www.drinkfinder.co.uk Anmeldelser 

2 029
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I used these guys before xmas and the service and delivery was exemplary. Despite not having a recent order for a spirit I wanted for a gift recently Drink finder were open an honest and let me know... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Massive range of really interesting and high quality spirits and especially their gin collection which interests me most! Really efficient online service from nice people who it is a pleasure to give... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered for delivery some Camel Valley Pinot Noir Sparkling wine for our son and his wife to celebrate their silver anniversary. Sam got back to me within 24 hours to let me know that it was out of... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Everything went better than expected, I ordered from Germany and are used to delivery times of about two weeks. Therefore I was amazed to receive the parcel three days after my order. The bottles were... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Vinbutikk
  2. også i
  3. Brennevinsutsalg

Skrevet av virksomheten

Constantine Stores, home of Drink Finder, is one of Cornwall’s most established and eclectic independent drinks retailers, proudly serving customers since 1957. What began as a traditional village shop has grown into a destination for wine lovers, spirit enthusiasts and curious explorers seeking something a little different. From everyday favourites to rare and collectible bottles, the range is one of the most extensive in the UK, with thousands of wines, whiskies, gins, rums and liqueurs sourced from trusted producers around the world. At the heart of Constantine Stores is a passion for discovery. The team tastes widely, selects carefully and champions producers who craft with integrity, whether they’re iconic estates or small family-run vineyards. This commitment to quality and value is reflected in Drink Finder, the online home of the business, where customers nationwide can browse the full collection and enjoy fast, reliable delivery. Despite its growth, Constantine Stores remains proudly rooted in its community — a friendly, knowledgeable, family-run business where personal service still matters. Whether you’re seeking advice for a special occasion, stocking up the cellar or hunting for something unique, Constantine Stores and Drink Finder offer a warm welcome and a world of exceptional drinks to explore.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(2 029)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Damaged Port

I ordered the Taylors Historic Limited Edition Reserve Tawny Port from Drinkfinder, which is still available on their website.

It was packaged and insulated in a huge over-sized box, carefully packed in with piles and piles of padding. On opening it, the historic limited edition package had completely fallen apart - with the top and bottom panels removed and the side panels with dents from the bottle. The different parts of the packaging look like they had been glued together poorly in the first place; and when I tried to supeglue them it was clear they are not designed to hold something as heavy as a bottle of port.

It was a Xmas gift I had to hand it over that day, which meant after the superglue attempt had failed I just removed the packaging in toto and presented the bottle on its own - but this isn't great for something that's supposed to be "historic limited edition", where the stand-out packaging is what stands it out and makes it prestigious.

On contact, drinkfinder did come back straightaway (which is good) but they said this is a known issue (which is bad).

They have offered me a refund on the economy postage, which is OK but not massively impressed with this - nor the original product, for what is quite an expensive purchase. They did say I could return it all for a full refund, but having gifted the bottle that's not an option for me.

It was my first time using the site and am not sure I'd use it again. Would suggest avoiding this product if you're buying it as a gift.

20. desember 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til www.drinkfinder.co.uk

Svar fra www.drinkfinder.co.uk

Hello again Craig,

We are sorry this inconvenience happened during transit. The item left us in good shape and as you have stated was very well packed to ensure safe travel.

Yes it had become a known fault after we had sent yours as we had another one or two customers have the same issue. It comes down to the cold weather and the glue giving way due to the temperature according to the producer.

What makes this product as a Historic Limited Edition is that they made them in low numbers and in homage to the history of the shape of the bottle while keeping the price of the product very reasonable. The packaging is there just for a little back story.

We came back to your query right away and offered the refund of the shipping as the bottle and contents were fine and could still be gifted. This was not to your liking and we offered to have the bottle and packaging collected by our courier at our expense to then issue a full refund. Sadly you had already given this as a gift and was of no use to you.

We feel we worked within the means of our policy and gave quick and quality customer service with good solutions, sorry this did not meet your expectations.

Regards
Drink Finder

Vurdert til 1 av 5 stjerner

wrong item sent

I have used the online shop previously with no issues.
But on my latest order the wrong item was sent. After contacting them I was told they had technical glitches which had now been sorted .
So the SKU number I had ordered was now linked to the item they sent.
No offer of a return was made and I am left with the wrong whisky.
Very poor customer service.

As a further note I did telephone the shop before dispatch to confirm it was batch 3. If on this phone call I had been told it was batch 2. I would have cancelled.
I do have a screen shot of my order, that says batch 3. But when I called the shop they were not interested.

26. november 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til www.drinkfinder.co.uk

Svar fra www.drinkfinder.co.uk

Hi Mark

We are sorry to hear that you feel that you received poor customer service. Yes there was an issue, but not with your order. The issue was with the invoice, it did not have a name and only had a SKU number. You thought you were buying batch 3, but you did in fact choose batch 2, which you have received which was clearly stated on the listing. We do not even list batch 3 of the item you thought you were buying. We can not be liable for a customers mistake. Should you wish to return this at your own expense, we will happily give a refund for the item returned.

Regards
Drink Finder

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Phishing site

Minutes after I created an account my social media account was accessed by someone in London. This is not a coincidence. I'm glad I didn't give them my CC.

13. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til www.drinkfinder.co.uk

Svar fra www.drinkfinder.co.uk

Hi Serge.

I can assure you that https://www.drinkfinder.co.uk/ is not a phishing site. It sounds like a coincidence that you have had a breach of security. We would recommend seeking some advice on how to shop safely online.

All the best
DrinkFinder

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I had this great Shiraz. 2015 when i took clients out for lunch last week.

I took clients out for lunch last week. We enjoyed a "2015" Australian Shiraz. I got home searched for this wine and was delighted to find it on Amazon at a very modest price. I bought 34 bottles of 2015. Anyhow, delivered this morning, but not what i wanted, not what i had tasted (The 2015 vintage) but they delivered a 2018. This is not what i wanted, certainly not what i wanted. Anyhow i called this firm, and explained. My call was taken by a gentleman who certainly enjoyed the sound of his own voice as he interupted me none stop through the whole conversation. I explained the issue above but said "I am happy to try this 2018 vintage (Hoping ill like it) and if i do like it....i'll still take it"

Fair enough offer i thought?

I went on to explain that if i don't like it, it will have to be returned. "Yes he said that's fine but if you decide you don't like it and want it to be taken back, you will have to pay for the bottle you've tried" No thank you, please arrange to have the whole lot collected. Its not what i ordered. In short, this firm got it wrong, despite this, i said "Its not what i wanted, i'm happy to try it, save the cost of collection i'm thinking" But, if i don't like it, you want me to pay for the bottle of tasting wine that was only required......because of your firms mistake. Really? I mean really. Have i got something wrong here? Am i being unreasonable?

Quite a joke really, you'd rather pay the cost of couriers to collect rather than risk the cost of one bottle of wine?

I typically spend around £100,000 per year on wine. Perhaps not the best decision this firm has ever made. I hope the speed of collection and payment to my account takes place as fast as i paid for the wine. I'm sure this firm will have my details on file, i'm happy to take calls to discuss this matter

Mind you if it was not such a serious case of blubbering incompetent customer relations it would be very funny.

Tony Brewin.
Managing Director of one of the South East best catering companies.

4. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

I ordered some sherry as a gift

I ordered some sherry as a gift, paying for next day delivery. The delivery is hopefully arriving today, 3 days late, with my £2 credit refunded, the extra over cost of next day. Not the end of the world, but rather disappointed. Probably wont use Drink Finder again.

7. januar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Very slow delivery service from drink…

Very slow delivery service from drink finder and the courier they used for my delivery DHL is hopeless, you wait in for days with the DHL website showing that your item will be delivered and 3 days later if you are lucky the item finally arrives.

12. november 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Drinkfinder I would 100% recommend very…

Drinkfinder I would 100% recommend very fast and arrived in perfect condition. The bottle I received I had been looking for and drinkfinder had it in stock and the price was not inflated. I will definately be buying from them again very happy with my purchase.

3. november 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Drinkfinder is very good for choice of…Spirits

Drinkfinder is very good for choice of Wines Spirits Beers plus Gifts their prices are very good and the delivery is very fast and reliable I've purchased some very hard to get Gins from them I would certainly recommend this company.

18. oktober 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

When I placed my order I didn't get an…

When I placed my order I didn't get an order confirmation which was a bit odd so had to email to check to make sure it had been processed and also paid extra for Next Day delivery but didn't get what I paid for. Shame as I waited at work for it. I also asked for a gift message to be included and it was just printed on an invoice....

10. oktober 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv