Peter Storm Anmeldelser 165

TrustScore 1.5 av 5

1,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I purchased a pair of Peter Storm boots for a charity walk over Dartmoor, these were not cheap boots costing £70 but I opted to invest in what I believed to be a reputable name. Other than the 10 m... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I had a lovely mustard colour duffel coat, from the Peter storm range, but after one winter the zip as broken, comes open from the bottom, does not stay connected from the bottom to the top,! but th... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Just awful...Peter Storm Snowden 2 walking boots. Stitching to rear of both boots failed after just 4 short hikes, causing ny teenage son ankle issues. Bought feom Go outdoors store who were... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pocket material very thin net you can lose keys after a few walks , 3 months typical it tears

Informasjon om virksomheten

Om Peter Storm

Skrevet av virksomheten


Kontaktopplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

165 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor Quality Disappointed

The jacket I purchased at Millets fell to pieces after 18 months and I had hardly worn it because of lockdown, and washed it once. It was over £40 and I felt it important to let people know how poor that is.

31. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello there,

Thank you for taking the time to leave a review.

Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that we would be happy to look into this for you and advise where we can, should further assistance be required.

All you would need to do is email your order details to us along with images of your jacket on: Onlinereviews@jdplc.com quoting reference: #18065051 in the subject.

Kind regards,
Mollie,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wrong item sent and wrong refund

Ordered black trousers and socks, got a green fleece. Took over a week to be even sent out which was too late to use. Returned immediately and been given a £20 refund for a £34 order. Shambles of a set up

28. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Zander,

Thank you for taking the time to leave a review.

Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that we would be happy to look into this for you and advise where we can, should further assistance be required.

All you would need to do is email your order details to us along with your proof of return on: Onlinereviews@jdplc.com quoting reference: #18065050 in the subject.

Kind regards,
Mollie,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wrong item - tough luck

I ordered black walking trousers for my wife. I was sent a blue top. When I called Customer Service I was told I would get a refund when I returned them. I said I would like the item I ordered. Not possible. Have to have a refund and re-order. Unlikely to be with us before our holiday. So, I looked at the return label - not Freepost. I appreciate things go wrong, but companies will be judged on how they fix problems. Peter Storm / Millets / Whoever clearly don't care. The Customer Service agent was great, though. This is precisely why Amazon is taking over online shopping...

18. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Chris,

Thank you for taking the time to leave a review.

Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that we would be happy to look into this for you and advise where we can, should further assistance be required.

All you would need to do is email your order details to us along with your proof of return on: Onlinereviews@jdplc.com quoting reference: #18065049 in the subject.

Kind regards,
Mollie,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lost return

I ordered a jacket through the website. When I received it I discovered that I had ordered the wrong size so I sent a message via the Peter Storm website about how I could return the jacket but received no reply. I ended up returning the parcel via inpost who confirmed delivery on the 23rd of March. I've been told that no such delivery has been received back at the warehouse and are refusing to investigate or communicate with inpost. Terrible service and now I've lost my money.

18. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Matt,

Thank you for taking the time to leave a review.

Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that we would be happy to look into this for you and advise where we can, should further assistance be required.

All you would need to do is email your order details to us along with your proof of return on: Onlinereviews@jdplc.com quoting reference: #18065048 in the subject.

Kind regards,
Mollie,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dreadful service!!

Returned an item due to incorrect size, received a refund for the postage but not the item, after many e-mails I received confirmation that they agreed they had made a mistake and promised to correct. Seven weeks later and still not received my refund! Opened a case on PayPal and they’re even ignoring that, shocking customer service, shameful!

3. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Mark,

Thank you for your review.

I wanted to say sorry again to hear that you have yet to receive your refund for your return!

Just to remind you, if you still require any assistance, you can email your order details to customercare@millets.co.uk along with this reference number, #18062450 in the subject.

Kind regards,
Bekki
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely awful customer service.

Absolutely awful customer service.
You return an item and then they go silent, hoping that you will forget that you requested a refund.
I waited over a month for my first refund from them.
Returned faulty shoes recently and again, they have gone silent and are unresponsive.
You should avoid millets and Blacks at any cost.

3. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Tony,

Thank you for your review.

Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that if you still require any assistance please email the following along with details of your order, Onlinereviews@jdplc.com along with this reference number, #18062371 in the subject.

Many Thanks,
Mollie,
Peter Storm Customer Care Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Go Outdoors

Order only part supplied without notification.
Had to chase for update to be told no stock, would credit.
Chased for credit after no sign on statement 4 weeks later, 'not processed due to error would process'.
Credit not received on statement 4 weeks later. Have chased but have no confidence in anything they say. Will send to card provider to chase.
Would I recommend any of the Millets Group, NO.
Go Outdoors took order and supplied in full with excellent despatch/delivery information.
Absolute shambles from beginning to end.
Some companies should stick to the high street.

19. april 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Paul,

Thank you for taking the time to provide us with your review.

I am sorry we let you down on this occasion.

I have located your order and have looked into this for you.

I have emailed you directly to discuss this further.

Kind regards,
Matthew,
PeterStorm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I wouldn’t actually give any stars

I wouldn’t actually give any stars. I had a faulty jacket that customer services advised me to return to their returns dept. I returned the coat at my expense in March 2021 it’s now mid April. Despite sending lots of emails to them. It’s obvious from their replies that they don’t actually read the emails. I didn’t buy it online I bought it from a shop they keep asking for my order number to advance my enquiry and online billing address plus my email address which is on the email I sent!!’ aghhh!!!! Every day I say the same thing they just send generic emails. I have not received my refund they have my jacket and it wasn’t cheap. I have actually cried with frustration and it’s now affecting my mental health. I will NEVER buy anything from them again.

16. april 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Mary,

Thank you very much for your review.

I am very sorry to read that you have encountered the issues you raise on the review and I would like to investigate this and get this resolved for you.

Please can you email me directly with your returns tracking number, receipt details from your in-store purchase and part of this review to onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add " Trustpilot Review Peter Storm - Store purchased Return" and then I can come back to you.

Thanks In advance,
Jayne,
Peter Storm Online Review Team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Problem sorted now and thank you to the staff.

If there was an option to leave zero stars I, and I’m sure hundreds of others, would take that option.
I bought a pair of walking boots 14 months ago and they are falling apart at the seams, literally!
Yesterday I contacted their “customer service “ via email and sent them 5 photos showing the soles were hardly worn (not used that much clearly),but also showing that the stitching had broken, the walls of the uppers was extensively cracked and the welding between the upper and the sole had parted company.
I was amazed to get a reply in a matter of a couple of hours from Aleksandra, but it was only to tell me in so many words that they weren’t prepared to do anything about it.
Walking boots that can’t last longer than 14 months of very low mileage is a disgrace.
Do not consider buying Peter Storm products! Look at the reviews on here first! AVOID!

Update:
Another prompt reply from Peter Storm (Millets?):-

"You will need to return the boots for an inspection by the shop you had bought them in".
Kind regards,
Celeste.

How's that for service? Full of apologies (and bad English).
Worthy of another zero rating

Update 2:
Further the above, between the guys at Millets, Llandudno and at Betws Y Coed my problem has been sorted and I have been given a credit note to the original cost for which I was thankful.
I would now like to say that I would recommend Millets and Blacks Outdoors (same company) for buying clothes etc, but from my experience I couldn't recommend their own brand items -Peter Storm.

6. april 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Tony,

Many thanks for taking the time to provide a review today.

I am sorry to hear that you have encountered an issue with your boots and would very much like to look into this further for you if I may?

So that I can discuss this further can you please email me your order number or receipt and any photo's of the boots to onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add " Trustpilot Review Peter Storm - ( order number) " and I can investigate further for you.

Thanks in advance,
Jayne,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

2 orders, 4 months apart and no delivery.

Last year I tried to order a coat for myself (a replacement for a previous PS coat). After 3 attempts at placing my order - it was cancelled every time - and numerous emails with customer services (I was told each time there was stock and to re-order) I gave up and bought my coat elsewhere.
Last weekend my husband wanted to replace his PS jacket. I ignored my better judgement and placed the order. No communication for 8 days (I had set up an account so I could track my order, but the order was not even in my account) and this evening it was refunded. I know there is no point contacting customer services as they offer platitudes but have no autonomy to actually do anything to fulfil an order.
I’m sure that the jacket we have just ordered from their competitor will arrive very soon.
It seems to me that the people running this company are trying to destroy it as all they do is infuriate their customers who consequently go elsewhere. It’s a shame as the products are good. We won’t bother trying again.

14. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am really sorry to hear that the order you have recently placed has been cancelled and refunded back to you. We want to look into this and resolve this matter for you. Please can you email me at onlinereviews@millets.co.uk, quoting reference"Peter Storm TrustPilot #17152976" in the subject header, and your order details in the email itself, we can then look into this for you.

Kind Regards,
Jordan,
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have given them 1 because I don't…

I have given them 1 because I don't have the option for zero stars. Ordered from them and then had lots of text messages to say processing my order. Then nothing and suddenly received a refund with no explanation. Thought maybe it's just current times and really wanted the item ordered, so I ordered again and it took them 11 days to take the money and 2 days after this I log onto my Peter storm account and I see the order is cancelled with no email or text with a reason. I contact customer service who say the stock levels only update every 2 minutes and my item was out of stock so by my calculation they should have known this before they took the money. I've always shopped at Millets for Peter storm but I won't bother again, such a shame.

11. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Hazel,

Thank you for taking the time to provide your review.

Sorry to hear of the issue you encountered with your order.

If you wish to discuss your review further please email me the order details to onlinereviews@millets.co.uk and quote 'Trust Pilot Peter Storm 17078003' in the subject header so I can look into this and email you directly.

Kind Regards
Alisha
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good Quality Boots

I recently placed an order with Peter Storm and when it didn’t arrive within the 5 to 7 day delivery slot I was a little concerned. Due to the current circumstances I thought ok delays are possible and I wasn’t desperate for my boots, but maybe an email explaining would have been good. I ended up reading the reviews on here and became extremely worried.

Within a day or two after this I received an email to say my order had been dispatched. I had contacted Customer Support and they responded but I didn’t actually need their assistance as my boots were on their way. My boots were delivered two days later and they were worth waiting for. They are so comfy and look really good, I can’t wait to use them.

I also want to say despite all this and reading the reviews on here I would order from Peter Storm again for the quality products and good prices.

9. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’m only giving them 1 star because I…

I’m only giving them 1 star because I have to in order to leave a review.

My son has Peter Storm boots and I am really happy with the product so when looking for new boots for myself I decided to go with the same make and ordered directly from Peter Storm website. After a couple of days I happened to read their poor reviews on here so thought I better check with customer services that my order is being processed. Emailed and did receive a reply from Millets (I hadn’t realised they are one in the same) to say there had been an issue at the warehouse but my order was now being processed. Fast forward 10days and I have just received an email cancelling my order.

In 10 days I could have ordered elsewhere and have new boots instead of walking around with one foot wet in my old boots

Wonder just how long I’m going to have to wait now on my refund. Not impressed

7. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi LP,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am really sorry to hear that your order was cancelled following a delay.

We ask that you allow 3-5 working days for your bank to process any refunds once they have been issued.

If you need any help with this order, or would like to discuss your review further, please do not hesitate to contact us at onlinereviews@millets.co.uk . Please use the subject heading "Trustpilot Peter Storm #16871511" and provide us with your order number when making contact.

Kind Regards,
Ethan
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not use this company

Do not use this company, you will loose your money, order never came, they took my money, you can never get through to customer service, I just wish I have seen all those reviews before. I m looking to report this company as its fraud in my eyes.

5. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Kamilla,

Thank you for your review.

I am sorry to read that you have encountered an issue with your order and understand this is frustrating.

Please can you email us directly at onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add Trust Pilot Peter Storm 16824646 and I can email you back directly.

Many Thanks
Jayne
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT WASTE YOUR TIME!!!

DO NOT WASTE YOUR TIME. Unfortunately I didn’t read the reviews before purchasing, but I wish I did! I ordered a coat which was in stock with delivery between 5-7 days. Never got dispatched so contacted them through website and PayPal multiple times but never got a response. Payment was always just pending in bank and exactly a week after purchase money appeared back into my bank. Appalling customer service, website should be shut down! Will never use them or linked companies millets/ blacks again!

3. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hello Aime,

Many Thanks for taking the time to provide a review.

I am very sorry that you have encountered an issue and would like to look in to this for you.

Please can you email us directly with your order number to onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add Trust pilot Peter Storm 16825133 and we can email you to discuss.

Thanks
Jayne
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not order from Peter storm.

Placed an order last week of January, then decided to read reviews a couple of days later. Oh how I wish I read the reviews first, after reading all the bad reviews I decided to email about my order. Finally received a reply only to be told my order was stuck in the system due to an unknown error. I said I still wanted my items, to then be told they wouldn't be dispatched for a further 2 weeks. Emailed again asking to cancel and get a refund.
Customer service is not the worst but they obviously need to sort out their ordering system, maybe then they might get a good review for once.
Dont order from the Peter storm website unless you want to wait ages for no updates and then be frustrated with how they deal with issues.

2. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Sophie,

Thank you for your review of your recent customer experience.

I am sorry that you have not been happy with the service provided and understand this is upsetting.

Please can I ask if you would like to discuss their further to email your order number to onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add Trust Pilot Peter Storm 16825340 and we can email you directly.

Thanks in Advance
Jayne
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware very poor service

Placed 3 separate orders with Peter storm. 1st order was received but walking boots cancelled from it. Other 2 orders completely cancelled by Peter storm.
All items were in stock when ordered and checked site again after they cancelled them but were still in stock on their site.
Very poor customer service with no proper explanation just said item's out of stock even when still available on their site?

29. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Dear Customer,

Thank you for your review.

Feedback is important to us and I am sorry to read that you have encountered an issue with stock availability and poor service on your order.

If you would like to discuss this further then please can you email us your order number to onlinereviews@millets.co.uk and in the subject add Trust pilot Peter Storm16825590 so we can locate your details.

Thanks
Jayne
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Would like a reply!!!!!!!!!

Order 4 things didn't receive the most expensive peice being a coat and can't seem to contact them. Just goes to a broken link through their website etc
Order number 200171506

28. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Jonathan,

Thank you for your review.

I am sorry to read that you have experienced an issue with your order and understand the disappointment this can cause.

Thank you for your order details and we will contact you directly via email today to update you.

Many Thanks
Jayne
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cooking up a Storm

Well like the other reviews here I placed an order on their website for a pair of Boots on the 24th Jan they msg me to say that they are now processing the order and four days later emailed to say your order has been cancelled.
So this company can not be trusted, they will sell you something from the website then just cancel it for no reason
There are better companies out there just not this one, their customer service is terrible and that shows by the way they just ignore and do not reply to the reviews left here
SO DO NOT WASTE YOUR TIME FIND ANOTHER WEBSITE TO ORDER FROM, AS THIS ONE SHOULD BE AVOIDED

28. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm


Hello Rob,

Thank you for your online review,

I am really sorry to read about the issue you have encountered with your order and I can understand the disappointment this has caused.

Please be ensured your feedback is very important to us and your comment are appreciated.

So I can look into this further can I please ask you to email me directly at onlinereviews@millets.co.uk quoting 'Trust Pilot Peter Storm #16825334' in the subject heading along with your order number.

Many Thanks
Sophie
Peter Storm Online Review Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 2 pairs of walking boots and 2…

Ordered 2 pairs of walking boots and 2 other items online to get a message 3 days later saying order partially cancelled and ill get a partial refund,no explanation for the cancellation and the items are still in stock.customer service shocking and taken up with PayPal.Avoid Avoid Avoid

27. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Peter Storm

Svar fra Peter Storm

Hi Shane,

Thank you for taking the time to provide your online review,

I am really sorry to read you have encountered an issue and I can understand how disappointing this must be.

If you wish to discuss your review further can I please ask you to email directly to onlinereviews@millets.co.uk quoting ' Trust Pilot Peter Storm #16825467' in the subject heading along with your order number?

Kind Regards
Sophie
Peter Storm Online Review Team.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv