Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

My first order was perfect, arrived quickly and all fine. Queries before ordering dealt with really well. Second order took 2 weeks and was not cut accurately. When I rang to explain, I was told send... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We have used the store twice. We found the web site well laid out. Ordering was as hassle free as possible. Most importantly we got exactly what we expected, promptly. Our kitchen surfaces could serve... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sales staff ... perfect ! Customer services staff ... perfect ! Product .... I've NO idea about it, because they used Tuffnells who have pretended to do a delivery twice now and are on the verge... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Needed two sheets of acrylic to replace glass broken in the recent wind storms, did not want glass again as my pet nearly cut himself walking on the shards. Older house the panes are not regular s... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Leverandør av polyetylen- og plastdekke
  2. også i
  3. Butikk for akrylprodukter
  4. Leverandør av plastprodukter

Skrevet av virksomheten

A leading UK supplier of Cut to Size Plastic sheets for all your requirements.


Kontaktopplysninger

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

229 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(229)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid at all cost!

Avoid at all cost!
Two attempts to produce a simple rectangular panel resulted in failure. 1st attempt, waited 2 weeks then received without radiused corners as ordered. 2nd panel received 1 week later despite assurances that it would be expedited. This panel was 5mm smaller than ordered in both w x h, the holes were 2 mm larger than ordered and the radiused corners looked like a small rodent had made them! Both unusable!
In summary - Poor attention to detail, poor workmanship and poor customer service. Well practiced in apologising though. Wish I’d read the reviews before ordering. Lost a contract because of this and revenue worth over £ 2 k - BEWARE !!!!

10. mars 2023
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect product.

Perfect product.. delivered on time

4. mars 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

Thank you for your 5 star review! We are pleased to hear great feedback regarding the delivery times and the quality of products.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order still not arrived

Order still not arrived. At least 5 working days late.
Keep having to chase. No proactive feedback re progress.

22. mars 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you have faced. It appears that there was a stock issue, unfortunately that we were not made aware to us. We are appreciative of your honest feedback, and your items are due to be delivered Tuesday 28th March.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor and slow service - would not recommend

The Acrylic Store started off very helpful, but during our discussions on where to drill the holes on my mirrored panels they didn’t actually listen to the instructions, so I ended up with unusable mirrored panels, because the holes had been drilled too close to the edge of the panel. I have sent emails detailing the complaint and all I get back is condescending and rude emails stating incorrect information. Delivery was slow (they only delivery twice a week to London) and even that was delayed, without any communication, and they knew I needed the frames urgently! I pushed for a delivery refunded. The process of paying is way too complicated and not very modern - you place the order and then someone has to call you to take payment over the phone. I had to call three times to actually pay them, which delayed everything further. Overall my experience was very poor. I’ve paid for unusable panels and I am still waiting for someone to call me back following my emails complaining. I think you could find a better and more efficient business

21. februar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We apologise for any inconvenience caused and the frustration you have faced. We understand and have taken on board your feedback to improve our services.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Whilst the quality of the goods is…

Whilst the quality of the goods is excellent, this company does not offer a 'custom cut' service, despite claiming they do on their website. I took the trouble to laser measure a installation for a customer and sent specific drawings with measurements on for several custom pieces. Despite emails and calls to obtain a assurance they would be cut to the measurements on the drawings they were not. I ended up having to modify at the point of installation. Don't advertise something you can't provide!

1. mars 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you have faced. If we are immediately made aware that the measurements are incorrect then we can offer a replacement to be sent out as soon as possible. Please could you let us know if you have contacted us when you received your order?

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quick to order

Quick to order. Pleased with splashbacks

26. februar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

Thank you so much for your 5 star review, we appreciate your feedback so much!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very dissapointed that we have not…

Very dissapointed that we have not received our order yet we were told by email our delivery would be last Friday 3rd March it still has not arrived

21. februar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We apologise for any inconvenience caused and the frustration you have faced. We are sorry that you did not receive your, unfortunately your order was delayed due to stock supply issues. Please contact our customer service team on 0114 357 0238 and we can refund the delivery cost of you order.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great

Good quality products at a reasonable price. Very quick delivery

18. februar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

It's great to hear you were pleased with the speed of the delivery. We thank you for your feedback.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Slow delivery

Delivery speed is quite slow, about 2 weeks.

14. januar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We apologise for any inconvenience caused and the frustration you have faced. We are sorry that you did not receive your, unfortunately your order was delayed due to stock supply issues. Please contact our customer service team on 0114 357 0238 and we can refund the delivery cost of you order.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Had a 5 mm Gloss White Acrylic bath…

Had a 5 mm Gloss White Acrylic bath panel cut to the exact size and delivered. Excellent product and a very competitive price compared to market bath panels. Look great and much sturdier than market bath panels.Fixed it with velcro strips to wood battens under bath.

23. februar 2023
Vurdert til 4 av 5 stjerner

One of the shower screens was damaged…

One of the shower screens was damaged in transit. As soon as we got in contact with them, they immediately investigated and agreed to replace the damaged screen free of charge. The complaint was dealt in a very professional manner and promptly. My suggestion - for future consignments, the corners and edges should be protected with hardened cardboard and shrink wrapped using bubble wrap.

30. januar 2023
Logoen til The Acrylic Store

Svar fra The Acrylic Store

We are sorry that received a damaged shower screen, however, we are pleased that a member of our customer service team in a prompt and professional manner. I will forward your useful suggestion onto management to see how we can improve our packaging to prevent future damages during transit. We are grateful for your feedback!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv