Verste kundeservicen man kan oppleve
Verste kundeservicen man kan oppleve! Bruker laaaaaang tid og går frem og tilbake med bare tull og vas fra deres side. Kontaktet forbrukertilsynet for dette er håpløst! Dårlige dritt produkter med dyr logo stemplet på! Skulle gitt 0 stjerner, men det går ikke🤷🏼♀️








