Ronduit slecht en teleurgesteld! Na 2,5 uur wachten bestelling geannuleerd met de mededeling dat de bezorger voor de deur stond en er niemand was. En dat ik ook niet bereikbaar was. Pertinente onz... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Gisteren voor €26 aan kipfilet besteld die nog tot vandaag houdbaar was. Juridisch zal het vast mogen, maar klantvriendelijk vind ik het niet. Eerder kreeg ik ook al verschrompelde komkommers geleverd... Vis mer
Pack of yoghurt about to expire, two big packs of potate that have to be gone tomorrow, coffee opened and damaged cups, salad that is already expired. No compensation FY Flink
Eigenlijk echt een kansloos bedrijf dat wat mij betreft gewoon gecanceld mag worden. 2,5 uur wachten op een bestelling en je kan met geen mogelijkheid contact opnemen. Ik kan me herinneren dat ze ooit... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Ronduit slecht en teleurgesteld!
Ronduit slecht en teleurgesteld!
Na 2,5 uur wachten bestelling geannuleerd met de mededeling dat de bezorger voor de deur stond en er niemand was. En dat ik ook niet bereikbaar was.
Pertinente onzin. Besteld op bedrijfslocatie. Deur stond ook open, en app in de gaten gehouden. Toch beweert Flink dat de bezorger (rider) voor de deur stond.
Nou geen bezorger in de buurt geweest, ook nog gecheckt via camera’s rond het bedrijfspand. Gewoon bizar slecht en zal er nooit meer gebruik van maken!!
Pack of yoghurt about to expire
Pack of yoghurt about to expire, two big packs of potate that have to be gone tomorrow, coffee opened and damaged cups, salad that is already expired.
No compensation
FY Flink
26 euro aan kipfilet, 1 dag houdbaar.
Gisteren voor €26 aan kipfilet besteld die nog tot vandaag houdbaar was. Juridisch zal het vast mogen, maar klantvriendelijk vind ik het niet. Eerder kreeg ik ook al verschrompelde komkommers geleverd, maar dit was voor mij de druppel. En als je contact wilt opnemen, moet je je eerst een weg banen door een frustrerende app-bot.
Reddingtasje niet gekregen en salade…
Reddingtasje niet gekregen en salade datum van de bezorgdag. En echt niet dat je je geld terug krijgt of een een gedeelte van je geld.
DubbelFris 7 Maanden over de datum !!!
Boodschappen besteld, daarbij hadden we dubbelfris limonchello besteld. niet opgelet en na het 1e pak zijn we hier in huis allemaal zo ziek als de pest geworden. Toen we vandaag het 2e pak uit de kast haalde, bleek de datum op 14-11-2025 !!! te staan. Bijna 7 maanden over de datum. we hebben een foto gemaakt van het pak drinken en opgestuurd naar de klantenservice, benieuwd wat er gezegd gaat worden. maar denk niet dat er hier nog wat besteld gaat worden ! Zeer slechte zaak, snap niet dat je dit nog in je schappen hebt staan, tenzij je filialen een bende zijn. Vervolgens wordt je door een klantenservice afgeschreven met een 5 euro coupon die je binnen 2 weken moet opmaken anders vervalt deze, en ipv 2 pakken te refunden, refund en ze er 1. Want je hebt tenslotte 1 pak opgedronken. Hier bestel ik nooit meer. Wat een slecht bedrijf. En service is ook ver te zoeken.
Nooit geleverd. 80 euro weg
Partner hier besteld. Op Pinksteren.. niks geleverd. Staat wel afgeleverd als bezorgd. Meer als 3 uur gewacht.
Als ik 0 sterren had kunnen geven...
Als ik 0 sterren had kunnen geven: yep! Op een zaterdag voor bijna €50 besteld. Driver belt aan en zegt dat we een probleem hebben: een product is kapot gegaan en nu zit alles onder de yoghurt. Maar het is te redden! Dan had ik alles af moeten wassen bedoelde hij. Hij laat me zijn rugzak zien en alles zit onder de yoghurt! Kom op zeg, dat je het nog durft te vragen. Normaal gesproken bel je aan, zeg je dat alles onder zit en bied je aan om alles opnieuw te komen bezorgen. Toch? Neeeee, bij Flink niet hoor. Dan moet je de bezorging afwijzen, alles opnieuw bestellen en dan 5 dagen op je geld wachten van je eerste bestelling. Het lijkt een mooi bedrijf want de app ziet er goed uit en ze hebben veel, maar het zit qua customer service echt niet goed in elkaar. Let ook heel goed op de hoeveelheid qua grammen enz. want de meeste producten vallen kleiner uit. Heb je een kans om toch naar een winkel te lopen/fietsen/rijden? Doe dat dan!
Kansloos
Eigenlijk echt een kansloos bedrijf dat wat mij betreft gewoon gecanceld mag worden. 2,5 uur wachten op een bestelling en je kan met geen mogelijkheid contact opnemen. Ik kan me herinneren dat ze ooit de '10 minuten regel' hadden en ondertussen zit je nog langer dan het tienvoudige daarvan te wachten
Nieuwe klant? Flink geeft er niets om
Absoluut waardeloze eerste ervaring met Flink als nieuwe klant. Mijn adres was correct bevestigd, de pin op de kaart stond exact op mijn huis, het huisnummer is duidelijk zichtbaar en mijn telefoonnummer klopt en werkt gewoon (ik ontving zelfs de WhatsApp-verificatie van Flink op dat nummer). Ik was de hele tijd thuis, de deurbel werkt prima, geen gemiste oproepen en op mijn deurcamera is te zien dat er niemand aan de deur is geweest. Toch werd de bestelling als onbezorgbaar gemarkeerd. De klantenservice kwam vervolgens alleen met standaard copy-paste antwoorden. Nooit meer.
De eerste keer ging het goed, daarna drama met bezorgtijden en vooral voorraden. Waardeloos eigenlijk.
De eerste keer ging het goed, alles klopte en was binnen de aangegeven bezorgtijd.
Maar daarna, wat een drama, of veel en veel later aankomen dan aangegeven.
Maar nog vervelender is dat veel te vaak producten niet op voorraad zijn.
Maar dit wordt niet aangegeven bij het bestellen, pas bij afrekenen en dan houdt het wel op voor mij.
Dit kan toch niet, je moet als een bedrijf als Flink toch een goed redelijk kloppend software bestelsysteem hebben.
Net weer, zit je te bestellen, alles lijkt op voorraad en dan krijg je op het einde het (nogal vaag) bericht dat dingen niet op voorraad zijn, maar daarbij zie je niet om welke producten het gaat. Je moet maar gissen, iets wat je niet wil en dan stop je met bestellen uiteindelijk.
Waardeloos! Flink had kunnen werken als ze werkelijk een goed up to date bestelsysteem hadden en niet zo een vage als ze nu hebben.
Conclusie: Flink werkt alleen wanneer je toevallig de 'juiste' producten besteld en daarna is het hopen dat het op tijd aankomt en het allemaal klopt wat je bestelling betreft.
Je moet dus eigenlijk geluk hebben haha. Iets wat mij betreft niet werkt met bezorgdiensten.
2 uur gewacht op lucht
2 uur gewacht op boodschappen die na 00.00 gewoon werden gecanceld. 2 UUR!!! gewacht op boodschappen en ze cancelen gewoon de volledige order na 2 uur. Deze zaak moet echt snel failliet gaan wat een vieze bende. 3x melding met vertraging gehad. Boodschappen zouden er al zijn en tot 2/3x toe een melding “sorry gaat toch langer duren ivm drukte”. Nou toevallig woont mijn beste vriendin tegenover het pand waar de bezorgers de boodschappen ophalen en stonden er gister gewoon de hele avond jongens voor de deur gezellig te kletsen ipv te bezorgen (uiteraard in flink werkkleding niet zomaar mensen). Oprecht nog nooit zoiets triests meegemaakt.
Echt heel slecht
Echt heel slecht, besteld, betaald, geen levering, geen oplossing. Echt waardeloos echt nooit meer.
Schande 2.49 voor be,orgen begrijp ik 3…
Schande 2.49 voor be,orgen begrijp ik 3 euro toeslag begrijp ik niet nooit meer koop ik daar
Krat bier?
Je kan ze niet bellen als je vragen hebt of klachten etc. Heel erg hinderlijk.
Normaal ben ik op zich wel een trouwe klant en, ondanks het dure gedoe, tevreden.. alleen nu hebben ze echt een rare fout gemaakt.
Een tasje en Een krat bier? Ik reageerde “dit heb ik niet besteld?”
Als antwoord lekker bijdehand: “dit staat toch wel echt in de app mevrouw”
Stom dat ik zelf mijn telefoon er niet bij had gepakt, want dit tasje die er bij zat, zaten alleen maar een krop sla en pot augurken in.
Ik twijfelde nog zo erg om zelf niet naar de winkel te gaan maar slecht ter been en druk in huis.
Dusss een dure grap dit en ik zit zonder eten;)
De website gaat vaak stuk en bestelling en kon nouwelijks annuleren
De website gaat vaak stuk en bestelling annuleren kon zelfs slecht, geen mogelijkheden voor contact over telefoon
De website doet het niet op firefox, en op chrome gaat ie vaak stuk, ik had perongeluk een bestelling geplaatst in de verkeerde stad (zelfde straatnaam), en moest dus annuleren....geen enkele van de knoppen onder de hulp pagina (waar je moet annuleren) reaggeerde, het koste tig refreshes en 15 minuten voor ik er bij kwam....en nu gebruiken ze ai inplaats van menus, je moet met een bot praten om te annuleren, en ze verwerken bestellingen veel te snel, was een race against time
Het was gelukt te annuleren, maar de refund duurt 5 dagen, en ik had te dringend boodschappen nodig, nu heb ik ook het geld niet meer, en ze konden ook niet mijn bestelling toch naar de juiste stad laten gaan
Furthermore, ze zeggen dat ze 3DS encryptie gebruiken voor betalingen, als ze 3DES bedoelen, dat is een gekraakt algoritme en onbetrouwbaar, i pray it isnt so
Slechte website, slechte service, goede mensen dat wel, maar heel slechte software die onbetroubaar is
Maar de mensen in support zijn vriendelijk, wees niet boos op hun
Ik heb zelden zo’n slechte…
Ik heb zelden zo’n slechte bezorgervaring meegemaakt als bij Flink. Ik bestelde om 12:45 en inmiddels is het 15:30 geweest zonder dat mijn bestelling geleverd is. Rond 14:00 stond er eindelijk iemand aan de deur… om vervolgens te vertellen dat hij mijn bestelling gewoon vergeten was mee te nemen. Zijn oplossing? “Ik kom meteen terug.”
Nou, anderhalf uur later was er nog steeds niemand. Geen bestelling, geen update, helemaal niks. Het ergste is nog dat je werkelijk nergens fatsoenlijk contact kunt krijgen. Geen duidelijke klantenservice, geen normale communicatie, geen enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Als je adverteert met snelle bezorging, maar klanten vervolgens uren laat wachten zonder uitleg of oplossing, dan klopt er echt iets fundamenteel niet in je organisatie. Dit was niet zomaar een kleine vertraging, maar complete chaos en totaal gebrek aan service.
Absoluut onbetrouwbaar. Ik bestel hier voorlopig nooit meer.
Aanvulling:
Tot 16:15 met de zogenaamde klantenservice gechat. Beweren dat ik mijn bestelling al lang heb gehad. In 3 kwartier 3 keer een klein zinnetje teruggetypt door deze geweldige “Monica”. Ik ben in de auto gestapt met mijn kinderen en naar de store in de binnenstad gereden. En ja hoor bestelling stond gewoon al 4 uur naast de computer. Geen excuses, niks. Alleen een grote bek van de jongen die bij de deur stond.
Inwoners van Breda, winkel hier niet. Echt bizar dat dit bedrijf bestaat.
Ik probeer al 10x te betalen maar de…
Ik probeer al 10x te betalen maar de site functioneerd helaas niet
Ik zat al langere op mijn bestelling te…
Ik zat al langere op mijn bestelling te wachten. Ik heb een ringbel en zat de gehele tijd op de bank voor het raam te wachten tot de bestelling bezorgd werd zodat ik daarna mijn zoontje op bed kon gaan leggen. Ik heb toen de klantenservice gecontact (chat, met Tara) om door te geven dat mijn bestelling niet bezorgd is. Ik kreeg te horen dat ik in het vervolg ervoor moeten zorgen dat mijn gegevens op orde zijn want de bezorger kon mij niet bereiken en ik heb niet open gedaan. Even voor de duidelijkheid, zelfs mijn telefoonnummer is bij hen bekend en niemand heeft mij gebeld! De bezorging is door Flink geannuleerd en de voorbereidingskosten zijn voor eigen rekening. Dat ik geen boodschappen heb vind ik nog het minst vervelende. Nog niet te spreken over dat ik 5 werkdagen op mijn geld moet wachten, maar dan nog mij voor leugenaar uitmaken dat vind ik echt schandalig!!!!! Ik heb het bewijs op de ringbel dat er niemand is geweest. 2 uur later staat er wel een collega van Flink voor de deur om een bestelling op te halen die hier verkeerd bezorgd zou zijn. Bleek dat de medewerker verkeerd stond. Net zoals met mijn boodschappen zeker????
Zeer slecht 21.00 uur besteld
Zeer slecht 21.00 uur besteld , tijd word constant aangepast staat op 00.30 uur
Mega slechte communicatie bezorgers hebben er niet veel zin in of de helft zijn ze vergeten ze , ik probeerde het nog een keer na een drukke lange werk dag maar
Ondertussen 4 uur op mijn bestelling aan het wachten ,wil mijn geld terug en bestelling annuleren dit doen ze niet, vind het echt te schandalig dat je tot midden in de nacht op je bestelling mag wachten.
Komen wel met compensatie bon van 8 euro nou nou die mogen ze houden het gemak is juist niet naar de winkel hoeven en je bed in kunnen en niet tot middernacht op je bestelling te hoeven wachten.
Beetje fatsoenlijk bedrijf annuleert gewoon een bestelling en zorgt dat je geld terug krijgt!
Slechter dan slecht kan niet!!!
Via Thuisbezorgd bij Flink besteld. Drama.
Via Thuisbezorgd bij Flink besteld om 21:43 en om 23:30 waren de boodschappen er nog steeds niet, en ze sluiten om 23:45. Uiteindelijk via Thuisbezorgd contact opgenomen. Die verwijzen naar Flink, maar wanneer je flink belt krijg je een bandje dat naar Thuisbezorgd verwijst. Nu is het middernacht en zit ik zonder eten. Nu ga ik daar niet dood van maar je zou zeggen dat de service van het bedrijf juist is gericht op mensen die buiten winkeltijden nog even boodschappen moeten bestellen.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








