Tradamo Anmeldelser 

22
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I have received a gift which I need to pay for delivery please advice will this be delivered or should I cancel the payment at my bank I am not sure as I received no tracking number or anything after... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAMMERS!!! I clicked on an add for a Tool Kit on Social Media and had to pay a $5 handling fee. As soon as the card details were entered I was requested to enter my details again for a subscription t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inderdaad 2,99 betalen voor doos met verrassingen (zogenaamd teruggestuurde spullen van bol.com) en vervolgens is 59 euro van credit card afgeschreven. Deze meteen laten blokkeren. Zitten in Cyprus. D... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

Skrevet av virksomheten

If you're an investor, then you know how important it is to keep track of your stocks. That's where Tradamo come in. It provides a proper dashboard where you can view all of your stocks in one place, making it easier for you to keep tabs on their performance. With Tradamo, you no longer have to manually check each stock individually as the app does that for you.


Kontaktopplysninger

2,2

Under middels

TrustScore 2 av 5

22 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,2

Alle anmeldelser

(22)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Die benutzerfreundliche Oberfläche…

Die benutzerfreundliche Oberfläche macht komplexe Marktanalysen auch für Personen ohne Finanzkenntnisse zugänglich. Anpassbare Kategorien und eine Fortschrittsverfolgung helfen mir, den Überblick zu behalten und meine Anlageziele zu verfolgen.

9. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

I have received a gift which I need to…

I have received a gift which I need to pay for delivery please advice will this be delivered or should I cancel the payment at my bank I am not sure as I received no tracking number or anything after the payment when off

17. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Valued Customer,

We are sorry to hear about the unpleasant experience you had with us. There must be some misunderstanding in the situation you described. Tradamo is a subscription site and we only provide this service to our members on a subscription basis.

We hope you will contact us directly at support@tradamo.net or visit our website tradamo.net where you can chat with our support team in real time. Please inform the team that you have raised your case with us on Trustpilot and they will have your details.

We are committed to providing the best experience for all our members. Rest assured that we are here to help you and appreciate your feedback.

Thank you for bringing this matter to our attention and we look forward to contacting you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It’s 100% scam AVOID


You are a fraudulent company and should be ashamed of yourself!!!

It’s 100% scam AVOID

1st they will charge you a very small amount for a marketing promotion !!

2nd: After 3 days your will get charge around 100$ every 2 weeks for marketing services!!

22. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Valued Customer,

We are sorry to hear about the unpleasant experience you had with us. There must be some misunderstanding in the situation you described. Tradamo is a subscription site and we only provide this service to our members on a subscription basis.

Our support team has been informed of your situation and they will
get in touch with you as soon as possible to understand the problem and provide a satisfactory solution. In addition, I hope you will contact us directly at support@tradamo.net or visit our website tradamo.net where you can chat with our support team in real time.

We are committed to providing the best experience for all our members. Rest assured that we are here to help you and appreciate your feedback.

Thank you for bringing this matter to our attention and we look forward to contacting you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Can’t give a negative review

Can’t give a negative review. Total scam! I clicked on an add for Barila pasta on Social Media and had to pay a $5 handling fee. Then I received email saying I had subscribed to Tradamo. Then a couple days later $59.90 was charged to my credit card. It was immediately flagged as fraudulent by my bank. I have exchanged emails with this scam company in effort to get them to delete my personal info. Of course they refuse. I have posted numerous warnings on the social media posts that continue to run but my posts are always removed.

14. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Rayzer,

We are sorry to see that you have left us a negative review on Trustpilot. Tradamois a subscription service that grants its subscribers access to various financial data in relation to stock market. We think there must be some misunderstandings since we only provide this service to paying members.

If you would like to cancel your subscription, please log in to your account, navigate to your profile page and follow the instructions to cancel your subscription.

We have informed our support team of your case. However, since your full name is not found on TrustPilot, we will not be able to find your contact details. In order to speed up the resolution of your case, we urge you to contact us at social@tradamo.net or visit our website tradamo.net where you can talk to our support team via live chat. Please inform the team that you have raised your case with us on Trustpilot and they will have your details.

Thank you and we look forward to contacting you to help.

Best regards,
Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAMMERS!!

SCAMMERS!!! I clicked on an add for a Tool Kit on Social Media and had to pay a $5 handling fee. As soon as the card details were entered I was requested to enter my details again for a subscription to a website. I refused to do this and closed the page. Unfortunately I was to late, Tradamo then deducted $95.99 from my account for the first month subscription to there website that I refused!!!

24. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Barry,

We are sorry to hear about the unpleasant experience you had with us. There must be some misunderstanding in the situation you described. Tradamo is a subscription site and we only provide this service to our members on a subscription basis.

Our support team has been informed of your situation and they will
get in touch with you as soon as possible to understand the problem and provide a satisfactory solution. In addition, I hope you will contact us directly at support@tradamo.net or visit our website tradamo.net where you can chat with our support team in real time.

We are committed to providing the best experience for all our members. Rest assured that we are here to help you and appreciate your feedback.

Thank you for bringing this matter to our attention and we look forward to contacting you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Still no email or refund received

As mentioned I have not received an email re my refund. As part of providing qood quality service, it is imperative that the firm is proactive to ensure the they answer queries timely. That is of course if they are a real firm and not a fraudulent one. I will keep everyone updated on whether I receive a refund.

19. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Hi Sheetal,

We appreciate you leaving us a feedback.

We have checked and there were communication sent to you on the 11th and 13th of February 2025. Our team has been promptly replying to your emails to date.

We can confirm that your refund has been processed in our system and is underway to you. It can take up to 5-7 days to be credited to your account depending on your bank's policies.

We hope this update resolves your concern. You can always directly email us for any concerns and inquiries.

Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a scam

This company is a scam. They sign you up for a subscription without your consent and refuse to give your money back. Avoid at all costs!
I have contacted the support team already and they didn't help me at all

27. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Linda,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Tradamo.net is a subscription service offering its subscribers access to various financial data in relation to stock market. It is highly suited for investment research.

Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please know that we are committed to resolve this with you. You can reach out to our team at anytime.

Best,
Tradamo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam / Unethical market practice

Same here, I followed a promotion on Facebook to get a backpack (to be sold by Decathlon) for a couple of pounds and suddenly got misled into a subscription for Tradamo. I never visited their website nor ever had the intention to get any investment advice or use their tools. However, the payment via the Facebook promotion automatically led to the subscription. After immediate cancellation and challenge to get the initial fee back, their support team confirmed to have cancelled the subscription but won’t return the initial fee. Therefore, please be careful with providing any personal information to that company that uses unethical ways to get your money.

Thanks for your reply. I have already contacted your support team in line with my experience above but they did not provide any help other than cancelling the unsolicited subscription.

25. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Hello Roger,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please inform them that you have open your case with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

We take customer feedback seriously and we are here to resolve any issue.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Like many others I fell for an online…

Like many others I fell for an online FB promotion (of course it was too good to be true and I should have known better)
The charged me £2.50 for postage to receive an item on promotion.
After a few days the attempted to withdraw £45 from my account without my knowledge. Fortunately my bank were obviously aware of this fraudulent company and declined payment...phew !
Others have said that this sum would have been taken every two weeks.
I was lucky...DO NOT have anything to do with FB promotions thar are too good to be true...they are simply SCAMS

16. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Valued Michael,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Tradamo.net is a subscription service offering its subscribers access to various financial data in relation to stock market. It is highly suited for investment research.

Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please know that we are committed to resolve this with you. You can reach out to our team at anytime.

Best,
Tradamo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM....Scam..

SCAM....Scam... Scam.... Stay way!!!! Facebook scam,
They uses Benset to collect your first 2.50 than move to Tradamo.net to scam you more with subscription.
Do feel foolish STAY away. I have report to the Police and Facebook and also Instagram for scam.

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Tradamo.net is a subscription service offering its subscribers access to various financial data in relation to stock market. It is highly suited for investment research.

Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please know that we are committed to resolve this with you. You can reach out to our team at anytime.

Best,
Tradamo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

BEWARE for this company .

BEWARE for this company .
I fell for an online FB promotion on LE CREUSET products for € 3,00.
Now I have to pay € 47,99 every 2 weeks while I cancelled my subscription, they have even confirmed this subscription .
They are SCAMMERS, don’t fall for it !!!!!
And Tradamo, I want as soon as possible my money back !!!!!!!!

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Marga,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please inform them that you have open your case with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

We take customer feedback seriously and we are here to resolve any issue.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inderdaad 2,99 betalen voor doos met…

Inderdaad 2,99 betalen voor doos met verrassingen (zogenaamd teruggestuurde spullen van bol.com) en vervolgens is 59 euro van credit card afgeschreven. Deze meteen laten blokkeren. Zitten in Cyprus. Dan weet je wel

15. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Hallo Joes,

Het spijt ons te zien dat u een negatieve beoordeling bij ons achterlaat. Tradamo.net
is een abonnementsdienst die zijn abonnees toegang biedt tot verschillende financiële gegevens met betrekking tot de aandelenmarkt. Het is zeer geschikt voor beleggingsonderzoek.

Om uw abonnement bij ons op te zeggen, logt u eenvoudig in op uw account via onze website, gaat u naar uw profielpagina en kunt u het daar opzeggen.

We hebben ons ondersteuningsteam op de hoogte gebracht van uw zaak en zij zullen contact met u opnemen. Als u niet beschikbaar bent, raden wij u aan contact met ons op te nemen via support@tradamo.net of via livechat met ons ondersteuningsteam te spreken door naar tradamo.net te gaan.

We doen er alles aan om eventuele problemen met onze klanten op te lossen en u kunt er zeker van zijn dat we op elk moment klaar staan ​​om u te helpen.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This is a scam the company took out…

This is a scam the company took out 2.99 supposidly for postage of a free gift, then had taken out £40.99 twice now only 4 days apart. I am currently seeking advice from the fraud team.

18. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Hello Jayne,

Thank you for taking the time to give us a feedback. We appreciate you bringing this to our attention and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We believe there was a misunderstanding and we will make the effort to correct this. Our support team has been informed of your case and they are ready to help and assist you. You can reach us through at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

Please inform them that you have open your case with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

We take customer feedback seriously and we are here to resolve any issue.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute scam

Absolute scam, portraying to be a retailer to encourage people to input bank details with no explanation as to who they are really.

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Kathryn,

We are sorry to see you leaving us a negative review. Tradamo.net
is a subscription service offering its subscribers access to various financial data in relation to stock market. It is highly suited for investment research.

To cancel your subscription with us, simply login to your account via our website, go to your profile page and you will be able to cancel it there.

We have informed our support team about your case and they will be reaching out to you. In case you are not available, we encourage you to connect with us at support@tradamo.net or speak to our support team through live chat by visiting tradamo.net.

We are committed to resolve any issues with our customers and rest assured we are ready to assist you at anytime.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam

Scam, fell for a facebook promotion and paid £2.50 for postage, then bank alerted me to £40.99 payment and said it was a subscription charge. Bank stopped payment. Beware

3. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Michelle,

On our records, you enrolled on 08/01/2025 in a 3 day trial campaign to access our website. We sent a registration mail with the details regarding your registration to your mail address on the same date.

Please note that you received the Reminder email which contains the membership and billing information upon your registration. All our subscribers are free to cancel the membership at any time.

If you believe there has been an instance of abuse of some kind and that the membership was obtained in a fraudulent manner, please forward all relevant information so we can evaluate the situation. We are committed to addressing such cases with utmost scrutiny.

Judging from your review on Trustpilot, you are not satisfied with the purchase. We therefore confirm that your membership has been canceled.

In order to maintain a high level of customer satisfaction, we are willing to offer a refund of your initial payment (2.50 GBP). We would only kindly ask you to remove or change your review on Trustpilot so as to avoid any reputational damage it could cause to our company.

Thank you in advance and we apologize for any inconvenience!

Best regards,
Tradamo.net

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware!

Fell for an online FB promotion on Charlotte Tilbury products. Linked to this website and an unknown subscription fee

4. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Joy,

On our records, you enrolled on 04/01/2025 in a 3 day trial campaign to access our. We sent a registration mail with the details regarding your registration to your mail address on the same date.

Please note that you received the Reminder email which contains the membership and billing information upon your registration. All our subscribers are free to cancel the membership at any time.

If you believe there has been an instance of abuse of some kind and that the membership was obtained in a fraudulent manner, please forward all relevant information so we can evaluate the situation. We are committed to addressing such cases with utmost scrutiny.

Your membership was successfully canceled on 04/01/2025.

In order to maintain a high level of customer satisfaction, we are willing to offer a refund of your initial payment (2.50 GBP). We would only kindly ask you to remove or change your review on Trustpilot so as to avoid any reputational damage it could cause to our company.

Thank you in advance and we apologize for any inconvenience!

Best regards,
Tradamo.net

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM……… only just realised as they’re…

SCAM……… only just realised as they’re taken out £40.99 after an initial £2.50 which I believed to be postage for a promotional pasta set!! It says it will take out £40.99 subscription fee every ten days I’ve contacted my bank and emailed this scam company please be careful don’t get sucked into scams like I did

31. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Claire,

On our records, you enrolled on 31/12/2024 in a 3 day trial campaign to access our website. We sent a registration mail with the details regarding your registration to your mail address on the same date.

Since the subscription was not canceled within the 3-day trial, it was renewed to a regular subscription.

Please note that you received the Reminder email which contains the membership and billing information upon your registration. All our subscribers are free to cancel the membership at any time.

If you believe there has been an instance of abuse of some kind and that the membership was obtained in a fraudulent manner, please forward all relevant information so we can evaluate the situation. We are committed to addressing such cases with utmost scrutiny.

Our third party fraud mitigation provider flagged the transaction as suspicious, we therefore decided to refund it and close the account on 09/01/2025.The payment was refunded via the credit card in the system (40.99 GBP).

We hope the case is resolved, but if there is anything else we might help you with, please feel free to reach out.

We have a small favor to ask. Would you be so kind to remove or change your Trustpilot review so as to prevent any potential reputational damage to our company? It would mean a lot to us.

Best regards,
Tradamo.net

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Suspicious.

Not sure what this place is but I’ve had a bank transaction made for £20.50 which I didn’t realise was made until I received a text from my bank saying they’ve declined the transaction. I did not make this. Looking at this place going off the name my bank sent for the transaction, it says £2.50 3 day trial then £40.99 every 10 days?! I’m very glad my bank made me aware of this. If this is a legit company which I’m doubtful of, I hope you see this and do what you need to do as someone is using your company to steal money from people.

27. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tradamo

Svar fra Tradamo

Dear Ryan,

On our records, you enrolled on 24/12/2024 in a 3 day trial campaign to access our website. We sent a registration mail with the details regarding your registration to your mail address on the same date.

Please note that you received the Reminder email which contains the membership and billing information upon your registration. All our subscribers are free to cancel the membership at any time.

If you believe there has been an instance of abuse of some kind and that the membership was obtained in a fraudulent manner, please forward all relevant information so we can evaluate the situation. We are committed to addressing such cases with utmost scrutiny.

Judging from your review on Trustpilot, you are not satisfied with the purchase. We therefore confirm that your membership has been canceled.

In order to maintain a high level of customer satisfaction, we are willing to offer a refund of your initial payment (2.50 GBP). We would only kindly ask you to remove or change your review on Trustpilot so as to avoid any reputational damage it could cause to our company.

Thank you in advance and we apologize for any inconvenience!

Best regards,
Tradamo.net

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv