Watsons Pantry Anmeldelser 134

TrustScore 3.5 av 5

3,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

You can tell how good a company is when they act accordingly to rectify mistakes. The driver delivered my order to the wrong address, I highlighted the issue and the customer service team via messenge... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Helpful sales guy on door. Clear understood his product and was non pushy. Delivery in good time on doorstep before 7am as promised. Very Reasonable prices. Website and ordering. Range limited and bas... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No milk delivered twice in a row, not even a substitute left, said would look into it, but never got back to me. Asked them to close my account, absolutely no response after two weeks. Never using the... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great, always delivered on time, good quality products. Saves me forgetting to get milk twice a week!

Informasjon om virksomheten

  1. Levering av meieriprodukter
  2. Utsalg av meieriprodukter

Om Watsons Pantry

Skrevet av virksomheten

Watsons Pantry is here to power your morning cuppas, to make lunchbox-packing a little easier, and family breakfasts that bit smoother.

When you shop with us, you’ll enjoy BIG savings on all the basics your family loves for breakfast and beyond. You can count on us to keep your fridge stocked with fresh essentials in-between those big weekly shops.

We go the extra mile (literally!) to make sure your family gets exactly what they need, right on time. Our amazing value service lets you set up regular orders at a frequency that suits you, with delivery that’s always free.

VISIT OUR WEBSITE


Kontaktopplysninger

3,5

Middels

TrustScore 3.5 av 5

134 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 96 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No milk delivered twice in a row

No milk delivered twice in a row, not even a substitute left, said would look into it, but never got back to me. Asked them to close my account, absolutely no response after two weeks. Never using them again

30. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Watsons Pantry

Svar fra Watsons Pantry

Hi Jean,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you’ve faced with our service.

We have refunded you for the missed deliveries of milk and we have escalated this issue to the concern department to make sure this won't happen again.

We appreciate you highlighting these issues, and we're committed to improving our processes to prevent such errors in the future.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to get back in contact with us!

Kind Regards,
M.Ali

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great

Great, always delivered on time, good quality products. Saves me forgetting to get milk twice a week!

5. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

All went wrong from the get go

I had high hopes but upon first delivery they missed out my milk, which was the main thing I wanted to use their services for. The process to report it was a headache in itself, they refunded me but then offered to send a free sample so I could taste it. Sounded fair enough and I still want a milk (and other bits) subscription so was looking forward to them rectifying the mistake but on the day they just sent an email they were unable to send it. ABSOLUTE JOKE OF A COMPANY. I will be going back to my local farm even though more expensive, I may actually get what I ordered.

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Watsons Pantry

Svar fra Watsons Pantry

Hi Paulina,

We sincerely apologise for the disappointing experience you had with your first delivery.

Unfortunately, due to availability issues at the depot, your milk was missed from the order.

While a refund was processed automatically, we understand this did not resolve the inconvenience caused.

We also regret that the free sample we offered could not be sent as planned. This matter has been escalated to the relevant team to ensure such issues are properly addressed and prevented from happening again.

We truly value your feedback and are committed to improving our service.

Best regards,
Nauman

Vurdert til 4 av 5 stjerner

You can tell how good a company is when…

You can tell how good a company is when they act accordingly to rectify mistakes. The driver delivered my order to the wrong address, I highlighted the issue and the customer service team via messenger and email were on it and sorted the issue. I got my order albeit 2 days late and an apology voucher and email. So all good. After the initial teething problems Watsons Pantry came good hence the 4 stars.

18. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fresh milk & eggs delivered to the doorstep

I’ve been using Watsons Pantry for about 3 months and I love having fresh milk and eggs delivered to my door. I never run out of milk any more! Good quality products too. Always arrives on the correct day and they even brought the delivery forward to Good Friday so I wouldn’t miss out on my Easter Monday delivery. Would highly recommend!

3. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Milk and more under a different guise

Milk and more under a different guise. Watsons Pantry is without doubt a complete scam. A company that does not deliver on its promise. So pleased i found out sooner rather than later and only got scammed for a relatively small sum of money. Does not answer messages on socials. Beware !

24. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Watsons Pantry

Svar fra Watsons Pantry

Hi Sebastian,

Thank you for taking time to review our services.

We are sorry to hear about your experience with Watson's Pantry. As we already addressed your issue via our social channels, we hope everything has now been sorted out to your satisfaction.

We value your trust and take such concerns seriously. Please rest assured that we are continuously working to improve our service and communication so that similar issues do not occur again.

Your feedback helps us identify areas where we can do better.

If you have any further concerns or require additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Kind Regards:

Zaeem Zahid

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Smooth drinks/service

Professional, true to their word with the delivery of service. Juices are very tasty to the last drop. Would love for your company to restart distribution of bottled juice.

21. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic service!!!

Fantastic service! I can’t believe the prices, everything is so affordable, and it’s all delivered for free. I couldn’t recommend this enough, it’s saved me so much time in the mornings and the product quality is great too. The milkman is fantastic as well. Super happy with everything!

11. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Milk&More under a different Name.

Because they do not reply to emails to the customer service email address they provide. I thought I would leave a review here based on my first order. This is the email I sent- so you can see my problem. I will not be ordering from them again.

I was shocked to be given OATLY as a substitute this morning on my first order - rather than the fresh OATO milk I had ordered.
It kind of defeats the point in ordering this, I was told it was family run when I signed up at the door, but the transaction has also come out as Milk&More.
The Milk itself is not Watsons Pantry but Freshway?
I did not agree to substitutions and if I wanted OATLY milk I can just buy it in bulk, After all its long life milk.

23. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Watsons Pantry

Svar fra Watsons Pantry

Hi,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We sincerely apologize for the disappointment caused with your first order.

We tried to call you earlier to further discuss this issue but unfortunately, we could not get through. Our system automatically generates a substitute item when the desired product is unavailable, to ensure customers are not left without anything.

However, we completely understand this was not what you wanted, and we take your comments very seriously. We have passed your feedback to the relevant department to ensure this does not happen again.

In addition, we have updated our website so you can change your settings to opt out of receiving substitute items in the future. We have also responded to your email and please check the details in our reply.

We appreciate you highlighting these issues, and we're committed to improving our processes to prevent such errors in the future.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to get back in contact with us!

Best Regards,
M.Ali

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to order

Easy to order, easy to skip, easy to cancel. Good options to choose from and the menu keeps growing.

23. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fabulous service

Fantastic service, always delivered for when I get up. Payments are easy and only one substitution since I started with them and that was because of the snow and they gave me an extra loaf of bread for the inconvenience. Would recommend to anyone 👌🏻

19. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv