Wallpaper Shop Anmeldelser 

153
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great range ; great delivery ; very quick and reliable no fuss and no nonsense even when posting outside the uk ! Very good value ! Quality reasonable good due to price ; decorator did not recommend t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Dissapointed item took 2 weeks to arrived. I only received 1 roll of paper and ordered 2. Customer service blamed courier stating box must javd been damaged although it arrived in plastic bag. They h... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service and very quick delivery. The quality of the paper is excellent and went up really easily. When dealing with a refund of a roll they were very helpful! Would use them again for sure!... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Tapetbutikk
  2. også i
  3. Interiørbutikk

Skrevet av virksomheten

At wallpapershop.co.uk we stock a wide range of wallpaper, bedding, sheets, curtains, ceiling roses, flooring & fablon. We stock wallpaper in all styles, colours, perfect for all rooms including bathroom & kitchens. Wallpapershop.co.uk is a well established wallpaper company that has built up an enviable reputation over the last 10 years. We pride ourselves on our commitment to provide a professional and speedy service at all times, whilst maintaining that our products are of high quality.


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

153 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(153)

22 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shocking customer service!!

Shocking customer service!!! I ordered 4 rolls of wallpaper and when it arrived there was only 3 and the parcel was drenched, as if dumped in a puddle, then rebagged and labelled. I contacted customer service and found the very rude, Charlotte, who after 5 emails back and forth has not once apologised or even acknowledged fault. Even when I explained that the wallpaper may be ruined due to the fact it’s sodden, Charlotte assumed it was Evris fault and offered no solutions or refund. DO NOT USE!!!

12. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello,

We’re very sorry for the inconvenience you’ve experienced and for the condition in which your parcel arrived.

Once an order leaves our warehouse, the delivery process is handled by the courier, but we still take situations like this very seriously and want to make things right for you. The reason we requested further details in our emails was simply to confirm the issue and check the batch number, so that we could promptly arrange a replacement for the missing roll.

We truly apologise for the frustration caused and appreciate your patience while we work to resolve this for you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Always reply back quickly more then…

Always reply back quickly more then helpful with anything you ask them would definitely order again from this site. Plus wallpaper is absolutely beautiful ❤️

3. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Susan,

Thank you so much for your wonderful review.

We’re thrilled to hear that you love your new wallpaper and that our service met your expectations.

Kind regards,
The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service. Ordered 6 rolls of wallpaper and painter realised there wouldn't be enough so ordered 2 more on 9 October, only delivered today 21 October. Painter was finishing on 17 October so had to get them from an alternative source. The wallpaper shop don't do return labels etc. and I have to return them at my own expense. I would avoid using this company, loads of better, more reliable, more customer focused alternatives on-line.

21. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Gary,

We are very sorry to hear about your experience with Wallpapershop. I have looked into this issue and first of all I can see the parcel had been delayed so we apologise in regards to this. We appreciate this might have been an inconvenience with the delay of the courier and we would of looked into this matter if we had been notified sooner that you had not received the parcel.

I am sorry but we do not cover the cost of returns I am afraid and this is stated in our returns policy.

Kind regards,
The Wallpaper shop

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Envy Stitch Please falling off wall

Ordered two rolls of Envy stitch please in hot pink. Was told it was out of stock and would be a few weeks. I said I would wait. Then it arrived in the next few days. I was putting this on my chimney breast and a different paper from a different manufacturer on the walls beside the chimney breast. I had two decorators with 20+ years experience each put this up. They pasted the wall but the paste soaked through this paper and it fell off. The same paste was used for the paper from the different manufacturer and there were no issues with it. I thought maybe there was a quality issue with the paper, having been advised that it was not in stock. I contacted the Wallpaper Shop who stated that too much paste must have been used. I pointed out that the other paper was hung with no issues with the same amount of paste on the same day and there is no guidance about how much paste to use. They then said the paste was either too thin or too watery and to use ready mixed paste. Surely there is something wrong with the paper. My decorators are experienced and hung the other wallpaper on the same day with no issues. Very unhappy.

10. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Emma,

We are very sorry to hear about your experience with Wallpapershop.

I have looked into this issue and first of all I can see that we contacted the supplier in regards to the paper itself to see if there was a fault or defect with this paper.

The supplier did come back to us and explain it was a hanging issue.

Please see the below:

After reviewing the images and the customer’s feedback, here are some possible reasons for the issue:

The paste may have been too thin or watery – using a ready-mixed adhesive could help.
The surface condition – cross-lining the walls prior to hanging could help the wallpaper adhere to the wall

If you would like the suppliers contact details please email us.

Kind regards,
The wallpaper shop

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic experience with the wallpaper…

Fantastic experience with the wallpaper shop, the customer service is excellent. Wallpaper was lovely and great quality but unfortunately it did not match the colour scheme in the end as I changed my minda on what paint to use. Customer service always replied to all emails quickly and helped me to return the paper & issued a refund no questions asked even though i sent the paper back around a month after purchase.

I will use this company again for future decorating projects.

25. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Wonderful Service

I had never heard of the company before, but was impressed with the service and especially Charlotte for her excellent customer service. Ordering was clear and was delivered within 24 hours well packed.
The wallpaper is of excellent wonderful quality.
My kitchen will look amazing one I have decorated.
Many thanks once again.
Regards
John

3. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello John

Thank you for leaving such a positive review.

We are delighted that you love the wallpaper and to hear you are more than happy with the service that you have received.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have ordered numerous samples for…

I have ordered numerous samples for wallpaper, had no chance to even wait, it was on my doorstep within 48h. I came back for actual rolls and these arrived within 48h. Well packaged, wrapped and just great prices!! Spoke via email with customer service too, and they were wonderful and helpful, shout out to Nykita!!

23. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello Daniela.

We are delighted we could help. We pride ourselves on delivering good customer service.

We appreciate you leaving this review.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great After sales

I have been using Wallpapershop for the last 18 months and found everything about the company first class. They offer s great selection online, with a user friendly website. For me it is the after-sales that is so impressive; on contacting by telephone, the response is swift with no annoying options or waiting. Most of my queries have been dealt with Charlotte, who is so helpful; she really does go the extra mile which is so unusual by today's standards.Charlotte would be an asset to any company or organisation.

13. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

High quality stylish wallpaper. Excellent service, very quick delivery of samples and even quicker delivery of wallpaper. I had to ring to check batch number and Clare couldn’t have been more friendly and helpful.

26. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Cath,

We're thrilled to hear that you were so happy with the service you received and the wallpaper. Thank you for your wonderful review!

Kind Regards,
The wallpapershop

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really great personal service

Really great personal service - goes the extra mile. Charlotte is particularly helpful.

14. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Roxy,

We are so pleased to hear you was very happy with the service you have received and thank you for the amazing review.

Kind regards,
The wallpapershop

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't buy from this company, you return goods and they don't refund.

I ordered two rolls of a wallpaper which sadly arrived looking nothing like advertised so I returned it via same delivery company Evri using a return label about two weeks ago. I keep emailing them asking for refund, they must have received it within 48 hours but they keep saying they have not. The label was tracked and they have received it indeed. You are an awful and shameless company! I will file a complaint with the consumer protection agency.

Addendum: the company is not telling the truth. I created the return label via the delivery company EVRI which they used for the delivery. That's the way everyone returns goods. When I emailed them the picture of the label after posting the goods back to them, they advised me to send it to a different address. Well, too late, you should have not provided me with a wrong label. I emailed you twice in two weeks asking politely if you have received it until your rude customer service representative sent me an abrupt email that my refund will not be issued unless it's delivered to their address. No more info was provided so excuse me for trying to get my money back!!! God knows how many people you have deceived like this. Already reported you for fraudulent activity.

11. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

We would like to clarify that, as previously communicated on several occasions, the order has not been returned to us. The customer initially reached out expressing their intention to return the item, and we provided the correct returns address. However, the item sent to a different location, a third-party shipping provider we use, rather than the address we provided.

As a result, we are currently waiting for the third-party provider to return the item to us, which typically takes several weeks. We have reiterated on multiple occasions that the address used for the return is not our designated returns address, and therefore, we have not yet received the order.

Despite this, the customer has been sending repeated threats while disregarding the fact that the item was returned to an incorrect address, one that we never provided. We will issue a refund to the customer once the parcel has been returned back to ourself.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good quality wallpaper, fast delivery

Ordered online, with normal delivery and received my wallpaper in 2 days.
Lovely quality wallpaper that looks better in reality than in the picture.

23. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Deb,

Thank you for your 5 star review. Really pleased to hear you love the wallpaper.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

I placed an order with the wallpaper shop on a Sunday evening and was very impressed that this arrived less than 48 hours later. Upon opening I realised that I had been sent a different wallpaper, so emailed their support desk and received an almost instant response advising me that they apologise and have sent out the correct order to me. Also told me to keep/dispose of the wrong roll of wallpaper meaning I didn’t have the hassle of having to sort the returns for this. Less than 24 hours after I reported the mistake, I had received the correct order. Very please with their delivery times and communication and would not hesitate to use them again in the future

4. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello Ceri-Anne,

Thank you for leaving such a positive review.

We are delighted to hear that you are pleased with our customer service and we are more than happy that we could solve this for you.

We look forward to you shopping with us again on your next project.

Kindest regards,
The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam!

This company don't even deserve one star!
I ordered my wallpaper on 9/11/24 and it still hasn't arrived on 22/11/24. I have emailed the company 3 times and they promise to look into this but then I get no further response. I have asked for a refund and they said no! I will now have to get in touch with my bank and report this as a scam. I would not go near this company again.

22. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi,

We are very sorry to hear about your experience with Wallpapershop. I have looked into this issue and first of all I can see the parcel had been delayed, so we needed to raise an investigation and look further into this mater as have a certain timescale to adhere to regarding the delivery time frame whilst still following company procedures. We appreciate this might have been an inconvenience however I can see a refund was processed for you and this can take 3-5 business days to receive.

We appreciate your feedback and we will take this on board.

Kind regards,
The Wallpaper shop

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Ordering online is a risk

I bought wallpaper online but did not order the sample (which you had to pay for). The paper that arrived was a different colour than the picture online showed. The delivery note even gave a different description to the one I believed I ordered. I ordered “cobble stone wallpaper cream” and the delivery note said “brick wallpaper slate stone rustic”.

I will not order again online as obviously this matters. It is a lesson learned.

3. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we’d like to address your concerns.

The discrepancy you noticed on the delivery note likely relates to the product description formatting. The SKU (Stock Keeping Unit) ensures that the product shipped matches your order, but the wording on the note can sometimes vary slightly from what is displayed on the website.

We apologise for any confusion this may have caused.

Regarding the colour difference, we understand how important it is for the wallpaper to match your expectations. Please note that colours can appear differently on various screens due to display settings, which is why we always offer a sample service. Samples are designed to provide a more accurate representation of colour and texture before placing a full order.

We’re truly sorry to hear that the product did not meet your expectations. Your feedback is invaluable, and we will use it to improve both our product descriptions and customer experience moving forward.

If there’s anything further we can do to assist, such as exploring a return or exchange, please don’t hesitate to contact our customer service team by emailing support@wallpapershop.co.uk.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
The wallpapershop

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wallpaper is fabulous quality firstly

Wallpaper is fabulous quality firstly, my complaint is that the website does not state clearly about batch numbers, I placed an order but needed more so placed a second order for same wallpaper ? The second lot turned up darker than first lot ? Emailed the company to ask why it’s not clear about batch numbers, to be told this information is hidden in terms and conditions ? And when ordering more wallpaper you should do this via email or phone ? Now this to me is quite important to know and therefor shouldn’t be in terms and conditions and be in plain sight ? So why can’t you just be transparent firstly I want the colour I’m looking at advertised ? If you have different shades surely you show this on your site as when decorating shades actually matter ? And secondly why can’t you have a batch number option when ordering ? This is a basic part of the ordering process and I shouldn’t have to physically search through terms and conditions to find out that the wallpaper comes in different shades and that I have to call when wanting to place a second order? Your answer to my complaint was a pathetic attempt to justify the fact your website is insufficient when it comes to important information, quite underhanded to hide this info in terms and conditions ? Please correct your ordering process on your website? Just to be clear the background colour of the first lot is cream the second is grey ? If your supplying different shades show this, put an option for batch numbers show customers that there are different shades ? Not a lot to ask, and please sort out your customer service team rude to say the least

7. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Thank you for your feedback; we’re sorry for the frustration this caused. Like many wallpaper retailers, we don’t track batch numbers in our system as we hold thousands of wallpapers and the batch numbers can change with every delivery we take. Since colours can vary slightly between batches, we always recommend reaching out via email or phone if you need to match a specific batch—we’ll be more than happy to help check availability.

We understand your point about wanting clearer information on the website, we will review this to ensure the ordering process is transparent and straight forward for everyone. We now offer a feature that allows customers to leave a note with their order, making it easy to request a specific batch if needed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shambolic customer service and not in…

Shambolic customer service and not in the least helpful.Ordered a sample ( you have to pay for these ) but did not arrive.Sent messages to customer services but not helpful.They've lost a good size order beecause they couldn't be bothered to send out another one on first class post.never again.

15. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hi Paul,

We are sorry to hear about the unsatisfactory service you have received in regards to the sample piece. All our samples are sent out with Royal mail. Our customer service team are always at hand and very helpful to resolve matters and regarding the samples unfortunately due to couriers parcels can be delayed or lost in the post but we would resolve this issue by either refunding the customer or processing a replacement occasionally we may not have the sample to replace so our only option would be a refund I am afraid.

We sincerely apologise about your experience on this occasion.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer service is fab

Evri lost my wallpaper, I was offered a replacement and they kindly sent it express delivery as needed it asap, and I received it next day- today. Very greatful. Amazing customer service.

Unfortunately I haven’t order enough so I’ve now placed another order which is my own fault. Looking forward to my further rolls to come.

Very happy with the company so far and recommend them to everyone

5. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello Gabrielle,
we are delighted we could help. We pride ourselves on delivering good customer service.
We appreciate you leaving this review.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very happy with my experience x

Very happy with the both the communication prior to arrival and the Rasch Red Linen Style Wallpaper purchased this week.

As I'd had an earlier sample I messaged to check the 5 rolls would have same batch numbers (which they were)

Nikita was extremely helpful with speedy replies.

I placed my order and paid for Express Delivery and was amazed at how quickly this was delivered the next day.

Only slight negative was Evri delivered 2 hour earlier then in ETA and left box on step but thankfully there when I got back home.

The wallpaper won't be hung until next year so can't comment on how good it will be for pasting and how it looks but up to now all in all a very good experience with the Wallpapershop.

Many thanks
Sue

4. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wallpaper Shop

Svar fra Wallpaper Shop

Hello Sue,
Thank you for such a positive review. We are delighted that you are happy.

Kindest regards,

The Wallpaper Shop Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv