Syns det er helt på tryne at dere skal ta to uker med kvalitetskontroll før dere da sender ny mail med mer informasjon. Leverte varer tilbake dagen etter fordi de ikke passet. Så må vi først vente i 2... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Syns det er helt på tryne at dere skal ta to uker med kvalitetskontroll før dere da sender ny mail med mer informasjon. Leverte varer tilbake dagen etter fordi de ikke passet. Så må vi først vente i 2... Vis mer
Selskapet har svart
Jeg har alltid fått varer og lett kunne returnerte. Men og gi en beskjed på mail eller telefon om vare som ikke er levert, det er umulig! Finnes ikke noe sted å ta kontakt! Men etter denne anmelde... Vis mer
Selskapet har svart
De fortjener ikke EN stjerne .NULL ÷÷÷÷÷ Det har snart gått 1 mnd og venter fortsatt på tilbakebetaling av retur . STYR UNNA DETTE FIRMAET .Håpløst å få kontakt og som sagt lenge å vente på tilbake... Vis mer
Selskapet har svart
Bestilte for over 2 uker siden, har fått bekreftelse på ordre, transport av pakke bestilt, ennå ikke mottatt noe. Forsøker å komme i kontakt med kundeservice, men siden står bare å laster + beskjed om... Vis mer
Selskapet har svart
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av to uker
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Styr unna!
Har nå kontaktet kundeservice tre ganger uten svar.
Penger er trukket fra konto fror over en måned siden, men når jeg ser her inne hvor mange vi er i samme båt synes jeg vi skal gå sammen å politisnmelde de som styrer dette firmaet.
Det er rett og slett svindel.
Har jeg ikke fått varer/penger tilbake innen desember tar jeg saken videre.

Svar fra Tights.no
Har handler her ifra i flere år.
De har konkurransedyktige priser og varer jeg foretrekker.
Men tights har desverre tapt seg en del de siste 3-4 årene, og blir bare verre og verre.
Feil og mangler i bestillingene.
Bestiller hjemmelevering og får sjeldent pakkene levert hjem.
Utvalget på nettsiden varierer helt ekstremt, varer er utsolgt og tom på lager i flere uker og måneder.
Produkter jeg liker svært godt bare forsvinner fra nettsiden og kommer aldri tilbake.
Sortementet er så varierende og ustabilt at jeg ikke kan regne med at tights har varene lenger, kan rett og slett ikke stole på det lenger..
Eller om og når jeg får varene også.
Det skal ikke ta 3 uker fra en bestilling er bestilt, til den blir sendt..

Svar fra Tights.no
Har bestilt og betalt for hjemlevering. De har registrert adresse til pakkeboks PostNord.. dermed får jeg ikke pakken hjem. Heller ingen mulighet for rask kontakt med kundeservice..

Svar fra Tights.no
Bestilte varer fra tights.no den 31 oktober. Det er 11 dager siden og varens status er den samme som den var siden 31 oktober.
Jeg har skrevet til kundeservice 2 ganger uten å få svar. Dem har heller ingen telefonnummer!
Tregeste norske selskap jeg har vært bortpå.

Svar fra Tights.no
Bestilte varer for over en uke siden, og systemet sier kjøpet er fullført. Fraktleverandøren mottok aldri pakken. Eneste kommunikasjonsformen til Tights er epost skjema. Har sendt 3 eposter i løpet av uken å får ikke svar på noen av dem. Dette er for dårlig!
Tar det over en uke å svare på en epost, så er noe feil en plass!
Pakker og varer kan forsvinne, men å strupe in-kontakt fra kunder er dessverre blitt en kjent kontrolltaktikk fra tjenesteleverandører på nett. Dette er bunnskvip av karakter fortjent.

Svar fra Tights.no
jeg digger barebells men skjønner ikke hvorfor man ikke skal få de i orginal boks men i en helt annen papp boks. jeg bestilte 12pc og fikk kunn 11. hadde de begynt og la de være i orginal boksen hadde nok ikke dette skjedd!
De er greie da … men jeg vil si min mening om Monster sukkerfri melkesjokolade: DEN ER MILEVIS FRA Å VÆRE SØT NOK — Dette er noe diabetikere flest misliker — Dere andre som skryter dere ihjel - er trolig trenings frikere - og synes da at søtsmak ikke er viktig !

Svar fra Tights.no
Jeg bestilte 2 varer til totalt 169,-. Returnerte begge da str S var for liten( jeg veier 45 kg). Den andre luktet så kjemisk at det var helt fryktelig. Betalte 39,- i frakt og nå skulle de ha 90,- i returporto. Aldri mere.

Svar fra Tights.no
Umulig nettside. Håpløs å få hjelp fra, får bare korte svar i mail .
Tightsene er 2 str for små, og da jeg byttet til en større str, så sender de meg en tights som ikke er lik, og som bår meg midt på leggen. Ikke samme produkt i det hele tatt. Men lykke til å navigere på hjemmesiden deres. 😡 ALDRI MER!

Svar fra Tights.no
Har bestilt og betalt varer jeg ikke har mottatt.
Har tatt kontant gjennom skjema på nettsiden, epost og messenger i to uker. Ingen svar.
Oppdatering:
Saken er blitt ordnet opp og jeg har fått pengene igjen! Trist at jeg aldri fikk varene for treningstøyet er fantastisk!
Takk for at dere returnerte pengene.
Mvh Therese Hauge

Svar fra Tights.no
Elendig kundeservice, fikk varer som går ut på dato om 9 dager….ingen tilbakemelding fra de, handler ikke flere ganger her!
Bestilte 2 pakker med 12 proteinbarer, men når jeg åpnet pakken lå det kun 2 barer. Etter å ha snakket fram og tilbake med kundeservice som tok over 1 uke å få et endelig svar på problemet forteller de meg at jeg selv må kontakte klarna og få pengene refundert, og jeg fikk aldri de pengene eller ny vare

Svar fra Tights.no
Kjøpte levity sko og de er kurrante sko i butikkarbeid. Pakken kom etter 4-5 dager.

Svar fra Tights.no
Dårlig. Du bestiller, varer kommer ikke
Redigering: Feilen ble rettet av selgeren.

Svar fra Tights.no
Utrolig dårlig kundeservice. Svarer ikke på retur, men regningen skal fortsatt betales i tillegg får man betalingspåminnelse når man enda skal returnere
Handler aldri der igjen

Svar fra Tights.no
En ting du må huske på er at du må selv betale fraktkostnadene + retur GEBYR! Ved å returnere noe som ikke passer så skal du få gebyr på 49kr. Så å sende tilbake klær som ikke passet meg, straffer det seg med 88kr ( frakt og retur gebyr). Ville tenkt to ganger før jeg kjøpte fra de pga dette. Mistet helt lysten på å handle hos de hvis jeg taper penger på den måten. Men en positiv ting er at de sender raskt!
Bestilte en rekke varer. Fikk beskjed om at en av de var feilpriset så de kansellerte hele ordren etter at beløpet var trukket fra kontoen min og orderen var sendt. Jeg fikk beskjed om at skulle bli refundert etter at varene var tilbake hos tights.no, men ifølge pakkesporing så var varene tilbake for 8 dager siden og jeg har fremdeles ikke fått pengene tilbake på kontoen min.

Svar fra Tights.no
Bestilte 2 stk sokkepar i 3pk. Endte opp med 1 pakke med proteinpulver apple pie(?) og INGEN sokker… kontaktet kundeservice på siden dems 21 juni, har gått 3 virkedager nå og ENDA IKKE fått noe som helst svar… i dag er det den 23 juni… Helt bak mål at de tar så langt tid med å svare / gi tilbakemelding og få ordnet opp. You guys had ONE job…
Elendig Kundeservice!
Jeg bestillte to par sko og fikk helt feil sko i feil størrelse. Sendte all info om dette (ordre nr , beskrivelse, bilde mm) till Kundeservice, som viser til at jeg må sende all info igjen i ett annet skjema, for så å måtte returnere varene de sendt meg feil, før jeg får de varene jeg i utgangspukt bestillt og betalt for.
Hvis dere har all info for å utøve god kundeservice så bruk den istedet for å svare med en svarmal hvor dere ber kunde gå en ekstra mil for at dere sendt feil varer.
God kundeservice ville vært å sendt meg varene jeg betalt for direkte og legge ved en returseddel til varene dere sendt feil.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.