Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ronduit slecht en teleurgesteld! Na 2,5 uur wachten bestelling geannuleerd met de mededeling dat de bezorger voor de deur stond en er niemand was. En dat ik ook niet bereikbaar was. Pertinente onz... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Gisteren voor €26 aan kipfilet besteld die nog tot vandaag houdbaar was. Juridisch zal het vast mogen, maar klantvriendelijk vind ik het niet. Eerder kreeg ik ook al verschrompelde komkommers geleverd... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pack of yoghurt about to expire, two big packs of potate that have to be gone tomorrow, coffee opened and damaged cups, salad that is already expired. No compensation FY Flink

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dit kan niet waar zijn! Ik heb een flink prime abonnement ondanks dat kon ik de hele dag niet bestellen wegens volgeboekte flink! Flinke teleurstelling.

1,2

Dårlig

TrustScore 1 av 5

890 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Compenseren niets in het kader van klantbehoud

Even wat leesvoer, besef dat helemaal niets wordt gedaan met dit verhaal hieronder maar enkel wordt doorgegeven, kortom vanuit Flink Nederland hoef je geen compensatie te verwachten, zelfs wanneer je ziet dat de bezorger aan het chillen is tijdens de bezorging, dus NIET in mintuten !

Beste,

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst ( nl-zaa-wujk-w56y ).

Ik ben niet iemand die snel zeurt maar heb echt wat klachten zoals afgelopen 2 juli : Een bestelling via Thuisbezorgd die pas in de nacht van 3 Juli bezorgd werd, vond dit echt onbeschoft.

Een bedrijf vraagt feedback om hun diensten te verbeteren maar ook zeker om te horen hoe goed zij het doen. Alleen lijkt het of Flink dit niet serieus neemt want het wordt van kwaad tot erger lijkt het. Ik was in het begin supertevreden over Flink. Mijn vrouw en ik vertelden dat ook door in onze kringen.
Maar dit keer hebben we weer een hele bijzondere gebeurtenis:

Ik zag in de app dat het binnen 10-20 minuten bezorgd kon worden en had om 17:00 een afspraak. Ik heb de bevestiging om 16:01 per mail binnengekregen. Ik zag overigens in de notificaties dat de bestelling heel snel werd voorbereid en binnen no time kreeg ik de melding dat de bezorger onderweg was. Verwachte bezorging was ook 16:20-16:30, helemaal te gek en dacht even dat na alle klachten via Thuisbezorgd/ internet hier aan gewerkt wordt en Flink de kwaliteit m.b.t diensten/ service ook echt willen verbeteren.

Kreeg vrijwel direct na de melding dat de bezorger onderweg was, kort daarna ook de melding dat er een onverwachte vertraging was en dat hier met man en macht aan gewerkt wordt. Dus ik volg de Live tracking omdat ik erg benieuwd ben hoelaat de bezorger bij mij zal zijn ivm mijn afspraak om 17:00. Ik zie vervolgens dat desbetreffende bezorger naar het recreatiegebied Jagersplas reed en vond dit nogal bijzonder omdat er geen woningen/ adressen zijn om te bezorgen in het recreatiegebied.

Na 5 minuten kijkend op mijn scherm heb ik om 16:31 mijn eerste screenshot gemaakt. Dit herhaalde ik iedere paar minuten omdat ik mij wel genaaid voelde. Pas om 16:40 reed desbetreffende medewerker richting ons adres en kon dit real-time volgen. Dat hij pech zou kunnen hebben gehad is onwaarschijnlijk gezien de route naar het recreatiegebied.

Ik ben ook geen klant die af en toe wat besteld, bestel regelmatig bij jullie en ben ontzettend teleurgesteld als het gaan om klantbeleving en het lijkt alsof de kwaliteit niet meer/ minder gewaarborgd wordt.

Ik heb bewust niks tegen desbetreffende bezorger gezegd omdat ik vind dat jullie als bedrijf mensen aannemen en daar zelf verantwoordelijk voor zijn. Daarom mijn klachtenbrief gericht aan Flink.

Als bijlage heb ik de screenshots met de oorzaak van de ‘plotelinge vertraging’.

Na extreem lange wachttijden, dat er weer producten vergeten worden, producten die gekoeld bezorgd horen te worden lauw aankomen en door ‘plotselinge vertragingen in het Jagersplas ben ik er niet meer over te spreken

Ik hoor graag en verwacht hier een reactie op .
En hoop dat jullie met een gepaste oplossing zullen komen . Ben hier zeer teleurgesteld over .

19. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

altijd te laat in rotterdam

altijd te laat in rotterdam. Het is al duurder, maar nu gewoon echt niet meer waard. Veel sneller en goedkoper om ff langs de super te fietsen/lopen.

16. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Slechte service, geen refund, geen reactie

Op 14 mei heb ik betaald voor Flink Premium. Het abonnement was in eerste instantie actief, maar na mijn eerste bestelling verdween het plotseling uit mijn account en kon ik er geen gebruik meer van maken.

Op 28 mei plaatste ik een normale bestelling, waarbij mij een refund van de verzendkosten werd beloofd. Ook dat bedrag heb ik nooit ontvangen.

Op 16 juni kreeg ik te horen dat er €41 was teruggestort, maar dit is niet gebeurt. Bewijs aangeleverd en meermaals contact gehad via de mail. Nu al een tijd blijft het stil van Flink – geen reactie op mijn herhaalde e-mails, geen oplossing, niets.

De communicatie is traag en inconsistent. Tot op heden heb ik niets teruggekregen.

15. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Flink Bezorging, Foute Levering en Onacceptabele Voucher-Problemen - Langdurig Gedoe en Dubbel Betaald! Sterren beoordeling: ⭐️ 1

Bezorging: Foute Levering en Onacceptabele Voucher-Problemen - Langdurig Gedoe en Dubbel Betaald!
Sterren beoordeling: ⭐️ (1/5 sterren - of wat Trustpilot toelaat als laagste)

Ik voel me genoodzaakt deze recensie te schrijven na een ronduit frustrerende ervaring met Flink, die mijn vertrouwen in hun service volledig heeft geschaad. Wat begon als een poging om een eerdere slechte ervaring (late levering) te compenseren met een voucher, is uitgemond in een nog grotere teleurstelling en veel onnodig gedoe.

De Situatie: Mijn bestelling, waarvoor ik een voucher gebruikte die ik eerder had ontvangen wegens een te late bezorging, is bij het verkeerde adres bezorgd. Hoe is dit mogelijk? Ik heb mijn adres correct ingevoerd, en toch heeft de bezorger mijn spullen bij iemand anders afgeleverd. Dit is een fundamentele fout in het bezorgproces en is absoluut onacceptabel.

De Gevolgen en het Voucher-Probleem: Nadat ik contact opnam met de klantenservice om dit te melden, verwachtte ik een snelle en passende oplossing. De bestelling kon uiteraard niet meer teruggehaald worden bij het verkeerde adres, dus ik stond met lege handen.

Omdat ik mijn spullen direct nodig had en niet kon wachten op een reactie van Flink, heb ik op eigen initiatief direct een NIEUWE bestelling geplaatst en opnieuw betaald om alsnog mijn boodschappen te krijgen. Ik kon immers niet wachten op een onzekere afhandeling van Flink, wat betekende dat ik voor korte tijd dubbel betaald had voor mijn boodschappen.

Uiteindelijk heeft Flink wel toegezegd dat de betaling van de mislukte eerste bestelling geretourneerd wordt. Dit is positief, al duurt het 1 tot 5 werkdagen voordat het geld daadwerkelijk terug is. Dit neemt echter niet weg dat het een hoop extra gedoe en onzekerheid heeft opgeleverd.

En hier komt de grootste frustratie: de gebruikte voucher van de verkeerd bezorgde bestelling werd niet teruggegeven of gecompenseerd! Dit is een regelrechte schande. Ik heb de voucher verdiend door een eerdere fout van Flink (late bezorging). Nu, door een nieuwe, ernstige fout van Flink (bezorging op verkeerd adres), ben ik niet alleen mijn oorspronkelijke bestelling kwijt en moest ik opnieuw bestellen, maar ben ik ook de compensatie voor de vorige fout kwijt. Dit voelt als dubbel gestraft worden voor fouten die Flink maakt. De klantenservice leek niet in staat of bereid om dit specifieke voucher-probleem adequaat op te lossen, wat de frustratie alleen maar vergrootte.

Conclusie: Flink maakt beloftes van snelheid en gemak, maar de uitvoering laat ernstig te wensen over. Wanneer bestellingen systematisch bij verkeerde adressen belanden, is er een serieus probleem met hun bezorglogistiek en/of personeel. Hoewel de betaling van de foutieve bestelling uiteindelijk wordt geretourneerd (wat gelukkig is), is het niet teruggeven van een voucher die door hun eigen fout nutteloos is geworden, en je als klant in de steek laten waardoor je zelf actie moet ondernemen en wachten op je geld, ronduit onprofessioneel en klant-onvriendelijk.

Ik had gehoopt dat de voucher de eerdere ergernis zou verzachten, maar deze hele ervaring heeft mijn mening over Flink aanzienlijk verslechterd. Ik raad Flink op basis van deze ervaring ten zeerste af, vooral als u afhankelijk bent van hun service en verwacht dat fouten correct en zonder extra gedoe worden afgehandeld. Dit is absoluut geen manier om met klanten om te gaan.

12. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Een te late bezorging en een reactie van klantenservice een dag later

Wij hebben gisteren (06-07-2025) een bestelling geplaatst bij Flink die uiterlijk om 20.30 aan zal komen. Deze bestelling was er nog niet op 20.45, dus hebben wij contact opgezocht met klantenservice. Die gaven geen reactie dus hebben wij gezegd annuleer de bestelling en wij kregen weer geen reactie (zij hebben geen manier van annuleren zonder contact te hoeven opnemen met klantenservice). Wat ook nog heel vreemd was, was dat opeens Flink dicht ging voor bezorging om 21.00 terwijl op de app staat dat zij open zijn tot 23.00. Wij gingen ervan uit dat zij onze bestelling niet meer gingen leveren. Toen opeens om 22.15 kwam de bezorger doodleuk de bezorging leveren ANDER HALF UUR TE LAAT. En nu de dag erna (07-07-2025) krijgen wij opeens een bericht van klantenservice dat ze ons verzoek voor annulering weigeren omdat de bestelling toch is bezorgd en ze bieden hun excuses aan voor het laat leveren EEN DAG LATER. Nu heb ik gezegd dat ik compensatie verwacht vanuit hun want dit was geen manier van doen. Klantenservice reageert gewoon niet optijd en denkt dat een simpel excuus alles okay maakt. Ze hebben mij een voucher gegeven van 8 euro voor bestelling die 40 euro waard was.

Klantenservice weigerd een restitutie te geven en zijn ook niet heel begripvol. Ze zeggen doodleuk dat de bezorging heeft plaats gevonden en dat wij daarom ons geld niet terug krijgen. Ze zeggen dat ze het intern gaan delen wat waarschijnlijk betekent dat ze er niks meer mee gaan doen. Allemaal leuk en aardig, maar wat ik hieruit opmaak is dat als zij fouten maken er helemaal geen consequenties zijn voor hun. Echt een zeer slecht bedrijf en voor iedereen die het wil weten dit heeft allemaal plaats gevonden in Veenendaal, dus bestel daar niet het is je tijd en geld niet waard.

6. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Weglaten producten + geen hulp

Algemeen: vaak zijn produkten er niet en moet je aan dure variant. Flink is behoorlijk prijzig, ze zijn niet zo'n uitgebreid als supermarkt.
Zeer vervelend: wel laten betalen en terwijl je afwacht op bezorging, achteraf zien dat de helft niet geleverd is. Dat stond blijkbaar in een mail. Er wordt dus niet adequaat in hun app (die je dus open hebt staan)gereageerd.
De mail zegt u krijgt uw geld terug voor niet ontvangen produkten, maar wel 4,-nog betalen voor het leveren. Dan krijg ik later mail: zaak onderzocht, geen geld terug....En vervolgens is er niemand beschikbaar om je probleem voor te leggen. Ook de chat is robot.
Zelfs hun eigen mail kan je niet beantwoorden ivm hun geblokkeerde mailadres.

2. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bestelnummer #nl-rot-my0q-sufa

Zit te wachten op bestelling die maar niet komt. De traceerbalk blijft steken op dat de bezorger onderweg is om tas op te halen en dat is al anderhalf uur voorbij de bezorgtijd.

Probeer je vervolgens klantenservice te bereiken en die is op GEEN ENKELE MOGELIJKE MANIER te bereiken. ZE ZIJN OPZETTELIJK NIET BEREIKBAAR!!! De button staat er dus voor niets!

Voor bijna €60 aan boodschappen besteld om vervolgens er naar te fluiten.

UPDATE: booschappen uiteindelijk meer dan 2 uur later bezorgd.

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lange wachttijden. Slechte service

Ik bestel al lange tijd regelmatig bij Flink. Merk dat de wachttijden steeds langer worden. De bezorgkosten steeds hoger. En de kwaliteit steeds slechter. Vooral van groenten en fruit.Jammer het was eens een sneldienst. Daar is geen sprake meer van. Maar nu is het te kostbaar en slechte service. Gaat niet goed daar! Jammer.

23. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pas op met kortingscode gebruiken

Ik heb aan 40euro besteld, en toen niks ontvangen, wat blijkt is dat ik gebruik maakt heb van n kortingscode.

Waardoor ze me niet hebben geleverd, en ik krijg me geld niet TERUG. Heel slecht geregeld & ik bestel hier nooit meer!!

21. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

keine Lieferung trotz Bezahlung

Über Lieferando bestellt, bezahlt...gewartet... nichts passierte.
Der Lieferdienst ist nicht erreichbar, weder in den Niederlassungen noch per E-Mail. Wenn es Probleme gibt soll man Sie über die Website kontaktieren, aber nciht ohne sich vorher mit seinen Daten einen Account dort zu machen.
Dreister geht es nicht.
Beschwerde bei Lieferando ist raus, Bestellung storniert.
Da wird nie wieder etwas geordert.

18. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Goeie service & verse producten! 😁

Erg fijn deze snelle bezorging & service! Toch nog de nodige producten in huis, nu ik zelf de deur niet uit kan (Jumbo kan pas dinsdag bezorgen!😅😏). En koelkast weer kunnen vullen ernee. Top!👌 Alle producten zijn vers en van goede kwaliteit. Goede service & aardige bezorger!

8. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Keine Lieferung erhalten

Ich habe eine Bestellung aufgegeben und sie nicht erhalten. Online stand dann auf einmal beim Status "geliefert". Ich habe nichts erhalten und es hat auch niemand geklingelt. Der songenannte "Kundenservice" beantwortet keine Fragen, er ist also nicht existent.
Ich rate jedem davon ab, bei diesem Unternehmen zu bestellen!

7. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

bestelling niet gekomen

ik bestelde om 1100 en het is nu 1600 nog steeds niks heb klantenservice eenmail gestuurd omdat nijmegen niet bereikbaar is en blijkbaar was mijn bestelling niet *gemaakt* terwijl ik er wel voor heb betaald dus ik denk dat ze gewoon vergetgen zijn en maar zeggen dat het niet binnen is gekomen dus nu krijg ik mijn geld terug over 5 werkdagen terwijl het fout bij flink ligt . schandalig vind ik het

4. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor working conditions

Worked as a rider for a year, they put a lot of pressure on you, and their unreal expectations are crazy, they expect you to deliver 8 bags to 4-5 stairs up customers in 1 minute. And fire you by giving this excuse

2. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unmenschliche Anforderungen

Ich habe ein paar Monate als Rider bei Flink gearbeitet und dann ein Kündigungsschreiben erhalten. Ich finde, dass diese Kündigung ungerecht war. Nachdem ich die Kündigung bekommen habe, habe ich alles Manager Raphael erklärt und er gebeten, die Entscheidung noch einmal zu überdenken leider ohne Erfolg.

Ich möchte auch betonen, dass die Arbeitsbedingungen sehr schlecht waren. Das Equipment hat oft nicht richtig funktioniert und die FlinkApp hatte viele technische Probleme und Verzögerungen, was die Arbeit deutlich erschwert hat. Oft haben Kunden die Tür nicht rechtzeitig geöffnet oder wir mussten mehrere schwere Taschen 4–5 Stockwerke hochtragen ohne Aufzug.

Trotzdem hatten wir für solche Lieferungen nur eine Minute Zeit nach Ankuft beim Kunden, was völlig unrealistisch ist. Unter diesen Bedingungen sind Leistungsprobleme unvermeidlich. Es ist unfair, dass das überhaupt nicht berücksichtigt wurde.

Wenn ich null Sterne geben könnte, aber das ist nicht möglich

20. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv