Housing Units Anmeldelser 6 438

TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Really bad experiences with Housing Units send numerous messages and telephone calls regarding my bulgati TOASTER being faulty. NO customer care at all totally ignored. Will never buy from this comp... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We love calling into Housing Units at least twice a month. It’s become a bit of a ritual for us—having a lovely coffee, browsing the furniture, and even watching the robots working away.... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Polite staff who were knowledgeable about the products. They contacted me via mobile phone as soon as the fitting was available for collection. It was well packaged and arrived in perfect condition.

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have an Ercol bedroom suite bought some time ago and I wanted to add a matching bedside cabinet. I looked at many websites including Ercol and could find no stockist with a matching cabinet. Housing... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Møbelbutikk
  2. Sengebutikk
  3. Soveromsmøbler
  4. Butikk for hagemøbler
  5. Husholdningsbutikk
  6. Sofabutikk

Skrevet av virksomheten

If you really want to make a statement with your home, we’re the home department store for you. We’ve got absolutely everything you could imagine for your home under one roof. From sofas and beds, to dining and garden, high-end design to great value ranges, each with a specialist team on-hand to help. Our range of styles take inspiration from trends around the globe, ready to be made a reality in your home. Ask our expert teams about the surprising story each piece of furniture has to tell – from reclaimed charm, to sustainable magic, to expert craftsmanship. We’re a proud, family-run business, with a reputation built on truly personal service since 1947. Celebrating 75 years of home, we cherish our reputation for outstanding personable customer service at every point you connect with us. Simply visit us in-store or shop online and our team will help you curate your perfect room. We're proud to welcome you into our home every day.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

6k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 81 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Customer care terrible

Really bad experiences with Housing Units send numerous messages and telephone calls regarding my bulgati TOASTER being faulty. NO customer care at all totally ignored. Will never buy from this company again also will never buy bulgati again. I feel like I've been scammed KEEP AWAY

11. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

The delivery was early and Lee & David…

The delivery was early and Lee & David were very good

8. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Dave! We're thrilled to hear that your delivery was early and that Lee and David provided excellent service. Your satisfaction means a lot to us.
Kind Regards
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fabulous professional staff

Fabulous professional staff , especially Lee and David
Delivering new sofas
Respected property, on time, delivered with care
First Class service from purchase to delivery
Faultless

7. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Alison, for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that Lee and David provided you with first-class service and that your delivery went smoothly. Your satisfaction means the world to us, and we look forward to seeing you again in the future.
Kind Regards,
Team HU.

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Mrs. England, for your fantastic review! We're thrilled to hear you enjoyed our selection and found our staff helpful. We appreciate your support and look forward to welcoming you back soon!
Kind Regards
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Polite staff who were knowledgeable…

Polite staff who were knowledgeable about the products. They contacted me via mobile phone as soon as the fitting was available for collection. It was well packaged and arrived in perfect condition.

21. april 2026
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you for your wonderful feedback, Neil! We’re thrilled to hear that our staff provided excellent service and that your order arrived in perfect condition. We appreciate your support and look forward to seeing you again soon.
Kind Regards
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We love calling into Housing Units at…



We love calling into Housing Units at least twice a month. It’s become a bit of a ritual for us—having a lovely coffee, browsing the furniture, and even watching the robots working away.

But the highlight of every visit is always seeing Claire’s fantastic and truly touching artwork. There’s always something that draws us in, and I’ve always believed that if a piece speaks to you strongly enough, you should take it home. It brings lasting joy—and it certainly does for us.

We now have five of Claire’s pieces, and every single one makes us smile. Not only do we enjoy them every day, but they also bring happiness to visiting family and friends who admire them just as much.

We’ll always keep coming back to Housing Units… although we’re now starting to run out of wall space for more artwork! I hope many others who visit feel the same connection that Cassie and I do.

Thank you, Housing Units—and thank you, Claire.

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Roy! We're thrilled to hear that your visits have become a cherished ritual. Claire's artwork truly adds a special touch, and it's wonderful to know it brings joy to you and your loved ones. We look forward to welcoming you back for more inspiring finds!
Kind Regards,
Team HU.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great service. Lovely staff. Furniture arrived ahead of expected time

Delivered by Lee and David who were very lovely and cheerful

3. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Louise! We’re thrilled to hear you had a great experience with our team. It’s wonderful to know that Lee and David made your delivery special. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Can't even take a telephone number correctly

I stayed at home all morning today and wasted my time waiting for a delivery from housing units, utilising one of my annual holidays.

Housing units did not arrive at 10.48am and as this was scheduled as a morning delivery I rang to check for an ETA, the man who answered said that the van was running late and said that the van would be with me soon.

At 12.32pm I phoned to ask where the van was, the lady said that she would get back to me, she did not.

At 12.56pm the same lady said that she was still looking into this!!!

At 2.00pm with STILL no answer from housing units I was told that the van had arrived and had waited outside the house for 15 minutes!!!! No one had obviously had the common sense to knock despite the fact that there were two vehicles on our drive!!! To add insult to injury I was told that housing units did not correctly take down have my full telephone number, how is that my fault!!!

Housing units are now asking for £95.00 to make the delivery or we have to suffer a 25% restocking fee on a £3892.00 purchase!!!

I have referred customers through my kitchen company business to this company in the past, I will no longer be doing this.

1. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Hi Ashley,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your delivery experience.
Following a full review of the delivery and communication records, we can confirm that our delivery team did attend the property on the scheduled date and attempted delivery. The drivers knocked several times and also left a card requesting contact to rearrange delivery. Photographic evidence from the delivery visit was also provided following your enquiry.
Unfortunately, we were unable to contact you directly at the time because the telephone number provided on the order was incomplete. We did, however, make several attempts to communicate via email regarding the delivery status and next steps.
We appreciate that this situation was frustrating for you, particularly as you had arranged time at home to receive the order. Once the matter was escalated, our team investigated promptly and, as a gesture of goodwill, we arranged a redelivery on the Bank Holiday Monday and waived the redelivery charge entirely.
Customer service is very important to us, and while we regret the misunderstanding surrounding the delivery attempt, we are pleased we were able to work towards a resolution with you directly.
Kind regards,
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience

Easy browsing, staff available when needed to advise. Lovely experience

7. april 2026
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, Lisa! We're thrilled to hear you had a lovely experience and found our staff helpful. We strive to make browsing easy and enjoyable for everyone. Your feedback means a lot to us!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Zero customer support

My dining table came with a small black mark literally less than a week ago and they seem this not a fault and told me to go to the Ombudsman. Complaints team have no ounce of customer service and was not willing to help. Just said as we’re not a fault basically sod off. I’ve asked can they examine it so they can even see what I mean as let’s face it pictures are not the true thing and is 100 not part of the table as 1 random mark out of place. Will leave a review on all site to warn others of this issue, as if you also want to then return as within your rights you get charged £95 for a return 558046

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Hi Jade.

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you are unhappy with the outcome of your recent experience.
Without an order number, we are unable to review the specific details of your case or the communication that has taken place. If you can provide this, we would be happy to investigate.
In general, where concerns are raised about potential manufacturing issues, our process is to assess the information provided, including photographs and any relevant details, in order to determine the most appropriate resolution in line with our terms and warranty guidance. In some cases, where a fault is not identified following review, customers may be advised of their available escalation routes.

We also understand concerns around returns and associated charges. Any applicable fees are always clearly outlined in our returns policy, which is available prior to purchase and at the point of return request.

If you would like us to look into this further, please provide your order number and we will be happy to help.
Kind regards,
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fabulous experience from start to…

Fabulous experience from start to finish. The shop assistant was knowledgeable and helpful without being pushy. The delivery driver, Arthur, was amazing.
Well done everyone.

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you for your fantastic feedback, Neil! We're thrilled to hear about your positive experience and will be sure to share your kind words with our team, especially Arthur. Your satisfaction is our priority, and we look forward to seeing you again!

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Communication was not great when we…

Communication was not great when we were waiting for our furniture to be delivered. I was the one ringing for updates.

21. april 2026
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you for your feedback, Mr. Thornley. We're sorry to hear about the communication issues regarding your furniture delivery. We value your insights and will work on improving our updates for future customers.
Kind Regards
Team HU

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Really bad experience delivered wrong…

Really bad experience delivered wrong table no communication etc left a trust pilot review and was immediately contacted by the manager Carl fletcher. Who promised to refund my £95.00 delivery charge and send a good will voucher. No refund no voucher! The correct table did arrive the delivery men refused to assemble the table left in its packaging in the hall although we were told at time of purchase the table would be assembled in room of our choice. Another few phone calls. We paid for a 5 year warranty and specialist cleaning kit. Still awaiting the cleaning kit. the warranty started when the original table was delivered so we are 3 months short on it. Promised a call when it was delivered and we are happy. Still waiting. We have bought from housing units before but never again. We paid £130 for the warranty and £39 for the cleaning kit. Paid in full £1427.70 end of February. This is not good service and I feel I have waited long enough for them to contact me.

17. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Hi Christine,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We are very sorry to hear about the difficulties you experienced with your order and the frustration this has caused.
We sincerely apologise for the incorrect table initially being delivered and for the lack of communication throughout the process. We appreciate that this resulted in a disappointing experience, particularly after the assurances provided regarding delivery, assembly and follow-up contact.
Following your concerns being raised, restaurant vouchers and the care kit were arranged as a gesture of goodwill, and we understand the delay in receiving these has added to your frustration. We have also requested for the start date of your warranty to be amended so that it reflects the delivery date of your replacement table rather than the original item.
In relation to the assembly service, our delivery policy changed during the period between your original delivery and the replacement exchange, which is why the delivery team advised they were unable to assemble the table at that time. However, we understand this did not align with what you had originally been told when placing your order, and we apologise for the confusion caused.
We are pleased the correct table has now been delivered and fully assembled, but we completely appreciate that this does not undo the inconvenience and disappointment caused throughout the process.
Please accept our sincere apologies once again, and thank you for bringing these matters to our attention.

Kind Regards
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very helpful

Very helpful

21. april 2026
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you for your kind words, Rosey! We're thrilled to hear you found our team helpful. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top job from Lee & David 🤩👌🏻

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thanks for the fantastic review, Darren! We're thrilled to hear that Lee and David made a great impression. Your feedback motivates our team to keep delivering top-notch service. Looking forward to seeing you again!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Buy it once

We recently moved to a new house and is the kind of house that needed that something special so there is only one place to go im not going to list everything because I'm at age when you need to buy it once and everything in the store is a quality item ,All the staff are brilliant the delivery lads brilliant and all the products are the best around

12. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you, David! We’re thrilled to hear you found everything you needed for your new home. Our team takes pride in offering quality products and exceptional service. Enjoy your new space, and we look forward to seeing you again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

terrible customer service

As others have said, it’s a real shame about the poor customer service.

I bought a floor lamp from Housing Units and it arrived with a non-UK plug. This wasn’t mentioned anywhere on the product listing and made it completely unusable.

I complained and they sent an adaptor. This turned out to be a visible black plug on a cream lamp, so it looks like a complete bodge rather than a proper finish.

They admitted the issue but refused my request for a partial refund, insisting the only option was to return it. This is incorrect and demonstrates a dismissive approach to consumer rights, especially when the item was clearly not as described.

Nice lamp, poor product information and terrible customer handling when something goes wrong.

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Hi Samantha,

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience.
 
As discussed with you directly, when you contacted us regarding the plug type, we immediately sent a compatible adaptor so the lamp could be used straight away. When you remained unhappy, we also offered a full refund with free collection of the item, which is the standard resolution available in these circumstances.
 
Unfortunately, a partial refund request while keeping the item was not something we were able to agree to. Following this, a chargeback claim was raised through PayPal/payment providers despite the item not being returned to us. The case has since been reviewed externally.
 
We always aim to resolve issues fairly, and we regret that we were unable to resolve acceptable to both parties.

Kind Regards
Team HU

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The delivery service from Housing Units…

The delivery service from Housing Units by Lee and David was quick and efficient. I was given plenty of notice and they were on time, very pleasant and coped well with our difficult front steps. Very happy.

23. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thanks for your fantastic feedback, Craig! We're thrilled to hear Lee and David provided such great service and managed those tricky steps with ease. Your satisfaction is our priority, and we appreciate you taking the time to share your experience!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Order a chair over the phone to be…

Order a chair over the phone to be collected asap.
The guy I spoke to was so polite and helpful.
It was ready to pickup within the hour - fabulous service.
Warehouse staff was lovely too, opened the box (with pure muscle as he could find a knife) and put the chair in my car!
Great service A++++

21. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thank you for your fantastic review, Ginell! We're thrilled to hear about your positive experience and our team's helpfulness. It's great to know we met your expectations with prompt service. We appreciate your kind words and hope you enjoy your new chair!

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til Housing Units

Svar fra Housing Units

Thanks for your fantastic review, Nick! We’re thrilled to hear you found our service efficient and good value. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back soon!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv