NK Motors Anmeldelser 

54
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Was sold a car in february, was told full Audi service history and shown paperwork at the time of collection. Fast forward just over 6 months, turns out paperwork doesnt belong to my car at all, i... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We were not looking initially to purchase a KIA Sportage but whilst looking around the second hand cars we were approached by Auran Sharma, General Sales Manager, who was so helpful and knowledgeable... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

NK Motors Derby have been fantastic from start to finish. We needed a small modern automatic car and noticed a top notch Skoda Citigo from 2017, low mileage and great condition. As we we are in t... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Nice warm welcome for an 830 am recall fuse box cover arrived at 825 got my car back at 10:45 ….. was told initially when booking the car in was a quick fix and told 10/20 minutes wait 2 and a quart... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

54 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 4 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(54)

42 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Auran Sharma has just sold me my 5th…

Auran Sharma has just sold me my 5th Kia. I’ve had 2 picantos, 2 niros and a fantastic Sportage. Auran always finds me a good deal. He goes the extra mile to make sure I have a good experience. His salesmanship is second to none and I would certainly recommend Kia and especially Auran. (Please forgive me if I have spelt your name incorrectly)
Cheers
One satisfied customer
Doug Wibberley

14. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I honestly don’t even know where to…

I honestly don’t even know where to start, but if you’re thinking about buying a car, go and see Ash at NK Motors in Derby. He is absolutely incredible. From start to finish, the entire experience was flawless, and I genuinely feel like I’ve been looked after by the best in the business.

I had a very specific dream car in mind, and rather than me doing all the legwork, Ash did everything. He sourced the perfect car, handled every single detail, and even sorted out all the finance seamlessly. I didn’t have to stress or worry about a thing — he took care of it all, and he did it with absolute professionalism and expertise.

What sets Ash apart is that he’s not just a salesperson. He’s a true consultative car expert. His knowledge is second to none, his advice is genuine, and you can tell he deeply cares about getting you the right car, not just making a sale. He’s honest, respectful, and completely transparent every step of the way — a rare find in this industry.

I’ve bought cars before, but I’ve never experienced service like this. Ash made me feel valued, listened to, and completely confident throughout the entire process. I’m now driving my dream car thanks to him, and I honestly couldn’t be happier.

If you want someone who goes above and beyond, who treats you like a person rather than a number, and who will work tirelessly to get you exactly what you want, Ash at NK Motors is the one. He’s simply the best, and I cannot recommend him highly enough.

Thank you so much, Ash. You’ve made what could have been a stressful process into one of the most enjoyable experiences ever. You’ve got a customer for life.

16. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very Professional

I took my Kia Sportage to NK Motors Derby, for its 4th year service, I found they were very professional and obliging. Will be using them again.

14. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best car buying experience ever!

After looking for a new car for several months, I felt like it was never going to happen.
Until i walked into NK Motors, Chilwell.
No pushy, irritating salesmen surrounding us, no fake friendliness and obnoxious tone - just genuinely amazing people who were happy to help with anything.
We met Ben within a few minutes of walking onto the forecourt - and lets say the rest is history!
Despite the downpours of rain, Ben was happy to go through what we were looking for, what we wanted for a deal and then even told us about cars available so we didnt have to continue standing in the rain.
After finding a potential - the car was brought to the doors so we could test drive.
1 test drive later, fantastic deals - I picked up my new car today. And this was the best choice I have made in a long time. The entire process could not have been any easier and smoother.

Even when I got a call to say there was a slight issue (its a used car, so can happen) - the part was already on order and plan in place to repair before they even called me.

Overall - I am extremely pleased with my recent purchase and experience and would 100% recommend this team to anyone looking for a new or used car.
Special thanks to Ben, Rebekah and the amazing man who finalised everything today - I am so sorry I have forgotten your name in the excitement of picking up my new car.

25. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Not worth to visit

I tried to book an service using the main website for Kia- offering pick up and delivery....they not contacted or picked up the car. I find an email from a marked spam address that they are waiting to drop the car at the service. Not really good in communication that is fact. Sent a query for service trough NK motors website- no response. When I purchased the car I noticed they are under a European standard of quality but at least they communicate. Now it is looks like they don't, they just selling cars without proper CRM.

19. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

4 cars in 7 years and this is the last…

4 cars in 7 years and this is the last time I buy a car from then
Windscreen cracked within 10 minutes of leaving the showroom
Reported straight away still no response nearly 4 weeks later
I've had to arrange and pay myself to do it
Promised a service before purchase to be told its not due then today I received a message from the garage telling me my car is due a service

28. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

I have been taking my Kia's to the NK Motors Derby branch for the last 5 years. My Kia Rio developed an issue over the past two years where it was feeling 'lumpy' to drive especially in the mornings, I could barely get it up a hill even in first. I would put my foot to the floor, it barely moved and would then violently shoot forward when the injector kicked in. It eventually got worse and I felt it was unsafe even for my children to learn to drive it. I took it to NK Motors Derby, explained the symptoms and despite looking at it on two separate occasions, they were unable to diagnose or fix the issue. I took it to my local garage, they diagnosed and fixed it immediately.

I just spoke to customer services and they tried to defend that they were unable to find a fault to fix, despite me taking it in on two separate occasions (but my local garage could!).

This means that I have had to pay to repair an issue which should have been covered under the warranty.

How can you take a car in with such a bad problem and come away twice without it being diagnosed or fixed when the local garage found it immediately.

I won't be using the NK Motors Derby again.

16. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NK Motors

Svar fra NK Motors

Hi Vicky. Thank you for your feedback. We're saddened to receive your review after our Dealer Principal spoke with you at length earlier this morning regarding your issue. We are sorry to hear you are not satisfied with you experience with us at NK Motors, as customer satisfaction is our top priority.
When you brought your car into our service team, they could not find any fault with your vehicle and for us it would not be a logical move for us to not claim under warranty from Kia for any problems we come across, and on this occasion, there were no issues we could find at that moment in time.
As you mentioned on the call to us, you thought your car was dangerous to drive still but it was only a further 6 months after, that you then took your car into your local garage where they then found a fault. We therefore find this review very unfair and unjustified.
We remain dedicated to providing top-quality service and are saddened that we could not show you this on this occasion.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't Complain or they'll Block You!

Hardy Puri sold me a faulty car. Engine warning light came on within a mile of the dealership.
Simon Murdock (Dealer principle) refused to organise a repair under his own warranty, despite being obliged under law to do so at their cost.
Instead, I was told to take the car to another garage and claim under the warranty. The first three I took it to charged me between £60 and £145 for a 'diagnostic check', only to tell me they won't carry out the repair because NK Motor's warranty provider never pays up.
When I told Simon Murdock this, he encouraged me to fraudulently misuse my breakdown cover to claim the vehicle was not roadworthy when it was. He suggested I call a recovery truck (under my cover) and have it towed 500 miles back to the dealership. This is a misuse of the cover and risked me losing cover and any future cover! I have this all in a recorded phone call and emails from him.
Depsite telling him my rights to a repair at his cost, he persistently bullied and laughed at me on the phone before refusing to speak to me and threatening me with his 'legal team'.
I'm now left with a week-old car that has faults I can prove were there before I bought it. (Independent garages).
Legal action now started and Trading Standards contacted. Avoid this company like the plague! Contact me if you want the full details.

4. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Simon was very helpful and friendly

Simon was very helpful and friendly, solving an issue that another Kia dealership wasn’t able to help with.
On top of this he provided a courtesy car, so that I could get to the hospital with my dad.
On top of this everyone that I spoke to at the dealership couldn’t do enough to help.

3. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NK Motors

Svar fra NK Motors

Dear Sarah, thank you for your kind words! We're delighted to hear that Simon and the rest of our team were able to assist you and provide the support you needed. Ensuring our customers receive the best possible service is our top priority, and we’re glad we could make a difference during an important time for you. If you ever need anything in the future, we’re always here to help at NK Motors!

- Team NK Motors

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If NK KIA Nottingham is a credible…

If NK KIA Nottingham is a credible branch to what kia’s values, morals and representation are then I am truly appalled. You would think the customer service would be paramount to this trading company KIA, unfortunately this is not what we received. We were under the impression that for a huge very successful business that we would be given a fair, truthful and honest sale regarding a preowned car that was placed in KIA showroom (NK Kia Nottingham)
We had been looking for weeks for the right purchase when we came across a KIA Sportage on auto trader, it was advertised with all our desired spec, and a great family car for our young family. This had heated seats and heated steering wheel upon the advertisement. We clicked the link that took us to the kia dealership and again written in the spec was heated seats and heated steering wheel. Un be known to us the advertisement unfortunately was not true to its word. when dealing with a huge dealership why would we question the advertisements that are a mirror image on both professional/legal platforms.
My husband had gone to pick up the car a few hours drive, once there the deal was closed and the car signed for, he hadn’t drove half a mile when he noticed, the false advertisement on the car. The car advert included heated seats and heated steering wheel. Upon finding out the car wasn’t up to the spec we required or advertised, he returned the car within 10-minutes of leaving the dealership. where he was told “it’s your car now” he tried to reason with them, but to no avail. We didn’t want the car we were wrongfully sold. My husband left the car there as he wasn’t getting anywhere with the member off staff who had closed the sale.
Ourselves and the finance company cannot understand why they are stating “we cannot get our money back” we have had statements such as “the car is left at our own risk” I mean why can’t we return wrongfully advertised goods? I am willing to share the unbelievable correspondence that we have been sent, but I will give NK kia an opportunity first to resolve this issue before I do so. i.e advertisement change and emails! I do have all evidence needed!
I have never witnessed such rude arrogance of a company. The slogan “movement that inspires” surely starts with customer service. To which I have no inspiration to do a deal again with a Kia company. “Strive for perfection” is not what I’m seeing. There is no slander or malice here in this review, just an honest hard-working couple with a young family who was desperate for a family car!
In conclusion to this review, we are desperate for the right honest outcome that we deserve! Our full money back. Our youngest is just six-month-old, its hard being a full-time working family with two children without the stress and anxiety that this case is causing. I feel that this needs to be resolved asap in a professional way that I have not witnessed thus far from the NK KIA company. I would not recommend anybody to purchase a car from this dealership as the customer service has been horrifying.

1. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til NK Motors

Svar fra NK Motors

Dear Stephen, thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience in the past, but would like to mention that this issue has since been addressed and resolved. At NK Motors, customer satisfaction is our top priority, and we’re always striving to improve our services. We remain dedicated to providing top-quality service and are always open to feedback for continued improvement.

- Team NK Motors

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv