Banner for T.M.Lewin

T.M.Lewin Anmeldelser 

8 005
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Picked up a few items from T.M. Lewin and am thoroughly impressed. High-end quality at fair prices, matched with top-notch in-store customer service. Highly recommended.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quality material,well made,excellent fit.Fast efficient service&delivery.Pleased to see that the bag&all packaging is recycleable.I've bought from T.M.Lewin before,in-store&on line,and wouldn't hesita... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wrong shorts were delivered. Got in touch with AI customer service on Friday afternoon. Writing this Monday afternoon and still nobody has contacted me on how to return this item. So pardon the pun .... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Well yet another lovely package .This time of light weight zip ups. Once again super quality. Always packaged safely and appropriately and much better Royal Mail Delivery that last time . Both my S... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Herreklesbutikk

Om T.M.Lewin

Skrevet av virksomheten

T.M. Lewin has been dressing professionals with confidence and style since 1898. Founded in London on Jermyn Street, the historic home of British shirt-making, the brand built its reputation on expertly crafted shirts, tailoring, and timeless menswear designed for work, occasions, and everyday sophistication.

Today, T.M. Lewin continues this heritage by combining classic British tailoring with modern design and convenience. Our collections include shirts, suits, t-shirts, knitwear, outerwear, and accessories created with a focus on quality fabrics, precise fits, and versatile styling. Whether customers are looking for formal workwear, smart casual essentials, or clothing for special events, T.M. Lewin aims to deliver reliable quality and lasting style.

Customer experience sits at the heart of everything we do. We are committed to providing excellent service, clear communication, and products that meet the expectations of modern professionals. We value transparency and welcome honest reviews from our customers. Every piece of feedback helps us better understand what we’re doing well and where we can improve.


Kontaktopplysninger

4,4

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

8k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(8 005)

1 377 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’m still waiting 2 weeks later for my…

I’m still waiting 2 weeks later for my order to arrive!!

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Joshua, thank you for your review.

We’re very sorry that you’re still waiting for your order after two weeks. We completely understand how frustrating it must be to have been left waiting for your purchase for so long.

We’ve now escalated your case to a senior member of our Customer Experience team, who will contact you directly to investigate what has happened and work with you to get this resolved.

Please accept our sincere apologies for the delay and inconvenience caused, and thank you for your patience while we put this right.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

quality and efficiency

The whole process was straightforward and efficient, both from ordering and then delivery. The shirt itself was excellent quality but a bit small - I'm maybe not as fitted as I used to be! The returns process was simple to follow and the communication throughout was helpful.

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello Mark, thank you for sharing your experience with us.

We’re thrilled to hear that the ordering and delivery process was straightforward and efficient, and that you were impressed with the quality of the shirt.

It’s great to know the returns process was easy to follow and that our communication kept you well informed throughout.

We appreciate your kind feedback on the experience, and hope we can find the perfect fit for you next time.

Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello David, thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear that the sizing information did not meet your expectations and that you were disappointed with the quality of your purchase.

We understand how frustrating it is when an item doesn’t fit as anticipated, particularly when the product description has influenced your choice. We’ll make sure your comments are shared with our Product team so they can be taken into consideration.

Please accept our apologies that your purchase fell short of expectations, and thank you for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lack of commitment to get things right

Lack of commitment to get things right

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello, thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear you felt disappointed with the service you received.

We understand that you accidentally ordered two Polo Shirts and wanted to remove one from your order. Unfortunately, once an order has been placed, we’re unable to amend or remove individual items. We appreciate that this may not have been the outcome you were hoping for, and we’re sorry for any frustration caused.

Our team provided you with the relevant returns information so that the unwanted Polo Shirt could be returned to us for a refund, however, if there is anything else we can do to assist please reach out to our Customer Experience team.

We apologise for any inconvenience and appreciate your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My third purchase and all very good…

My third purchase and all very good quality, affordable and timely delivery. Would recommend it

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

hello Joseph, thank you for your review.

It’s wonderful to hear that you’ve now made your third purchase with us and continue to be impressed with the quality, value and speedy delivery.

We really appreciate your continued support and recommendation, and we look forward to welcoming you back for your next order.

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Omolola, thank you for your feedback.

We’re very pleased to hear you were happy with the timing and prompt delivery of your order.

Thank you for taking the time to share your review and for choosing T.M. Lewin. We really appreciate your support!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality items and service

Great quality items and service

5. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello Chris, thank you for your review.

It’s fantastic to hear you were so pleased with the quality of your items and the service you received.

Thank you for taking the time to share your feedback. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Straightforward process and delivery…

Straightforward process and delivery was smooth 👌

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Feyi, thanks for sharing your feedback!

We’re pleased to hear you found the whole process straightforward and that your delivery went smoothly.

We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good fitting shirts arrived quickly…

Good fitting shirts arrived quickly after ordering. Probably my fault but found the dusky pink shirt to be very dull and boring looking, but at the sale price I kept it for wearing around the house and garden.

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Kenneth, thanks for sharing your experience!

We’re pleased to hear the shirts were a good fit and arrived promptly after ordering.

We’re sorry the dusky pink colour wasn’t quite what you had hoped for, although we’re glad the sale price made it a worthwhile addition to your wardrobe even if it has found a new role for wearing around the house and garden!

We really appreciate your support and hope you enjoy your shirts.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great quality and fitting shirts

Great quality and fitting shirts

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Jamie, thank you for your review.

It’s great to hear you’re so pleased with the quality and fit of your shirts. We’re delighted they’ve met your expectations and really appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great products

Great products, good fitting and colour are good.

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello, thank you for your review.

It’s great to hear you’re pleased with your purchases, particularly the fit and choice of colours.

We’re delighted the products have met your expectations and really appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back again soon.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolute top quality

Absolute top quality.

I got several items from them and I couldn’t have been more pleased with the sizing, quality and quick delivery. Fair deal on their sale as well.

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Jibola, thank you for your feedback.

It’s fantastic to hear how pleased you are with your purchases.

We’re delighted that the sizing and quality of your items met your expectations, and that your order arrived quickly. It’s also great to know you found our sale offers to be good value.

Thank you for your kind words and continued support, We hope to welcome you back again soon.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality

Great quality, speedy delivery

6. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello, thank you for your review.

We’re delighted to hear you were impressed with the quality of your purchase and the speedy delivery. Thanks for taking the time to share your feedback.

We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Very helpful lady assistant

Very helpful lady assistant

4. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hello, thank you for your review.

We’re delighted to hear that Akshita at our O2 store was so helpful during your visit. We’ll be sure to pass your kind comments on to her and the wider team.

We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I order my two shirts it’s around 3…

I order my two shirts it’s around 3 weeks i can’t recived my order

2. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Muhammad, thank you for bringing this to our attention.

We’re very sorry to hear that you have still not received your two shirts, particularly after waiting around three weeks for your order.

Although our tracking shows a successful delivery and includes a delivery image, we understand from your feedback that this does not reflect what has happened. We’re sorry for the frustration and inconvenience this has caused.

We have passed your case to a member of our Customer Experience team, who will be in touch directly to investigate this further and work with you to resolve the issue.

Please accept our sincere apologies for the delay and the inconvenience caused.

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Daniel, thank you for your feedback.

It’s wonderful to hear you’re so pleased with the quality of your purchase and the value for money.

We really appreciate you taking the time to share your feedback and hope to welcome you back again soon.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality products

Great quality products, timely delivery.

5. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Blake, thanks for your review.

We’re so pleased to hear you’re happy with the quality of your products and that your order arrived in good time.

Thank you for sharing your feedback and for choosing T.M. Lewin — we really appreciate your support.

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Kayode, thanks for sharing your feedback.

We’re delighted to hear you’re pleased with the quality of your purchase and found it to be great value for money.

We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Slim chinos come up baggy

Slim chinos come up baggy. Bought online , therefore lost postage and had to take back to shop. Not even regular fit, so very misleading size. No issue with colour and quality of product, just sizing. Complete waste of time and postage.

5. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Jonathan, thank you for your feedback.

We’re pleased to hear you were happy with the colour and quality of the chinos, but we’re very sorry that the fit was so different from what you expected.

We understand how frustrating it must have been to order online based on the Slim fit description, only to find the chinos felt much baggier than expected. Having to make a separate trip to return them, along with the postage cost, understandably made the experience even more disappointing.

We take your comments regarding the sizing seriously and will ensure this feedback is shared with our Product team for review. Please accept our sincere apologies for the time, inconvenience and additional cost this caused.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super quality

Super quality

5. september 2026
Logoen til T.M.Lewin

Svar fra T.M.Lewin

Hi Israel, thank you for your review.

It’s fantastic to hear you’re so pleased with the quality of your new items.

Thank you for taking the time to share your feedback — we really appreciate your support and hope you will enjoy wearing them.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv