TTWEB Anmeldelser 

330
•
TrustScore 1.5 av 5

1,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could rate 0 stars I would, this company are scum and I will take it as far as I can to get my money they owe me. I’m currently taking legal advice as they have over £1000 that is mine, I’m angry... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

HMRC informed me November 2022 that they had sent my Refund to Tax Tree have tried numerous times to ring them phone answers then cuts off !! Have now contacted Durham TRADING STANDARDS as I am now co... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They sent a letter last May saying that a cheque was going to issued with 14 days Still waiting !!! HMRC are not interested even though its blatant fraud. Like so many people my husband has been victi... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute scam company. Have been waiting months for my tax refund, had correspondence with Lesley who assured me the money would be sent to me, more recently was told my cheque had been posted 2nd cla... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

1,5

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

330 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,5

Alle anmeldelser

(330)

2 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Appalling Service

Appalling Service, the website doesn't exist. They take your money from HMRC and you get nothing.

13. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Hi Stella, Our website is www.taxtree.co.uk. I can see that we have submitted a claim for you, but as yet we haven't heard back from HMRC, Thanks.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A positive experience!

I was a bit worried after reading some of the reviews, but my experience has been a positive one. I signed up to tax tree, after receiving an email from claimeazy, who dealt with my ppi claims. I knew what percentage tax tree would claim, as I read the t’s and c’s. I was happy with this, as I wouldn’t have had a clue where to start and it was money I wasn’t expecting. I started my claim in November, received a letter from HMRC in early February and received my cheque this morning, just a few days after an email from tax tree, informing me of the successful claim.
Thank you Tax Tree for a stress free, positive experience!

11. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Deborah,

Thank you for your 5 star review. Very many of our customers are happy with our services, but it is very rare that people take time to post positive reviews, alas only when they are unhappy - Thank you again - very much appreciated. Regard Kerry

Vurdert til 1 av 5 stjerner

What a scam

What a scam, again I received a letter from Hmrc on 22 November 22. Phoned Hmrc last week and the said tax tree had claimed and I’d signed a document. I have never Heard of them let alone signed anything. Tried phoning and can’t get through. Please people don’t use these people. I’m going to report them to the ombudsman and Hmrc!!

9. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Mr Jones. We keep a digital footprint for every single customer who signs up with us, which means IP address, signature capture, date, time received, device used etc. Quite often it is a case that you have signed up with a partner company of ours, so the name Tax Tree hasn't registered with our clients. I am unable to identify you from just your trust pilot name so if you can provide us with your post code, we can take a look and give you a call. Regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rubbish company

After getting a letter from hmrc about tax back , I never received only to call hmrc and they told me tax tree had got it??? I’ve never heard of them and surely they can’t just take your refund!! Sent numerous emails and they don’t respond, tried to call on phone but most options it tells you to email them what a joke, I pressed to make a payment hoping that would get me through to someone but no I keep getting cut off!! The company is a joke and customer service is non existent, if you are thinking of using tax tree DO NOT

9. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Kim, I can see from our system that we have replied to many of your emails, and provided you with all the necessary information regarding your sign-up process with us. We do have a minimum fee of £50 as we still have to carry the work to process refunds. We don't know the refund value until HMRC write back to us. We are not knowingly taking money from customers. We offer a service and charge a percentage. If you took your car to a garage for a service you would expect to pay. As your refund was below £50, then unfortunately the refund will go towards the costs. Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wife recieved a letter this morning…

Wife recieved a letter this morning claiming to be from HMRC detailing that these conmen have falsley made a claim in her name for a small ammount of money neither of us have ever heard of them, I expect we will soon hear that their directors and staff have been arrested and jailed, they are thieves, if you can't work it out from the comments, contact HMRC directly from a reliable source.

I have since my original review done a significant ammount of research it seems Tax Tree is a trading name of Fast Finance Solutions Ltd, never heard of them, you won't have, they have never traded until the end of 2022, a dormant company for year after year, they are defrauding the tax office, by using I assuming purchased details representing them as a valid authorisation from you and then making claims without your knowledge for a tax refund, however large or small, if you don't see the letter from the tax man you would never know.

Belinda Wright is the Sole Director of both Fast Finance Solutions and Chandler Simmonds Legal, also a dormant company started at the end of 2021, you can check this all using companies house for free.

She has the companies registered on comapnies house under the names Wright Belinda and Belinda Wright, same address in Winsford, but one with a february date of birth, one with a May date of birth.

The firm is making claims without your conset and then demanding 45% of the pay out if you ever find out about it at all.

The tax office staff will say you must have clicked something years ago so it's legal but in this case you didn't they were a dormant company.

Fast Finance filed its first accounts suddelnly showing £150,000 balance having never had a balance previously at the end of last year.

I won't suggest why you would start this all up behind peoples backs without their consent using two different all be it close but different identites but it's clearly fraud.

They rely on you accpeting when you complain to hmrc you may have given consent for PPI and then using it again without your knowledge now in some cases this might have happened but you can't possibly have signed up for a scheme like this with a company when it was dormant.

Their edge you're now tied into giving them a 45% cut or getting nothing, so you have to pay them for comitting fraud for you or you get nothing and looking at comments you will get nothing anyway.

Do complain to HMRC, Action Fraud and Winsford Police directly who can get the directors details and pop round themselves.

8. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute scammers

I received a letter from HMRC in October to say they had forwarded my cheque to Taxtree. It is now 8th March and I have still not had any correspondance from your company. I spoke to HMRC yesterday and they confirmed it was sent to you in September 22. They also said they had a signature on a form from me to give you authority to investigate! I have signed no such form. You are a complete fraud! I have requested a copy of the form from HMRC which when I receive I will take you to court for fraud!

7. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Georgina, I can see from our system that we have had a refund for you which I will request is sent to you today. My apologises for the delay. I can see that we did actually email you also in December replying to your emails - however, you state you have never had any correspondence from us. I find this strange as you replied to these emails. Not too worry, we had a positive result for you and the money will be on it's way to you. Kind regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tax Tree have had my refund since…

Tax Tree have had my refund since November 22, no correspondence from them, you cannot get through to speak to anyone on the phone, they don’t reply to emails. These people are taking our money and fraudulently keeping it for themselves. Scandalous

7. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Diane, I can see from our system that your cheque was sent to you on 8th March. Please let us know if you have any further questions. Perhaps you might like to review your one star review.

Regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Like all the other reviews I have read…

Like all the other reviews I have read I received a letter in January this year saying my cheque had been sent to Tax Tree.Since then i have contacted HMRC and they confirmed the cheque had been sent.So where is my money.

1. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Dee, As you have previously been advised, we did not receive your refund until 31st January 2023. I can see from our system that a cheque has been sent out to you, so in essence, since receiving your refund, it has taken us just 4 weeks to process your refund. I'm not sure how this is a 1 Star rating ? Kind regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It has taken 3 months since i emailed…

It has taken 3 months since i emailed them to say the inland revenue has sent them the cheque, arrived to find they had taken 45% of the monies due. Rip off Never Again. My advice is do it yourself

1. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Julie, I am sorry if you feel our fees are excessive. The 45% you state includes VAT also, and as a VAT registered company we have to charge the and pay it back to HMRC. Our fees are never hidden and we do urge clients to read our terms of engagement prior to signing up with us. Regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I just need my money ..

Every time I have had a tax rebate I've done it on line but this time tax tree are involved ..I have not even been chasing any tax ...they will not show me how I meant to have sign up with them and now I can't get my rebate that I need to buy food .
I don't want alot, I want them to get out from my life and stop taking money which honest people rely on esp at the moment when times are hard.
Why would I want them to chase a claim I don't even had ?it makes no sense.

28. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Good afternoon Debbie, I can see from our system that Lesley has been liasing with you regarding your tax refund and has explained how you signed. If you need any further assistance then please can you email again. Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor company for communication

I received a hmrc letter on 4th January saying the refund cheque would be sent to tax tree i emailed them with the copy of the letter on 7th February but they said nothing was on the system. I emailed them again twice last week and they haven't even got the decency to reply. I will be contacting the financial ombudsman if i do not get a reply this week. Hmrc have told me the cheque was sent to them on 5th January. UPDATE. Thank you for messaging me back but i have had no emails from you last week at all, the only email i received from you was the one stating i was not on the system. Please can you email or phone me with an update ASAP. UPDATE 11/03/2023 I recieved my cheque today thankyou.

4. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Mrs Kempster, I can see that we have replied to your emails last week. If you still have outstanding issues, please can you email us again. Than k you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give this company zero I would

If I could give this company zero I would ..I contacted HMRC who told me my cheque has been sent to taxtree in January I don't remember ever signing up to this!..when contacting tax tree they asked for my a copy of my letter from HMRC and said they couldn't find it on the system...I have since phoned HMRC again as I still haven't got my cheque they have advised if I haven't had it by Friday to report to financial ombudsman

26. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Heidi, we didn't receive your cheque until 6 February. We didn't say we couldn't find it on the system we said "we have checked the system and confirm we have not yet received the (breakdown) from HMRC. We then asked "would you be able to send us the letter so we can chase this up" we then sent you a secure link to do so. You did ask us to act on your behalf and I can provide all the evidence of this, including a digital footprint. Your review doesn't portray an accurate picture of the service we have given you and I would like to give you the opportunity to amend this. We do now have your refund and the breakdown, and your claim is currently being processed. I would say most people would be happy with this outcome, so your review is very surprising. Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tax Tree benefitting again

I asked that Tax Tree stop acting on my behalf last year. Lo and behold my tax refund is going to them again, is under £50 and I won't see any of it. Have emailed again so fingers crossed for next year...

27. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Mrs Butterfill, Thank you for your review. I have left you a voicemail today, and I will also email you. Kind regards. Kerry

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My husband received his cheque from Tax…

My husband received his cheque from Tax Tree.

4. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Mrs Burnside, I am glad that your husband has now received his cheque. I see from an early review you have stated we are a "Disgusting Company". Firstly, your husband's refund was from Tax Year 2018/19, so almost 4 years ago. Had we not acted on his behalf, it is very unlikely you would have ever got this money back. Secondly, if HMRC put the correct time frames on letters as to when we would be receiving client refunds, instead of 14 days then there wouldn't be an issue. I find a 1 Star Rating and your comments very harsh for a service we have offered and delivered. You are of course entitled to your opinion. Kind Regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Received letter from tax office have…

Received letter from tax office have sent checkvto tax tree ? I can't get any response from them think they should be investigated as seem to be doing this to lots of people I will edit this review if and when I receive my cheque which was sent to tax tree in 29th Dec .I have now received my check from tax tree which I am happy with but I still wonder why took so long from receiving the letter from tax department and wonder if I hadn't but the first review on here would I have been still waiting but thank you tax tree .

29. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Anne
Thank you for your review. For “Clarity of Purpose”, I would like to explain the purpose for which you engaged Tax Tree’s services. Many people are unaware that they are due a tax refund, and most of these refunds are historic and do not get refunded automatically. If the deadline of 4 years has passed, you can no longer claim these refunds, without a great deal of work. We offer a service which can and does, uncover refunds for thousands of customers over the last 4 years. These are predominantly on PPI Tax Refunds, but there are many others including tax which has wrongly been deducted from you, but NOT yet refunded.
Our Terms of Engagement are available for all our customers to view prior to signing for us to act on your behalf – whether that is by e-signature (electronically), or a hard copy. Some customers claim that they have never signed these documents and that the claim is fraudulent. And in each case then recall signing up when provided with the signed documents, and an electronic log of how and where signatures have been obtained.
Tax Tree work very hard to get these OUSTANDING refunds back for our customers, but unfortunately we have no control over the postal system or HMRC which can and does cause delays. We have thousands of delighted customers who don’t write on Trust Pilot who were glad of the service we offer and the additional money they now have.
We also offer a no win, no fee service, which subsequently means we do a lot of work for a lot of customers without any financial benefit to the company.
If your refund is successful, HMRC will write to you and advise they are sending the cheque to Tax Tree within 14 days. This can actually take up to 5/6 weeks. If you have received a letter it will speed the process of your refund up if you email it to info@taxtree.co.uk, with your post code.
For “Clarity of Purpose” this is the service we offer. I would therefore ask you to reassess your review, and if I haven’t answered your query in the text above, then please email info@taxtree.co.uk
Thank you and Kind Regards – Tax Tree Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Never signed up for this company have…

Never signed up for this company have recieved a letter from HMRC saying I owe them £3600 based on information given incorrectly by this company .so fraudulently used my name national insurance company and costing me unless they retract the letter and information sent in .Not hopeful looking on here

17. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Jacqui, I have looked at this for you and it would appear that Lesley has already been in contact with you. Kind regards. Kerry

Dear Jacqui, I will take a look at this for you. I'm not in the office until Monday, but I have made a note and will look at it as a priority. Thanks for your patience. Regards. Kerry

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Where's my rebate been waiting since…

Where's my rebate been waiting since November?

30. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Hi Dawn. If you have not received your refund yet, do you want to email us at info@taxtree.co.uk and we can provide you with an update. Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Another disguntled 74 year old pensioner

I received a letter from HMRC early January stating that they had sent a cheque to TaxTree for my refund, as it appears so many other people have. Have rang them several times and i have done as requested and sent a copy of the HMRC letter.I have e'mailed them 3 times but no one from this company has the common decency to reply or acknowledge my e'mails.Surely this company should be regulated as other Financial Institutions are and the Ombudsman should step in and put a halt to the H,M,R,C, from sending out refunds to them. H.M.R.C. should refund the overpayments to the person owed and let Tax Tree claim their exhorbitant fee from them.I bet that if they did they would be in contact within days and not as it appears from the many reviews in months or not at all.

12. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Mr Clifford, I am very sorry to hear that no-one has replied to your emails. Occasionally the odd email might get missed, but not 3 times. Please email to info@taxtree.co.uk and mark it for the attention of Kerry. I will then personally look at this for you. Kind regards.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Furious!

Never heard of this company and have never authorised them to work on my behalf. Yet I have received an invoice for their services!! How have they gained access to my government gateway account? I have been doing my self-assessment tax returns for years and don't understand how this company have managed to gain access to my account. It makes me wonder if this invoice is fraudulent as they have sent it to an old mailing address and not that of my HMRC account. Gutted to be asked for 45% of my tax return when I haven't appointed these people's services!

11. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Dear Marissa, You signed up with us on 27th August last year and you also provided us with your national insurance number. We also have a digital foot print. The invoice will get passed over if it isn't paid, but if you would like to contact the office by emailing info@taxtree.co.uk we can provide you with all the information required. Kind regards. Kerry

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Received the same letter from HMRC…

Received the same letter from HMRC regarding a tax refund and that a cheque was issued to Tax Tree for an amount. Tax tree doesn't respond to emails and the phone rings out. No idea who this company is and HMRC couldn't care less. Even if you did overpay tax its more than likely lost now.

13. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TTWEB

Svar fra TTWEB

Hi Andrew, if you have received a refund through us over £50 then the money will be refunded to you. It's best to email us at info@taxtree.co.uk and we can then give you an update

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv