27 juni ankomst aalborg lufthavn, så snart man træder ind i lyfthavnen kommer en ulidelig varme imod en. I hele afgangshallen er der næsten ingen ventilation, det var koldere udenfor end indenfor... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg fik en overraskelse, da jeg skulle betale min parkering efter en uges ferie på Rhodos. Jeg havde undersøgt prisen for en uges parkering, som kostede kr. 499,-, men jeg blev opkrævet kr. 594,-.... Vis mer
Selskapet har svart
Jeg har fløjet til København fem gange fra Aalborg. Det fungerer hver gang. Du går fra parkeringspladsen til gaten på syv minutter, næsten aldrig kø i security. Ventetiden passer, du sidder roligt og... Vis mer
Selskapet har svart
Aalborg Lufthavn Lounge er uden sammenligning den hyggeligste lounge i Norden. Loungen er netop blevet ombygget, og både omgivelserne og udvalget er virkelig blevet flotte. Men siden genåbni... Vis mer
Selskapet har svart
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
Aalborg Lufthavn er Danmarks tredje største lufthavn, og hvert år sender vi omkring 1,5 millioner forventningsfulde rejsende afsted til vante eller nye rejsemål. Vi er stolte af vores dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder for at skabe en positiv og mindeværdig oplevelse for alle, der rejser gennem lufthavnen. Deres fokus på service, imødekommenhed og effektivitet sikrer, at din rejse starter på den bedst mulige måde, lige fra det øjeblik du ankommer. Vi ved, at en god rejseoplevelse starter længe før, man sætter sig i flysædet. Derfor har vi sørget for, at vores faciliteter og processer er nemme og overskuelige. Fra vores bekvemme parkeringsmuligheder til de korte gåafstande fra terminalen til sikkerhedskontrollen, og fra en afslappet ventetid i afgangshallen til en hurtig og effektiv boardingproces ved flytrappen, er alt designet til at gøre din rejse så problemfri som muligt. Hos Aalborg Lufthavn gør vi vores bedste for at være din yndlingslufthavn, hvor du kan starte din rejse med ro i sindet. Vi ser frem til at byde dig velkommen, hver gang du skal ud på nye eventyr, og vi håber at være en del af din rejse i mange år fremover.
Kontaktopplysninger
Ny Lufthavnsvej 100, 9400, Nørresundby, Danmark
- +45 98171144
- info@aal.dk
- www.aal.dk
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av 24 timer
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
27 juni ankomst aalborg lufthavn
27 juni ankomst aalborg lufthavn, så snart man træder ind i lyfthavnen kommer en ulidelig varme imod en. I hele afgangshallen er der næsten ingen ventilation, det var koldere udenfor end indenfor lufthavnen.
Kort sagt ingen AC i Ålborg lufthavn.
28 juni samme ulidelige varme i lufthavnen.
Kun 3 ud af 8 checkin maskiner i brug.
Dårlig opplevelse.
Har lige været en tur til københavn og…
Har lige været en tur til københavn og alt i alt var det en god tur. Det bedste var uden tvivl personalet i Aalborg lufthavn. De var flinke og meget hjælpsome.Men kun 4 stjerne fordi der var lidt for meget ventetid, som godt kunne have været bedre. Men ellers fint nok

Svar fra Aalborg Lufthavn
Betjening ved indtjek
Ankom til indtjek med et par krykker. Blev kontaktet med det samme fik hjælp til indtjek og paskontrol blev løftet om bord i flyet
Mange tak for god service.Mange hilsner Alice og jens (air Seven til Rhodos,

Svar fra Aalborg Lufthavn
Verdens sødeste medarbejder i check-in
Verdens sødeste medarbejder i check-in. Han så mig med det samme og hjalp mig hurtigt. Bedste service – tusind tak igen.
– Clara

Svar fra Aalborg Lufthavn
Aalborg Lufthavn Lounge er uden…
Aalborg Lufthavn Lounge er uden sammenligning den hyggeligste lounge i Norden.
Loungen er netop blevet ombygget, og både omgivelserne og udvalget er virkelig blevet flotte. Men siden genåbningen har jeg faktisk savnet én lille ting på menuen: Nutella. Det lyder måske banalt, men jeg elsker kombinationen af deres altid friske surdejsbrød, lidt Nutella – og selvfølgelig deres fantastiske rullepølse med rødløg og skyr.
Jeg nævnte det lidt for sjov for medarbejderen Claus, og til min store overraskelse løb han straks nedenunder og hentede en Nutella til mig. Det er præcis den slags unikke og personlige service, der gør hele forskellen.
Claus er altid glad, smilende og imødekommende, og hans gode humør smitter af på os rejsende. Han får virkelig loungen til at føles varm og hjemlig.
Stor ros til Claus og hele teamet i Aalborg Lufthavn Lounge – I gør rejsen lidt hyggeligere hver eneste gang.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Jeg fik en overraskelse
Jeg fik en overraskelse, da jeg skulle betale min parkering efter en uges ferie på Rhodos. Jeg havde undersøgt prisen for en uges parkering, som kostede kr. 499,-, men jeg blev opkrævet kr. 594,-.
Bomanlægget virkede ikke, da vi skulle køre ud med kødannelse til følge.
Jeg har altid været glad for Aalborg Lufthavn selvom vi bor tættere på Aarhus og Billund lufthavn.
Bagageudleveringen tog også lang tid, så jeg vil overveje de andre lufthavne frem over.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Det kunne have været 5 stjerner
Det kunne have været 5 stjerner – for vi har haft en fantastisk uge i Venedig – men!!!
Det eneste problem med bookingen, var at vi ikke kunne vælge normal håndbagage (55x40x23cm) under bookingen Travellink – ikke noget problem, for Norwegian skriver jo på deres hjemmeside, at man let kan tilføje bagage online. Jeg forsøgte c. 10 gange at ændre vores håndbagage dels hos Travellink og dels hos Norwegian, men de henviser til hinanden. Den eneste kontakt hos Travellink var en engelsk chatbot, som ikke forstår de mest simple engelske ord vedr. bagage. Derefter forsøgte jeg at ringe til Norwegian, men efter at have indkredset problemet gennem en række valg blev linjen simpelthen afbrudt. Dette gentog sig flere gange – så det var ikke en fejl.
Vi ankom til Aalborg Lufthavn i god til og gik til service centeret, hvor en hjælpsom yngre mand kunne lave ny boardingkort til os, men vi måtte betale 2x200 kr. for håndbagage Aalborg-København og 2x200 kr. for håndbagage Kbh-Venedig – i alt 800 kr. Det var først ved boarding at jeg opdagede, at vores boardingkort slet ikke var ændret – der stod stadig (30x40x20cm). Det viste sig dog, at mange i boardinggruppe C havde langt mere bagage med end os og ingen blev anfægtet. Jeg er med andre ord blevet snydt af Travellink, Norwegian og Aalborg Lufthavn i forening. Jeg kontaktede service i Aalborg Lufthavn ved hjemkomsten, men de var ikke til sinds at bringe forholdet i orden.
Jeg anvender naturligvis ikke Travellink, Norwegian eller Aalborg Lufthavn fremover.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Udrejse fra ålborg
Altid hjælpsomme og rare personer ved afgang fra Ålborg og mega god udvalg i butik og madsted

Svar fra Aalborg Lufthavn
Handicaphjælpen eller mangel på samme
Handicaphjælpen eller mangel på samme. Handicaphjælpen i Ålborg lufthavn er stort set ikke eksisterende eller kun delvis.
Både min kone og jeg har brug for hjælp . For eget vedkommende skal jeg køres i kørestol da jeg ikke kan gå over 20-30 meter. Min hustru der har dårligt knæ fik den besked “ du ser ud til at kunne gå selv “. Noget som andre ikke kan vurdere. Der jo en grund til man har påtegnet billetten der skal hjælpes. Jeg blev løftet i flyveren med lift. Men var også den eneste hjælp der var.
Da vi på tilbagerejsen var den eneste hjælp også liften til at på os handicappede ned fra flyet. Jeg måtte stå og vente på en kom med kørestol og køre mig ind i ankomsthallen.
Man vidste ikke jeg ikke kunne gå selv.
Heller ingen hjælp ved bagagebåndet. En 88 årig dame stod hjælpeløs og forventede også hjælp, hun havde også påtegnet på billetten der skulle hjælp til. Det var en medpassagerer der hjalp den grædefærdige ældre dame.
Hvor er det ringe af en lufthavn der gerne vil fremhæve hvor god en lufthavn det er.
Man har jo opsagt abonnementet med Falck som er en ganske glimrende servicepartner i F.eks København lufthavn.
Men det har Ålborg lufthavn ikke syntes man ville betale for

Svar fra Aalborg Lufthavn
Danmarks bedste
Jeg synes, at Aalborg Lufthavn er klart Danmarks bedste.
Den er nem at overskue og alting går bare så glat.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Nem indcheckning
Nem indcheckning, nem kontrol, dejlig lounge område. Desværre er de faldet for tricket med ikke at sælge, coca cola men kun har kopi colaen, så det trækker ned i karakter ( jeg ved så ad omveje at personalet har adgang til coca cola i deres kantine.)

Svar fra Aalborg Lufthavn
Tax-free tager overpriser.😠
Jeg troede at priserne i tax-free-butikken var billigere end i supermarkederne. Det kan jeg så konstatere, at det er de langt fra.
Jeg har lige været på Gran Canaria og købte 50 cl. Fernet Branca, som kostede 149,- kr. I supermarkederne kan man købe en flaske med 70 cl. til 140,- kr. og på Gran Canaria koster 35 cl. 10,25 € (ca. 79,- kr.)
Derfor kommer tax-free ikke fremover til at sælge Fernet Branca til mig, da jeg virkelig føler mig snydt, ved købet den 21/3-2026.😕
Opdatering:
Tak for svar og kompensation.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Jeg er fan af Aalborg lufthavn
Jeg er fan af Aalborg lufthavn, der er altid rent og pænt, personalet er venlige og imødekommende.
Men synes stadig der mangler noget for publikum der kommer for at hente/aflevere deres kære, når de enten kommer hjem eller skal ud og rejse.
Der mangler en café med kaffe, kage, sandwich, blade, slik og souvenirs i stedet for automater der enten ikke virker eller der er udsolgt, selvom varen er at se.
Pølsevognen har jo kun åbent i højsæsonen og til Aalborg rejsefestival.
Desuden mangler der storbyruter som Paris, Berlin, Frankfurt, Gøteborg og Stockholm.
I virker mere som en charterlufthavn med flest ruter sydpå, og så til Oslo som er en meget ustabil rute som enten er meget forsinket, aflyst eller flyver færre dage.
Ruten til København er glimrende, Amsterdam er fin og det er rart med det udbud.
Men der mangler som nævnt flere storbyruter.
Også dejligt at London er tilbage.

Svar fra Aalborg Lufthavn
vi havde en god oplevels for 3 år i…
vi havde en god oplevels for 3 år i streg

Svar fra Aalborg Lufthavn
fuldstændig fantastisk lufthavn!
Jeg har fløjet til København fem gange fra Aalborg. Det fungerer hver gang. Du går fra parkeringspladsen til gaten på syv minutter, næsten aldrig kø i security. Ventetiden passer, du sidder roligt og er klar når flyet boarder. Det samme gælder hjemturen. Du lander, og lufthavnen tager imod dig på samme enkle måde.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Med KLM var vi på de Dansk Vestindiske…
Med KLM var vi på de Dansk Vestindiske øer, St Croix, St Thomas og St Jan(john). Vi fløj med KLM, det var en dejlig tur, det var styr på det hele!.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Jeg arbejder i Lufthavnen og i dag vil…
Jeg arbejder i Lufthavnen og i dag vil jeg købe noget i taxfree da de havde åben, hende der betjente mig brugte fingrene til at tørre mund og næse med bagefter tørret det af på mine poser slik, men det er jeg vant til, er utrolig hadet.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Jeg har KUN gode oplevelser med Aalborg…
Jeg har KUN gode oplevelser med Aalborg Lufthavn!
Alt og alle fungerer efter hensigten
- og så er der dejligt roligt i tjek in og tid til både smil og småsnak med personalet. Kigger derfor altid først efter rejser der afgår til og fra Aalborg Lufthavn, hvis muligt, både fordi det ikke ligger langt fra min bopæl, hvilket betyder en del, hvis man har meget tidlige afgange og
og dels fordi der er gode og meget billige parkeringsforhold.

Svar fra Aalborg Lufthavn
Ny dansk rekord i inkompetance!
Lørdag den 7 februar skulle vi med jtd465 til Gran Canaria afgang kl 9.15.
Der var KUN passagerer i lufthavnen til denne ene afgang. Altså ingen andre afgange.
Alligevel lykkedes det at GLEMME at læsse en af vores to indcheckede kufferter.
Det være være ny dansk rekord.
I får dog en stjerne fordi vi dog kom med flyet .

Svar fra Aalborg Lufthavn
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.







