Squishy Plushies Anmeldelser 

6
•
TrustScore 2.5 av 5

2,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,7

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

6 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 33 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(6)

3 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse

Vi sjekker anmeldelser

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Did not recv merchandise.Can not…

Did not recv merchandise.Can not contact anyone. Links have been removed and phone out of service. Do not use. No refund avbl.

This was not Squishy Plushies. It was The Squishy Store!! Company was incorrectly listed.

12. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Squishy Plushies

Svar fra Squishy Plushies

Hi Tom,

We’re very sorry to hear about your experience and I understand that an order you placed hasn’t been delivered.

We’ve checked our system and unfortunately can't find any order matching your name or details. Our customer support team is available 24/7, and all of our contact channels — including our email and website contact form — are fully operational. To contact our team directly, please visit: https://squishyplushies.com/pages/contact

There are several websites with similar names to ours, so it’s possible your order may have been placed elsewhere. To confirm, please double‑check the website URL linked in your order confirmation email.

If you get in touch with us directly, we’ll be happy to look into this further and help to resolve this as quickly as possible.

Thank you,
Alex
Customer Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disappointed Santa

My daughter asked for a specific squishy plushie (the koala with babies) for Christmas from Santa. I ordered it on December 2nd with a delivery date of the 17th. Come the 15th and I still saw no sign of the package, I emailed the company and explained the importance of getting the koala before Christmas. They wrote back with no sincerity that the package would not arrive and they were refunding me my money. Looks like Santa needs to find a quick solution…

15. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely Shop

Lovely Shop , and lovely People !

I always buying my Plushies from them , always all its absolutely fine on one occasion they come demage but customers service acted very quickly and really friendly . They resend them free of charge and next day . Super friendly customer service ! And quick to response . Thank you very much for being fair and lovely busssines !

12. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Expensive teddy - not weighted at all

Parcel arrived 2 weeks late so missed Christmas even though it was guaranteed for Christmas! Fault on their end. Weighted anxiety tiger plushy arrived and extremely disappointed. The plushy claims to be weighted but it is not. It weighed the same as other teddys. It’s basically just an expensive teddy. I’m an anxiety sufferer so was hopeful that a weighted teddy would work but you could hardly tell it was there. Don’t buy!

4. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Squishy Plushies

Svar fra Squishy Plushies

Hi Kelly,

We sincerely apologise for the delay in the delivery of your order over the Christmas period and we'd like to resolve this issue for you as soon as possible.

We're sent you a free returns label to return the item received for a full refund and we'll be investigating the cause of this unusual error further.

Your feedback is greatly appreciated, and we hope to quickly resolve this issue and improve your next experience with us.

If you have any questions then please don't hesitate to get in touch and we'll be more than happy to assist you.

Kind regards,
Alex
Customer Support Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv