Ronduit slecht en teleurgesteld! Na 2,5 uur wachten bestelling geannuleerd met de mededeling dat de bezorger voor de deur stond en er niemand was. En dat ik ook niet bereikbaar was. Pertinente onz... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Gisteren voor €26 aan kipfilet besteld die nog tot vandaag houdbaar was. Juridisch zal het vast mogen, maar klantvriendelijk vind ik het niet. Eerder kreeg ik ook al verschrompelde komkommers geleverd... Vis mer
Pack of yoghurt about to expire, two big packs of potate that have to be gone tomorrow, coffee opened and damaged cups, salad that is already expired. No compensation FY Flink
Dit kan niet waar zijn! Ik heb een flink prime abonnement ondanks dat kon ik de hele dag niet bestellen wegens volgeboekte flink! Flinke teleurstelling.
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Website werkt erg slecht
Website werkt erg slecht. Ik heb betaald maar krijg niet te zien wanneer de bezorger aankomt. Website is vast gelopen. Geld is afgeschreven.
Bestelknop gaat gewoon offline wanneer…
Bestelknop gaat gewoon offline wanneer het deze oplichters uitkomt.
Gaslighted door flink
Ik ben zo boos! Vandaag is voor de zoveelste keer mijn boodschappen niet afgeleverd aan het juiste adres. Ik heb hier altijd bewijs van geleverd en gelijk gekregen van de bezorgers, maar vandaag opeens word ik beschuldigd dat mijn claims vals zijn en dreiging dat mn account word opgeschort. Ik heb meerdere malen gevraagd naar het zogenaamde onderzoek wat zou moeten laten blijken dat ik zogenaamd lieg maar krijg er nooit antwoord op + €52 kwijt terwijl ik al jaren meerdere keren per week bij hun bestel. Ik heb letterlijk 11 uur moeten wachten om dit als antwoord te krijgen. Ik ga juridische stappen ondernemen want dit is niet ok.
Nie wieder, Abzocke!
Nie wieder! Keine Lieferung, keine Erstattung!
Ich habe über Flink / REWE Express bestellt, aber die Bestellung nie erhalten. Trotz mehrfacher Kontaktaufnahme mit dem Drittanbieter Lieferando bei welchem ich bestellt habe, weigert sich Flink, mir mein Geld vollständig zurückzuerstatten!
Ich habe lediglich eine Teilrückzahlung auf PayPal bekommen – der Restbetrag von über 50€ fehlt einfach, und Flink ignoriert meine berechtigte Forderung. Keine Lieferung = vollständige Rückerstattung, das ist nicht verhandelbar!
Laut § 312 BGB & § 355 BGB (Fernabsatzrecht & Widerruf) bin ich nicht verpflichtet, für eine nicht erbrachte Leistung zu zahlen. Dass Flink sich einfach weigert, mein Geld zurückzuzahlen, ist gesetzeswidrig und eine absolute Frechheit!
Sollte die Rückerstattung nicht umgehend erfolgen, werde ich rechtliche Schritte einleiten und mich an die Verbraucherzentrale sowie die zuständigen Behörden wenden. Ich kann nur jedem raten: Bestellt woanders!
Abzocke!
Weg met Flink
Bezorger levert een tas met alleen maar gebroken flesjes en twee producten ontbreken. Klantenservice doen ze niet meer aan en er is geen enkele bestelling te vinden in mn account, waardoor ik niks kan melden. Kortom, geld weg. Oplichters!
Falsche Bestellung, kein Support
Ich habe soeben eine Bestellung erhalten, die nicht meine ist – offenbar wurde sie mit der einer anderen Person verwechselt. Leider kann ich niemanden über den Support erreichen - selbst der Chatbot antwortet nicht mehr.
Zusätzlich habe ich, wie mittlerweile gewohnt, über 1,5 Stunden auf meine Bestellung gewartet. Dass es keine Telefonnummer für schnelle Klärungen gibt, macht die Situation noch frustrierender.
Betrifft Flink in Kiel
Bestellung über 70€ nie erhalten
Bestellung über 70€ nie erhalten, der Kundenservice reagiert nicht und beendet einfach den Chat. Werde Anzeige wegen Betrug stellen.
Oud gehakt
Ik bestel wel vaker bij Flink, helaas ontvang ik steeds vaker gehakt wat nog maar 1 dag houdbaar is, daarnaast heb ik al een paar keer gehad dat het gehakt oud of bevroren smaakte.
Ik zal geen vlees meer bestellen bij Flink.
Webseite ist sehr schlecht…
Webseite ist sehr schlecht programmiert. Kundenservice erreichen geht nicht. Ich hatte zufällig eine Handynummer vom Lager in meiner Stadt und habe gemeldet dass mir verschimmelter Käse geliefert wurde. Dort wurde ich abgewimmelt und der Mitarbeiter wollte nicht wissen um welchen Produkt es sich handelt, auch nicht als ich ihm riet mal zu schauen ob es noch mehr verschimmelte Käse im Regal gibt. War seit 3 Jahren dort Kunde aber das war wohl jetzt meine letzte Bestellung.
Webseite ist sehr schlecht…
Webseite ist sehr schlecht programmiert. Kundenservice erreichen geht nicht. Ich hatte zufällig eine Handynummer vom Lager in meiner Stadt und habe gemeldet dass mir verschimmelter Käse geliefert wurde. Dort wurde ich abgewimmelt und der Mitarbeiter wollte nicht wissen um welchen Produkt es sich handelt, auch nicht als ich ihm riet mal zu schauen ob es noch mehr verschimmelte Käse im Regal gibt. War seit 3 Jahren dort Kunde aber das war wohl jetzt meine letzte Bestellung.
Website ist extrem schlecht
Kannst den Namen, an den geliefert werden soll nicht ändern, wenn du ein google account nutzt. Ständig lädt die Seite neu und alle meine Bestellungen fliegen aus dem Warenkorb. Ständig soll ich mich verifizieren, nur damit man mich wieder auf die startseite schmeißt. Kundensupport Button hat einfach keinerlei Funktion.
Nach 20 Minuten entnervt aufgegeben. Unmöglich die Seite ohne App zu verwenden.
De bezorger was er binnen 20 minuten.
De bezorger was er binnen 20 minuten.
Er was 1 product niet op voorraad dit werd netjes vermeld voor het afrekenen.
Vriendelijke bezorger, alles netjes op datum en alles netjes bezorgd.
Alleen jammer dat de bezorgkosten van tevoren onduidelijk zijn.
FLINK IS PROGRAMMA BOOS WAARD.
Ik heb boodschappen besteld omdat ik ineens een vreetkick heb. Het duurde al heel lang voordat mijn bestelling geleverd werd. Nou wordt er 1x aangebeld en wacht ik 10 minuten tot er boven weer aangebeld wordt en zie ik dat mijn bestelling geannuleerd is. Alsof dat nog niet erg genoeg is is de donut die ik besteld had daarna meteen uitverkocht en reageert de klantenservice alleen waar zij op willen. Belachelijk bedrijf dit. Ik zou hier niet meer bestellen. Zou fijn zijn als we met zijn allen naar het programma BOOS konden voor dit bedrijf. Dit is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Ook geen mogelijkheid in de app of site om je telefoonnummer te wijzigen. En het erge is nog dat ze zeggen dat er meerdere keren aangebeld is. Mijn moeder stiefvader en ik waren allemaal daar en hebben allemaal maar 1 keer de bel horen gaan.
Ich warte schon seit fast 4 stunden
Ich warte nun schon seit fast 4 Stunden, 3 Std. und 47 Minuten um exakt zu sein auf meine Bestellung. Ich habe versucht die Bestellung zu stornieren aber der Store sagt das geht nicht da die Bestellung schon verpackt im Store steht. In der Bestellung ist Mozzarella der nicht länger als 2 Stunden ungekühlt sein sollte aber der Kundenservice sagt ich sollte Verständnis haben. Auch braucht der Kundenservice häufiger mal länger als 1 stunde bis Sie sich dann bei einen melden und wiederholen gerne immer wieder das gesagte ohne dabei wirklich zu helfen. Die Bestellung wurde endlich nach fast 4 Stunden storniert nachdem ich auf die unterbrochene Kühlkette hingewiesen habe.
KOOP NIET BIJ FLINK
KOOP NIET BIJ FLINK
Ik heb eten besteld bij flink er is aangebeld maar de bezorgen is nog geen 5seconden later spoorloos verdwenen.
Ik heb ook duidelijk aangeven dat ik via de telefoon gebeld moest worden en niet aanbellen maar wat doet de bezorgen, belt aan en gaat gelijk weer weg.
Je hebt maar 1 taak dat is iemand z’n eten geven vieze honden die jullie zijn.
Balen
Ik baal zo ontzettend ik bestel al mijn boodschappen bij Flink omdat ik veel ziektes heb, en nu kan dat niet meer, omdat ik geen IOS 16 kan installeren, mijn telefoon is te oud,
Via de website geprobeerd maar dan wordt toch verwezen naar het account wat bij mij dus niet meer werkt
Het komt erop neer dat als
Ik boodschappen wil bestellen ik eerst een nieuwe telefoon moet kopen.
Flink moet gedwongen stoppen met dit…
Flink moet gedwongen stoppen met dit beleid.
Klanten hebben geen poot om op te staan, als het mis gaat.
Anno 2025 zo met je Klanten omgaan is onacceptabel.
Reklamation nicht möglich
Gestern Abend Ware im Wert von 50,54 € bestellt. Geliefert wurde Ware für 15,26 €. Rest wurde nicht geliefert. Der Kundenservice ist nicht erreichbar. Das Geld ist weg. Die drei Herren vom Vorstand benötigen wohl dringend Geld. FINGER WEG! Die Bewertungen hier sprechen Wände. 1,4/5. Zwangsschließung wäre sinnvoll.
30 minuten zou de bestelling er zijn
30 minuten zou de bestelling er zijn. 2 uur later nog niks. Te bereiken? Ook niet. Lekkere communicatie Flink!
bei der Telefonnummer Verifizierung…
bei der Telefonnummer Verifizierung wird ein Code gesendet( auf das Handy, dessen Nummer ich schicke), der Code ist nun als sms auf demEIGENEN Handy, code gibt man ein u. klickt auf Verifizieren, dann erscheint ein Popup mit der Bemerkung , diese Telefonnummer wird schon verwendet!!
Ach jaaaa? Es ist meine. Komme also mit der Bezahlung nicht weiter.
Die schlimmste App aller Zeitwn.
Kundenservice, erscheint nicht, wenn man drauf kluckt. Nix geht.
Stampft mal diese App ein!
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








