Smalley Hot Tub Services Anmeldelser 

121
•
TrustScore 5 av 5

4,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smalley Hot Tub Services recently suppled and installed our first hot tub. We are extremely impressed with the initial advice, the care taken during the installation and the patience with which Chris... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Chris and Justine have been more than helpful from my first email contact. Chris has the knowledge and experience that gave me the confidence to hand him the business. Sourcing ASHP's at the momen... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smalley What a "family" team !! Go above and beyond, what I expected, price best on the web, service superb, kept in contact all the way through to the end, even got tub in earlier than expecte... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Chris did a great job in servicing and repairing a heater element fault on our hot tub. Whilst with us Chris was also only to happy to answer all of my questions about best practice re chemicals and t... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Reparasjon av boblebad
  2. Forhandler av boblebad

Skrevet av virksomheten

We are a family run Hot Tub Repair and Sales company based in Pinchbeck, Lincolnshire. We have been going since May 2020 and customer service is our main focal point. So who are we? We are: The UKs leading Inflatable Hot Tub repair service. The UKs ONLY Manufacturer Endorsed Repairer. Repair and Service a vast majority of the Acrylic tubs both past and present. A Lay Z Spa & Intex Official Retailer. A SunBeach, Oasis spas and RipTide spas retailer. CosySpa's Warranty Repair Team Here to help and offer a service with a smile. We have a shop which caters for all of your chemical and hot tub needs which is always evolving.


Kontaktopplysninger

4,8

Enestående

TrustScore 5 av 5

121 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,8

Alle anmeldelser

(121)

3 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smalley Hot Tub Services recently…

Smalley Hot Tub Services recently suppled and installed our first hot tub. We are extremely impressed with the initial advice, the care taken during the installation and the patience with which Chris and Justine continue to answer our questions. We highly recommend them.

5. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Highly recommended service

A great experience with Smalley hot tubs - I have never had a hot tub before and moved in to a property with one. Chris came on schedule to recommission, was extremely thorough, explained how it all worked and gave me a good insight into how to maintain it. Excellent service, thank you. 😊

20. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smalleys provide great service!

We contacted Smalleys regarding an issue we were having with our hot tub .. not only did we get informed and helpful information over the phone, they came out super quick to replace the pump and advised on general care and future servicing (updating some bad advice we had been given from a previous service!) we highly recommend this company and will be using them from now on! Thank you! 🤩

23. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

I am so pleased you are happy with our service and thank you for taking the time to share your experiences with us. It’s always lovely to receive positive feedback on the service we provide. Thank you for coming to us for your hot tub repairs 😊

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Eco 3 spa

We have been using eco 3spa products for a while now and I can honestly say they are great !! We have no irritations and the water stays beautifully clear !! The aromatherapy crystals smell wonderful🥰 and it lasts too !! The filters seem to stay a lot cleaner as well . Great product all round 😆😀

12. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

AWFUL COMPANY GIVES OUT WRONG ADVICE !


If I could give this company a 0 star I would. I purchased eco3spa kit on the recommendation of the owners, as wanted to move away from chlorine. We followed every single step of the kit, to clean, sanitise and prep for the new water. I asked the owner on how often to change the filter and was advised weekly, which now I know is wrong information, as then 3 weeks later they advised daily not good !! My water in my lazy spa Maldives is now completely contaminated, after following every instruction to add granules weekly and before every use. We shower prior to each dip only using once a week, our swimwear is washed in water only no make up and no fake tan is used, I contacted them on several occasions and they advise to change the water after 3 weeks !!! which would mean spending another £90 on another kit and the cost of water change I asked for a refund of which they denied considering as was their mistake I asked as a goodwill gesture if could send me another box to empty water and try again, they denied. Considering I have been following this couple since lockdown, their customer service is appalling. DO NOT BUY THE ECO3SPA KIT & avoid these people as they give out wrong information. They would rather lose customers than try to resolve the situation, joke of a company ! You know if a company is good if willing to resolve when things go bad but these people do not help when things go wrong stay away !!

11. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

We are very sorry you didn’t get on with the Eco3spa sanitising water product that we sell on behalf of Eco3spa. Everyone’s hot tub water is different due to location within the country and everyone uses their hot tubs in different ways/amounts of time etc

The Eco3spa website advises to change and clean your filter once a week - we advised you to change yours once a day because you have an inflatable hot tub and the pumps are a lot smaller within these type of motor. The cloudy water you were experiencing is down to bacteria and therefore we advised to change your filter more often to see if that affected the clarity of the water and helped to keep the water clearer for you. We also advised, as per Eco3spa instructions themselves to add more sanitiser to the water for 2/3 days to boost the sanitiser levels. At this point, we suggested changing your water to start fresh and to speak to Eco3spa directly as it is there product and they will have the best knowledge to help you directly.


You didn’t want to do this and asked for a refund which we refused to do because the product is used. Our terms and conditions, available on our website, advise that items must be returned in a sealed and unused condition for us to provide you with a refund. This is approved by trading standards who we work very closely with to make sure we are fair and in line with current consumer law.

We try our best to help and I’m very sorry that on this occasion you were not satisfied with the outcome.

Not everyone will get on with Eco3spa but we have over 30 customers currently using it in both acrylic and inflatable hot tubs and are enjoying using it as a chemical free alternative. In this life, we won’t always all like the same things but we have to try things to find out what we like. I’m sorry you didn’t like the Eco3spa and we are sorry that you feel let down by us but we stand by the advice we gave and how we have handled the situation.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good Service

Used this company a few times now and service is just as good whether small or large issue. Quick, friendly communication and repair service. Thanks.

11. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service from a company who…

Excellent service from a company who were knowledgeable, prompt, friendly and helpful - rather than just try to sell us a new tub which was all every other company we tried wanted to do Chris put immense effort into successfully bringing our old tub back to life. After 2 years of frustration elsewhere we are do glad we found Smalleys and would not hesitate to recommend them.

31. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Cannot recommend this company highly…

Cannot recommend this company highly enough. Mspa fobbed me off because they didn't want to mend my out of warranty hot tub. Messaged Smalley hot tub service's and explained my dilemma to which they replied that they could help with. Sent my unit to them to have a look and diagnose which they did and sent me a quote to do the job. Recieved it back in double quick time and at a reasonable price for doing the job.

17. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer Service Excellence

The level of service supplied from start to finish. Having ventured into the world of inflatable hot tubs during Covid, we were very disappointed to have issues not many months after purchase. The Smalley's, then at their Gosport home, had the unit couriered too and fro, resolved the issue and then resolved a further issue later on that could of had serious consequences. It was also good to be able to talk to them.

20. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing Service

These guys are amazing, they could not be more helpful, always call you back when they say they will.
Lovely people to deal with, very knowledgeable and competently priced.
What more could you possibly want. 👍

2. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

This is lovely to read Chas, thank you so much for taking the time to share this. Thank you for your continued support from the beginning.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent all round service

I have used this company for repairs and advice. Justine and Chris have excellent communication with customers and their very good at what they do. I will not go anywhere else, I highly recommend Smalley hot tub services without doubt.

3. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Ah thank you so much for your lovely review. We are always happy to help and it’s so fab to hear that you are happy to recommend us to others. Thank you for your continued support.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

What a team

What a team!
I have used this company a couple of times for online help as well as for repairs and can honestly say i felt that they cared that my query and repair was completed correctly.
Repair prices are very affordable and online advice/information is free!
This team goes out of its way to help and advise customers with their expert knowledge.
10/10 for customer service and caring attitude!

12. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review for us Lorraine. It means the world that you felt looked after and that’s exactly how we want you to feel because it’s true. Everyone is important to us and we are so pleased you were happy with our service. Thank you for your continued support to us.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Outstanding service

Outstanding service. Genuine family business. Reliable, trustworthy and fair. Here at The Stable Annexe B&B, we highly recommend this business.

4. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Thank you so much for your kind words Teresa. We really appreciate your support and choosing us to help support your business also. Pleased we could help and look forward to working with you more in the future.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super service

Super service, quick response, helpful advice, fair pricing and easy communication. What’s not to like?

14. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Ah what a very kind review. Thank you so much for taking the time to share your experiences with us. We are really pleased to hear that you are happy with our services. Thank you for choosing us.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing, reliable & great prices!

I have been using this company for a good few years now, can’t fault them at all. No job is too small or too big, very friendly, reliable, trustworthy and fantastic prices, highly recommended!

9. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Thank you for your kind words Pauline. It’s so lovely to know we have customers that have been with us for a long time and continue to use us and be happy with the service we provide. Thank you for taking the time to share your experiences with us and thank you for your continued support.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Reliable & trustworthy

Reliable & trustworthy. Gives fantastic advice, these guys know their stuff! I recommend these to everyone I know. So pleased I’ve found someone to trust at reasonable rates! 5 star service.

5. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

Thank you so much Heidi - really kind words and we are so pleased you are happy with our services. Thank you for the recommendation and for coming to us for your hot tub repairs.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My hot tub repair

My hot tub had a Puncher I tried myself to repair and made a mess of chris and Justine repaired stand it was fantastic thank you. 😊

11. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Smalley Hot Tub Services

Svar fra Smalley Hot Tub Services

You are most welcome - there isn’t any type of hot tub we won’t help with. Inflatable hot tubs need tlc too. Always happy to help and thank you for coming to us for your repairs.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv