Thelittleones Anmeldelser 

309
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Achat d une remorque velo, jogging, poussette Thule. Le livraison est sans la partie jogging (troisième roue). Le vendeur dit que c est une option alors que la description de l article mentionne Le... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered the elephant pillow, which came with a very big hole. The stitching is extremely poor. Also, the grey sleeping bag, which is again extremely poor quality. Also tried phoning, emails & messa... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful company. Ordered for my sons birthday (august 31st) on July 26th. Messaged before buying to make sure it would be here and was reassured it would be here mid august. Heard nothing back after ord... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordering from these is like ordering from a ghost. The website looks legitimate and you get tol delivery is 12-18 days on certain items. Nearly at day 30 and no delivery, tracking isn't updating an... Vis mer

Informasjon om virksomheten

Skrevet av virksomheten

We set out with the intention of providing little ones with affordable gifts; special items which were handmade with love, unique in design and timeless pieces which could be enjoyed by children, passed to younger siblings and filled with memories over the years. After much research, a number of sampled items and a thorough process of quality and safety control, our first selection was put together and "The Little Ones" was born. The Little Ones is a UK based online store. All our products are fulfilled from our warehouses here in Wales and shipped with care across the UK. Our UK fulfilment allows us to provide a free and fast shipment service to our UK customers, as well as affordable and fast shipping for our international customers.


Kontaktopplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

309 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,4

Alle anmeldelser

(309)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Ordered the large elephant

Ordered the large elephant, was supposed to be 3-5 working days, after a few emails as its been like 7 days i asked for a refund, then it said its just been posted, not happy as it was for a baby shower so they got it a week late☹️Don’t think i trust them to get orders ready in time

18. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Oh dear.

PayPal have just refused my claim so I’m now looking at the small claims court and will never use PayPal again….

Oh dear.. it started well, loved their products and ordered 2 different items, one of them personalised for delivery in 3-5 days. A few hours after order I realised I’d ordered 2 of the personalised items by mistake so emailed to ask to cancel one of them. Next day received an email to say delivery delayed. As the present recipient was emigrating I couldn’t risk a delay and cancelled the order and issue full refund by sending a message through their website (no option to cancel on my account). Never received acknowledgment of either message. 10 days later I received an email advising shipment and the package arrived 3 days later which was too late. I’ve raised a complaint through PayPal and am waiting to hear…
Today they sent me an email asking me to review on this site
Altogether a very strange purchasing experience and just hope I can get my £75 refunded

22. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

DISGUSTING SERVICE

DISGUSTING SERVICE. Avoid at all costs. Order placed, receive email after advising small delay.. was supposed to be in receipt 05/08.. chased the following week was told will be with me end of week.. nothing.. chased.. nothing.. tried to cancel order as no longer needed.. nothing. Item received 19/08 which was 2 weeks late.

Do not spend hard earned money on this cowboy company!

31. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay away. No Contact and debatable quality.

I ordered the large Elephant. I noticed that there was no details of the requested personalisation in the order confirmation so emailed them to confirm. No response. Order arrived, no personalisation. Emailed again. No response. I then noticed bits dropping off the Elephant so I emailed again but this time also asking about quality, country of origin and safety standards. No response. After a number of weeks I chased. Eventually I received an email saying to send it back and they will personalise it for me....at my expense. No answer to the other questions. This has continued. I email asking questions and get no response. Their 100% happiness guarantee no question refund policy is contradicted by their actual 'we decide if we want to refund or not policy'. Faulty items should have return postage paid but no label or freepost address given.....and no response to email. Shocking customer service and concerning quality of goods aimed at babies. So far, no answers, no refund and a toy I will not give to a child. Stay away.

18. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad customer service

Hi .. I have been emailing and trying to get in touch since the past 8 days but no response !! I ordered the knot crib bumper. However, Royal Mail status shows it’s been sent back to sender since I forgot to write the flat number. Can you please let me know if u can post it back to me or process a refund as I don’t live in the uk and need to take this bumper back home with me. A response eitherways would be much appreciated. Thanks x

15. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a cuddle elephant that…

I ordered a cuddle elephant that arrived really quickly however the seam was undone along its stomach. I emailed the company twice and left a voice message saying what had occurred and needed another one for the weekend as it was a present. I heard nothing at all so sewed it up myself. Then after 5 days got a reply asking to send problem to another email address and could I do a review. Basically there is no correspondence quickly from the company - I wouldn’t recommend them as goods faulty

10. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered a large hug elephant pillow…

I ordered a large hug elephant pillow fir my friends baby.its beautiful.have no issues with service.fast delivery and good quality.would highly recommend.iam one happy customer.thank you

8. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi Lynn, Thank you so much for your kind review, we are so happy you like your item :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This place is not worthy of one star.

This place is not worthy of one star.

Ordered an item and paid extra for 2-3 delivery.
No response from them.
After several of my emails - one reply after 5 days - stating half of items not available - and other half to be send immediately.

Refund not given.
No response from email.
Now it is 10 days in - and still no response

Fake reviews submitted by their own family.

AVOID AT ALL COST!!

Not worth to spend even £1 of your hard-earned money.

5. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hello Raza, I have looked into your order, we responded to your email and provided a refund for delivery right away for the delay, the items you requested to be sent were sent and I can see they have been delivered

You have requested the full order to be refunded through Paypal, we cannot do this as you have received two of the items, we also cannot part refund an order if there is an existing claim as the system does not allow it - once you have responded to Paypal from your side we can refund the amount you are owed

If you require anything else please email customerservices@thelittleones.co.uk

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The customer service is poor

The customer service is poor. No refund and no response. Ordered a Elephant but it was faulty as the stitching was coming away at the ear. I contacted the company and they said they would refund and send a pre postage label. Waited a couple of weeks to get the pre postage label after contacting the returns department numerous times. I then copied in the info email address where sophie sent the returns label that day. I sent the item more than 3weeks ago and have not heard anything. I have emailed numerous times and still not heard anything. I would not recommend.

4. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give 0 stars I would.

If I could give 0 stars I would.
I ordered a elephant 2 weeks ago with 5 working days delivery.
I keep being told it’s been passed to the courier and they are delayed, however the courier hasn’t got it.
Have asked for a refund and will shop elsewhere

4. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good product and great customer service

The item wasn't delivered at first, seemed it got lost in the delivery process but as soon as I contacted the customer service, real people got back to me very quickly and sent me the item I wanted via an express delivery, so really their customer service was super empathetic, reliable and efficient. The gym I ordered looks really good and is good quality. We're happy with the product and trust the customer service (which is rare nowadays). We'll order again.

2. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Thank you for your review Sarah, so glad you liked the item :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Got the large elephant 🐘 for the birth…

Got the large elephant 🐘 for the birth of my nephew and his wife's new baby girl Hallie. They absolutely loved it. My sister has now brought one for her older sister Sophia and another friends baby. Beautiful elephant ❤

1. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi Susan, thank you for your kind words, we are so glad you are pleased with the item :)

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Faulty item/refund issue

I bought for my new born knitted sleeping bag for outside,but it came faulty as some threads looks like is tearing down. Comparing price is not cheep to pay it is a shame, because product,matteria is really soft and nice.
But problem is about refund that you need to pay by yourself even it's not your fault. You need to do something with this policy because loosing a lot of customera.

29. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi, our return policy clearly states that you can return an item and we cover the cost to return faulty goods as long as you follow the return procedure. Please drop an email to returns@thelittleones.co.uk and we will take a look into this for you :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought a large elephant with my…

Bought a large elephant with my grandsons name printed on it. It’s lovely, can’t fault it. Delivery was quick too. Definitely recommend this site. Thank you.

28. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi Sandra, thank you for your review, we are so pleased you like the item :)

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Delivery status didnt change.

Delivery status didnt change.Got in touch and product arrived quickly.

26. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi Steve, I am happy to hear your product arrived quickly and you are happy with our service, thank you for shopping with us :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought a large elephant 🐘 and ask to…

I bought a large elephant 🐘 and ask to have it personalised with a name i got the item with no name they told me to return it so that they could put it right but i have got to pay to send it back and it's not my fault i think they are having a laugh i won't be shopping there again

25. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hello Wendy, I have taken a look at your order and it looks like there was no personalisation entered at checkout which is why the return postage was not covered, I can see that we have offered to personalise the item for you and this is being actioned :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered 0 to 3 months yet I received…

I ordered 0 to 3 months yet I received a cardigan that would fit a 12 month old.. poor quality and badly presented

21. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hello, I believe you are reviewing the wrong company as we do not sell cardigans!
The Little Ones Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t use this company

I bought a gift on this website on 7/7/2022. It said it would be delivered in 3-5 working days. Today is 20/7/2022 and I still haven’t received my product. I repeatedly contacted customer service who only said to wait to receive a confirmation email with details of my shipment along with a tracking code. I received that on 13/7/2022 and the tracking says the courier is still waiting for the item to be dispatched to them. Customer services have not responded to me since.
I am raising a formal complaint now.

20. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thelittleones

Svar fra Thelittleones

Hi Klara, I apologise for any delay, I have checked your orders and all items ordered have been delivered to you :)

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv