully made. I have osteoarthritis in my wrists, I type for a living and can struggle. These are perfect for wearing in bad days, look stylish enough to wear at work - I h... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Turtle Dove gloves are a necessary luxury. They’re so soft and cosy to wear, they keep my hands and subsequently the rest of me very warm - an absolute must whether keeping heating bills down at home,... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really lovely soft gloves. I treated myself to a pair in charcoal grey in the sale as my previous pair, a gift 4 years ago were showing signs of wear and tear. Delivery was super fast and living in th... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk for motetilbehør
  2. også i
  3. Babyutstyrsbutikk
  4. Butikk med hodeplagg
  5. Dameklesbutikk
  6. Herreklesbutikk

Skrevet av virksomheten

We are a British business & we specialise in making beautiful recycled cashmere products. We always send orders out as quickly as we can and will let you know if your order won't leave us within 48 hours on weekdays. Thank you, the Turtle Doves Team

Recycled cashmere hand-made in Cornwall

Skrevet av virksomheten


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

36k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(35 998)

421 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Swift response

I ordered a baby gift set from turtledoves and there was a slight mixup with the order. I rang customer services and the replacement arrived the next morning. Helpful manner on the phone, no waiting in a queue and excellent service, thank you. GW Shropshire

30. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID

Less than one star.
Not the original company. They evidently recently sold on, but this is not obvious.
Quality is terrible, seams not sewn properly and undoing on the gloves they send out, part of order missing, no response from customer services at all. My original gloves with the old company are fab, the new ones are shocking.
I'd return them, but I have no confidence that I'd get my money back looking at other reviews. Steer clear - they are scamming in my opinion..
No reply from customer services sets my alarms ringing, perhaps they will dare to contact me directly?

The follow up response to this review does not ring true. It has been over 5 days and I've not had an email response to my emails. The company has not reached out to me at all. I expect more, perhaps they will reach out now, if not, I'll update my review. I have had my final pair of gloves delivered, not the colour on the website and very, very tight. I still think they are scamming. I'd rather resew what I have than send them back for a refund that I think I will never get. I'll let you know.
Plus, your website is now not showing the options I chose.

27. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Turtle Doves

Svar fra Turtle Doves

Good afernoon,
Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re genuinely sorry to hear about your experience.
I just wanted to clarify that when contacting us by email, customers receive an automatic bounce‑back message confirming that our response time is currently 3–5 working days. For anyone needing a faster reply, we also provide a customer service phone line, which is listed on our website.
We have reached out to you directly regarding your order so we can understand what has happened and get this resolved for you as quickly as possible. Please be assured that we absolutely do accept returns, which are offered for free through our website, and we always refund customers in full when items are returned to us.
Kindest regards,
Turtle Doves

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wrong items sent on two occasions

Wrong items sent on two occasions, customer services were great but still waiting my refund 3 weeks on

19. desember 2025
Logoen til Turtle Doves

Svar fra Turtle Doves

I’m really sorry to hear you’ve had this experience — being sent the wrong items twice is frustrating enough, and having to wait this long for a refund is the last thing you should be dealing with. I’m glad our customer service team felt supportive, but the delay certainly shouldn’t be dragging on for three weeks. I have checked your details and can see a full refund has now been issued for you. Our apologies for the inconvenience and disappointment caused by this. Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor quality

So disappointed. I have bought many pairs in the past for myself and gifts for friends and loved them but the recent pairs are of no where near the same quality. They are much thinner and one pair developed a hole after only one wear. Such a shame as these used to be lovely products. Won’t be buying again.

25. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Turtle Doves

Svar fra Turtle Doves

Thank you for sharing this with us — I’m really sorry to hear about your experience. That’s certainly not what we want for our customers, especially when you’ve loved our pieces in the past.
Our products are crafted from upcycled cashmere, and while the nature of recycled fibres can mean slight variations, they should still feel beautifully soft and durable. A hole after one wear is definitely not up to our usual standards, so we’d love the chance to put this right.
If you’re happy to, could you pop us an email at hello@turtle-doves.co.uk with your order details We’ll review it straight away and arrange a suitable solution — whether that’s a replacement or refund. We really value your feedback, as it helps us keep improving while staying true to our sustainable ethos. Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Didn't receive my refund

I ordered some orange gloves, they came yellow. I had to pay to send them back and never received a refund. The material also feels really itchy, I wouldn't recommend if you're autistic and have an aversion to weird feeling materials.

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Turtle Doves

Svar fra Turtle Doves

Thank you for your review, due to the recycled nature of what we do means that every pair is unique, so you will receive a shade within the colour spectrum shown in the photographs. Should you not be happy with your purchase then all returns are free of charge via the royal mail portal on our website. Kind regards

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Product may have a hole or stain

Sold a product with a hole in it. It’s listed on the website but not clearly. There should be more visibility of this. Customer service did not offer much solution to resolve this

29. desember 2025
Logoen til Turtle Doves

Svar fra Turtle Doves

Thank you for your review and we are sorry you were unhappy with your purchase of Cashmere Seconds Gloves, we can see you emailed in and customer services offered you a free returns label and a full refund. Our apologies for any inconvenience and disappointment caused by this. Kind regards

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Five pairs bought - love them

I have now ordered 5 pairs. The two ‘seconds’ did have a lot of holes which needed repairing. However they are all very comfortable. They really help to keep the cold away. I have them in different bags including one pair at work (so useful as they help circulation while typing) one in dog walking bag, one in handbag and one pair for ‘best’. My daughter loved her pair at Christmas

29. desember 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Soft and warm gloves

Purchased fingerless and normal gloves from Turtle Doves. Arrived as predicted. Perfect fit and soft and warm. The recycled cashmere in particular were very warm which was lovely in the very cold weather we were experiencing. Very satisfied with the products.

29. desember 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great products and great quality

This is the 2nd time I have bought the fingerless gloves for a gift and once again they were very gratefully received. Great quality, really soft and very warm. Would definitely buy again and recommend. Arrived promptly and easy ordering process and fantastic that they are recycled products.

29. desember 2025

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv