Syns det er helt på tryne at dere skal ta to uker med kvalitetskontroll før dere da sender ny mail med mer informasjon. Leverte varer tilbake dagen etter fordi de ikke passet. Så må vi først vente i 2... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Syns det er helt på tryne at dere skal ta to uker med kvalitetskontroll før dere da sender ny mail med mer informasjon. Leverte varer tilbake dagen etter fordi de ikke passet. Så må vi først vente i 2... Vis mer
Selskapet har svart
Jeg har alltid fått varer og lett kunne returnerte. Men og gi en beskjed på mail eller telefon om vare som ikke er levert, det er umulig! Finnes ikke noe sted å ta kontakt! Men etter denne anmelde... Vis mer
Selskapet har svart
De fortjener ikke EN stjerne .NULL ÷÷÷÷÷ Det har snart gått 1 mnd og venter fortsatt på tilbakebetaling av retur . STYR UNNA DETTE FIRMAET .Håpløst å få kontakt og som sagt lenge å vente på tilbake... Vis mer
Selskapet har svart
Bestilte for over 2 uker siden, har fått bekreftelse på ordre, transport av pakke bestilt, ennå ikke mottatt noe. Forsøker å komme i kontakt med kundeservice, men siden står bare å laster + beskjed om... Vis mer
Selskapet har svart
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av to uker
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
I utgangspunktet er tights en genial butikk, men de ødelegger veldig mye for seg selv ved å være kanskje Norges tregeste innen pakking og forsendelse. Slik at det vært i alle år jeg har vært kunde.
På kundeservicesiden står det konstant at «pga stort volum opplever vi for tiden problemer med å sende». Etter forrige opplevelse, har jeg brukt dem for siste gang.
Bestilte et brett med drikke som var, og fortsatt er, på lager 10. januar, men varen er fortsatt ikke sendt, nesten to uker etter bestilling. Det er null oppfølgning med informasjon, for eksempel via epost, om forsinkelser. Kundeservicefolka er sure og svært lite behjelpelige.
Det er heller ikke lov å kansellere bestillingen, fordi «den har kommet for langt i prosesssen»… altså, wtf?
Nei, nå er det nok. Ikke bruk denne butikken dersom du er glad i god service og rask/smidig leveranse. Da er det bedre å bruke noen som kanskje er noe dyrere.

Svar fra Tights.no
Elendig kundeservice, kan ikke en gang behandle en reklamasjonssak. Gjemmer seg bak urimelighet. Kommer aldri til å kjøpe på denne nettsiden igjen. Styr unna.

Svar fra Tights.no
Min ordre var send til feil sted som ligger 500km unna etter 2 ukers ventetid. Svar fra kundeservice: hvis du kan ikke hente det, vil det bli sendt i retur.
Oppdatering: etter 4 ukers ventetid jeg har ikke fått noe refusjon fra tights.no. Har purret kundeservice 3 ganger.

Svar fra Tights.no
Bestiller varer på en søndag og selv etter 4 dager er fortsatt ikke varene hentet av PostNord som er fraktleverandør. Tights sender epost at nå er varene pakket og sendt men ingen ting skjer. De klarer heller ikke å sende til riktig hentested selv om man velger det i betaling utsjekk. Helt uaktuelt å reise langt for å hente pakke med svært dårlig leveringstid. Da kan man ikke skryte av rask levering og reklamere overalt når de ikke gjennomfører 1-3 dager. Har nå endret min anmeldelse grunnet en meget hyggelig ansatt på kundeservice som tok min klage til følge og ga meg mulighet til å returnere pakken uten å hente ut først. Når jeg ønsket varene og syntes en kompensasjon for lengre tid og kjøring ville vært hyggelig og det ble godkjent så er jeg fornøyd. Takk til Mali hos Tights for god hjelp og raske tilbakemeldinger!

Svar fra Tights.no
De nekter å refundere for frakt når pakken ble sendt til feil sted. Det er de som må refundere kundene sine, også må de evt opprette reklamasjon hos fraktselskapet.
Men de fraskriver seg alt ansvar. Får bare beskjed om å la være å hente ut pakken med det jeg har bestilt. Utrolig dårlig kundeservice.

Svar fra Tights.no
Bestilte noen varer, fikk aldri noe oppdatering. Ikke engang på postnordappen. Ble dermed sendt i retur før jeg fikk beskjed.
Kundeservice forteller meg at de ikke kan sende tilbake og at kjøpet er kansellert. Utrolig elendig service. Så vanskelig er det ikke i 2024

Svar fra Tights.no
Kjøpte en vare på tilbud til 179 kr, betalte 39 kr i frakt, som er helt greit. Ingenting gale her. Jeg returnerte varen pga liten størrelse.
Gratis frakt er IKKE inkludert på returer. De trekker prisen fra summen når dette tilbakebetales. Ikke bare det, de trekker ekstra på toppen av dette.
- Delsum: 179 kr (218 kr totalt for vare + frakt)
- Frakt: 39 kr
- MVA: 44 kr
- Tilbakebetaling: -130 kr (basert på hva??)
- Total (tilbakebetaling): 88 kr (basert på hva??)
Så jeg betalte altså 218 kr, men får kun tilbake 88 kr. Dette er rett og slett bedrageri! Styr LANGT unna.

Svar fra Tights.no
Varene ble pakket og sendt raskt. Men når de bruker postnord er det som å vinne i lotto om pakken i hele tatt kommer frem. Dette trekker ned hele opplevelsen med å handle her.

Svar fra Tights.no
Har handlet flere ganger men denne gang ble pakka levert feil plass å retunert,får delvis refundering uaktelt flere ganger iallefall🤬
Styr unna!! Får ikke igjen pengene for varer som ikke har blitt levert. Umulig å få et konkret svar fra de....

Svar fra Tights.no
Hold deg unna med mindre du elsker å vente. Bestilte under black friday, pakken kom i fillebiter med halvparten av varene inni. Venter fortsatt på at reklamasjonen skal behandles,kanskje pengene kommer i romjula…?

Svar fra Tights.no
Valgte hjmme levering flere ganger. får det levert til butikk eller pakke automat hvær gang. fått det hjemme før men nå har de bare sluttet med det hos meg. naboen får hjemme levering. Også tar transport mye lenger tid nå en før. Ganske misfornøyd for å betale for hjemmelevering for å så måtte reise til butikk for å hente det ut fra en metall boks en trenger app for å åpne

Svar fra Tights.no
Kjøpte 2 varer, ville returnere den ene. Må betale returgebyr. Er min siste handel på tights.no
Så utrolig dårlig kundeservice. Vanskelig p få kontakt. Svarer sjelden. De står på sitt, selv om de tar feil og trenerer saksgang. Handler ikke derfra mer. Anbefaler å styre unna.

Svar fra Tights.no
Bare gode opplevelser! Har også sendt inn reklamasjon på en produksjonsfeil. De sende et nytt produkt av samme type, uten noe mer «fuss». Mye billig treningsskjorter, de tåler godt vask. Handler mye med denne butikken.

Svar fra Tights.no
Umulig å få tak i, ikke-eksisterende kundeservice. Helt ok produkter, så lenge man ikke trenger hjelp til noe, eller få tak i en person(og ikke bare en automatisk tilbakemelding som ikke hjelper noe)

Svar fra Tights.no
Helt elendig på tid. Tok nesten tre uker å motta en tights (på et lager i Norge!) og enda verre med retur. Når man returnerer får man en Mail om «det vil ta minst 14 dager å gjøre sikkerhetskontroll på din retur, deretter får du mer informsjon av oss». Veldig skummelt sted å legge igjen penger da man ikke vet om man får igjen pengene. Foreløpig skylder de meg en del tusenlapper, da jeg har returnert varene, men de har ikke returnert pengene. Andre sammenlignbare nettsteder som Nelly osv overfører penger ila et par dager.

Svar fra Tights.no
Helt topp. Varer som beskrevet og gode priser. Bestilte på en tirsdag og pakken ble levert torsdag (valgte instabox fremfor postnord). Ble skremt av noen anmeldelser her inne, men det stemte overhodet ikke med min opplevelse.

Svar fra Tights.no
Som flere andre skriver, alt for lang leveringstid. Greit det er advent, men kom igjen. Bestilte 26. november, står at det ble sendt 2. desember. Får ikke informasjon via sporingsnr., bortsett fra at PostNord har hentet. Veldig synd, har handlet en del her tidligere, men nå tror jeg det var siste gangen. Dere vet at det er jul hvert år, så syns ikke det holder å skylde på høytiden.
Bestilte varer den 20.november. Er registrert behandlet 01.desember! Ikke mottatt enda (05.desember).
Kommer ikke til å bestille på denne siden igjen pga lang leveringstid. Spent på når varene kommer og om de i det hele tatt kommer.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.