Stone Tile Depot Anmeldelser 

874
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I ordered a tile sample said it was blue and white but it arrived and was black and white. It arrived a full week after stated at purchase. There was no way readily available to reach customer servic... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve been working with Matt for months now trying to hone in my tile order for our house build. He has been nothing but accommodation and helpful throughout the process. Making sure my sample ti... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We bought two hand held manual grass cutters. The cutters work very well. And the packaging was packed very well and good size package, not to large. The time to arrive to Hawaii was exceptional. V... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely beautiful product. Chose the Carrera marble to put around our fireplace and it looks stunning with a gorgeous texture and a subtle sparkle. Shipping was expensive but worth it since it is q... Vis mer

Selskapet har svart


Informasjon om virksomheten

  1. Flisbutikk
  2. også i
  3. Natursteinleverandør

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

High Quality Discounted Marble, Granite, Travertine, Pebble And Limestone Tiles And Mosaics Directly From Factory. All Products In Stock!

Stone Tile Depot - Direct From Factory

Skrevet av virksomheten

Low Price Guarantee
If you find a current lower price on an identical, in-stock item from any other store, we will match the price. The product must be a matching brand, quality, model number, and color. Just send us the ad, printout, or photo for validation. If you are not satisfied with an item that you have purchased, you may return the item within 30 days of delivery for a full refund of the purchase price, minus the shipping, handling or other additional charges. Our friendly expert staff is knowledgeable in all kinds of natural stone applications such as kitchen and bathroom renovation. You can reach us by using our toll-free line: 1-800-622-8708

Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

874 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 95 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(874)

151 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tracking number for samples

Ana answered my question and was a delight to chat with.

8. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Dear Customer,

Thank you for your support. looking forward to serving you.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service and quick shipping

Great service and quick shipping. I was in a bind to get tile that was out of stock locally and Ana and team worked super fast to confirm tile and get it shipped the next day.

25. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Brooke,

Thank you for your business. It is our pleasure to work with you.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful!

5. juni 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Katie,

Thank you for your business....

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Five Stars

Excellent quality. Excellent price. Superior service!

1. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Adams,

Thank you for your comments. We really apprecite your business.

Best Regards
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible service

Horrible service. Been trying to return two cases of tiles for almost 2 weeks and they’re just giving me the runaround.

2. juni 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Bril,

I am very sorry for the inconvenience we caused you for these two boxes. No worries, we will refund the cost of these two boxes and keep them. Later on you may need some tiles for replacements.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ana handled my order and was very…

Ana handled my order and was very helpful to source the tiles we wanted.

24. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Wendy,

Thank you for your comments. We appreciate your business.

Best Regards,

JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tiles were curved, and unusable

Your reply is incorrect. I love the color and design of this tile and have no issue with the look. Unfortunately though, most of the tiles that arrived were curved and not flat, making at least 50% of them unusable for my tile project. I understand that a few tiles may have issues, that’s why I ordered the extra 15%.

There should’ve been better quality control before they were shipped.

20. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hi Mei,

I am sorry to hear that you weren`t happy with the look and shape of these tiles.. These tiles are glazed over terracotta body. Purposely gives a rustic look with hand made applications. You can also see these tiles on the website depicting what they look like when installed.

If you are unble to use these tiles we can take them back. However, they need to be packed the way you received them. Please let me know. My email address is jj@stonetiledepot.com.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My service representative

My service representative, Ana was great. I needed samples of outdoor
Porcelain tiles sent out and they were
delivered very quickly. Tiles look great, cost is very competitive and will be ordering from Stone Tile Depot because of this experience.

16. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello John,

Thank you for your comments. Looking forward to working with you in the near future.

Best Regrds,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Responsive

Quick turnaround on samples I needed!

19. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Adrienne,
Thank you for your comments. Looking forward to getting an order from you.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent packing and shipping

Each box of tiles was carefully wrapped and protected. All sample tiles arrived in perfect condition.

19. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Sallie,

We apprecite your business. Looking forward to working with you in the near future.

Best Regards,
JJ
Stone Tole Depot

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Love the tile

Love the tile, Shipping a bit much as it was $99.00 for 13 one square foot tiles.

14. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Nancy,

I am sorry to hear that you weren`t happy with shipping charges. Actually, we fixed shipping on mosiac shipments to a flate rate. If you were to order 130sf you would have paid the same mount $99.00. Perhaps next time around..

Best regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good and fast service

Good and fast service

10. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Ted,

Thank you for your comments. Looking forward to working with you in the near future.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Muy malo todo

15. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Eduardo,

I am very sorry we could not delivery your tiles. Our supplier failed us. Initially, we have refund the freight charge of $299.00 for delay. We also asked our accounting office to do another refund of $419.87 to cover the rest. Please wait few days for this refund goes back to your CC.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ana was GREAT.

Ana was GREAT.
Good communication, and follow up.
Stone tile depot came through this time.

11. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Novak,

Thank for your order and we appreciated your business.

Best Regards
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Samples

Love that the have samples for you to purchase!!!!

7. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Sheri,

Thank you for your sample order. We re looking forward hearing from you soon.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tile was broken and customer service…

Tile was broken and customer service didn't respond.

30. april 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Tiffany,

I am sorry to hear that two boxes were received damaged. Ana told me that she has informed you that we are shipping two boxes free of charge.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Simple Process.

Simple Process.

Ordering was easy and shipment came in as expected with no damage.

5. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Troy,

Thank you for your business. It is our pleasure working with you.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Vurdert til 3 av 5 stjerner

They lost my business

The first time I placed an order with Stone Time Depot it went great. I few months later I placed a larger order and the shipping did not go well. I was never contacted to schedule the delivery, when they delivered they didn't ring the doorbell or call and they left my pallet of tiles in the middle of my sidewalk in a rain storm. When I contacted Stone Tile Depot they were not helpful. I do not plan to order from them again.

1. mai 2025
Logoen til Stone Tile Depot

Svar fra Stone Tile Depot

Hello Amy,

I am sorry to hear that you had some delivery issues with the trucking company. As you know once products are picked up by a trucker, we are at their mercy. However, to make things better for your, please accept our apology and $150.00 refund from the freight cost.

Best Regards,
JJ
Stone Tile Depot

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv