Smokstore Anmeldelser 

191
•
TrustScore 2.5 av 5

2,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered two drip tips which arrived safely and quickly. Ordering was simple and also received constant updates from smokstore during the process right up until despatch and shipping. I was also suppli... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give this company zero stars I would. No communication besides 1 email. No confirmation email of my purchase. No updates or anything. This is ridiculous and unprofessional. Do not shop here... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

15 days and no shipping confirmation. 18 hours and no reply from support. No matter if I get this product or not, this is a bad experience and I would not recommend you order from this business. They... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I purchased an item on Wednesday of last week..only to realize I wanted a refund as it would take longer then I thought to get.....sent numerous emails and not a word...I also purchased another ite... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med e-sigaretter

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Smokstore is Online Vape Retail Shop, We Are Offering The Wide Range Of Authentic Vape Products With Competitive Price. You Will Find The Starter Kits, E-Cigarette Mods, Tanks, Coils And Accessories Here.


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

191 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 60 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(191)

33 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I just made a purchase and I have seen…

I just made a purchase and I have seen all the negative reviews of this business, so far their shipping fees and conditions are confusing (and almost the same as my order total), but I’m going to give them a chance to help me decide if going with this business was a good choice, I’ll update my review accordingly.

Update 1: Customer service has had reasonable response times, and although the order took longer then expected to ship it is now on its way. So despite what people say, this is definitely not a scam it is just a slower process then you may expect. You may need to contact consumer support to make sure that your order has been shipped, so that’s why it remains a 3 star for now. I will update when I receive the product. April 1st, 2026

5. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Thank you for giving us a chance and for your honest feedback. We completely understand your concern after seeing mixed reviews — we want to earn your trust, and we're here to help.

If you could share your order number with us (or email us directly at info@smokstore.com ), we will personally review your shipping cost and make sure everything is clear. We're committed to providing you with a smooth experience.

We look forward to serving you well!

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a package almost 2 months ago…

I ordered a package almost 2 months ago and I still haven't even received a tracking number, I was in contact with the company for the first 3 weeks, and I haven't received a response for over a month now.

27. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

We sincerely apologize for this frustrating experience. You are correct, our communication was delayed, and we failed to provide timely updates. We completely understand your disappointment.

A full refund was processed for your order. Please check with your bank if you haven't seen it yet. If you need any further assistance, please contact us directly at info@smokstore.com and we will respond promptly.

We are actively improving our customer service response times to ensure this does not happen again. Thank you for holding us accountable.

Smokstore

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Longer Than Expected

EDITED: My order came in two packages about 10 days apart. Although the wait was longer than I expected, I received exactly what I ordered and I’m very happy.

11. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Thank you so much for taking the time to update your review — we truly appreciate it! We're so glad to hear that both packages arrived safely and that you're happy with your order.

We completely understand that the wait was longer than expected, and we sincerely appreciate your patience. Knowing that you received exactly what you ordered and are satisfied makes our day!

Thank you for giving us the opportunity to serve you. If you ever need anything in the future, we're always here to help.

Wishing you all the best!

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not good for international relations.

It’s been 12 days and I haven’t received a confirmation that it shipped. I decided to look up the website & uncovered countless bad experiences had by customers. I emailed them yesterday so fingers crossed. If they screw me I’ll be back to tell the story. Hopefully enough of us will make a change. Absolutely disgusting behavior.

15. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience. We take this very seriously.

Any inquiry, please email us directly at info@smokstore.com with your order number or the email address used to place the order. We will prioritize your case and resolve it immediately.

We look forward to hearing from you.

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Some Say OK, I Say SCAM

Just placed and order and I have to say they're GARBAGE. I ordered a mod for which they showed they had EVERY color available. I ordered gray. I also ordered several packs of pods (this particular mod had a coil/pod all-in-one). After not hearing anything from them for almost 5 days, I reached out to them by email to check status. They responded after another day or two, asking if I wanted "blush pink" instead of gray for the mod, and if I was OK waiting "several days" for the pods as they're out of stock...
I asked if they had black (something closer to the color I wanted) and asked if they knew when the pods would be in stock. They responded another 3 days later stating that pink is the only color they have available and they have no idea when they'll be getting more pods.
It's just plain scummy to sell stuff you don't actually have stock of (or have any kind of arrival date). These weren't ordered as a backorder thing. They had another item I wanted that was listed as backorder/pre-order, but I held off on ordering that in case it might delay the primary items that I need more quickly. So, they have the option to list something as OK to order but not immediately available, but still opted to list these items as available and take my money.

25. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

We sincerely apologize for this frustrating experience, and we completely understand your anger. You are absolutely right — we should never have listed items as available when they were not in stock. This was our mistake, and we take full responsibility.

A full refund has been processed for your order. We understand that this does not undo the time and frustration this caused, but we want to be clear that this was an inventory error, not an intentional practice.

We are actively working to improve our inventory system to prevent this from happening again. Thank you for holding us accountable.

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No Customer Service

I finally found a device and RDA that I have been looking for ever it seemed like so when I saw this so called place of business showed them in stock I placed my order they took my money instantly and then the wait begins I decided to email them to find out why my order was still pending only to hear the next day that what I had ordered was no longer in stock and for me to choose something else unfortunately that response was not the answer I wanted to hear so I decided to cancel my order as of today 1/3/26 and five emails later still no response isn’t that just wonderful customer service

21. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Please accept our sincere apologies for the poor shopping experience.

This was entirely our fault. We failed to update our inventory in time, which led to you ordering an out-of-stock item. We have already processed a full refund to your original payment method.

We also apologize for our delayed response. Our office was closed from January 1st to 3rd for the New Year holiday, but we should have had better auto-reply or coverage in place. We are reviewing our internal processes to prevent this from happening again.

We truly value your business and hope for an opportunity to serve you better in the future.

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Good communication how ever my 20 day…

Good communication how ever my 20 day expensive shipping is not close to 30 days with no product so now im stuck trying to find local for my vacation. All they said is can someone sign if your not there would give refund ill never buy from here again.

28. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

We are truly heartbroken to read your review and completely understand your frustration. Planning for a vacation only to have a crucial item delayed is incredibly disappointing, and we sincerely apologize for failing you.

Our standard shipping is 15-25 business days, but recent extreme customs delays have pushed some shipments, including yours, beyond 30 days. This is on us for not being able to meet your urgent timeline once your order was in transit.

We are so sorry for all the delay and inconvenience.

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’ve been trying to contact your store…

I’ve been trying to contact your store for several days now with no success. You don’t respond to emails, and it’s impossible to reach you by phone. This is extremely disappointing — the customer service is very, very, very poor.

12. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,Anita Nita,
Thank you for reaching out. We apologize if our previous response was not received.

To help us locate your order and assist you promptly, could you please provide the following information by replying to our official email address: info@smokstore.com

Your full name as used on the order.
Your order number.
The email address you used to place the order.

Please send these details to info@smokstore.com, and we will investigate immediately and respond as soon as possible. Please note our business hours are based on China Standard Time, but we strive to reply to all emails within 24 hours.
We look forward to resolving this for you quickly.
Regards. Smokstore info@smokstore.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't shop SMOKSTORE

Don't shop SMOKSTORE
Made a purchase, didn't receive tracking # or shipping notification. After three weeks, I emailed SCHMUCKSTORE and was told, by the notorious "coco", it would ship when my payment cleared. My credit card was charged when I made the purchase. After another week, and another email, this time no reply. I finally disputed the transaction with my credit card.

4. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

We sincerely apologize for the frustration caused by the out-of-stock item and the disappointing shopping experience.

For clarity, here is the timeline of our actions regarding your order:

Nov 19: Order was placed.

Nov 29: We proactively emailed you to inform you that the item was out of stock, apologized, and initiated the refund process as our standard solution.

Dec 2: The refund was fully processed to your original payment method.

We understand that any delay is disappointing. Our goal was to resolve the issue promptly upon discovering the stock shortage, which we did within 10 days — not the three weeks mentioned — and we notified you at the first opportunity.

We are truly sorry this experience fell short of your expectations. We are reviewing our inventory management to improve and will strive to do better.

Best Regards!

Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

7 september bestelling geplaatst

7 september bestelling geplaatst, vandaag email ontvangen dat de status van mijn bestellingen "complete" is en onderweg.. (2/12) dat zijn 12!!weken voor bevestiging en verzending.. en dan steekt het nog niet in de bus..
Nee hoor.. nooit meer

2. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

We sincerely apologize for the extended delay and the inconvenience this has caused.

Your original order was shipped promptly. However, it has been held for an unexpectedly long time during customs inspection due to increased regulations on vaping products, and we do not have a reliable estimate for its release.

Therefore, to ensure you receive your items, we have made the decision to ship a replacement order to you immediately. We understand this adds to the wait, but we believe it is the most reliable course of action.

We truly appreciate your patience and understanding in this unforeseen situation.

Best Regards!
Smokstosre

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very nice product

Very nice product. Fit my vape perfectly. And a person kept me up to date when package was leaving their warehouse and product came on time thank you

28. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Wow, thank you for the fantastic feedback! We're so happy to know the product is a perfect fit and that you appreciated the updates. Keeping our customers informed is a top priority for us.

Reviews like yours are what make our job so rewarding. We can't wait to help you with your next order!

Best Regards!

Smokstore

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Processing from order to delivery are 6 weeks

Very, very long time to get my order. But everything is delivered after 6 weeks waiting. I was scared is a scam, but is not !!!!! Was shipped in a very safety Box and not in a bag.
Thank you

12. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Thank you for your patience and trust. We deeply apologize for the long wait caused by customs delays. We're not a scam, just a small business navigating complex international shipping. We're so glad the secure packaging arrived safely and that everything is to your liking. We hope you feel it was worth the wait!

Best Regards!

Smokstore

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Not the best but not a scam

I mean it’s not a scam but it’s not great. Ordered in early October and didn’t hear anything about the order until like the 20th. It took 3 emails before they even responded to me and even then it was weird. The whole time someone named coco was talking in broken English while trying to communicate a refund. It took them about a week and a half to refund but I did still receive the refund. Use this website as a last resort, it won’t take your money but you won’t have the best experience.

3. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback. We are sincerely sorry for the poor experience you had with communication and the delay in processing your refund in October.

You are absolutely right — waiting weeks for an update and sending multiple emails to get a response is unacceptable, and we apologize for the frustration this caused. The refund should have been processed much faster.

Regarding the communication challenges, we are an international team, and we are providing additional language and customer service training to ensure all interactions are clear, professional, and helpful. We appreciate you bringing this to our attention.

While we are glad you ultimately received your refund, we are deeply sorry that we did not provide a better overall experience. We are actively reviewing our customer service protocols to ensure responses are prompt and issues are resolved efficiently.

We hope to have the opportunity to restore your faith in us in the future.

Sincerely,
Smokstore

Vurdert til 5 av 5 stjerner

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Great experience and high-quality products!
I had a very pleasant experience ordering from Smokstore. My package arrived safely, and everything was high quality and just as described. Coco was especially helpful — they kept me updated and made sure I felt comfortable throughout the process.
Overall, I’m really happy with my order and the service. I’ll definitely be ordering again!

28. oktober 2025
Logoen til Smokstore

Svar fra Smokstore

Hi,

Wow, thank you for this amazing review! We're over the moon to hear you're happy with both the products and the service from us!

We truly appreciate your business and look forward to your next order!

Sincerely,
Smokstore

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No Dispatch, No Reply — Final Notice Passed

Order: Oct 4, 2025, #279125 ($26.10). Confirmation showed Pending.
Name fix: Oct 5 exchange for spelling correction.
Cancel request: Oct 9 due to non-dispatch.
Final notice: Oct 10 with deadline Oct 11, 12:00 JST → no reply / no refund.
Action: Oct 12, initiated a chargeback (Merchandise Not Received / Cancelled No Refund).
Note: If a full refund is processed, I will update this review accordingly.

4. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

These people are criminals

These people are criminals! Ordered item weeks ago and no tracking number and when I emailed to chase some mysterious woman called Coco responded with broken English saying tracking number will be there in 2 days then nothing! Ironically a few days later my bank account was hacked for $5000.00!

5. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

BEWARE!!!!!!!! Chinese company - thieves! They are stealing your money!

BEWARE!!!!!!!!! Chinese company stealing from Americans! These people are scammers and will steal your MONEY! I ordered an item through them. When I emailed customer service about the order, they took three to four days to respond. Then I was told the order would not go out for a couple of weeks and that it would take 20 days to arrive, once it was shipped! (NONE OF THIS IS ON THE WEBSITE). I canceled the order, and it's been over ten days, but they have not refunded me as promised. Now they are not returning my emails or requests for the money I already paid them!!!! I'm furious! DON'T DO BUSINESS WITH THESE PEOPLE - THEY ARE THIEVES!

1. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

they posted the product for sale which not available and no refund

i ordered recently the product from their website. Site says - item is available and i can order and item will be shipped. I ordered, after company received my money - i got email from company - item is not available and can not be shipped. I asked about send my money back, No response.

28. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

I can’t really pass any judgement yet

I honestly don’t know what to think of my experience, as I only ordered my device 4 days ago (4th of August 2025), and the tracking section on the website won’t give me any information on the status of my order, instead it gives me a message that says “GLS Spain (National)
The carrier hasn't updated any tracking result or the tracking number/carrier info is incorrect”, and I have absolutely no clue what that even means. I did send a couple emails, so I do hope to get a response from Coco or someone.

Thank you and kind regards,

-Chris

7. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv