London Graphic Centre Anmeldelser 

820
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The store has an amazing selection of stationery (and lots of other things too!). My order is delivered very quickly & well packaged. A bonus is that I can do click & collect from my local Rymans st... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Good range of products, although some odd mainstream lines you can get anywhere. Main issue is the postage. Order placed Monday, despatched Friday, not due to arrive until 7 September and Royal Mail T... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My friend bought a diary on the store, she got it embossed, she was so very happy, she lives in Kuwait, she asked me to leave a review for the store and their excellent customer service, specially... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service from the staff at London Graphics Centre - I was having some copying done and I think the young man who served me was called Louis - forgive me if I got that wrong! His service was impec... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kunstrekvisita
  2. også i
  3. Kontorutstyrsbutikk
  4. Kunsthåndverk
  5. Kunsthåndverksforretning
  6. Skrivemateriell
  7. Trykkeritjenester

Skrevet av virksomheten

Since 1973, London Graphic Centre has been in Covent Garden providing artists and designers with the tools that spark their creativity. The flagship store, opened in 1996, is a treasure trove of creative and art supplies, stationery, gifts and more. Our unparalleled range stocks the best there is from across the globe: from invaluable specialist items that are otherwise hard to source to great value, everyday essentials at a price that's hard to beat. Our online store mirrors our retail space. Together with our mail order service it connects us with the wider artistic community across the UK (and beyond). We'll deliver same-day to London, next-day across the UK and to most overseas locations.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

820 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(820)

85 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent Service

Order easy to place.
Delivery very quick indeed
Item exactly as requested

20. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Tony,

Thank you so much for 5* review!

We are so glad to have ticked all of your boxes!

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not great

I didn’t have a great experience in store but gave the benefit of the doubt and ordered online. I ordered on a Sunday and everything went ok. On Tuesday I got an email saying all my items were out of stock. I was told that this is because their system doesn’t update in real time so items might run out of stock as customers buy them in store. Regardless, it seems like an ineffective system and a waste of time. Customer service was polite about it but I did find the whole thing annoying and it put me off from ordering in the future.

In response to your reply to my feedback: I am fully aware that you are a shop in central London with heavy flow of customers. Hence me saying that this system isn’t effective for customers buying online in that they unlikely to get their items due to other customers purchasing their items in store. It’s not a live stock tracker which is inefficient and wastes people’s time.

19. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Alice,

I'm so sorry that there are items from your order we were unable to fulfil.

We are a shop in central London, meaning that inventory management is very different for us than businesses shipping stock directly from big warehouses.

We hate to disappoint customers when we find that stock is not available, and work hard to maintain efficiency and accuracy in all of our procedures to avoid this as much as we can.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to order from

Easy to order from, items arrived quickly and well packaged, really pleased x

12. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Lisa,

Thank you so much for a 5* review, and for acknowledging the work of our very hard working order fulfilment team!

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I am still reeling from a terrible…

I am still reeling from a terrible experience I had at the LGC. I ordered a print job - sent in by email - and when I came to collect was told to return the following day. I went back the next day. When I did the person behind the counter gave me short shrift and told me to return in a half hour. When I did return I was told to stand aside while he attended to other print jobs. At one point he went on his break whileI was standing there waiting. I stood aside for 21/2 hours. I am a woman in my 70s and was getting work done for an art exhibition. Finally the job was completed (not great) and I was charged £40 service on top of the paper and printing. The rudeness and lack of professionalism means that I will never ever use the LCG again.

11. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Beth,

I'm so sorry for your experience with us.

We don't want anyone to have to wait extensively for service and we expect our staff to be friendly and attentive with every customer.

I sincerely apologise that you had to wait for so long, and were not happy with the service you received.

Please email info@londongraphics.co.uk if you would like us to complete a review of your order, to make sure you were charged correctly and check for any quality issues with your printing.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 1 av 5 stjerner

you get one star for using Dx as your…

you get one star for using Dx as your courier...i will never use this shop again. Dreadful service.

1. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi There,

I'm so sorry that our courier let you down!

If you ever need help with your delivery, email (info@londongraphicsw.co.uk) or telephone (02077594500) our customer care team and we will do what we can to help.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Items frequently out of stock, very untrustworthy service

I ordered a few items from LGC and was informed days after I placed the order that the items were in fact out of stock because the website doesn't get updated often. I requested replacements for two items, which was accepted. Then, again, on the day of the delivery, I received another email to say that one of the items was out of stock. I received no warning, and the lateness of the notifications both times made me think that the order was being processed with no issue. This is sneaky and unprofessional. I want to avoid buying from large coorporations and have the desire to support smaller local business but LGC are making this very hard. I simply cannot trust them and can see that the same thing has happened to others also, so this isn't a fluke.

29. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Jio,

I'm so sorry that you've experienced multiple instances of unfulfilled orders, due to us not having the stock available.

We really don't mean to be sneaky!

We do our best to notify customers as quickly as we can when we discover that we are unable to fulfil an order and offer replacements when possible.

We don't like letting customers down and will continue to look for ways to reduce unfulfilled orders.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good range and delighted to find LGC…

Good range and delighted to find LGC selling the individual pens I wanted. Delivered quickly, would recommend LGC.

10. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi There,

Thank you so much for your great review!

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Mostly Good, One Item Unavailable

Most of what I ordered arrived well packed and in good time, however, one item was withdrawn from the order; yellow ochre watercolour paint, which is to my mind a basic artists colour and should have been in stock.

17. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Colin,

Thank you for your review!

I'm so sorry that we were unable to send all of your order.

We try to anticipate sales and maintain surplus stock of popular products, however sometimes an unexpected influx of sales, or delays with supplier deliveries can leave us short!

I apologise for any inconvenience caused, we will continue to look for ways to improve our systems and procedures to reduce unfulfilled orders.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I bought an electronic eraser and some…

I bought an electronic eraser and some A5 paper.
They are both very good quality and the eraser was about £10 cheaper than where I was first looking.
Everything arrived on time which was 4 days on a 3 to 5 day,I could have had faster delivery if I paid . Very pleased and I would recommend.

4. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hey Michael,

Thank you so much for such a great review!

This is exactly the experience we want all of our customers to have with us.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Ridiculous time to get the item to me…

Ridiculous time to get the item to me You should consider a better carrier

16. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Simon,

Thank you for your review.

I'm so sorry for the delay in receiving you delivery from Royal Mail.

According to the parcel tracking, your order was held at the local delivery office for collection, until the retention time was exceeded and the parcel returned to us on 4/09!

There must have bee a problem, as no delivery attempt was recorded prior to this.

If you're ever waiting too long your for your order again, please get in touch via email (info@londongrpohics.co.uk) or phone (02077594500) so that we can help!

I've refunded the shipping fee from your order to apologise for the delay - do let us know if your order was not received as the tracking states!

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 3 av 5 stjerner

First time I’ve ordered from the…

First time I’ve ordered from the Graphics centre. It said despatched and then got another email saying some of the items were out of stock which was disappointing. They did the refund without any problems. Apparently they don’t have a live system so when ordering you don’t know if you’ll get everything.

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi Sarah,

Thank you for your review.

I'm so sorry that we were unable to fulfil all of your order.

We hate when this happens, due to our stock being available to purchase in our Central London store, but we can't deny that it sometimes does!

We will always do our best to keep you notified about any updates with your order, refunding items we cannot replace or restock quickly enough.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A bit of a delay with part of my order…

A bit of a delay with part of my order but Zoe from LGC was amazing and kept me informed throughout. Everything else went smoothly. Will definitely buy again!

12. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi There,

Thank you so much for a positive review despite delays with your order!

Your understanding is really appreciated and we are so glad that our service made up for the delay.

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Yes,a first class experience from…

Yes,a first class experience from London Graphic Centre. The friendliest, helpful company I’ve ever used. They remind me how customer service used to be 30yrs ago. Not only was the customer service great but the delivery was also very speedy.

2. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til London Graphic Centre

Svar fra London Graphic Centre

Hi There,

Thank you so much for your 5* review!

We are thrilled that you received great service from our team, just as we expect!

Best Wishes,
Customer Care

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Iris Circle drawing device

I bought the Iris Circle drawing device. It's a brilliant product, easy to use and very well made. Although expensive I think it is worth the money. Delivery was speedy and efficient. My product was safely packaged to prevent damage and arrived promptly.

29. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fab service

Fab service - on time and fast delivery. Really really pleased with the items I ordered and will order again. Much grateful thanks.

20. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brilliant

Brilliant. The London graphic centre had exactly what I was looking for.

1. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv