SEAMIDO Anmeldelser 

42
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The chair I ordered is beautiful, nice quality and exceeded my expectations. The customer service via email was prompt and responsive. I emailed multiple times because I did not know it would take 5... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered 3 pieces of the same waterproof printed beach bag. very disappointed as the fabric does not seem to be waterproof, & is extremely soft, it would be practically impossible to put stuff in the... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The communication and support, before-during -and after the purchase was just great! I purchased a bulk quantity of beaded bracelets for a charity event to be used as an identifier rather than thos... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy transaction. Great communication with the company. The order was processed quicker than they thought it would be. The items were packed well and shipped fast. These yooperlite moon spheres were e... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Smykkeforretning
  2. Smykkegrossist

Skrevet av virksomheten

Seamido: Premium Wholesale Jewelry Supplier Welcome to Seamido! We're your trusted B2B partner for high-quality fine&fashion jewelry wholesale, specializing in: * Stunning Moissanite Jewelry * Classic 925 Sterling Silver Jewelry * Durable Stainless Steel Jewelry * Long-lasting Gold Plated Jewelry * Vibrant Crystal Jewelry Why choose Seamido? * Quality + Value: Rigorous standards, competitive wholesale pricing, No MOQ. * Trend-Driven Range: Vast selection, regularly updated. * Reliable & Efficient: Streamlined ordering, prompt shipping. *B2B Focus: Dedicated support for retailers, boutiques & e-sellers. * Free Shipping: Free shipping over $99, free express shipping over $ 200. Explore Seamido wholesale today.


Kontaktopplysninger

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

42 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(42)

21 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Decal came apart after only one week…

Decal came apart after only one week need replacement

15. april 2025
Logoen til SEAMIDO

Svar fra SEAMIDO

Hi,
We are so sorry for this, we have checked our email and there is no email about it. Please email us your order and photos about it, and we will solve you this problem ASAP.
Greeting
Seamido

Vurdert til 5 av 5 stjerner

2004 GMC Seat Cover

Shipping was fast, package arrived all in one piece. Seat cover for 2004 GMC fit perfectly. Well made product. I will definitely purchase again if needed.

7. mars 2025
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good Customer Service and Price

Sadly, the luxury leather recliner I ordered, and the replacement they sent, were both damaged in shipping. But the customer service people couldn’t have been nicer or more helpful in trying to fix my problems. The price was great and the chair looked beautiful. I’ll definitely try buying something else from them soon.

18. desember 2024
Vurdert til 4 av 5 stjerner

The shipment was on time

The shipment was on time. UPS presented a very beat up box that was almost falling off. The contents, a chair and ottoman were both in good shape. It was very easy to assemble, without directions, opening adding 2 screws into the chair the strapping on the pads on after removing all of the plastic. The unit is beautiful and sturdy. Unsure if the protection hard plastic on the back legs of the chair is missing or they are not needed.

15. september 2024
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Poor fabric

I was disappointed with the material of my “maxi boho dress”. I feels very cheap, synthetic and static. The dress which otherwise would be ok has the feel of a cleaning woman’s coat.
Also there are no washing instructions on the dress. Not that I will wear it so much as to need have it washed.
Sorry, can not recommend the dress or the quality.

3. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Still have not received a refund till…

Still have not received a refund till this day. It took almost a week for the first response then over a month to get a label for my return. then when the item reached it destination, no response for whole week of emails and text. Complete scam and a night mare. I wasted a lot of my time and money. I will get in contact with higher ups and my credit card.

14. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til SEAMIDO

Svar fra SEAMIDO

Hi,
We are so sorry for the inconvience it cause. I think there are some misunderstanding. Before we process your return, we have told you the time frame of return, We need to check your parcel after received your return. After the warehouse checke the parcel and they will inform us and then we will give you refund. We bear the shipping cost of your return. Since there are so many parcels waiting for check, there may some delay. When we are about to give you refund only to find you open the chargeback. We are so sorry for the situation. please wait for the bank to process your chargeback and give you refund.
Thanks for your patient.
Greeting
Seamido

Vurdert til 5 av 5 stjerner

When placing my order I had doubts…

When placing my order I had doubts about the quality and the fit of the dress I was ordering but, I decided to take a risk for the price being offered.
Having received the dress, a few days ahead of schedule, I have to say I fall in love with design and fit. It totally exceeded my expectation.

14. mai 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered from here and they won’t…

I ordered from here and they won’t answer and one number is disconnected they sent me an item I didn’t order the color looks nothing like the picture the coat looks nothing like the picture I’m trying to return it and can’t do not order from here they will rip u off

10. januar 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute rubbish! RUN!

Horrible experience. Please save yourself the time and aggravation! Saving the few bucks for what ends up being a cheaply made, ill fitting item, sent by someone who flat out lies about the return and gives a total run around is not worth it!

Run far away.

Edit to add. That “nice” reply is what I got the first time I contacted you. We’d already been in communication for over a week when I posted that review as a last resort. I don’t leave flippant reviews. This one is well deserved.

I still sit with my unusable product.

26. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til SEAMIDO

Svar fra SEAMIDO

Dear Jenn,

We are sorry to hear that you are not satisfied with your order.

We kindly ask that customers refer to our sizing charts located underneath the product description on every item page in order to choose the correct size.

Please kindly review our warranty policy here: https://www.seamido.com/pages/return-refund-policy

We at Seamido can be contacted 24/7 via our Support Center.

Please feel free to contact us here: https://www.seamido.com/pages/contact-us


Best Regards

Seamido Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

STILL NO ORDER!

STILL NO ORDER!! I ordered a few super cute things from this site, so excited to give them as Christmas gifts. I still haven't received my order and it shows shipped on 11/23 so it's really late. I emailed the company, sent them messages via facebook and even posted on their page. It's so frustrating when you don't hear back! I sure hope I get the pieces in time or that I hear back from them, they have such cute things.

20. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til SEAMIDO

Svar fra SEAMIDO

Dear Kristen,

We are sorry to hear that you haven't received your order.

We are always tracking your order information and hope that you can receive it before Christmas.
If there are any problems, we apologize for that and will provide a full refund.

I hope you can support and understand.

If you have any other questions, please contact our customer service.

Seamido Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible condescending company

Terrible condescending company. I paid extra for Express shipping, received an email with tracking numbers stating order is on the way. After a few days the tracking number is not tracking, this stupid company has no phone number (red flag!!!), I email customer service and they explained it's because DHL is busy this time of year and the tracking information updates slowly. Nothing still a couple days later. I email again. No response, I wait a couple more days to email again. I was finally told it never shipped and they can't refund my shipping. What a joke of a company. IT WAS EXPLAINED IT DID NOT SHIP 6 DAYS AFTER THE TRACKING INFORMATION WAS RECEIVED. YOU CAN REVIEW THE EMAILS AS I'VE POSTED. IT WAS EXPLAINED THAT IT HAD BEEN PROCESSING AND HAD NOT SHIPPED CONTRADICTING THE "YOUR ORDER HAD BEEN SHIPPED" EMAIL. NOW THE RESPONSE IS STATING OTHERWISE. DO NOT BE FOOLED AND ORDER FROM THIS SCAM BUSINESS AT YOUR OWN RISK. THEY ARE REFUSING TO HAVE A SUPERIOR CONTACT ME OR PROVIDE COMPANY INFORMATION FOR MY BANK TO DISPUTE THEIR ILLEGAL ACTIVITIES.

10. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til SEAMIDO

Svar fra SEAMIDO

Dear Anne,

We are sorry to hear that you are not satisfied with your order.

We have clearly explained to you, our order need 3-7 days to prepare, and when we click on the delivery, it will take a certain amount of time to get to the carrier. This period is what we call preparation time.

According to our terms, after we ship, we cannot change the courier method that has been selected. We are also unable to provide refundable shipping charges during our promised delivery time.

I hope you can support and understand.

If you have any other questions, please contact our customer service.

Seamido Customer Service

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv