Quirumed Anmeldelser 

4 119
•
TrustScore 2.5 av 5

2,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No compreis es una estafa! Pedi un cojin y una camilla y el repartidor me entregó solo el cojin asegurando que la camilla no esta, escribo a Quirumed y me aseguran que es posible que se envien en dos... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Recebi o produto no prazo de entrega determinado, a embalagem estava danificada, com alguns amassados e rasgada, mas o produto chegou em boas condições. Já testei a marquesa e gostei muito!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very happy with the service, bought massage table with shipping to UK, but after all it costed cheaper than buying here. Delivery was taking only a week or so. Would recommend!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

J'écris suite a la réponse de QUIRUMED , suite a la réception du colis dans leurs locaux , qui ne veulent pas rembourser suite a des morceaux de cartons au fait de La livraison, ce qui me pénalise... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

4k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(4 119)

236 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

WOW. Not in a good way!

WOW. I only wish I had read all these reviews before ordering from this shambles of a company.

After they sent me the wrong treatment chair, it took an entire week to receive a response. Initially, they seemed helpful, offering either an exchange or a discount. I’m extremely glad I didn’t accept the exchange, because I genuinely feel it could have left me in an even worse position, unable to work.

Since then, they have completely stopped responding to my emails. A month later, I’ve had to involve my bank’s dispute team just to recover a measly £200 of the £800 I paid for a chair that was sent incorrectly.

Then, to make matters even worse, I came home to find a FedEx invoice demanding payment for a charge I’m now apparently expected to cover. So the refund has been completely pointless, and I’m once again left out of pocket because of their mistake.

I’ve sent yet another email asking them to rectify this and pay the invoice. At this point, it genuinely seems like the only way to get any response from this company is to leave a bad review — just like so many other customers on this page.

What an absolute nightmare from start to finish.

DO NOT USE THIS COMPANY.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Thank you for sharing your experience.

We fully understand your frustration and would like to offer our sincere apologies once again for the error with your order. We realise that receiving the wrong item was not the experience you expected from us.

As a gesture for the inconvenience caused, we have already issued you with a partial refund. Furthermore, the item you received is of a higher value than the one you originally ordered, so we have already taken significant steps to compensate you for the inconvenience caused by our error.

However, we will review the whole incident to improve our processes as much as possible.

Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

… à fuir?

j'ai acheté un lit esthétique à cette société sur Internet. malheureusement il ne fonctionne pas au bout de 3 mois. je déteste à mon 10e message sans aucun retour, ni réponse à fuir à fuir à fuir

30. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Thank you for sharing your experience.

We are truly sorry about what has happened with your order.

We are aware that we have replied to all the emails you have sent us regarding this matter, asking you to provide a video showing the product’s malfunction so that we can offer a solution.

We have not yet received the video. Please send it to us as requested in our email so that we can review it and get back to you.

Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid where possible...

Having used these in the past I have been disgusted in the level of service with my latest purchase. The company failed to provide necessary details to customs so goods were then held for 2 weeks in England before being returned to Spain. Despite the need for a replacement the company say that is not possible and instead will issue a refund at some point. Attrocious service - AVOID where possible.

3. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Hi,

We’re sorry to hear how disappointed you are with your recent experience, especially as you had previously purchased from us.

We understand how frustrating it must have been for your order to be held by customs and subsequently returned to Spain. Unfortunately, once the goods were returned to our warehouse, we were unable to arrange a replacement for this particular order. We therefore proceeded with the refund instead.

We’re sorry for the inconvenience and delays caused during the process. We’re also reviewing what happened with the customs documentation to help prevent similar situations in the future.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Until today no response

Until today no response, they are continuing ignoring my emails. Very unprofessional, we will take legal action soon as I cannot wait anymore for product I bought and never received.

22. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Dear Customer,

We are very sorry for the delay and for the frustration this situation has caused you. We fully understand your concern, especially as you have been waiting for your order for some time.

We have now checked the situation with our warehouse and have provided you with an update regarding the expected availability of the product. We are currently expecting to receive it at our warehouse around 9 November, after which we will be able to arrange the shipment to you.

We sincerely apologise for the inconvenience and appreciate your patience. We will continue to keep you informed of any updates regarding your order.

Kind regards,
Quirumed Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 Stern

1 Stern – sehr enttäuschende Erfahrung

Ich kann von diesem Anbieter nach meiner bisherigen Erfahrung nur abraten. Das gelieferte Produkt funktionierte bei mir nicht ordnungsgemäß, weshalb ich innerhalb der vorgesehenen Frist die Rückgabe erklärt habe.

Statt mir unkompliziert die Rücksendeinformationen zukommen zu lassen, wurde ich immer wieder um weitere Fotos, Videos und zusätzliche Nachweise gebeten. Obwohl ich mehrfach eindeutig erklärt habe, dass ich keinen Austausch oder weitere technische Prüfung wünsche, sondern das Produkt einfach zurückgeben möchte, wurde die Rückabwicklung bislang immer weiter hinausgezögert.

Das Produkt ist inzwischen wieder vollständig verpackt, dennoch erhalte ich weiterhin keine klaren Rücksendeanweisungen und bislang auch keine Rückerstattung. Ich fühle mich als Kunde hingehalten und empfinde den gesamten Ablauf als äußerst unseriös und kundenunfreundlich.

Für mich entsteht leider der Eindruck, dass eine eigentlich einfache Rückgabe unnötig erschwert wird. Ich werde die Angelegenheit nun gegebenenfalls rechtlich weiterverfolgen.

Für mich definitiv keine Empfehlung.

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Sehr geehrter Herr El Khatib,
wir bedauern, dass Sie den bisherigen Ablauf als unangenehm und langwierig empfunden haben. Gleichzeitig möchten wir klarstellen, dass wir Ihre Anfrage von Beginn an bearbeitet und uns unmittelbar mit Ihrem Anliegen befasst haben.
Ihre fristgerecht erklärte Rückgabe wurde von uns aufgenommen und befindet sich weiterhin in Bearbeitung. Wie Ihnen bereits durch unseren Kundenservice mitgeteilt wurde, stehen wir hierzu fortlaufend in Kontakt und haben die erforderlichen Informationen beim betreffenden Verkäufer angefragt.
Da es sich um einen Artikel eines externen Verkäufers handelt, der über unseren Quirumed Marketplace angeboten wird, sind wir bei der weiteren Abwicklung teilweise auf dessen Rückmeldung angewiesen. Dies kann leider zu Verzögerungen führen.
Sobald uns die noch ausstehende Rückmeldung vorliegt, werden wir Sie selbstverständlich schnellstmöglich über das weitere Vorgehen informieren.
Wir bedauern die für Sie entstandenen Unannehmlichkeiten und die damit verbundene Wartezeit. und danken Ihnen für Ihre Geduld.
Mit freundlichen Grüßen,
Quirumed-Team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Falha em envio e Fraca resolução com Cliente

Efetuei uma encomenda à Quirumed há mais de um mês e, até ao dia 21 de setembro de 2026, continuo sem receber o produto.

Entrei em contacto com a empresa para perceber o motivo do atraso e demoraram aproximadamente uma semana a responder. Nessa resposta, foi-me indicado que o artigo estaria novamente disponível em stock a partir do dia 17 de setembro.

Apesar disso, no dia 21 continuo sem confirmação de expedição, sem tracking e sem uma data concreta de entrega.

O que mais me desiludiu não foi apenas o atraso, mas sobretudo a falta de acompanhamento e a lentidão da comunicação com o cliente. Quando uma encomenda já está paga e existe um atraso significativo, considero fundamental que a empresa informe proativamente o cliente e responda em tempo razoável.

Perante a ausência de progresso, solicitei agora o cancelamento da encomenda e o reembolso integral.

Partilho esta experiência para que outros consumidores possam ter esta informação disponível antes de decidirem realizar uma encomenda à Quirumed.

Atualizarei esta avaliação quando souber quanto tempo demoraram a processar o cancelamento e o reembolso.

21. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

MUCHO CUIDADO al comprar equipamiento…

MUCHO CUIDADO al comprar equipamiento de importe elevado en Quirumed.

Compré para mi clínica una camilla anunciada como “sillón eléctrico de 3 cuerpos” por casi 600 €. Al recibirla descubro que solo la altura es eléctrica: respaldo y reposapiés son MANUALES, algo que no se especificaba claramente en la ficha.

Se han negado a ofrecerme cualquier compensación. La devolución puede costarme hasta 150 € de transporte y la única solución que me ofrecen por teléfono es no aplicarme la penalización del 20% por no conservar la caja original —caja que tuvimos que retirar para poder introducir la camilla en el ascensor—.

Resultado: prácticamente me veo obligada a quedarme con una camilla de 600 € que jamás habría comprado si estuviera correctamente descrita.

Soy dermatóloga, ya era clienta y compraba material para mi clínica. Después de esta experiencia, no volveré a comprar en Quirumed.

Mucho cuidado antes de comprar aquí equipamiento caro o voluminoso: si no es lo que esperabas, devolverlo puede convertirse en un auténtico problema.

16. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Gracias por tomarte el tiempo de explicarnos lo ocurrido.

Sentimos que la información del producto no haya sido lo suficientemente clara respecto a qué partes de la camilla cuentan con accionamiento eléctrico y cuáles son manuales.

Vamos a revisar internamente la ficha del producto y también cómo se ha gestionado tu caso para entender qué ha fallado y poder mejorar.

Lamentamos especialmente que esta experiencia haya afectado a la confianza que tenías en Quirumed como cliente habitual.

Un saludo,
Equipo Quirumed

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Vorsicht Falle

Vorsicht Falle! Ich habe sehr schlechte Erfahrungen gemacht mit Quirumed. Ich habe eine "professionelle" Behandlungsliege bestellt. Quirumed wirbt damit Ausstatter für den professionellen medizinischen Bereich zu sein und angeblich seien alle Produkte CE-zertifiziert.
Bekommen habe ich dann eine von der Qualität minderwertige Behandlungsliege ohne jegliche Zertifikate. Also nicht wie beworben CE-gekennzeichnet und somit für meine Zwecke absolut unbrauchbar.
Quirumed gesteht eigenen Fehler nicht ein, akzeptiert zwar die Rückgabe aber VORSICHT: Versandkosten trägt der Käufer und das Produkt muss nach Valencia gesendet werden!!! Die Kosten dafür übersteigen in den Warenwert beträchtlich.
Ich bereue meinen Einkauf bei Quirumed sehr auch wenn mein Anwalt mir gute Erfolgsaussichten versprochen hat.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Sehr geehrter Herr Renner,
wir bedauern sehr, dass Ihre Erfahrung mit Quirumed nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.
Die Aussage, dass alle unsere Produkte CE-zertifiziert seien, ist so nicht korrekt. Je nach Produkt gelten unterschiedliche Anforderungen und entsprechende Dokumentationen. Kunden haben jederzeit die Möglichkeit, uns zu konkreten Produkten nach vorhandenen Zertifikaten oder Dokumenten zu fragen.
Auch in Ihrem Fall standen wir von Beginn an mit Ihnen in Kontakt und haben Ihnen die relevanten Informationen zur Verfügung gestellt. Die Rückgabebedingungen sind zudem transparent in unseren AGBs aufgeführt und wurden Ihnen auch für Ihre konkrete Rücksendung mitgeteilt.
Wir bedauern, dass Sie mit den Rücksendebedingungen nicht zufrieden sind. Die Rückerstattung des Kaufpreises des Produkts ist bei einer ordnungsgemäßen Rückgabe selbstverständlich vorgesehen.
Ihr Quirumed-Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hace unos meses compré una silla de…

Hace unos meses compré una silla de ruedas para mi suegra y hace unos días se me rompió una de las ruedas pequeñas delanteras, les escribí para preguntar si lo cubre la garantía mandé dos fotos y en la misma semana me han contestado y me mandan el repuesto. Ha sido muy buena experiencia en la compra y en el servicio postventa. Quirumed totalmente recomendable.

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Gracias por tomarte tiempo y compartir tu experiencia.
Nos alegra que el proceso haya sido el esperado.
Un saludo

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have not received ANY invoice of…

I have not received ANY invoice of proof of purchase of a ' neurological' wheelchair , £450.94 taken from bank account, 15.7.2026, NO INVOICE sent/ received.
I have tried contacting QUIRIMED directly...several times..no response no invoice YET ?

11. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Dear Customer,

We would like to inform you that your invoice is available in your customer account. Nevertheless, we have requested our Accounting Department to send it to the email address used for your purchase.

We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience.

Kind regards,
Quirumed Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Plus de 11 000 € de dégâts

**Plus de 11 000 € de dégâts lors d’une livraison : près de quatre mois sans solution**

Nous avons acheté deux tables de massage auprès de Quirumed pour notre établissement, Les Bains d’Hygie. Lors de leur livraison par TNT/FedEx en mai 2026, le parquet et la porte du spa ont été endommagés. **Le coût des réparations a été chiffré à plus de 11 000 €.**

Le livreur avait été invité à patienter cinq minutes, le temps que j’arrive. Il a néanmoins pénétré dans l’établissement avec un transpalette pour déposer les tables.

**Nous n’avons signé aucun bon de livraison pour ces deux tables. La livraison a été enregistrée par notre vidéosurveillance.** Nous disposons également de photographies des dommages et d’une déclaration écrite du témoin présent.

Malgré ces éléments, les échanges et les relances, **au 11 septembre 2026, nous n’avons toujours aucune proposition concrète de prise en charge des réparations.** Le dernier courriel reçu remonte au 21 août. Depuis, aucune nouvelle.

Certaines personnes chez Quirumed ont effectivement relayé notre demande auprès du transporteur. Mais pour notre entreprise, le résultat reste le même : des locaux endommagés, plus de 11 000 € de réparations chiffrées et des mois de démarches sans résolution.

Un achat de matériel professionnel représente un investissement important. Le suivi lorsqu’une livraison cause des dommages compte tout autant que la vente. **Dans notre expérience, malgré un incident documenté et des dégâts conséquents, nous attendons toujours de savoir comment les réparations seront prises en charge.**

Cette situation a profondément entamé notre confiance. Nous attendons désormais de Quirumed une intervention concrète auprès de son transporteur pour aboutir à une solution. Nous actualiserons cet avis pour rendre compte des suites apportées.

21. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Bonjour,

Nous sommes désolés pour la gêne occasionnée.

Votre dossier a été transmis à la direction ainsi qu’à l’agence de transport concernée.

Nous allons faire notre possible pour vous apporter un retour dans les meilleurs délais.

Merci pour votre compréhension.

Cordialement,

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ho ordinato 2 lettini con tutte le…

Ho ordinato 2 lettini con tutte le funzioni pagato oltre i 1.500€ e dopo 2 anni si è staccata tutta la pelle,si è praticamente sfoderato.
Non mi è mai successo con altri lettini di altre aziende.
Pessimo!

3. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Buongiorno,

ci dispiace sinceramente sapere che la sua esperienza con i lettini non sia stata all'altezza delle sue aspettative, soprattutto considerando l'investimento effettuato.

La durata e le condizioni del rivestimento sono aspetti che prendiamo molto sul serio. Ci piacerebbe poter verificare il caso concreto e capire cosa possa essere accaduto.

La invitiamo a contattarci tramite il nostro servizio clienti, indicando il numero dell'ordine, così potremo verificare la situazione e valutare insieme la soluzione più appropriata.

Grazie per aver condiviso la sua esperienza: il suo feedback è importante per aiutarci a migliorare.

Team Quirumed

Vurdert til 1 av 5 stjerner

La livraison est catastrophique

La livraison est catastrophique, le site indique que sur son espace personnel un no de tracking sera consultable c’est FAUX le service n’est joignable donc on ne sait pas quand la livraison aura lieu !!!!! De plus le transporteur m’a fait remarqué que sur l’étiquette du colis il n’y avait pas mon no de telephone. LAMENTABLE

3. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Bonjour,

Nous sommes sincèrement désolés pour les désagréments rencontrés lors de la livraison de votre commande.

Nous comprenons parfaitement votre mécontentement, notamment concernant le manque de visibilité sur le suivi de votre colis et les difficultés rencontrées pour joindre le transporteur. Nous regrettons également que les informations disponibles dans votre espace personnel n’aient pas permis de suivre correctement l’acheminement de votre commande.

Concernant le numéro de téléphone, nous allons également vérifier les informations transmises au transporteur afin de comprendre pourquoi celui-ci ne figurait pas sur l’étiquette du colis.

Il faudra nous envoyer un mail à fr@quirumed et nous confirmer l'adresse de livraison .

Nous prenons vos remarques très au sérieux et allons les transmettre aux services concernés afin d’améliorer le suivi des livraisons et la qualité de notre service.
Nous vous présentons à nouveau toutes nos excuses pour cette expérience et vous remercions pour votre compréhension.

Cordialement,
L’équipe Quirumed

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible experience

Terrible experience - waiting 2 months for a chair, paid upfront, paid to import charges and nothing. Neil Fox has been deliberately ignoring and not refunded. DO NOT USE - buy local as I’ve had 2 months lost revenue

27. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Quirumed

Svar fra Quirumed

Dear Phil,

Thank you for your patience during this process, and please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration caused.

Please find below the tracking details for your return:

TNT Track & Trace: 709665449 Track & Trace - Track your shipment | TNT United Kingdom - 709665449

The return is currently in transit and is due to arrive this week. You can track the shipment through TNT using the tracking number above.

We fully appreciate that this has taken considerably longer than it should have, and we understand the impact this delay has had on you. We are sorry that your experience has not met the standard we aim to provide.

Thank you again for your patience and understanding while the return is being completed.
Kind regards,

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv