TheRugShopUK Anmeldelser 

639
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Our hall runner was easy to order, good value for money and matched our expectations when it arrived. The Rug Shop UK has good communication, very good value for money and have a far better range of... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Website easy to navigate. Product specifications clear and easily identifiable. Great colour choices. 2nd rug I’ve had from here. And fabulous quality and speedy delivery.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

It was difficult to know when the rug was going to be delivered. The tracking did not work, an email and phone call did not speed up delivery. The rug arrived unannounced. Happy with rug

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lots of choices and different sizes available. Was after a specific style of rug and this was the only website I found offering more than just 1 size of it. Delivery was great as well, will definitely... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Teppebutikk

Skrevet av virksomheten

The Rug Shop UK serves as your ultimate destination to discover the perfect rug for your space. With a vast selection boasting over 15,000 designs and colors, including options tailored for children's rooms, kitchens, and bedrooms, we cater to diverse tastes. Our collection also features large living room rugs in various styles like wool, shaggy, and striped, ensuring ample choices. Enjoy the assurance of the lowest prices online, thanks to our price match promise. Should you find any of our rugs cheaper elsewhere, we not only match the price but guarantee to beat it. Every rug in our collection is meticulously curated from leading designer brands to seamlessly complement your home. Whether you prefer modern contemporary or classic traditional styles, our extensive range ensures you'll discover precisely what you're seeking.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

639 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 66 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(639)

94 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great selection, competitive pricing and excellent customer service.

I bought 3 rugs from the rug shop. All were as described, reasonably priced & delivered within the promised timeframe. I had to send the first rug back (colour didn’t match the intended room) and the process was easy & the communication with Anurag was excellent. All in all a great experience. Highly recommended.

3. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I highly recommend the Rugshop uk

I highly recommend the Rugshop uk
Their customer service was excellent
Nothing was too much trouble for them
Great communication
Fast delivery with tracking
So pleased with quality of rug
Very competitively priced
£70 cheaper than my local supplier

16. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

3 months later and still no word on if or when I could receive my order!

I ordered a rug in November. I was told it was out of stock but would be delivered 5th of January. That date passed no word from this useless company. I chased and was told that it would be back in stock until February 2nd. Can I just say there was 0 apologies, customer service were so rude. When I asked “will I actually receive my rug in February?” They replied by saying they don’t know it could go out of stock again! Wtf. Give me my money back scammers

14. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful… ordered a rug on 9/2/26

Awful… ordered a rug on 9/2/26, received an email to say my item was in stock and would be dispatched shortly with a 3-5 day delivery time.
Still not received it, (25/1) I have emailed twice in the last week and no reply to either.

9. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Getting a refund

When our rug came it was the size we ordered but as soon as we lay it down we realised it didn't work in the room . Basically it was too big and didn't look right . We had to wait until the Christmas period was over to get intouch with them. Then came the bad weather. Royal mail kept sending the wrong size van wich delaying the return. But I have to say I kept the company informed with the issue.
When they finally got the rug returned back to them they gave me a full refund straight away.
I would highly recommend anyone to buy from the rug shop .

5. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great look, feel, sound, and service

I am absolutely delighted with the excellent value for money rugs I received with delightful customer service.
The rugs look great, feel great underfoot, and help keep my flat sounding great as I walk around (I love my downstairs neighbours).
The customer service experience felt like it had included shared mint tea and everything. Thank you!

9. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Appalling - thieving company. AVOID AVOID AVOID.

We ordered a large rug costing over £1,000 from Rug Shop UK. It arrived badly damaged and in very poor condition, with a large tear and white chalky deposits across the surface.

We reported the damage immediately on opening the parcel. We phoned the company the same day and were told to email, which we did with photos. We then phoned again several days after receiving no response and were explicitly told we would receive an email by the end of the day. No response ever came.

Despite multiple emails and phone calls, Rug Shop UK has completely failed to engage, failed to arrange collection, and failed to offer any refund or replacement. Their customer service is effectively non-existent.

This was a high-value purchase and the total lack of accountability is unacceptable. We have now had no option but to involve American Express to recover our money.

Based on our experience, we strongly recommend avoiding Rug Shop UK.

5. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Hi

We’re sorry to hear about your experience and would like to investigate this urgently. Please share your order number so we can look into this and assist you.

Thanks

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Chase your refund if applicable

Whilst I can commend this company for quick dispatch, my rug proved unsuitable and had to be returned. I wasn’t advised that they would arrange collection until I asked ( they initially told me to do this myself) but then collection was quickly arranged and successful. Received an email on the 27/10/25 confirming refund had been successfully processed for the full amount less collection cost of £40 ( I was aware of this ). However, this refund had not been processed until today when I chased them. I did not receive an apology but was told it had been referred to the Accounts department and another message to say the refund was processed and this time it was! Beware you check your bank statements!

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Hi Andrew,

We have attempted to contact you a few times so that we can review the issue and work toward a resolution. We have also sent two emails regarding the same. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.

Kindly check our previous emails and let us know a suitable time when we may have a brief discussion at your convenience. We would be happy to assist and resolve the matter as quickly as possible.

We look forward to hearing from you.
Best regards,
The Rug Shop UK

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Please do not waste your time...

Please do not waste your time with the organisation. I ordered a rug that was 'in stock' and had the confirmation email from a gentleman called Harsh stating that it would be 2-5 working days, which is great. I was also advised that I would get a tracking number and email stating when the rug was dispatched, these never came. I waited over the allotted time before contacting them. The response time via email is appalling and then when they do reply it is a case of give us another 48 hours and we will contact you. There is never a response and it is a case of chasing yourself. They are happy to take your money and not send your item. Someone then called from the organisation today to claim it was lost in transit by Parcel Force, something which I do not believe as Parcel Force are one of the companies that always send out a tracking number. It is clear that the rug was never sent in the first place, again happy to have your money and not send the item. Also items are not in stock as they 'come from our supplier' so please do avoid this place at all costs.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Hi Ashley,

Thank you for your feedback. We are truly sorry for the experience you had.

Due to the extremely busy Black Friday and Cyber Monday period, our supplier faced unexpected delays, even though we placed your order with them promptly. Unfortunately, despite the item being dispatched on time, the third-party courier company misplaced the parcel. At the moment, all couriers are experiencing significant backlogs, and delays are affecting almost all the deliveries. This information is also clearly mentioned on our website to keep customers informed in advance.

Throughout the process, we did our best to keep you updated, but during the busiest time of the year, situations like this can still occur despite our efforts. Once you requested a refund, we processed it immediately from our end.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We will continue to work on improving our services to prevent such issues in the future.

Kind regards
The Rug Shop UK.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent and Friendly Customer Support!

I had a really positive experience with The Rug Shop UK! Their customer support team was super helpful when I had a small issue with my order. I reached out through the live chat, and they replied almost instantly with a clear solution. It’s rare to find such friendly and efficient service these days. I’m very happy with how smoothly everything went — great rugs and even better support! Highly recommended.

9. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you for your kind words. We’re so glad to hear you had a great experience and that our team could assist you quickly. Your recommendation means a lot to us and we look forward to serving you again soon.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I received the rug and after few weeks…

I received the rug and after few weeks the colours started to fade off and the colours started to change. I have emailed the company to help me out but they have ignored my message completely.

17. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Hi Meryem

We’re sorry to hear about the colour fading issue. We have checked at our end, and it looks like you have confused us with some other company. Please share your order number and purchase date at customerservices@therugshopuk.co.uk, so we can look into this and resolve it quickly.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Five stars and more !!

Five stars and more !!
Ordered my 4 rugs and within 2 days - all safely delivered with updates on the stages of the order.
Absolute first class service
Thank You

14. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you so much for your amazing feedback and five-star rating. We’re thrilled to hear your rugs arrived quickly and safely. Your appreciation means a lot to us and we hope to serve you again soon.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quality Rug

Quality Rug, exactly what we wanted.
I was about to order the very same rug from another company (they’d changed the product name slightly) when I decided to see if the same rug could be sourced elsewhere.
Quick scan on the web brought me to the Rug company with a saving of £50 and free delivery.

Customer service was excellent with same day answers.

I’ll definitely use this company again.

23. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you for your wonderful review. We’re delighted you found the perfect rug with us and saved in the process. It’s great to hear our customer service team could assist you promptly. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Everything as promised

Easy to order. Great communication. I changed delivery time and all arrived to plan and within allotted 2 hour time span.
Many thanks

26. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you for your kind feedback. We’re glad to hear the ordering process and delivery went smoothly for you. Your satisfaction means a lot to us and we appreciate you taking the time to share your experience.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Teal flower rug 170/120

A good range of rugs, colours and sizes. Found what I was looking for easily. Process of ordering was good and delivery was quick.

18. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted you found the rug you were looking for and that the ordering and delivery process met your expectations.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely rug and great experience

Lovely rug, beautiful colour and fantastic quality. And a great shopping experience. Fantastic communication and delivery, thank you!

13. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheRugShopUK

Svar fra TheRugShopUK

Thank you for your kind words. We’re thrilled that you love your rug and enjoyed your shopping experience. We appreciate your feedback on our communication and delivery.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv