Allbrands.com Anmeldelser 

107
•
TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

In a nut shell... all details listed below. Kathleen Hermann Wed, Oct 22 at 11:02 PM This was a misserable experience. Twice they said my item had been de... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I wanted to take a minute to review the AllBrands Virtual Quilt Festival. Like every one of the events that I've attended, I immediately felt like part of a community, welcome and invited. The Broth... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Just before the Coronavirus forced everyone into staying home, I attended an Anita Goodesign workshop sponsored by ALLBRANDS. It was wonderful! The ALLBRANDS folks out on a first rate workshop: well o... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

i ordered machine almost $2000 february 29.2024. i didn't receive shipping email confirmation. I tried to call several times already they said they'll call me back but never. I'll cancel my order if... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Elektronikk og teknologi

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Sewing machines, sergers, quilting machines, and embroidery machines! For 25 years, we personally help each and every customer select the best equipment and accessories for their needs.


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

107 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,5

Alle anmeldelser

(107)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Allbrands has terrible customer service. Thank goodness PayPal honored my refund

In a nut shell... all details listed below.

Kathleen Hermann


Wed, Oct 22 at 11:02 PM

This was a misserable experience. Twice they said my item had been delivered, but I never recieved it. I will never buy from them again. Below is the conversations I had with A

On Wednesday, October 22, 2025 at 10:57:25 PM PDT, Kathleen Hermann wrote:

Allbrands.com
−$30.00
August 25, 2025 . Payment
Split Payment
Split Payment
Paid with
VISA Debit Card x-1644
You'll see "PAYPAL *ALLBRANDS" on your card statement.
$30.00
Ship to
Transaction ID
52A2939554455292S
Seller info
Allbrands.com
866-255-2726

Invoice ID
2882769
Order summary
AllBrands.com Order #2882769
$30.00
Total
$30.00
Print details

Request a Refund
Get Answers
Report a problem

Contact Allbrands.com
If Allbrands.com is unable to help, you can file a case in our Resolution Center by February 21, 2026. You may be eligible for Buyer Protection

22. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Kathleen, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is when an order does not arrive as expected.

Our records show that we shipped the order to the address provided, and the carrier’s tracking information for both shipments—9400136208235326912019 and 9400136208235332807057—shows that each package was delivered. We shipped the item twice in an effort to resolve the issue, so unfortunately, the circumstances described in your review are not representative of the service provided by AllBrands.

While we cannot determine what happened to the packages after the carrier marked them delivered, we understand your frustration and will continue working to improve our processes for situations like this.

We would appreciate it if you would consider updating your review to reflect that both shipments were sent and confirmed as delivered by the carrier. Thank you for bringing your concerns to our attention.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very helpful, Hussle free!

Allbestbrands.com have been amazing, they were very helpful.
I ordered a powder milk and I was in a big hurry, but unfortunately they don't ship to Jordan, so I asked to ship it to the UAE and then I was going to ship it to Jordan, but I decided to contact them on WhatsApp after I made the order, and the made my whole week, the shipment was going to take 20-30 days to reach me, but I received it in 7 days (5 business days), no extra charges, no hussle, plus that they gave me a discount code.

Thank you allbestbrands.com.

12. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that our team was able to help make the process easy and get your order to you sooner than expected. We truly appreciate your business and hope to serve you again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

i ordered machine almost $2000

i ordered machine almost $2000 february 29.2024. i didn't receive shipping email confirmation. I tried to call several times already they said they'll call me back but never. I'll cancel my order if They're not shipping yet
..Please cancel my order

20. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Maung K, We sincerely regret that your product was on backorder and will not ship until mid to late next week. We will look into the communication history to ensure a response confirmation by email or phone. We regret that you did not receive a response. If you would like to cancel your order, please get in touch with us here, and we'll be happy to help you with that. Barbara Management. Update- Your order has been canceled according to your request.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Trouble returning a product

Purchased a printer and did not do as specified during purchased. Contacted customer support to begin process of a return. It has been over a month and I'm still in line to be reviewed. This is a $1K product just sitting here. This is not how service should be run. Need to hire additional people in the returns department for reviews. So now I can't purchase anything to replace it because I don't know my status.

3. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Ordered a piece of equipment over…

Ordered a piece of equipment over $3000. Didn't get any tracking information. Took 3 weeks to ship very poor service. Will not purchase from these people ever again. In the end, I did get a good piece of equipment.

10. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Russell, We are sorry to hear that you were not happy with your order. The order was placed on Saturday September 30th, and shipped Wednesday October 4th (within 3 business days) via Old Dominion 271 Pounds which is freight carrier, and not as fast as small package within the United States. I hope that better explains the processing time which is normal for a package for industrial equipment that has to ship LTL. Management.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

On July 9,2023 I placed an order with…

On July 9,2023 I placed an order with Allbrands for 3 items. On July 12, 2023 I was notified that the primary item was unavailable and my order was being canceled. On July 18, 2023 I requested a refund of the canceled item as they had not credited back my card. 2 emails later I still have not received the credit for over $100.00. Today is July 21, 2023. UPDATE:refund of $104.74 was submitted and showed up July 22, 2023. I was refunded $4.75 out of $19.36 shipping. This means Allbrands charged me $14.61 to ship one CD. Seems pricey to me. Still not satisfied with service!

19. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Pam, Thank you for giving us this information. Your refund was processed on July 20th. It should be visible now. UPDATED Response: Dear Pam, I see that the bobbins shipped from a separate warehouse and was not free shipping. I will ask our team to look into that for you to make sure that you were refunded the correct amount.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I wish I had found these reviews before…

I wish I had found these reviews before I made a purchase. I ordered Grace 2" quilt clips and thought the company actually had them when I ordered. I ordered them on 11/24/22. I received Grace 1 1/2" quilt clips on Saturday 12/3/22. I tried to call when I received them, but Allbrands does not answer the phone on the weekends. I finally got a hold of someone on Monday. I was told that Grace ships the items and they would have to contact Grace to schedule a return and then they would email me. I called today 12/7/22 because I have not received an email. The customer service agent told me that they have to get a hold of Grace to schedule a return and would email me when that happened. I asked how long that will take. I know it will depend on various situations but was wanting an idea of how long it has taken in the past for others. The custom service representative literally spoke to me very slowly like I was stupid and repeated that they have to schedule a return from Grace and would email me. I do not know if I have to return the 1 1/2" before the 2" will be shipped or even low long it will be before they let me know. I can understand that accidents happen, and the wrong product gets shipped. But I do not appreciate the way I was spoken to for trying to figure out about how long it will take to fix the mistake. I will never buy anything from Allbrands again because of the customer service I received.

7. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Leslie, We apologize that the incorrect item was shipped to you. I see that we are working with you and Grace to get this corrected. We apologize it's taking longer than expected but rest assured we will take care of you and make sure you get the corrected item. Updated: 1/19/23: Hi Leslie! We sincerely regret that you were shipped the wrong item. We have since shipped you the correct product with a return label for the incorrect item.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I put in an order from ALLBRANDS and…

I put in an order from ALLBRANDS and one of the colors is supposed to be LAVENDER, the color I received is more like copper. I have sent ALLBRANDS 3 pictures now over 5 days, and they clearly do NOT want to replace it. They keep asking for different pictures with 36 hours between each email. Clearly the company is a ripoff!!!

27. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Hi Susan! Thanks for working with us to get this resolved. We contacted the manufacturer and the color that they call lavendar we agree is not lavendar, it is more of a pink shade. We've updated the photo on our website so that it is clearer for future customers. We sincerely regret the frustration that caused, and have refunded you for the purchase.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shady & Unscrupulous

Shady, unscrupulous business practices. I ordered the wrong item by mistake and cancelled my order within hours. My order had not shipped yet. My cancellation seemed to be hung up so I emailed AllBrands days later and was told it was shipped already and to just refuse shipment and you'll get your refund. It was shipped days after I cancelled (they do NOT accept cancellations). Did I get my refund eventually?? Yeah, after they scammed me out of shipping charges both ways even though it hadn't left their warehouse as well as a hefty restocking fee. Reputable business do not engage in these shifty, clandestine practices. And AllBrands is certainly not a reputable business.

19. februar 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Due to the way our order processing system works, orders can sometimes move into fulfillment before a cancellation request can be processed, even when the order has not yet shipped.

We apologize for the inconvenience this caused and are actively improving our systems and processes to help prevent this from happening in the future. We appreciate your feedback and the opportunity to improve our service.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a fraud!!!!!!

This company is a fraud!!!!!!! DO NOT ORDER ANYTHING from them!!!!! They are liars and you will not receive your items even after WEEKS of promises.

31. desember 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Hi Lori, We are sorry that you feel that way. Your order for 12 different colors of Isacord thread was placed on December 1st. We emailed you on December 2nd informing that part of the order would be backordered, and to let us know how you wish to proceed. We did not hear back from you. Once we heard back in mid December we asked our warehouse for an estimated date of availability. We see that you have been refunded for this order according to your request. We do not believe that we were being fraudulent in our dealings with your order, but will look into this for future customers. Management.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Not sure what happened to this…

Not sure what happened to this place.When we first started dealing with them they were really nice.THEN in September of 2021 we went there with one of our machines and it was like another place.The warranty company wanted specific information on the charges as I certainly understood why.They charged us more than $300.00 dollars for just leaving the machine in the store.That didn't sit well with the insurance company as they did not( as I) understand how could you charge a price before the machine was examined.When we asked for the specific info that the insurance people wanted,we got a nasty snipe response."I'mma do it the way I been doing it".Their behavior was MOST unprofessional and I will BET if this continues they'll be short on business soon.A note that this is the short story.We plan to pick up our machine tomorrow and bring it to a more professional place in Covington, that has stated that they don't do business in that manner.They'll give us a price once the machine is examined. AGAIN,this is the short story.

23. september 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

We sincerely apologize for the frustration you experienced while dealing with your insurance company and for the way you were treated during your visit to our store. We understand how important clear communication and professional service are, and we are sorry we did not meet those expectations.

We truly appreciate your feedback and the opportunity to improve. We hope you will consider giving us another chance to provide you with the friendly, professional service you deserve.

Thank you for sharing your experience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased a pocket frame

Purchased a pocket frame, hooptech product, in may, and today the screw started not to hold the merchandise. Working on a project for wedding that is due on Tuesday. Called Allbrands, they wanted me to send a video so that they can submit to hooptech. All good. In the meantime, I placed an order for another one with overnight delivery ($69.00) . Right after I placed the order, I received an email from customer service that they can do a $20 coupon for the new order. Which is ok. Once they heard that I already placed the order , they said they can not manipulate the already placed order and They cant make sure that the item can be shipped today.
If you are selling another company products, you have to take a bit of responsibility and be able to use your connection with that company so that this item ships today. If you have no connection or relationship with them, do not sell their items. Super upset.

25. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Hello Barbaros, We apologize for the confusion. We will apply the $20 coupon to your new order 2658702.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I agree with other comments about…

I agree with other comments about communication, it's horrible. I placed an order on 8/3. The warehouse showed it was received on 8/11. I called with no help, sent an email to customer service was told the unit in the warehouse was committed. I sent a screen shot of the order that stated is was in the warehouse. I was told on 8/11 it would be 2 weeks to ship. I was told yesterday 8/23 that it would be 2 weeks to ship. I can't understand why it is taking so long. I can't understand the communication confusion between All Brands employees. All I want is to have my machine shipped. Be CAREFUL

24. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Sandy,

This is the most recent communication we have received from Albatross. We will contacted them again today (8/30/21) for an update, and were informed they have no update yet from the previous message.

Here is their original message:

I sincerely apologize for the miss communication regard this order from All Brands for Item # 70-25 HydroSolv Jr. Spot Cleaning Station shipping
to your customer, A1 Tablecloth Company.

When the order was placed, inventory showed that we had one unit left in stock. When we pulled and tested the unit prior to shipping, we found
that it was not in perfect condition therefore we were unable to ship it to your customer.

These units are manufactured for us in Italy. We have several dozen on the water on their way to New York. Everyone uses the excuse with COVID
slowing down the supply chain and shipments however the truth is that shipping times are much longer now then they were prior to COVID. There
is a lack of employees willing to work at the piers and containers are stacked up on the water waiting to be released to dock at the port.

The latest information that we have is that they should arrive and clear customs next week. As soon as it is available, we will ship out this order.

Once again, I am sorry that things did not go well with shipping your order. We appreciate your business and our goal is to service your account
much better in the future.

Thanks for your understanding.

Regards,

Larry M. Fields
Albatross USA Inc.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

MOSTLY SATISIFED

I have the 770 machine that I bought in 2013 and did a review for some other brother brand product that I had recently purchased from AllBrands and that prompted a call from the AllBrands store in Metarie. I stated to the lady that I was looking into purchasing a newer embroidery machine. My 770 I bought online, along with other things like thread and bobbins. I stated to the lady who called me what I wanted the newer machine to do specific things and she adamantly told me that the 770 does that. My 770 is still in perfect working condition and I KNOW FOR A FACT it does NOT DO that so I looked on like for about a month and at various places and finally found the 800. It's PERFECTLY GREAT, for my business to progress even further than before. I did go into the Metarie store only because I was in the area, but my plans was to go to the Slidell store to buy the my new machine. But thanks to Ms. Javonda who was in Metarie on that day, I have my new machine. Thank you. I did however want the additional hoop for the hats. Which online stated that a certain hoop went with it and it didn't. Had it ordered it online it would have been incorrect. I did state to Ms. Javonda that I was going to come to her store to purchase my hat hoop and I will as soon as I get that chance she was VERY HELPFUL. But, by not being able to purchase the hoop I also couldn't use the coupon either.

17. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Hello Dione! Thank you for leaving us a review. Can you tell us a little more about the hoop that you were looking at? I'd like to research this a bit further. Please email me at barbara@allbrands.com.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A discrepancy in price…resolved!

I am a beginner at machine embroidering. I went to the store in New Orleans where Jasmine was exceptionally patient and showed me how several machines worked. I chose one and paid for it, but I had to wait a few days until mine came to their store. From the afternoon when I bought mine to the next morning, I received an email from all brands with the same machine on sale for $100 cheaper I called and spoke with a manager who understood my disappointment about the price difference. She gave me $100 in store credit to make up for the discrepancy, which I was absolutely fine with. THAT’S how a company should do business! Thank you for working with me!

12. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Thank you for taking the time to leave us feedback. We sincerely appreciate your business.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Communication was awful

Communication was awful. Did not receive my package and so I called and was told they would make a claim. No communication- I called back and was hung up on I received an email with a lie that it was delivered to a business and would be redelivered. Total lie. FedEx had a different story.this company never has tried to find my package! Would never recommend this company to anyone. Horrible

12. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Stephanie, We sincerely regret what happened to your order 2654874 with us. It appears that you now have your shipment as of the 16th of August. We regret that the phone disconnected which we will look into. Thank you for your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Staff was very helpful and…

Staff was very helpful and knowledgeable. First time sewing machine buyer, in New Orleans.

12. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Thank you for taking the time to give us feedback. We sincerely appreciate your business.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

BAD EQUIPMENT

Julia Leamon
Jul 6, 2021, 4:20 PM (9 hours ago)
to Trustpilot

Yes I see. Allbrands still continues to lie. They did not offer me anything that didn't cost me money. They were not will to pay anything. It cost me $200 to send it back to them. They are charging me a restocking fee. So don't buy the Brother SE1900
from Allbrands because you might get the one I had. Mr. John the CEO of the company is full of it talked to him personally, that did no good. Was told a bunch of hot air. BUY FROM ALLBRANDS AT YOUR OWN RISK!!!!!!!

7. juli 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Hello Julia,

We sent you this response in June to another 1 star review:

We sincerely regret to hear that you did not have an excellent experience with us. Needle threader hooks are very sensitive and can become bent very easily if the needle is not in the upright position when using it. Unfortunately, since this part is a wearable item it is not covered under warranty (somewhat similar to tires on a car).

According to our notes, we offered to fix it at no charge if you sent the machine back to us or, we also offered to send a replacement needle thread hook to you at no charge that you could replace with videos that we could have provided.

We apologize that a refund could not have been issued, because our webpage for this item advertises Returns In Shop Repair Only. Our Policy upon the time of order is that open stock merchandise is charged a 25% restocking fee.

We offered to send the needle threader to you with videos if you like.

We hope that this helps to explain.


We see that the SE1900 machine was received back at our warehouse today. You will be contacted by a representative to let you know the status of your return. Again we sincerely regret the occurrences that lead to two bad reviews in a row.


Sincerely, Management AllBrands.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not shop here....

So been shopping around for sewing furniture...
Made up my mind about what I was going to order.
Had even spoken to Nathaniel and asked questions over the past week. Wasn't clear on lift-gate delivery.
Go to ask about purchasing an insert for the furniture today, and BANG, the product is no longer offered. The MFG has discontinued it. Thought i was buying from ALLBRANDS.COM. Up until I started the chat on ALLBRANDS.COM, it was there. It was there when I clicked add to cart...but BANG it is gone.
BAIT AND SWITCH, MISREPRESENTING ITEMS.

2. juli 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Dear Thomas, we sincerely regret the series of unfortunate events that led to your review. We were notified by the manufacturer the same day you intended to purchase that the mod cabinet was discontinued, so it was removed from our website. I do see they have not yet removed it from their website, so might have a solution for you. Please contact them directly at 1-800-533-7347 or CS@arrowcabinets.com. https://www.arrowcabinets.com/shop/brand/kangaroo-cabinets/mod-squad-full-set/.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give a ratings -0

If I could give a ratings -0, I would. I feel like the new machine was a 2nd or a return sold as new. Had various problem and within 14 month the machine was into their repair service at least 8 times. They were not supportive at all. Manufacturer had to intervene.

29. april 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Allbrands.com

Svar fra Allbrands.com

Lillie Bender has received a full refund and currently has her machine in her possession. During the repair process, we also offered her a loaner machine so she could continue sewing while her machine was being serviced.

During a phone conversation with our team, Ms. Bender acknowledged that she had experienced broken needles while sewing and continued to use the machine because she believed it was acceptable to do so.

Her BERNINA 570 had been out of warranty since October 2020. When our BERNINA-authorized technician evaluated the machine, he found pieces of a broken needle inside the thread-trimmer mechanism. The damage required replacement of the thread-trimmer mechanism, along with associated parts and labor. Because the machine was out of warranty, the repair was not covered under the manufacturer's warranty.

Ms. Bender declined to pay the parts and labor associated with the repair. BERNINA ultimately covered the repair cost after Ms. Bender expressed her dissatisfaction directly to BERNINA and indicated in emails that she intended to share her experience publicly on social media.

We have made every effort to address Ms. Bender's concerns, including providing a refund, returning her machine, and offering a loaner machine during the repair process.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv